ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ FOOD BLOGGER κ. ΜΑΡΙΝΑ ΖΑΦΕΙΡΗ για το βιβλίο της «ΤΙ ΘΑ ΦΑΜΕ ΜΑΜΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ



Κα ΜΑΡΙΝΑ ΖΑΦΕΙΡΗ ή FAGANOULA.GR ! ευχαριστούμε που δέχτηκες να μιλήσουμε για να γνωρίσουμε εσένα και με τo βιβλίο σου «ΤΙ ΘΑ ΦΑΜΕ ΜΑΜΑ» που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ




1. Πως δημιουργήθηκε η ιδέα να ασχοληθείς με το food blogging και τη συγγραφή του βιβλίου που κρατάμε στα χέρια μας;

Είναι κάτι που σκεφτόμουν αρκετό καιρό, αλλά γενικά , αποφασίζω κάτι μετά από πολλή
σκέψη. Η αγάπη μου για το καλομαγειρεμένο σπιτικό φαγητό και η ανάγκη να μοιραστώ
συνταγές με οδήγησαν εκεί. Όσο για το βιβλίο, είναι κάτι που ήθελα πολύ. Όταν ήρθε η
πρόταση από τις εκδόσεις Συμμετρία, χάρηκα πάρα πολύ!

2. Σύστησε μας το βιβλίο σου «ΤΙ ΘΑ ΦΑΜΕ ΜΑΜΑ», ποια ήταν η πηγή έμπνευσης και σε ποιους απευθύνεται;

Πρόκειται για ένα βιβλίο με τριάντα λαχταριστές μαμαδίστικες συνταγές και πηγή
έμπνευσης ήταν τα παιδιά μου και οι γιαγιάδες μου, που πάντα μαγείρευαν με αγάπη. Το
βιβλίο απευθύνεται σε μαμάδες και μπαμπάδες που αγαπούν να μαγειρεύουν για την
οικογένειά τους, αλλά και μαζί με τα παιδιά τους, σε ανθρώπους που εργάζονται και δεν
έχουν πολύ χρόνο να διαθέσουν στην κουζίνα.

3. Πες μας πως προέκυψε η συνεργασία με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ;

Μια μέρα και ενώ ήμουν σε ταξίδι, χτύπησε το τηλέφωνο. Στην αρχή, νόμιζα πως κάποιος
μου έκανε πλάκα. Και τώρα να΄μαστε με το «Τι θα φάμε, μαμά;»

4. Από που αντλείς τις μαγειρικές ιδέες σου; Είναι δικές σου, κάποιων κοντινών σου ανθρώπων (μαμά-γιαγιά) ή κάποιων γνωστών και καταξιωμένων σεφ;

Πολλές από τις συνταγές είναι από τα τετράδια των γιαγιάδων μου ή ό,τι θυμάμαι απ΄όταν
καθόμουν δίπλα τους, καθώς και από μαμά, πεθερά και αγαπημένες φίλες. Βέβαια,
υπάρχουν και οι συνταγές που προκύπτουν στα ξαφνικά!

5. Η μαγειρική τα τελευταία χρόνια έχει γίνει πολύ της μόδας, καθημερινά βλέπουμε στο διαδίκτυο, στην τηλεόραση, στον τύπο, συνταγές, προϊόντα και εκπομπές μαγειρικής. Ποια είναι η γνώμη σου για αυτό το θέμα;

Θεωρώ πως η καλή μαγειρική και το καλομαγειρεμένο σπιτικό φαγητό πρέπει να βρουν
επιτέλους τη θέση τους, γιατί η ελληνική κουζίνα είναι μοναδική. Έχουμε προιόντα –
θησαυρούς στην ελληνική γη και η γαστρονομία της χώρας μας πρέπει να αναδειχθεί
σωστά. Υπάρχουν αξιόλογοι foodbloggers, σεφ και εκπομπές που προσπαθούν για όλα
αυτά, όμως όχι τα realities.

6.Σε γνωρίσαμε από το Instagram, από τις λαχταριστές φωτογραφίες που ανεβάζεις με τις συνταγές που μαγειρεύεις. Πόσο σε βοήθησαν τα social media να γίνεις γνωστή στο ευρύτερο κοινό, πες μας πως ξεκίνησες, πως εξελίχτηκες και ποια θα είναι τα επόμενα βήματά σου;

Ναι, τα social media βοηθούν πάρα πολύ στην προβολή και χαίρομαι που ο κόσμος έχει
αγαπήσει την faganoula μου και αυτή η αγάπη είναι που εξέλιξε το blog μου.
Επόμενα βήματα; Έχω κάποια πράγματα που σχεδιάζω και θα ανακοινωθούν εν καιρώ!

7. Πες μας δυο λόγια για σένα για να σε γνωρίσουμε καλύτερα, πως περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου, όταν δεν μαγειρεύεις και όταν δεν γράφεις συνταγές.

Πρώτο μέλημα είναι τα παιδιά μου και έτσι, στον ελεύθερό μας χρόνο πηγαίνουμε βόλτες,
ζωγραφίζουμε πολύ (τα παιδιά μου καλύτερα από εμένα), παίζουμε επιτραπέζια και
διαβάζουμε παραμύθια. Επίσης, με τον σύζυγο, το μεγάλο στήριγμά μου, μας αρέσουν
πολύ τα ταξίδια εντός κι εκτός Ελλάδος. Κι αν μου το επιτρέψει ο χρόνος, λατρεύω να πίνω
καφεδάκι με αγαπημένες φίλες!

8. Μαρίνα σ ευχαριστούμε για την κουβεντούλα μας, σου ευχόμαστε Καλή Επιτυχία σ ότι και αν κάνεις. Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να μας πεις που και πως μπορούμε να βρούμε εσένα και το βιβλίο σου.

Εγώ ευχαριστώ!
Το βιβλίο βρίσκεται σε όλα τα μεγάλα βιβλιοπωλεία και στο eshop της Συμμετρίας
(www.simmetria.gr). Επίσης, μπορεί κάποιος να το προμηθευτεί από το βιβλιοπωλείο της
γειτονιάς του κατόπιν πατραγγελίας (αν και κάποια βιβλιοπωλεία ήδη το έχουν στα ράφια
τους).






Τί θα φάμε Μαμά;
Εκδόσεις Συμμετρία
Συγγραφέας: Μαρίνα Ζαφείρη


Αυτό το βιβλίο είναι για σένα.
Για σένα που εργάζεσαι, για σένα που τρέχεις να τα προλάβεις όλα, για σένα που θέλεις να προσφέρεις όλη σου την αγάπη, ακόμα και μέσα από το φαγητό. Γιατί, το φαγητό είναι αγάπη.
Θέλει αγάπη. Κρύβει αγάπη.
Σε αυτό το βιβλίο θα βρεις εύκολες και νόστιμες συνταγές, φτιαγμένες με απλά υλικά και άκρως μαμαδίστικες. Κάποιες από αυτές θα σου φέρουν μνήμες απ’ όταν ήσουν παιδί.
Έλα να μοιραστούμε τις συνταγές και την χαρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard