ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ Κ. ΑΜΑΡΑΝΤΟΥ Ν. ΧΛΟΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ "ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ ΣΚΟΠΟ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ


Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη
συγγραφέα κ. ΧΛΟΗ Ν. ΑΜΑΡΑΝΤΟΥ και τη ποιητική-μουσική της συλλογή «Δίνοντας στο Αύριο Σκοπό», που εκδόθηκε από τις ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ.



1)Κα ΑΜΑΡΑΝΤΟΥ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας. Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς. 
  
Γεννήθηκα στην Αθήνα και μεγάλωσα στην περιοχή της Νεάπολης.  Σπούδασα επαγγέλματα ομορφιάς, και επαγγελματικά ασχολήθηκα στην γνωστή σχολή που ίδρυσε ο πατέρας μου “ΝΙΚΟΣ ΑΜΑΡΑΝΤΟΣ”.   
Παράλληλα, σπούδασα Μουσική και Γαλλική Λογοτεχνία.  
Έχω αποκτήσει δύο γιούς και πέντε εγγονούς 

2)Πείτε μας, είχατε ονειρευτεί από μικρή να γίνετε συγγραφέας-ποιήτρια; Πότε και πως ξεκινήσατε την συγγραφή και ποιο ήταν το ερέθισμα να γράψετε ποιήματα; 

Από μικρή δεν είχα ονειρευτεί να γίνω συγγραφέας-ποιήτρια. Το γεγονός ότι έχω συγγράψει 15 επαγγελματικά βιβλία που αφορούν την εργασία μου, με κάποια από αυτά να γίνουν μέσω εντολής του Υπουργείου Παιδείας  και να εκδοθούν από τον ΟΕΔΒ, προέκυψε από την εμπειρία μου στις ειδικότητες των επαγγελμάτων ομορφιάς, και την μετάδοση γνώσεων και εμπειριών στους σπουδαστές και μελλοντικούς επαγγελματίες. Η επί πλέον γνώση, αποκτήθηκε εκείνη την εποχή, από επαγγελματικά μου ταξίδια στο εξωτερικό.  
Ποιήματα άρχισα να γράφω από την περίοδο της εφηβείας και ήταν εσωτερική μου ανάγκη εξωτερίκευσης συναισθημάτων.  Η 1η ποιητική μου συλλογή με τίτλο “Εικόνες ζωής” εκδόθηκε το 2006, η 2η ποιητική μου συλλογή “Με τη φωνή της καρδιάς” εκδόθηκε το 2014 και περιλαμβάνει ένθετο μουσικό Cd με 10 τραγούδια, σε ποίησή μου και μουσική Γιώργου Πολύζου. Η 3η ποιητική μου συλλογή “Δίνοντας στο αύριο σκοπό” για την οποία μιλάμε σήμερα, εκδόθηκε το 2016 και περιλαμβάνει ένθετο μουσικό Cd με 14 μουσικές μου συνθέσεις - 7 τραγούδια και 7 ορχηστρικά. 


3) Συστήστε μας την ποιητική-μουσική σας συλλογή «ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ ΣΚΟΠΟ». Πως προέκυψε ο τίτλος του, υπήρχε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε;  

Την ποιητική μου συλλογή “Δίνοντας στο αύριο σκοπό” προλογίζουν οι :  Άκης Αγγελάκης, Κώστα Βενετσάνος, Βαρβάρα Κυρίτση. Περιλαμβάνει 40 ποιήματά μου και ένθετο μουσικό CD το οποίο περιλαμβάνει 14 μουσικές μου συνθέσεις, εκ των οποίων 7 τραγούδια και 7 ορχηστρικά. Τα τραγούδια ερμηνεύουν οι: Έλενα Φερεντίνου, Καλλιόπη Ηλιοπούλου , Χαλίνα Χρύνκο Χαρτ. 
Ο τίτλος της συλλογής προέκυψε από το ποίημά μου με τον συγκεκριμένο τίτλο. Ήταν ο πρώτος που σκέφτηκα όταν ολοκληρώθηκαν τα γραφόμενα.  Δεν υπήρξε κάποιος άλλος προηγουμένως. 


 4) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους αναγνώστες σας, που θα το διαβάσουν;  

Θα δανειστώ κάποιους στίχους από 3 ποιήματά μου για να περάσω το μήνυμά μου, όπως:  
α) Ζήσε! Μία είναι η ζωή! Δώσε αγάπη και στοργή. Ξέχνα πληγές και παρελθόν, δες με θάρρος το παρόν. 
 β) Η ομορφιά στη ζωή είναι που σαν άνθρωποι είμαστε διαφορετικοί. Κανείς δεν μοιάζει με κανένα, όμως μαζί ενωμένοι είμαστε Ένα! 
 Ένα που είναι εύκολο, ανιδιοτελώς να φτάσει, μέχρι  τα πέρατα της γης και να τα ξεπεράσει, δίνοντας χαρά, αγάπη, θάρρος, στοργή σ’ ανθρώπους που το έχουν ανάγκη στη πλάση αυτή. 
γ) Οι Αξίες είναι μη διαπραγματεύσιμες. Μας οδηγούν στο να φερόμαστε καλά, ν’ αποφασίζουμε με σύνεση σωστά, αφήνοντας πίσω της ζωής τα θολά. 


5)Βέβαια, όπως είπαμε είναι ένα ποιητικό και μουσικό έργο, που συνοδεύεται από ένα   μουσικό cd. Πως προέκυψε η ιδέα και για ποιο σκοπό έγινε το cd, τι επιπλέον προσφέρει στους αναγνώστες που θα διαβάσουν το βιβλίο σας αλλά και θα το ακούσουν?

Η ιδέα για μουσικό Cd υπήρξε μαζί με την συγγραφή των ποιημάτων μου. Επειδή γράφω ορχηστρική μουσική, προσπάθησα να ενώσω τον λόγο με την μουσική μου. Ήταν καλλιτεχνική μου ανάγκη να βγουν στον αέρα οι μουσικές μου συνθέσεις. Σίγουρα, όταν στον λόγο προστίθεται η μουσική δημιουργούνται περισσότερα συναισθήματα στον ακροατή. Σε αυτό βέβαια, συμβάλλει και η ερμηνεία του τραγουδιστή.  

6)Μιλήστε μας μας για την ενασχόληση σας, με την μουσική. 

Με την μουσική έχω πολύ μεγάλο δέσιμο. Από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου ήθελα να ακούω μουσική και από 13 ετών που ξεκίνησα μαθήματα πιάνου μου άρεσε να παίζω και μουσικές επιτυχίες της εποχής, ελληνικές και ξένες. Αποκτώντας τα Πτυχία Πιάνου, Ωδικής, Αρμονίας, Αντίστιξης, Αρμονίου, Μουσικής και Ηχητικής Τεχνολογίας, άρχισα να συνθέτω μελωδίες. Έτσι το 2000 εκδόθηκε το 1ο μου Cd με τίτλο “Αμάραντα όνειρα” σε μουσική και ενορχήστρωση δική μου. Ακολούθησαν πολλές συναυλίες με συμφωνική ορχήστρα, στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο, στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου  Βούλας στα πλαίσια του καλοκαιρινού Φεστιβάλ, στο Θέατρο Rex κ.α. 
Τον Ιούνιο του 2011, στον Δήμο Αθηναίων, στο Πολιτιστικό Κέντρο Γκράβας, παρουσιάστηκε Δραματοποιημένη Ποίηση μου, με μουσική μου, με τίτλο “Αμάραντα όνειρα”, σε σκηνοθεσία Βαρβάρας Κυρίτση.  
Το 2018-2019 παίχτηκε στο Θέατρο Λύχνος Τέχνης και Πολιτισμού, η θεατρική παράσταση “Φωτοσκιάσεις της αγάπης και του έρωτα” το οποίο ήταν ποιητικό μουσικόραμα βασισμένο στην ποίηση και την μουσική μου, σε σκηνοθεσία και κείμενα Όλγας Μουργελά. 



7) Πόσο πιθανή είναι να δούμε σύντομα μια καινούργια ποιητική συλλογή; Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια, θα δούμε κάτι καινούργιο ίσως και διαφορετικό, σύντομα;  

Η 4η ποιητική μου συλλογή ετοιμάζεται με νέες μουσικές συνθέσεις και τραγούδια, τα οποία θα την συνοδεύουν. Επίσης, κάτι διαφορετικό ετοιμάζεται. Θα έχετε σύντομα νέα μου. 


8) Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας ποιητές, πείτε μας δύο Έλληνες και δύο ξένους και αν σας επηρέασαν να ασχοληθείτε με την ποίηση? 

Αγαπημένοι μου ποιητές είναι ο Οδυσσέας Ελύτης, η Κική Δημουλά, ο Ευγένιος Ιονέσκο, ο Πωλ Ελυάρ και άλλοι. Σίγουρα όταν διαβάζεις και σε αγγίζει το ανάγνωσμα μπορεί  να σε βοηθήσει να δεις αλλιώς πράγματα και καταστάσεις. Αυτό με βοήθησε στο να εκφράζω ελεύθερα τις απόψεις μου μέσα από την ποίηση.   

9)Μοιραστείτε με τους αναγνώστες μας, αγαπημένους στίχους από το βιβλίο σας. 

α) Πες μου σ’ αγαπώ και θα αφουγκραστώ , χτύπους της καρδιάς να παίζουν μουσική. Πες μου επιθυμώ και θ’ αναπολώ, δίνοντας στο αύριο σκοπό. 
β) Μια πινελιά στης στιγμής τη πάλη, που φθάνει στην αγάπη τη μεγάλη. Φέρνει το φως του νου στην καρδιά και ξαναζώ, ξεχνώντας τα παλιά! 
γ) Λειτούργησε με τη φωνή της καρδιάς, φτερούγισε με την πνοή της ματιάς, αγάπησε με την ψυχή της μιλιάς και λάτρεψε τη ζωή της πεθυμιάς.
 10)Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα  να μας πείτε πού και πώς μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας. 

Κι εγώ σας ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη.  
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω της σχολής ΝΙΚΟΣ ΑΜΑΡΑΝΤΟΣ, στο τηλέφωνο 2103804032.  
Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε στις Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή, στην Αθήνα, Κωλέττη 15 & Εμ. Μπενάκη, Εξάρχεια, τηλέφωνο  2110126900 και  
στην Θεσσαλονίκη οδός Φιλίππου 49, στο Κέντρο, τηλέφωνο 2311272803. 

Επίσης, το βιβλίο το βρίσκετε στα βιβλιοπωλεία και σε περίπτωση που δεν το έχουν, μπορείτε να το παραλάβετε κατόπιν παραγγελίας. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard