,<< Εκοιμήθη >> ο Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου Ιγνάτιο

Η Λάρισα πενθεί αυτές τις μέρες ,<< Εκοιμήθη >> ο Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου Ιγνάτιος μετά από την επιτυχημένη επέμβαση ήπατος που έκανε στο Μαϊάμι αλλά δυστυχώς τον πρόδωσε η καρδιά του, σε ηλικία 72 ετών.
Είχα την τύχη πριν μερικά χρόνια να βρεθώ και να τον γνωρίσω από κοντά , σε ένα ταξίδι της μητρόπολης Λάρισας στο Κίεβο,μου έκανε εντύπωση η απλότητα του,ο λόγος του ,οι συμβουλές του .
Δεν θα ξεχάσω σε μια συνομιλία μας ,που μου έλεγε ότι η ζωή στην Γη ειναι εφήμερη και πρέπει να είμαστε πάντα έτοιμοι για την αιώνια ζωή μας......
Η φωτογραφία ειναι από την λειτουργία ,στον καθεδρικό ναό του Αγίου Μιχαήλ ,στο Κίεβο ,όπου είχα την τύχη να παραβρεθώ ,λειτούργησαν μαζί η μητρόπολη Λάρισας και Κιέβου και ήταν μια από τις πιο ωραίες λειτουργίες που εχω βρεθεί στην ζωή μου ,κατά την διάρκεια της οποίας συγκινήθηκα πολλές φορές και δάκρυσα από την δυναμικότητα των πιστών του Κίεβου οι οποίοι συμμετείχαν κατά την διάρκεια της λειτουργίας με πάθος και πίστη. Θυμάμαι ότι σείονταν ο τόπος ,δεν υπήρχε τεχνητός φωτισμός ,το μόνο φως ήταν των κεριών που κρατούσαμε στα χέρια μας και όλος ο κόσμος έψελνε πότε στα ελληνικά και πότε στα ουκρανικά .
Καλό Ταξίδι Σεβασμιώτατε, είμαι σίγουρη ότι εσύ, έφυγες ήρεμα γιατί ήσουν σίγουρα έτοιμος για το μεγάλο ταξίδι.
(στην φωτογραφία για εσάς που δεν τον γνωρίζετε ήταν με τα άσπρα άμφια ,οι υπόλοιποι ειναι της εκκλησίας του Κίεβου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard