ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ.ΤΣΑΜΠΙΚΑ ΖΩΗ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΟΥ για το βιβλίο της ΦΟΥΛΑ Η ΔΙΑΤΡΟΦΟΥΛΑ από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΚΥΣΤΗΣ

 

  Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΤΣΑΜΠΙΚΑ ΖΩΗ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΟΥ με το βιβλίο της ΦΟΥΛΑ Η ΔΙΑΤΡΟΦΟΥΛΑ από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΚΥΣΤΗΣ


 Κα ΤΣΑΜΠΙΚΑ ΖΩΗ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΟΥ, πείτε μας λίγα λόγια για
το βιβλίο σας ΦΟΥΛΑ Η ΔΙΑΤΡΟΦΟΥΛΑ και πώς σας ήρθε η
έμπνευση για αυτό το βιβλίο. 

Ο διαβήτης είναι ένα πολύ λεπτό ζήτημα ειδικά στα παιδιά. Ήθελα να
βρω έναν τρόπο να τους εξηγήσω τι συμβαίνει στο σώμα. Έτσι
‘γεννήθηκε’ η Φούλα. Όχι μόνο το βιβλίο αλλά και το τραγούδι. Ήθελα
να δείξω ότι μπορεί να συμβεί στον καθένα. Έχουμε στο μυαλό μας ότι
μόνο σε όποιον κάνει καθιστική ζωή και έχει παραπάνω κιλά μπορεί να
του συμβεί. Δεν ισχύει όμως αυτό απόλυτα. Παίζουν αρκετοί
παράγοντες ρόλο.

Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο  αναγνώστης που
θα διαβάσει το βιβλίο?

Το μήνυμα που θα ήθελα να περάσω στο κόσμο μέσω της Φούλας
διατροφούλας, είναι η αναγνώριση και η αποδοχή του διαβήτη τύπου Ι
ως μια φυσιολογική κατάσταση και να αγκαλιαστεί από παιδιά και
γονείς. Να μάθουν για αυτό και να μπορούν να λένε: Τραγούδα χαμογέλα
και κοίτα πιο ψηλά, μπορείς με το διαβήτη να ζεις πολύ καλά! Αυτό είναι
και το ρεφρέν του ομότιτλου τραγουδιού μας.

Πείτε μας δυο λόγια για την εικονογράφο σας κ. ΒΙΒΗ ΜΑΡΚΑΤΟΥ
που έδωσε υπέροχες εικόνες στο βιβλίο σας, μιλήστε μας για τη
συνεργασία σας και πως φτάσατε σ’ αυτό το καταπληκτικό αποτέλεσμα.

Πείτε μας τι ρόλο παίζουν οι εικόνες στα βιβλία για τους αναγνώστες. 
Αυτό το γλυκό κορίτσι που είχα την τύχη να γνωρίσω μέσο της δουλείας
του, θεωρώ ότι έπαιξε σημαντικό ρόλο στο αποτέλεσμα της Φούλας.
Αισθάνομαι τυχερή πραγματικά που την γνώρισα και θεωρώ την
συνεργασία μας δεδομένη και μετέπειτα. Εκτός από επαγγελματίας είναι
και άνθρωπος. Για μένα αυτό είναι πολύ σημαντικό.

Στο τέλος του βιβλίο σας εκτός από τις δραστηριότητες που έχετε για
τα παιδιά για να κατανοήσουν καλύτερα τον διαβήτη και το σάκχαρο
αλλά και να μάθουν να ζουν με αυτά, έχετε τις συμβολές των ειδικών.

Πείτε μας πόσο σημαντικό είναι για όλους μας, μόλις εντοπίσουμε το
πρόβλημα να καταφύγουμε και να ακολουθήσουμε τις οδηγίες τους για
μια καλύτερη ζωή και πόσο σας βοήθησε η ειδικότητα σας ως
διατροφολόγος αλλά και οι γνώσεις των ειδικών, στην συγγραφή του
βιβλίου. 

Για να πετύχει μια δουλειά, χρειάζεται και καλή ομάδα. Και εγώ την
είχα. Τους ευχαριστώ από καρδιάς που δέχτηκαν να συμμετάσχουν στο
παραμύθι μου. Ειδικούς και γονείς που τα παιδιά τους έχουν αποκτήσει
διαβήτη. Θεωρώ ότι για να λύσεις ένα πρόβλημα η ομάδα των ειδικών
που θα σε αναλάβει, θα καθορίσει και το αποτέλεσμα. Γιαυτό δίνω και
τόση έμφαση στους ειδικούς που οι γονείς της Φούλας επισκέφτηκαν
αφού αναγνώρισαν το πρόβλημα. Να αφαιρέσω αυτό το ταμπού του
ψυχολόγου και να διαχωρίσω το κομμάτι του διαιτολόγου και του
διαβητολόγου.

Σε παιδιά τι ηλικίας απευθύνεται το βιβλίο σας; Πιστεύετε ότι τα
παιδικά βιβλία πρέπει να διαβάζονται και από τους μεγάλους; 

Από την ηλικία των 6 χρόνων μπορεί να κατανοήσει άνετα την ιστορία.
Ωστόσο μικρότερες ηλικίες μπορούν να τραγουδήσουν το τραγούδι και
να ακούσουν την αφήγηση για να τους γίνει πιο κατανοητό. Υπάρχουν τα
qrcode στο τέλος του βιβλίου. Είναι ένα βιβλίο το οποίο μπορεί να
διαβαστεί και να κατανοηθεί εύκολα από οποιονδήποτε που θέλει να
μάθει με απλό τρόπο τι είναι ο διαβήτης τύπου Ι και τι πρέπει να κάνει
αφού τον αποκτήσει.

Μιλήστε μας για την συνεργασία σας με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΚΥΣΤΗ

Η συνεργασία μου με τις εκδόσεις ΕΛΚΥΣΤΗ είναι ότι καλύτερο θα
μπορούσα να έχω γιατί είμαι νέα στο χώρο και θεωρώ ότι έχω τη σωστή
καθοδήγηση και την αντιμετώπιση που πρέπει. Σίγουρα θα συνεργαστώ
ξανά μαζί τους. Είμαι ευχαριστημένη και άνετα τον προτείνω.

Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς για να σας γνωρίσουμε καλύτερα.

Είμαι μια γυναίκα δραστήρια με όλη την έννοια της λέξης αυτής..Είμαι
δημιουργική και με γεμίζει. Είμαι μητέρα δυο αγοριών και έχω έναν
σύζυγο που με στηρίζει σε όλα. Στα παιδιά μου θέλω να είμαι το πρότυπο
ανθρώπου που συνέχεια παλεύει για τα όνειρα του και δεν σταματάει για
να τα κατακτήσει με τις όποιες δυσκολίες και αν συναντήσει. Έχω δύο
πτυχία, ένα μεταπτυχιακό και αρκετές μετεκπαιδεύσεις και στα δυο
επαγγέλματά μου. Είμαι άνθρωπος που ότι στοχεύσει θα κοπιάσει όσο
χρειαστεί για να το πετύχει. Επίσης είμαι άνθρωπος της προσφοράς και
της φιλανθρωπίας.

Εσείς στα παιδικά σας χρόνια διαβάζατε παραμύθια; Ποιο είναι το
παραμύθι που θυμάστε και για ποιο λόγο;

Ειλικρινά δεν μπορώ να διαλέξω ένα! Διάβαζα παραμύθια και τα
αγαπούσα πολύ γιατί μου διεγείρανε την φαντασία και για ένα παιδί αυτό
είναι μαγικό! Αν μιλήσω για το τώρα, διαβάζω κυρίως παραμύθια που
έχουν σχέση με τη διατροφή προσπαθώντας να ωθήσω και τα παιδιά μου
να τρέφονται σωστά . Τη Φούλα διατροφούλα την τραγουδάνε όλη μέρα!

Σκέψεις για επόμενο βιβλίο;  Τι ετοιμάζετε; 

Έχω πολλά στο μυαλό μου, όμως θέλω να δώσω το χρόνο στη Φούλα να
πάρει το ‘χώρο’ που της αξίζει. Ασχολούμαι αποκλειστικά μαζί της αυτή
την περίοδο, μιας και μόλις άνοιξαν τα σχολεία. Βέβαια, ομολογώ πως
είμαι άνθρωπος που σήμερα μπορεί να μου έρθει μια νέα ιδέα, και αύριο
να την έχω σχεδόν ολοκληρώσει!! Δηλαδή δεν υπάρχει σίγουρη
απάντηση σε αυτό!

Κλείνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω για την όμορφη συζήτηση
μας, πείτε μας όμως πού και πώς μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας;

Πώς μπορούν οι αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί σας;
Τη Φούλα διατροφούλα μπορεί να την βρει όποιος επιθυμεί στις εκδόσεις
ΕΛΚΥΣΤΗΣ ηλεκτρονικά, καθώς και σε όλα τα βιβλιοπωλεία ανά την
Ελλάδα. Επίσης στη Ρόδο ετοιμοπαράδοτο στο γραφείο μου!
Σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη συζήτηση μας!

 


Φούλα, η διατροφούλα
ΤΣΑΜΠΙΚΑ ΖΩΗ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΟΥ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΚΥΣΤΗΣ


Η Φούλα είναι ένα κορίτσι που αγαπάει τη γυμναστική και τρέφεται σωστά. Τι γίνεται όμως μέσα στον οργανισμό της; Γιατί η Φούλα ξαφνικά απέκτησε διαβήτη; Ποια ήταν τα συμπτώματα που παρατήρησε η σούπερ γιαγιά Ζωή; Ποια ήταν τα επόμενα βήματα που η Φούλα έπρεπε να κάνει;

Εσείς γνωρίζετε πώς πρέπει να συνδυάζουμε τις τροφές μας όταν αποκτηθεί ο διαβήτης στον οργανισμό;

 

Εικονογράφηση: Βιβή Μαρκάτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard