ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ «ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ,,, ΦΥΓΑΜΕ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε
τη συγγραφέα κ. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ, του βιβλίου «ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ
... ΦΥΓΑΜΕ», που εκδόθηκε από τις ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ.




Κα ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε, για να
γνωρίσουμε το βιβλίο σας «ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ... ΦΥΓΑΜΕ».


1)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ... ΦΥΓΑΜΕ.
Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό;

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την ευκαιρία που μου δίνετε να μιλήσω για το
δεύτερο μου βιβλίο «Βαλίτσα και … φύγαμε».
Θα σας ταξιδέψω σε πολλές χώρες και πόλεις όπως Tanzania, Zambia,
Bhutan, French Polynesia, Mexico, New York City, Pittsburgh, Toronto,
Amsterdam, Hamburg … Στο επίκεντρο είναι πάντα η ταξιδιώτισσα στην
οποία συμβαίνουν περίεργα και αστεία πράγματα. Οι ιστορίες μου είναι
χιουμοριστικές και θα σας κάνουν να γελάσετε. Πρόκειται για αυτοτελείς
επεισόδια και μπορούν να διαβαστούν σε οποιαδήποτε σειρά επιθυμεί ο
αναγνώστης.


2)Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε τις ταξιδιωτικές σας εμπειρίες, να
σας αναφέρω ότι ταξίδεψα με το βιβλίο σας σε υπέροχα μέρη του πλανήτη
ΓΗ, καθώς είμαι και εγώ λάτρης των ταξιδιών.

Επειδή ταξιδεύω πάρα πολύ και κρατάω σημειώσεις, στην αρχή διατηρούσα
blog με περιγραφές. Αργότερα όμως και επειδή μου το ζήτησαν οι αναγνώστες
/ follower μου, έγραψα το πρώτο μου βιβλίο με τίτλο «Η Jacaranda ανθίζει
πάντα την Άνοιξη, δηλαδή τον Οκτώβριο» με θέμα την ζωή μου στη Νότια
Αφρική, στο Johannesburg. Το ότι έζησα σε διάφορες χώρες ήταν βέβαια και
η αφορμή να ταξιδέψω αρκετά. Αλλά και όσο ζούσα στην Ελλάδα και τώρα
που επέστρεψα πάλι, η βαλίτσα μου δεν προλαβαίνει να ανέβει στο πατάρι.
Μονίμως είναι κάτω και περιμένει να την γεμίσω …
Έτσι λοιπόν έγραψα και τις 37 ιστορίες που βρίσκονται στο βιβλίο που
κυκλοφόρησε πρόσφατα, «Βαλίτσα και… φύγαμε».


3)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που
απορρίφθηκε;

Στην αρχή ήθελα να το ονομάσω «Ταξιδεύοντας στον κόσμο» ή «Ο γύρος του
κόσμου» αλλά δεν με ενθουσίασε. Συζητώντας με έναν φίλο διαφημιστή
κάναμε ένα brainstorming και καταλήξαμε στον τελικό τίτλο που πιστεύω
είναι «πιασάρικος» και ξεσηκώνει τον κόσμο να το ξεφυλλίσει το βιβλίο και
να κάνει… ταξίδια, είτε νοερά είτε κατεβάζοντας όντως την βαλίτσα από το
πατάρι...


4)Ποιος πιστεύετε ότι πρέπει να είναι ο κύριος στόχος κατά τη συγγραφή
ενός βιβλίου; Το οικονομικό όφελος, η φήμη ή η ικανοποίηση μιας
εσωτερικής ανάγκης;

Προσωπικά έχω ξοδέψει πάρα πολλά χρήματα για να εκδοθούν τα βιβλία μου
διότι γράφω στα γερμανικά και μετά μεταφράζονται τα επεισόδια στα
ελληνικά από επαγγελματίες μεταφραστές. Συνεπώς δεν το κάνω σίγουρα για
να βγάλω χρήματα. Όποιος γράφει περιμένοντας οικονομικό όφελος θα
απογοητευτεί πάρα πολύ. Και η φήμη επίσης δεν είναι κατάλληλο κίνητρο
θεωρώ. Η εσωτερική ανάγκη είναι αυτή που ωθεί όλους μας στη συγγραφή
πιστεύω. Αν βέβαια κάποιος καταφέρει να πλησιάσει έστω και στο ελάχιστο
την κυρία Rowling … τι να πω! Μπράβο του!


5)Μιλήστε μας για εσάς και τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια.

Το επόμενο έργο είναι ήδη έτοιμο, πρόκειται για τη ζωή μου στο Λονδίνο και
τα διάφορα «περίεργα» που συνάντησα εκεί. Επειδή έζησαν αλλά και ζουν
αρκετοί Έλληνες εκεί πιστεύω ότι θα έχει ζήτηση μεγαλύτερη από την
Jacaranda και την Βαλίτσα μου. Επίσης να προσθέσω ότι συνεργάζομαι με
μια άλλη Χριστίνα που συνεχίζει και ζει στο Λονδίνο συνεπώς θα υπάρξουν
ιστορίες από δύο άτομα, και μάλιστα με το ίδιο όνομα, αλλά με διαφορετικές
εμπειρίες και άλλη ματιά στην καθημερινότητα αυτής της μεγαλούπολης.


6)Πείτε μου την πιο ευτυχισμένη στιγμή από ένα ταξίδι σας

Δεν νομίζω να υπάρχει «η» πιο ευτυχισμένη στιγμή γιατί κάθε χώρα έχει να
σου προσφέρει όμορφα και ιδιαίτερα πράγματα. Σίγουρα όμως μία από τις
ωραιότερες στιγμές ήταν στην Φινλανδία όταν αντίκρυσα την πέμπτη νύχτα
της παραμονής μου, και αφού ευτυχώς με ξύπνησε ο υπάλληλος του
ξενοδοχείου, το Βόρειο Σέλας. Πρόκειται πραγματικά για υπερθέαμα που
δύσκολα μπορεί να συγκριθεί με οτιδήποτε άλλο. Επίσης υπέροχο συναίσθημα
ήταν να οδηγείς εκεί πάνω στους πάγους ειδικό όχημα και να τρέχεις με 50
χλμ. την ώρα χωρίς να χρειάζεται να τηρείς κανόνες ΚΟΚ. Το ηλιοβασίλεμα
στην Γαλλική Πολυνησία σε συνδυασμό με μουσική του τοπικού ουκουλέλε
υπήρξε επίσης από τα ομορφότερα στιγμιότυπα σε ταξίδι όπως και η στιγμή
στην Uganda όταν αντίκρυσα μαμά γορίλα να θηλάζει το μωρό της.


7)Μίλησε μας για την πιο άσχημη περιπέτεια σ ένα από τα ταξίδια
σας

Υπάρχουν αρκετά. Αυτό που αναφέρω και στην Βαλίτσα μου είναι η
εμπειρία που κάνω μπάνιο με καρχαρίες στην Bora Bora και ο φόβος
που με κατέβαλλε. Μια άλλη ιστορία θα βρείτε στο βιβλίο σχετικά με
την πτήση μου πάνω στους καταρράκτες Victoria με ένα ιπτάμενο
όχημα που δεν προσφέρει ιδιαίτερη ασφάλεια. Αρνητική εμπειρία ήταν
επίσης ένα ατύχημα που είχαμε με τζιπ στην Namibia ή ένας
ρινόκερος που μπήκε στο camp στην Τanzania. Και αυτά τα
στιγμιότυπα αποτέλεσαν την βάση για να γράψω κάποιες ιστορίες για
την Βαλίτσα μου.


8)Από τα μέρη που έχετε επισκεφτεί ποια είναι αυτά που σας έκοψαν
την ανάσα ή έμειναν χαραγμένα για πάντα στην μνήμη σας.

Ούτε αυτή την ερώτηση δεν μπορώ να την απαντήσω με μια λέξη ή με
μια ονομασία. Όπως ανέφερα και πριν κάθε χώρα έχει να δείξει κάτι
μοναδικό. Σίγουρα όμως το Bhutan είναι πολύ ιδιαίτερη χώρα που
δεν μοιάζει με καμία άλλη. Τους λόγους θα τους διαβάσετε την
Βαλίτσα μου … Επίσης τα τοπία της Ισλανδίας τολμώ να πω ότι είναι
μοναδικά παρόλο που Ιούλιο μήνα ήμουν ντυμένη λες και θα πήγαινα
στον Βόρειο Πόλο. Παρόμοια εντυπωσιακά είναι τα νησιά Lofoten της
Νορβηγίας αν τα πετύχεις με ήλιο και σου δίνεται η ευκαιρία να
θαυμάσεις τα πανέμορφα χρώματα και τοπία. Τα ταξίδια στην Hawaii
και στην Bora Bora θεωρώ πως χαράχτηκαν στην μνήμη μου. Ίσως
επειδή ήταν τα πρώτα που έκανα και μετά ό,τι παρόμοιο ακολούθησε
δεν μπόρεσε να με ενθουσιάσει τόσο διότι απλά έμοιαζε, όπως τα
νησιά Maldives, Bali…


9)Ποια είναι τα ταξίδια που θα σχεδιάζετε να κάνετε τα επόμενα
χρόνια;

Αυτή είναι η αγαπημένη μου ερώτηση γιατί αφήνει περιθώρια για την
φαντασία μου. Japan είναι στόχος όπως και Papua New Guinea,
Columbia, Chile, Ethiopia … Αρκεί να είμαστε καλά από υγεία! Τα
κοντινά θα τα κάνω όταν δεν θα αντέχω πια τις πολλές ώρες πτήση.
Διότι έχω αφήσει πάρα πολλά στην Ευρώπη για αργότερα όπως
Budapest, Portugal, Andalusia, Monaco…


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη
μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να
βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

Τα βιβλία μου «Η Jacaranda ανθίζει πάντα την Άνοιξη, δηλαδή τον Οκτώβριο» και
«Βαλίτσα και… φύγαμε»
θα τα βρείτε online απευθείας στις εκδόσεις Πηγή και έρχονται σε δύο
ημέρες σπίτι σας:
https://www.pigi.gr/product/vivlio-taxidiotiki-logotexnia-taxidi-valitsa-kai-
figame-ekdoseis-pigi/
Μάλιστα υπάρχει και σε προσφορά σε συλλεκτικό box set:
https://www.pigi.gr/product/vivlio-box-set-taxidiotiki-logotexnia-jacaranda-
valitsa-kai-fygame-ekdoseis-pigi/

Αλλιώς σε κάθε βιβλιοπωλείο όπως ΙΑΝΟΣ, Πολιτεία, Public κλπ.
Η γερμανική έκδοση και των δύο βιβλίων μου υπάρχει στην amazon:
„…und schon heißt dein Zuhause Johannesburg“:
https://www.amazon.de/schon-hei%C3%9Ft-dein-Zuhause-
Johannesburg/dp/6180032599
„Aus dem Koffer geplaudert“:
https://www.amazon.de/gp/product/6180039755/ref=dbs_a_def_rwt_hsch_v
api_taft_p1_i0
Όσο για μένα, μπορείτε να με βρείτε και να με ακολουθήσετε στα ταξίδια
μου …
…στο Facebook: Christina Anna Rosa Antoniadou
…στο Instagram: chris_antoniadou




Βαλίτσα και….φύγαμε!
Συγγραφέας: Χριστίνα Αντωνιάδου
Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή


Θυµάµαι ότι από µικρή κοιτούσα µε µεγάλο ενδιαφέρον τους χάρτες στον σχολικό άτλαντα. Σχεδίαζα µε µολύβι διαδροµές ενώνοντας πόλεις µεταξύ τους, αρχικά στην Ευρώπη, αργότερα όµως και σε Αµερική, Ασία, Αφρική. Σκεφτόµουν πως όταν θα µεγαλώσω, θα επισκεφτώ πόλεις, χώρες και τοπία.

Τον άτλαντα τον έχω ακόµη και οι µολυβιές µαρτυρούν µέχρι σήµερα τα όνειρα που έκανα πιτσιρίκα. Τα οποία κατάφερα να πραγµατοποιήσω χρόνια αργότερα. Μάλιστα, τα περιγράφω στο βιβλίο που κρατάς.

Δώσε µου, λοιπόν, το χέρι σου και θα ταξιδέψουµε µαζί.

Βαλίτσα και… φύγαµε για Mexico, Bhutan, New York City, Toronto, Pittsburgh, French Polynesia, Zambia, Tanzania.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard