ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κα ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ για το βιβλίο ''Οι Δαίμονες της ερήμου"


Η συγγραφέας και όχι μόνο ,κα ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ  δέχτηκε να μας δώσει συνέντευξη με την ευκαιρία της κυκλοφορίας του νέου  βιβλίου της  ''Οι Δαίμονες της ερήμου" ,που κυκλοφόρησε τον Μάιο από τις εκδόσεις Λιβάνη.

        Καταρχάς  κα Συμεωνίδου θα ήθελα θα σας ευχαριστήσω που δεχτήκατε την συνέντευξη και κατόπιν θα ήθελα να σας θέσω κάποια ερωτήματα που θα ενδιέφεραν το αναγνωστικό κοινό  να μάθει ,σχετικά με την δουλειά σας και εσάς  προσωπικά  .


1)Συστήσετε μας ,με λίγα λόγια το βιβλίο σας

Το βιβλίο  μου ''Οι Δαίμονες της ερήμου" ειναι  ένα μυθιστόρημα που συνδυάζει το ιστορικό, περιπετειώδες, θρησκειολογικό( όπως πρόκειται για το Ισλάμ)καθώς και αποκρυφισμό  εφ'  όσον ειναι γνωστό ότι στις χώρες αυτές καλλιεργήθηκε η μαύρη μαγεία. Εν κατακλείδι , πρόκειται για μια σαγηνευτική ιστορία που συνδέει άμεσα το παρελθόν με το παρόν.Η ηρωίδα μου, μια Αμερικανίδα αρχαιολόγος, ψάχνει πεπεισμένη ότι ο θάνατος του Μεγάλου Αλεξάνδρου οφείλεται σε άλλα  αιτία από αυτά που αποδίδει η ιστορία. Η ιστορία  περιπλέκεται  όταν η ίδια θα πέσει θύμα  περίεργων καταστάσεων κλπ κλπ






2)Πείτε μας με λίγα λόγια για το πως σας ήρθε η έμπνευση για αυτό το βιβλίο και πως αποφασίσατε να του δώσετε αυτόν τον τίτλο

 Έχω εντρυφήσει πολύ στο θέμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου βοηθώντας τον αδελφό μου στη μελέτη και έρευνα του περί της αθέατης και άγνωστης πλευράς του Μεγάλου Αλεξάνδρου εν πρώτοις, και δεύτερον έχοντας βιώματα από τους αραβικούς λαούς της Μέσης Ανατολής και γνωρίζοντας πολλά θέματα , κατέληξα σε κάποια συμπεράσματα τα οποία ήθελα να αποδώσω μέσω αυτού του ταξιδιού στα άδυτα της Ανατολής  και της αρχαίας Βαβυλώνας. Ο τίτλος του βιβλίου συνδέεται άμεσα με τα ακούσματα που είχα από  κατοίκους της Σαουδικής Αραβίας και δένει απόλυτα με αυτό που ήθελα να εκφράσω.


3)Ετοιμάζεται ήδη ένα καινούργιο βιβλίο ή έχετε κάποιο επόμενο στο μυαλό σας

 Έχω ξεκινήσει τη συγγραφή κάποιου άλλου θέματος, λίαν επίκαιρου με τις επιπτώσεις της καθημερινότητας και του άγχους και του χρήματος πόσο επιδρά στη ζωή μας και  οι τραγικές επιπτώσεις  στη ζωή μας. Είναι βιωματικό και αφορά αυτό που έζησα μέσω του συντρόφου μου.   



4)Πείτε μας λίγα λόγια για τον εαυτό σας
Αν ειναι και ειναι δύσκολο να μιλάει κανείς για τον εαυτό του , εν τούτοις, ειναι και ο καλύτερος τρόπος αυτοκριτικής εν μέρει. Έχω τελειώσει γαλλική αγγλική φιλολογία στη Γαλλία και Πολιτικές επιστήμες. Η ζωή βέβαια με οδήγησε σε παράπλευρα μονοπάτια από την επιστημονική κατάρτιση. Υπήρξα αεροσυνοδός, διευρύνοντας έτσι τους ορίζοντες μου ανακαλύπτοντας μέρη και ανθρώπους και έπειτα από ένα επεισοδιακό γάμο με Σαουδάραβα και τη απόκτηση του γιου μου, η περιπέτεια  αυτή  υπήρξε και στάση ζωής , ήταν σχολή για μένα την όποια αποτύπωση σε αναρίθμητες σελίδες βιβλίων... Μπήκα στη συγγραφή , αθόρυβα και απαραίτητα για εξιλέωση από " δαίμονα"  της αδικίας που με βασάνιζε .τα τελευταία 15 χρόνια  λόγω της καταστάσεως που βίωσα  , είμαι συγγραφέας και μεταφράστρια του Ρακινικού θεάτρου.  Ασχολούμαι δε με τη συγγραφή άρθρων περιστασιακά σε εφημερίδες και στα αγγλικά για την Huffpost.




5)Πως περνάτε τον χρόνο σας όταν δεν ασχολείστε με την συγγραφή

Όταν δεν ασχολούμαι με τη συγγραφή , κάνω πολλές δημόσιες σχέσεις συμμετέχοντας στα κοινά και ασχολούμενη ερασιτεχνικά με την  πολιτική  ωθούμενη περί του δικαίου συναίσθημα. Όταν  δεν γράφω , ξεκουράζομαι και κάνω  κάθε τι που μου επιτρέπει να είμαι με κόσμο ή ταξιδεύω. 


6)Τι βιβλία σας αρέσει να διαβάζετε και ποιο ειναι το τελευταίο που διαβάσατε

Το τελευταίο βιβλίο που διάβασα πρόσφατα από τα γαλλικά   ήταν  η ' Επιτομή ιστορία του Ιουστινιανού," ιστορικό.


Ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard