ΛΑΣΤΕΞ, το αγαπημένο μου γλυκό των ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ


Όταν ήμουν μικρή, μαζί με τους γονείς μου συνηθίζαμε χρονιάρες μέρες να πηγαίνουμε επισκέψεις για τα "Χρόνια Πολλά" σε συγγενείς και φίλους. Μια επίσκεψη στην θεία Ειρήνη, ήταν απαραίτητη τέτοιες μέρες, κάθε χρόνο.
Και παίρναν φωτιά οι δίσκοι με τα πιατάκια και να ο κουραμπιές και να τα μελομακάρονα και τότε η θεία έλεγε!!!
✨Τι  άλλο θα κεράσω τα κορίτσια μου????
Εγώ και η αδελφή μου γελούσαμε γιατί ξέραμε την συνέχεια.....
✨Από ένα ΛΑΣΤΕΞ θα τα δώσω!!!!συνέχιζε και μας έφερνε το πιάτο με το άσπρο από την ινδική καρύδα, γλυκάκι που φυσικά περιμέναμε.
Πέρασαν τα χρόνια, η θεία δεν ζει πια αλλά εγώ έχω συνδυάσει τα Χριστούγεννα με αυτό το γλυκό και πάντα την θυμάμαι τέτοιες μέρες αφού κάθε χρόνο έχω καθιερώσει να κάνω τα ΛΑΣΤΕΞ της θείας Ειρήνης, με την  συνταγή που μου είπε η ίδια και  την έχω γράψει από τότε στο "τετράδιο συνταγών" .

ΛΑΣΤΕΞ
300 γραμμάρια ινδική καρύδα τριμμένη
1 γάλα ζαχαρούχο
και φρέσκο βούτυρο (όσο πάρει)

Σε ένα μπολ βάζουμε την καρύδα και την αναμειγνύουμε με  το ζαχαρούχο γάλα, ώσπου να γίνει ένα μείγμα.
Λιώνουμε το βούτυρο, χωρίς να το κάψουμε.
Αλείφουμε τα χέρια μας με το βούτυρο και πλάθουμε το μείγμα καρύδα -γάλα σε στρόγγυλα ή μακρόστενα κομμάτια. Επαναλαμβάνουμε με το βούτυρο όσες φορές χρειαστεί!
Σε ένα ταψί, τοποθετούμε την αντί κολλητικό χαρτί και από πάνω τα γλυκάκια μας. Ψήνουμε στους 180C, μέχρι να ροδίσουν. 
Προσέξτε μην σας αρπάξουν.

Τα βγάζουμε από τον φούρνο, τα τοποθετούμε σε μια πιατέλα και πασπαλίζουμε με ινδική καρύδα και ζάχαρη άχνη.

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard