ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ.ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ για το βιβλίο της «ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΝΝΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK  φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ, του βιβλίου «ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΝΝΑ» που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ.

1)Κα ΤΖΙΡΙΤΑ, πιστοί πια στο ετήσιο ραντεβού μας και fun των 16 βιβλίων σας που προηγήθηκαν, σας ευχαριστούμε για ακόμη μια φορά που δεχτήκατε να μιλήσουμε για το νέο βιβλίο σας «ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΝΝΑ». Πείτε μας, είχατε ονειρευτεί από μικρή να γίνεται συγγραφέας? πότε και πως ξεκινήσατε την συγγραφή.


Ξεκίνησα να γράφω από πολύ μικρή, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, αλλά ποτέ δεν είχα φανταστεί πως θα γινόμουν συγγραφέας. Το έκανα για τον εαυτό μου, γιατί έτσι μπορούσα να εκφράζομαι, όντας ένα πολύ κλειστό και ντροπαλό παιδί. Συνήθιζα να γράφω τα γνωστά παραμύθια, δίνοντας τους ένα άλλο τέλος που με ευχαριστούσε περισσότερο!


 2)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας « ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΝΝΑ». Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης αυτού του μυθιστορήματος? Μιλήστε μας για την ηρωίδα του βιβλίου σας την ΑΝΝΑ? . Είναι μια πραγματική ιστορία ή μια ιστορία μυθοπλασίας? 


Είναι μια ιστορία συγκλονιστική και απόλυτα αληθινή για τη ζωή μιας γυναίκας που η ζωή της έδειξε το σκληρό της πρόσωπο και την ανάγκασε να κάνει λάθος επιλογές για τις οποίες μετάνιωσε. Κυρίως μετάνιωσε γιατί πίστεψε πως πράγματι δεν είχε άλλη επιλογή, κάτι που πολύ αργότερα συνειδητοποίησε με πόνο πως δεν ήταν αλήθεια. Η γυναίκα αυτή, την οποία γνώρισα, ήταν η πηγή της έμπνευσης γι αυτό το βιβλίο.


3)Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία? 


Κυρίως η αλήθεια του. Ο πόνος της Άννας γίνεται και δικός μας, θεωρώ ότι οι αναγνώστες την κατανοούν, την αγαπούν και την συγχωρούν. Είναι πολύ δυνατά τα συναισθήματα που βιώνεις διαβάζοντας αυτό το βιβλίο.


4)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.


Θα μεταφέρω το μήνυμα της Άννας: Κρατήστε την αξιοπρέπεια σας και την καθαρή συνείδηση σας σαν προτεραιότητα στη ζωή σας. Ο χρόνος είναι αμείλικτος κι έρχεται η ώρα που πρέπει να λογοδοτήσουμε στον ίδιο μας τον εαυτό. Τότε ο πόνος για τα σφάλματα μας και τις λάθος επιλογές μας είναι αφόρητος.


 5)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε?


Από την αρχή ήξερα πως αυτός θα ήταν ο τίτλος και δεν μπορούσα να σκεφτώ κανέναν άλλον! Δεν είναι ένας τίτλος τυχαίος, συνδέεται άμεσα με το τέλος του βιβλίου.


6) Πείτε μας πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ


Τυχαία θα έλεγα κι απρόσμενα! Όταν είχα γράψει το πρώτο μου βιβλίο, το παιδί της αγάπης, με έπεισε ο βιβλιοπώλης μου ο οποίος το διάβασε από το χειρόγραφο μου, να το στείλω στον Ψυχογιό που έψαχνε συνεργασίες με Έλληνες συγγραφείς το μακρινό 2005. Το έστειλα και λίγους μήνες αργότερα μου τηλεφώνησαν ζητώντας μου να το εκδώσουν.


7)Κάθε μέρα βλέπουμε να εκδίδονται καινούργια βιβλία και συνεχώς μας συστήνονται καινούργιοι συγγραφείς. Ποιο νομίζετε ότι είναι το πακέτο που πρέπει να διαθέτει ένας   συγγραφέας για να μας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις ?


Να γράφει όπως νιώθει κι όχι όπως πιστεύει ότι θα αρέσει στους άλλους. Να μην γράφει με σκοπό το κέρδος ή τη δόξα, να υπηρετεί την τέχνη της συγγραφής με αλήθεια. Αν το έργο του δεν έχει απήχηση στο κοινό, αν δεν αρέσει στους εκδοτικούς οίκους, να μην θεωρεί ότι οι άλλοι είναι ανίκανοι να αναγνωρίσουν το ταλέντο του, αλλά με ταπεινότητα να δέχεται πως δεν είναι αρκετά καλός σ’ αυτό που κάνει.


 8) Μιλήστε μας για τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια. Τι να περιμένουμε από εσάς και πόσο σύντομα ?


Το επόμενο βιβλίο μου είναι και πάλι βασισμένο σε αληθινή ιστορία, αλλά αυτή τη φορά ο πρωταγωνιστής μου είναι άντρας! Υπομονή μέχρι τον Φεβρουάριο του 2024!


9)Ποια θεωρείτε ως την πιο σημαντική, ίσως και ανεξάντλητη, «πηγή ιδεών» για έναν συγγραφέα;


Σαφώς την ίδια τη ζωή, τους ανθρώπους, τις σχέσεις των ανθρώπων και την ψυχή τους. Αυτό ισχύει για μένα τουλάχιστον.


10)Ποιος πιστεύετε ότι πρέπει να είναι ο κύριος στόχος κατά τη συγγραφή ενός βιβλίου; Το οικονομικό όφελος, η φήμη ή η ικανοποίηση μιας εσωτερικής ανάγκης;


Νομίζω είναι ρητορική η ερώτηση αυτή. Αν γράψει κάποιος ένα βιβλίο για οποιοδήποτε άλλο λόγο πέρα από την κάλυψη της δικής του ανάγκης, της δικής του ψυχής, είναι δεδομένο ότι θα αποτύχει.

 Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα  να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

Το βιβλίο μου το βρίσκετε βέβαια στα βιβλιοπωλεία ή στη σελίδα των εκδόσεων Ψυχογιός στο ίντερνετ. Εμένα θα με βρείτε παντού! Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube.

Είμαι λάτρης της επικοινωνίας κι όσοι με γνωρίζουν εδώ και χρόνια το ξέρουν καλά!




ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΝΝΑ
ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ - PSICHOGIOS PUBLICATIONS


Οι άνθρωποι συνήθως, όταν τους βρει μια συμφορά, υψώνουν το βλέμμα τους στον ουρανό και αναρωτιούνται: «Γιατί σ’ εμένα, Θεέ μου;» Προσωπικά δεν αναρωτήθηκα ποτέ. Ήξερα γιατί.
Ήμουν αμαρτωλή.
Ήμουν άπληστη.
Ήμουν άπιστη.
Ήμουν ανήθικη.
Ήμουν δολοφόνος.
Πίστευα πως Εκείνος εκεί ψηλά δεν το ξέχασε ποτέ κι απλά είχε έρθει η ώρα μου να πληρώσω. Γι’ αυτό και έσκυψα το κεφάλι και δέχτηκα την τιμωρία μου. Δέχτηκα να ζήσω κι εξακολουθώ να ζω, ενώ η λύτρωσή μου θα ήταν να πεθάνω.

Με λένε Άννα κι αυτή είναι η ιστορία της ζωής μου. Το χρέος μου προς τον Θεό το ξεπλήρωσα με τα δάκρυά μου. Το χρέος μου προς τους ανθρώπους το ξεπληρώνω μ’ αυτό το βιβλίο. Ανοίγω την καρδιά μου και σας μιλάω με απόλυτη ειλικρίνεια.
Ένα μικρό ψέμα θα σας πω μόνο. Ένα ασήμαντο ή ίσως και πολύ σημαντικό…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard