ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ για το βιβλίο της «ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ » από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A

BOOK  φιλοξενούμε τη συγγραφέα κα ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, του βιβλίου «ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ», που εκδόθηκε και

κυκλοφορεί από τις  ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ




1) Συστήστε μας με  λίγα λόγια το βιβλίο σας, «ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ». Πότε

ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το

τελειώσετε;


Το «Ανθολόγιο» είναι ένα βιβλίο αναζήτησης για τον πρωταγωνιστή,

αλλά και για τον αναγνώστη. Είναι μια ιστορία για έναν νέο που

ψάχνει να βρει το πάθος του στη ζωή και ταυτόχρονα εξερευνά τη

σχέση του με τους ανθρώπους γύρω του. Ξεκίνησα να το γράφω σε

μια περίοδο που ένιωθα μια παρόμοια αναζήτηση και η συγγραφή

διήρκησε περίπου ένα χρόνο.



2) Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης; 


Η βασική έμπνευσή μου για το βιβλίο ήταν οι εμπειρίες οι δικές μου

και των συνομηλίκων μου τα χρόνια αμέσως μετά το πανεπιστήμιο.

Πρόκειται για μια περίοδο που οι περισσότεροι ψάχνουμε να βρούμε

έναν σκοπό, κι αυτό είναι που προσπάθησα ν’ αποτυπώσω μέσα απ’

αυτή την ιστορία.



3) Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία; Ποιο είναι το

μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας;


Το δυνατό στοιχείο του βιβλίου είναι το είδος της αφήγησης. Είναι

απλή και ονειρική και βασίζεται πολύ στις εικόνες και στα

συναισθήματα. Γι’ αυτό κι ο βασικός στόχος του είναι να κάνει τον

αναγνώστη να ονειρευτεί και ν’ αναπολήσει τις δικές του εμπειρίες.



4) Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος

που απορρίφθηκε;


Η αλήθεια είναι πως είχα δώσει τ’ όνομα «Ανθολόγιο» στο πρώτο

χειρόγραφο ως έναν προσωρινό τίτλο, αφού ταιριάζει με το

ανθοπωλείο και τα λουλούδια που αποτελούν το πλαίσιο της

ιστορίας. Όταν έψαχνα τον τελικό τίτλο του έργου όμως, δεν βρήκα

κάποιον που να δένει καλύτερα με το βιβλίο.



5) Πώς νιώθετε τώρα που εκδόθηκε το πρώτο σας βιβλίο;


Ήταν πραγματικά ένα όνειρο ζωής που πραγματοποιήθηκε. Δεν

ξέρω αν υπάρχουν λόγια για να περιγράψουν τη συγκίνησή μου. Την

ίδια στιγμή όμως, νιώθω και μια αγωνία για το αν θα καταφέρει ν’

αγγίξει τους αναγνώστες.



6) Πείτε μας πώς προέκυψε η συνεργασία σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ


Όταν το χειρόγραφο είχε ολοκληρωθεί κι ένιωσα πως ήταν έτοιμο, το

έστειλα στις Εκδόσεις Ανεμολόγιο. Είναι μεγάλη τιμή μου που

πίστεψαν σ’ αυτό κι ετοίμασαν αυτή την υπέροχη έκδοση.



7) Πείτε μας αγαπημένα σας βιβλία και συγγραφείς από τον χώρο της

λογοτεχνίας και πόσο σας επηρέασαν.


Όσον αφορά τη γραφή μου, με έχει επηρεάσει ιδιαίτερα η ιαπωνική

λογοτεχνία. Μερικά απ’ τα σημαντικότερα βιβλία για εμένα είναι το «Ο

Αγαπημένος Μαθηματικός Τύπος του Καθηγητή» της Yoko Ogawa

και το «Kitchen» της Banana Yoshimoto. Επίσης, ένας συγγραφέας

που θαυμάζω πολύ είναι ο David Mitchell.



8) Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας

γνωρίσουμε καλύτερα.


Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, ήμουν πάντα μ’ ένα βιβλίο στο χέρι.

Θα διάβαζα όποιο βιβλίο κι αν έπεφτε στα χέρια μου, ανεξάρτητα απ’ το

είδος. Αργότερα σπούδασα οπτικοακουστικές τέχνες, κι έτσι ξεκίνησα ν’

αγαπώ την αφήγηση σε κάθε είδους τέχνης. Μια απ’ τις αγαπημένες

ασχολίες μου είναι και το σινεμά, ενώ ασχολούμαι και με το κουνγκ φου.



9) Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο

ετοιμάζετε;


Έχω συνέχεια καινούργιες ιδέες που θέλουν να γίνουν ιστορίες. Αυτή

τη στιγμή γράφω ακόμα ένα μυθιστόρημα, το οποίο έχει ένα αρκετά

ιδιαίτερο θέμα. Ανυπομονώ να το ολοκληρώσω για να σας το

παρουσιάσω!



10) Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για

ακόμη μια φορά και θα ήθελα  να μας πείτε πού και πώς μπορούμε

να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Το βιβλίο κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία της χώρας, όπου

μπορεί να γίνει και παραγγελία του. Επίσης, μπορείτε να το βρείτε και

στο βιβλιοπωλείο και την ιστοσελίδα των εκδόσεων

(https://www.ekdoseispnoi.gr/product/ανθολόγιο/). Εμένα μπορείτε να

με βρείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.





Ανθολόγιο
Συγγραφέας: Κωνσταντίνα Παπάζογλου
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ


Ποια ήταν η πρώτη φορά που είδα την πορτοκαλί κοπέλα; Θυμάμαι πως ήταν μια Κυριακή σαν κι αυτή, στο ίδιο πάρκο. Θυμάμαι ακόμα το γρασίδι όπου είχα ξαπλώσει. Μερικές φορές απορώ αν η πορεία μου θα ήταν διαφορετική αν είχα πράξει αλλιώς. Αλλά πλέον δεν έχει νόημα να σκέφτομαι τι θα γινόταν εάν. Ο ήλιος με ζεσταίνει και κλείνω τα μάτια καθώς φέρνω στη μνήμη μου τη μυρωδιά του ανθού πορτοκαλιού. Ήταν μεθυστική· το άρωμα μιας ιστορίας. Τότε όμως δεν γνώριζα ότι θα έβρισκα καταφύγιο στο ανθοπωλείο. Τα λουλούδια έχουν γίνει φίλοι και σύμμαχοί μου και κρατούν κρυφά όλα τα μυστικά μου. Έχει περάσει κιόλας ένας χρόνος! Κι όμως, μέσα σε λίγους μήνες έχω μάθει πράγματα για τον εαυτό μου που περίμεναν απαρατήρητα. Ακόμα και τώρα δεν γνωρίζω ποια διαδρομή πρέπει ν’ ακολουθήσω στη ζωή μου. Ωστόσο, μέσα από τα σκαμπανεβάσματα, πηγαίνω τυφλός σ’ ένα μέλλον που ανυπομονώ να φτάσω. Για την ώρα όμως θα σφίξω αυτό το τετράδιο στα χέρια μου.

Βιογραφικό συγγραφέα
Η Κωνσταντίνα Παπάζογλου γεννήθηκε στην Αλεξανδρούπολη το 1990. Αποφοίτησε από το Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας στην Κέρκυρα. Εργάζεται ως κειμενογράφος. Το μυθιστόρημα «Ανθολόγιο» είναι το πρώτο της βιβλίο και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ανεμολόγιο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard