ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ.ΕΥΗ ΜΑΡΑΖΟΠΟΥΛΟΥ για το βιβλίο της Η ΣΕΡΒΙΤΟΡΑ από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK  φιλοξενούμε τη

συγγραφέα κ. ΜΑΡΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΗ, με το βιβλίο της Η ΣΕΡΒΙΤΟΡΑ από τις

ΕΚΔΟΣΕΙΣ  ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ



Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας, Η ΣΕΡΒΙΤΟΡΑ. Πότε ξεκινήσατε

να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;


Αρχικά, σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και τη φιλοξενία. Η ΣΕΡΒΙΤΟΡΑ

είναι ένα σύγχρονο πολυπρόσωπο κοινωνικό μυθιστόρημα. Άρχισε να γράφεται στο

πλαίσιο του σεμιναρίου δημιουργικής γραφής του Ιανού, όταν η δασκάλα μου

Σοφία Νικολαΐδου μου έδωσε το έναυσμα. Θα την ευγνωμονώ πάντα γι’ αυτό, γιατί

είναι ουσιαστικά ο άνθρωπος που με έβαλε στον κόσμο της πεζογραφίας. Έκτοτε

συνέχισα να το γράφω παρακολουθώντας παράλληλα, με τα μαθήματα της Σοφίας

και άλλα σεμινάρια, και συγκεκριμένα, τα μαθήματα τηλεοπτικού σεναρίου με τον

εξαιρετικό Νίκο Απειρανθίτη, οι συμβουλές του οποίου ήταν καθοριστικές για τη

συγγραφή του βιβλίου και διηγήματος με τον επίσης, αγαπημένο μου δάσκαλο τον

Χρήστο Οικονόμου. Σίγουρα η τριβή μου τόσο σπουδαίους και καταξιωμένους στον

τομέα τους δασκάλους επηρέασε το γράψιμό μου και το στήσιμο της ΣΕΡΒΙΤΟΡΑΣ.

Χρειάστηκα τέσσερα χρόνια για να το ολοκληρώσω και άλλο ένα για να βρω

εκδοτικό.


Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης της ιστορίας σας; Πιστεύετε πόλεις σαν την

Ηγουμενίτσα που διαδραματίζεται η ιστορία σας υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα;


Πηγή έμπνευσης της ιστορίας μου είναι οι άνθρωποι και η αγάπη μου γι’ αυτούς.

Επίσης, νιώθω βαθιά σύνδεση με τον τόπο μου, την Ήπειρο και θέλοντας να τον

αναδείξω, έγραψα τη ΣΕΡΒΙΤΟΡΑ. Επειδή το κέντρο της ιστορίας είναι οι σύγχρονοι

άνθρωποι και η συμπεριφορά τους, ο τρόπος σκέψης, οι αξίες τους ή έλλειψη

αυτών, θεωρώ ότι η Ηγουμενίτσα λειτουργεί και συμβολικά. Ο κάθε αναγνώστης

μπορεί στο νου να την αντικαταστήσει με οποιαδήποτε επαρχιακή πόλη, με μια

κλειστή κοινωνία.


 Ποια θεωρείτε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία; Ποιο είναι το μήνυμα που

θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας;


Αυτό που με ενδιέφερε όταν έγραφα την ιστορία είναι η αληθοφάνεια της

μυθοπλαστικής ιστορίας που αφηγούμαι. Η παράνομη σχέση μια

εικοσιπεντάχρονης και ενός σαρανταδύαχρονου παντρεμένου άνδρα, αλλά και οι

σχέσεις που παρουσιάζονται ως παράλληλες ιστορίες της κεντρικής είναι σχέσεις

που μπορεί να συμβούν και να επηρεάσουν τη ζωή όχι μόνο των εμπλεκόμενων,

αλλά και του περίγυρου. Οι ήρωες έχουν σκεφτεί το τίμημα των επιθυμιών τους, και

αν ναι, είναι τελικά έτοιμοι να το πληρώσουν; Αυτό το τίμημα νομίζω ότι απασχολεί

και αφορά κάθε άνθρωπο σήμερα. Ο αναγνώστης μου θέλω να αισθανθεί, να

ακούσει, να δει, τους ήρωες και το περιβάλλον τους και να εξάγει ό,τι συμπέρασμα

επιθυμεί ο ίδιος.



Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που

απορρίφθηκε;


Ο τίτλος μου ήρθε στον δεύτερο χρόνο της συγγραφής, αφού είχα γνωρίσει τους

ήρωες και επειδή το κεντρικό σημείο που διαδραματίζεται η δράση είναι το

«Spring», ένα καφέ και η μία εκ των πρωταγωνιστών εργάζεται εκεί το ονόμασα «Η

ΣΕΡΒΙΤΟΡΑ».


Πώς νιώθετε τώρα που εκδόθηκε το πρώτο σας βιβλίο;


Νιώθω ικανοποίηση και χαρά που τα κατάφερα, γιατί έχω αφιερώσει πολύ χρόνο,

κόπο και μελέτη γι’ αυτό και ταυτόχρονα, αγωνία και προσμονή για τον τρόπο και

τον βαθμό που θα το εκλάβουν οι αναγνώστες.


Πείτε μας πώς προέκυψε η συνεργασία σας, με τις  ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ.


Τις εκδόσεις Ανεμολόγιο τις ξεχώρισα, όταν κοιτούσα εκδοτικούς οίκους με φρέσκο

και σύγχρονο περιεχόμενο και αποφάσισα να τους το στείλω. Ο εκδότης μου,

Δημήτρης Καρανάστασης, με πίστεψε από την πρώτη στιγμή και τον ευχαριστώ

θερμά για τη συνεργασία, ενώ και η εκδότρια Κάκια Ξύδη, των εκδόσεων Πνοή που

συνεργάζεται με το Ανεμολόγιο ήταν δίπλα μου και με βοήθησε πολύ.


Πείτε μας αγαπημένα σας βιβλία και συγγραφείς από τον χώρο της

λογοτεχνίας και πόσο σας επηρέασαν για να ασχοληθείτε με τη συγγραφή.


Διαβάζω απ’ όλα τα είδη, γιατί θεωρώ ότι παίρνουμε από τον καθένα κάτι. Είναι

πραγματικά πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω, αλλά θα πω τον Φίλιπ Ροθ για τον

σαρκασμό, τον Ουίλιαμ Φόκνερ για τον τρόπο που αφηγείται και από σύγχρονους

τη Ρέιτσελ Κασκ, η τριλογία της «Περίγραμμα, Μετάβαση, Κύδος,» ήταν για μένα

καθοριστική. Φυσικά, από Έλληνες συγγραφείς δεν θα μπορούσα να μην

επηρεαστώ από τους δασκάλους μου που έχω διαβάσει όλη την εργογραφία τους,

τη Σόφια Νικολαΐδου και τον Χρήστο Οικονόμου, αλλά και από τον Καραγάτση, οι

οποίοι είναι μερικοί από τους αγαπημένους μου.


Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε

καλύτερα.


Κατάγομαι από τη Θεσπρωτία, αλλά ζω μόνιμα στη Θεσσαλονίκη, όπου ήρθα για

σπουδές. Ο βασικός τίτλος σπουδών μου είναι κλασική Φιλολογία στο ΑΠΘ και το

μεταπτυχιακό μου αφορά την Επικοινωνία και συγκεκριμένα, τις «Εκστρατείες

Επικοινωνίας και Έρευνες Κοινού» στο τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ.

Εργάζομαι ως φιλόλογος και δημιουργός περιεχομένου.


Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Είμαι εδώ και αρκετό καιρό σε στάδιο συγγραφής του επόμενου βιβλίου μου, αλλά

δεν θα ήθελα να σας αποκαλύψω ακόμη κάτι περισσότερο γι’ αυτό.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια

φορά και θα ήθελα  να μας πείτε πού και πώς μπορούμε να βρούμε εσάς και το

βιβλίο σας.


Σας ευχαριστώ και εγώ θερμά. Τη ΣΕΡΒΙΤΟΡΑ μου μπορείτε να τη βρείτε είτε από το

επίσημο σάιτ του Ανεμολόγιο, πατώντας εδώ και να την παραγγείλετε. Είτε

μπορείτε να την προμηθευτείτε από: Ιανό, Κωνσταντινίδη, Πρωτοπορία, Bookartia,

βιβλιοπωλείο Κισσόπουλος, Βιβλιοφόρος στη Θεσσαλονίκη, και από τον Ιανό,

Πρωτοπορία, Πολιτεία, Ευριπίδης, Τσιγαρίδας, Σίμος, Τζανακάκης στην Αθήνα, και

φυσικά, σε οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρονικό ή φυσικό βιβλιοπωλείο επιθυμεί ο

καθένας παραγγέλνοντάς την.



Η Σερβιτόρα

Ημερ. κυκλοφορίας: 6/2024
Συγγραφέας: Εύη Μαραζοπούλου
Η εικοσιπεντάχρονη Γιώτα επιστρέφει μετά τις σπουδές της στην Ηγουμενίτσα και ζει στο πατρικό της. Ο Μάνος, σαράντα δύο ετών, παντρεμένος, αποτελεί σεβαστό πρόσωπο της πόλης. Δύο άνθρωποι εγκλωβισμένοι στον μικρόκοσμό τους θα συναντηθούν στο χριστουγεννιάτικο πάρτι του ραδιοφωνικού σταθμού. Η Γιώτα, η κολλητή της, η Δανάη, και ο Μάνος, καλούνται να αντιμετωπίσουν προκλήσεις, διλήμματα, μυστικά και πάθη. Με λίγα λόγια, την ίδια τη ζωή. Θ’ αντέξουν τις εξελίξεις, και αν ναι, πόσο ακριβά θα πληρώσουν το τίμημα των επιλογών τους;
Μια σερβιτόρα που προσπαθεί να ευχαριστήσει τους πάντες. Ένα λαμόγιο που φυτρώνει εκεί που δεν το σπέρνουν. Μια καπάτσα μάνα που έχει μυστικά. Μισή δολοφονία και μια ολόκληρη αρχή για όλους… συνθέτουν το πρώτο μυθιστόρημα της Εύης Μαραζοπούλου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard