ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ Κ. ΜΑΙΡΗ ΓΚΑΖΙΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ «ΖΑΧΑΡΗ ΑΧΝΗ» ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΚΕΑΝΟΣ



Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΜΑΙΡΗ ΓΚΑΖΙΑΝΗ, του βιβλίου «ΖΑΧΑΡΗ ΑΧΝΗ», που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΚΕΑΝΟΣ.



1)Κα ΓΚΑΖΙΑΝΗ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας. Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς.

ΑΠ. Εγώ σας ευχαριστώ πολύ για τη δυνατότητα που μου δίνετε να μιλήσουμε για το νέο βιβλίο μου ΖΑΧΑΡΗ ΑΧΝΗ που πρόσφατα κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Ωκεανός.
Γεννήθηκα στα Ιωάννινα. Μεγάλωσα στην Αθήνα όπου ζω μέχρι σήμερα, δημιούργησα οικογένεια και εργάσθηκα ως τραπεζοϋπάλληλος. Στο παρελθόν ασχολήθηκα ερασιτεχνικά με την φωτογραφία, αργότερα με τη ζωγραφική. Έχω πραγματοποιήσει ατομικές εκθέσεις και έχω συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές ενώ έργα μου βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Την περίοδο 2011-2012 υπήρξα ραδιοφωνική παραγωγός στο magicradiolive. Από τον Νοέμβρη 2014 συνεργάζομαι με τη διαδικτυακή εφημερίδα www.now24.gr και έχω πραγματοποιήσει πάνω από εξακόσιες συνεντεύξεις, καθώς και σχολιασμούς βιβλίων και θεατρικών παραστάσεων. Το 2016 συμμετείχα στην τηλεοπτική εκπομπή «Καλώς τους» του ΑιγαίοTV πραγματοποιώντας συνεντεύξεις σε ανθρώπους των τεχνών. Διετέλεσα Διευθύντρια Σύνταξης του on line Πολιτιστικού Περιοδικού Books and Style από Ιούλιο 2017 έως Μάρτιο 2018 οπότε αποχώρησε οικειοθελώς.
Επίσης, αγαπώ πολύ το θέατρο και τον χορό με τα οποία έχω ασχοληθεί ερασιτεχνικά συμμετέχοντας σε παραστάσεις.
Πριν λίγα χρόνια ασχολήθηκα με τη συγγραφή ξεκινώντας με την ποιητική συλλογή μου με τίτλο «Σου γράφω...» τον Μάιο του 2012. Τον Σεπτέμβρη 2013 κυκλοφόρησε το πρώτο μου μυθιστόρημα με τίτλο «Ένα φεγγάρι λιγότερο» και τον Ιούνιο του 2014 κυκλοφόρησε το βιβλίο μου «Τα πλήκτρα της σιωπής». Το παραμύθι μου «Το ψαράκι του βυθού» συμπεριλήφθηκε στο βιβλίο «Παραμύθια και Μαμάδες» το 2015, για φιλανθρωπικό σκοπό. Τον Ιούνιο 2017 κυκλοφόρησε το μυθιστόρημά μου «Άλικα βήματα» και τον Νοέμβριο του 2019 κυκλοφόρησε το νέο μου μυθιστόρημα «Ζάχαρη άχνη» από τις εκδόσεις Ωκεανός.

2)Πείτε μας, είχατε ονειρευτεί από μικρή να γίνεται συγγραφέας? πότε και πως ξεκινήσατε την συγγραφή.

ΑΠ. Πιστεύω πως η ανάγκη της συγγραφής υπήρχε πάντα στην άκρη του μυαλού μου και περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να εκδηλωθεί. Όπως αναφέρω παραπάνω, η συγγραφή άρχισε με την ποιητική συλλογή μου «Σου γράφω...». Ήταν η στιγμή που ξεχείλιζε το συναίσθημα, ασφυκτιούσε μέσα μου κι έψαχνε διέξοδο...

3) Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας ««ΖΑΧΑΡΗ ΑΧΝΗ» και σε ποια κατηγορία το κατατάσσεται κοινωνικό, ψυχολογικό κάτι άλλο? Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;

ΑΠ. Η ΖΑΧΑΡΗ ΑΧΝΗ αφορά τις ζωές τριών γυναικών σε παράλληλο χρόνο, γιαγιάς, κόρης
εγγονής, Αρετής, Αύρας, Ελπίδας. Τις συνθήκες όπως διαμορφώνονται στην πορεία της ζωής τους μέσα από γεγονότα, αποφάσεις, επιβολές, ανατροπές, προκλήσεις. Κι όλα αυτά επιδρούν πάνω στον οικογενειακό δεσμό μ ́ έναν τρόπο που η σχέση μεταξύ μάνας-κόρης, Αύρας-Ελπίδας, κακοποιείται εξ αιτίας της γιαγιάς Αρετής που λειτουργεί εξουσιαστικά.
Ο συνολικός χρόνος συγγραφής του βιβλίου δεν ξεπερνάει τους τρεις μήνες. Όμως, γράφτηκε σταδιακά για λόγους ανωτέρας βίας. Πρόκειται για ένα κοινωνικό μυθιστόρημα με ψυχολογικές προεκτάσεις.

4)Πείτε μας πως σας ήρθε η έμπνευση για αυτή την ιστορία?

ΑΠ. Δεν πρόκειται για έμπνευση αλλά για σύμπτωση. Έτυχε σε κάποιες διακοπές μου να γνωρίσω τη μια από τις ηρωίδες μου, γνώριζε ότι είμαι συγγραφέας, είχε διαβάσει τα προηγούμενα βιβλία μου. Μου πρότεινε να μου διηγηθεί μια ιστορία κι αν τη βρίσκω ενδιαφέρουσα να τη γράψω. Η γυναίκα αυτή ήταν η Ελπίδα του βιβλίου, την άλλη μέρα μου γνώρισε τη μητέρα της Αύρα. Έτσι ξεκίνησε ένα επίπονο εσωτερικό ταξίδι μνήμης και συναισθημάτων για τις ίδιες κι ένα συγκλονιστικό συγγραφικό ταξίδι για μένα.



5)
Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο ?Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?

ΑΠ. Θα διαβάσετε μια αληθινή ιστορία! Αυτό από μόνο του αποτελεί πρόκληση γιατί η ζωή
ξεπερνάει την πιο ευφάνταστη μυθοπλασία.
Τα δυνατά του σημεία είναι εκείνα με τα οποία θα ταυτιστεί ο κάθε αναγνώστης και θα είναι
διαφορετικά για τον καθένα.

6)Μιλήστε μας για τους ήρωες του βιβλίου σας, για τις 3 γυναίκες που πρωταγωνιστούν στην ιστορία σας την Αρετή, την Αύρα και την Ελπίδα?

ΑΠ. Η Αρετή επιμένει να έχει τον έλεγχο της μοίρας. Η Αύρα θα γίνει ο αποδιοπομπαίος τράγος σε μια δυσλειτουργική οικογένεια και τέλος η Ελπίδα θα φορτωθεί στους ώμους της τις εσφαλμένες επιλογές τους.

7)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου "Ζάχαρη άχνη", υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε ?
ΑΠ. Ο τίτλος προέκυψε κατά τη συγγραφή των πρώτων σελίδων του βιβλίου. Έχει την έννοια της ευτυχίας που «πιάνεται» δύσκολα, όπως η ζάχαρη άχνη, και σκορπίζεται εύκολα στο παραμικρό φύσημα του ανέμου. Επίσης, έχει να κάνει και με κάτι άλλο που έχει άμεση σχέση με την Αύρα αλλά δεν θα το αποκαλύψω.
Δεν υπήρξε κάποιος άλλος τίτλος, ούτε προτάθηκε κάτι διαφορετικό από τον εκδοτικό οίκο. Ήταν καθαρά δική μου επιλογή.

8)Πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις εκδόσεις Ωκεανός.

ΑΠ. Με τον συνήθη τρόπο για όλους τους συγγραφείς. Στέλνει κάποιος το χειρόγραφό του στον εκδοτικό οίκο κι αν εγκριθεί προχωράει σε έκδοση.

9)Κάθε μέρα βλέπουμε να εκδίδονται καινούργια βιβλία και συνεχώς μας συστήνονται καινούργιοι συγγραφείς .Ποιο νομίζετε ότι είναι το πακέτο που πρέπει να διαθέτει ένας συγγραφέας για να μας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις ?

ΑΠ. Να καταθέτει την αλήθεια του μέσα στα βιβλία του. Να σέβεται τον αναγνώστη και το ίδιο του το έργο, να μην παραπλανά με αερολογίες και αοριστολογίες. Από εκεί και μετά είναι θέμα του αναγνώστη. Δεν επιλέγουμε να διαβάσουμε όλοι τα ίδια βιβλία, δεν μας γοητεύουν όλους τα ίδια είδη βιβλίων.

10) Μιλήστε μας για τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια.

ΑΠ. Υπάρχει ήδη έτοιμο ένα μυθιστόρημα το οποίο βρίσκεται ακόμα στα χέρια μου και περιμένει τη στιγμή που θ ́ αποφασίσω να το αποχωριστώ. Αυτό το μυθιστόρημα αφορά μυθοπλασία και πρόκειται για μια γυναίκα με βιωματικές ελλείψεις που την εξαναγκάζουν σε σκακιστικά παιχνίδια λογικής.

11)Μοιραστείτε με τους αναγνώστες μας μια φράση του βιβλίου σας.

ΑΠ. «Γιατί το δικό σου καλό, όπως ήθελες να το υφάνεις, απείχε πολύ από το καλό, που εγώ με τη σκέψη μου είχα υφάνει για σένα. Ήταν δυο καλά ανόμοια μεταξύ τους».

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

ΑΠ. Το βιβλίο κυκλοφορεί σε όλα τα μεγάλα βιβλιοπωλεία και σχεδόν σε όλα τα μικρά. Υπάρχει ακόμα και στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος για όσους ταξιδεύουν. Σε περίπτωση που κάποιο συνοικιακό βιβλιοπωλείο δεν το έχει, μετά από παραγγελία θα το προσκομίσει σε μια-δυο μέρες.
Όποιος αναγνώστης θέλει να έρθει σε επαφή μαζί μου μπορεί να με αναζητήσει στο face book με το όνομά μου στα ελληνικά, καθώς και στο instagram και στο twitter στα αγγλικά.
Σας ευχαριστώ κι εγώ κι εύχομαι καλή επιτυχία στο έργο σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard