ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΠΑΓΩΝΗ ΜΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ «ΑΙΣΘΗΣΙΣ», ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ GROTESQUE

Οι Εκδόσεις Grotesque παρουσίασαν την ποιητική συλλογή της Μαρίας Παγώνη "Αίσθησις" και εμείς (BEAUTY DAYS WITH A BOOK) κάναμε μια μίνι συνέντευξη με την κ.Παγώνη την οποία σας παρουσιάζουμε. 




1) Σύστησέ μας με λίγα λόγια την Μαρία Παγώνη. 

Η αλήθεια είναι πως δεν μου είναι εύκολο να μιλάω για μένα. Προτιμώ να μιλούν οι πράξεις μου, η γραφή μου και οι άνθρωποι που με γνωρίζουν. Θα κάνω όμως μια εξαίρεση και θα προσπαθήσω. Είμαι ένας βαθιά συναισθηματικός άνθρωπος με ρομαντική αντίληψη που του αρέσει να γράφει, να αγαπά, να μαθαίνει και να εξελίσσεται σε κάθε τομέα. 

2)Το καινούργιο βιβλίο σας "Αίσθησις" είναι μια ποιητική συλλογή, που έχει ως κεντρικό θέμα τον έρωτα! Μιλήστε μας για το βιβλίο σας και πείτε μας πως προέκυψε ο τίτλος του; 

Το βιβλίο μου κατακλύζεται από λέξεις εικόνες και συναισθήματα που ξεκλειδώνει ο έρωτας και οι μορφές του. Συναντιέται κυρίως με τη σκοτεινή πλευρά του έρωτα και ό,τι την απαρτίζει. Ο τίτλος «ΑΙΣΘΗΣΙΣ» αντικατροπτίζει επακριβώς αυτό που το περιεχόμενο αντιπροσωπεύει καθώς κάθε στίχος δονείται και πάλλεται από αισθήσεις. Με κυριότερη την έκτη αίσθηση τον ίδιο τον ΕΡΩΤΑ.

 3) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους αναγνώστες που θα το διαβάσουν; 

Αυτό που επιθυμούσα αποτυπώνοντας και καταθέτοντας την ψυχή μου μέσα από τη γραφή μου ήταν τα γραφόμενά μου να μπορέσουν να διαπεράσουν το βλέμμα του αναγνώστη και να φτάσουν απευθείας στην ψυχή του. Να το βιώσουν και να το νιώσουν μέσα από κάθε λέξη του. Και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα σχόλια που έχω λάβει το βιβλίο μου κάνει ακριβώς αυτό. Επιτελεί στο έπακρο το έργο για το οποίο δημιουργήθηκε. 

4) Πόσο πιθανό είναι να δούμε σύντομα μια καινούργια ποιητική συλλογή από εσάς; Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Έχω ήδη έτοιμη τη δεύτερη ποιητική μου συλλογή. Οπότε όταν με το καλό έρθει το πλήρωμα του χρόνου θα ξεκινήσει και εκείνη το ταξίδι της. Τα μελλοντικά μου σχέδια αφορούν στο παρόν βιβλίο μου και τη μέγιστη δυνατή στήριξη έτσι ώστε να μπορέσει να αντικρίσει όσους περισσότερους αναγνώστες μπορεί και να μπει σε όσες περισσότερες ψυχές του το επιτρέψουν.

 5) Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας ποιητές, πείτε μας δύο Έλληνες και δύο ξένους και αν σας επηρέασαν να γράψετε την δικιά σας ποιητική συλλογή.

 Αγαπημένοι είναι πολλοί ποιητές που μιλούν απ’ ευθείας μέσα μου και με μαγεύουν. Οι πιο αγαπημένοι μου είναι οι Κική Δημουλά και Κων/νος Καβάφης από Έλληνες και από αλλοδαπούς οι Έντγκαρ Άλλαν Πόε και Φερνάντο Πεσσόα. Όλοι σίγουρα έχουν επηρεάσει και επιδράσει εμένα και στη γραφή μου. Κυρίως όμως λόγω της μεγάλης μου λατρείας στη Κική Δημουλά την ανακαλύπτω συχνά πίσω από τις λέξεις μου.

 6)Εκτός από ποίηση τι άλλα είδη λογοτεχνίας διαβάζετε?

 Διαβάζω κλασική κυρίως ξένη λογοτεχνία, Φιλοσοφία και Ιστορία 

7)Υπάρχουν βιβλία αγαπημένα στη βιβλιοθήκη σας που δε θα τα δανείζατε σε κανέναν και γιατί; 

Δυστυχώς δεν δανείζω βιβλία αγαπημένα ή μη. Αναπτύσσω μια σχέση εξάρτησης με τα βιβλία μου από την πρώτη στιγμή που θα τα πιάσω στα χέρια μου. Οπότε, δεν μπορώ να τα αποχωριστώ ακόμα και έπειτα από χρόνια. 

8) Αφιερώστε στους αναγνώστες μας, τους αγαπημένους σας στίχους από το βιβλίο σας ΑΙΣΘΗΣΙΣ

Θα έπρεπε να τους αφιερώσω ολόκληρο το βιβλίο γιατί αγαπώ κάθε μία λέξη του. Γι΄αυτό και θα επιλέξω κάποιους στίχους στη τύχη για να μη νιώσω ότι αδικώ όλους τους υπόλοιπους.

 «Πριν φύγεις, βούτα με στις παλάμες σου/σαν κρυστάλλινο νερό και πιες με./Τώρα, μπορώ να ταξιδέψω στις φλέβες σου/ φτάνοντας στον άβαθο πυθμένα σου/καθώς τα βήματά σου δρασκελίζουν τη φυγή σου». 

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας. 

Κι εγώ σας ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία σας. 
Το βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα βιβλιοπωλεία και φυσικά μέσω ίντερνετ.




Αἴσθησις
Μαρία Παγώνη

Είναι μέθη και μέθεξη.
Έκσταση και έξαψη.
Μετουσίωση του ανθρώπινου σε θείο.
Καυτός σαν ήλιος, ψυχρός σαν ατσάλι.
Ένας μακρύς και άγονος δρόμος προς την ελπίδα
του ανεκπλήρωτου
Μετουσίωση του ανθρώπινου σε θείο
Καυτός σαν ήλιος, ψυχρός σαν ατσάλι.
Ένας χορός αισθήσεων που χρωματίζει
άλλοτε με κόκκινο κι άλλοτε με γκρίζο
τον ουρανό σου.
Μία απαστράπτουσα στιγμή σύζευξης δύο σωμάτων
σε μία καρδιά, μία ανάσα, μία ζωή.

Έρωτας, η έκτη Αίσθησις!

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Μαρία Παγώνη γεννήθηκε και ζει στην Αθήνα. Είναι μητέρα δύο παιδιών. Απόφοιτη
σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων. Εργάστηκε στο Κοινωφελές Ίδρυμα Ωνάση για 23 έτη
στον τομέα των Υποτροφιών και Χορηγιών όπως επίσης και στην Οργάνωση Πολιτιστικών
Εκδηλώσεων και Ακαδημαϊκών Συνεδρίων
Έχει παρακολουθήσει: Μαθήματα Ελληνικού Πολιτισμού στο ΕΑΠ. Μαθήματα εξ'
αποστάσεως Ιστορίας και Φιλοσοφίας καθώς και σεμινάρια στην Ιστορία της Τέχνης. Της
αρέσει να ταξιδεύει, να μαθαίνει και να αγαπά. Λατρεύει τις λέξεις που μπορούν να
σχηματίσουν, να χρωματίσουν και να δημιουργήσουν εικόνες και δυνατά συναισθήματα
μέσα από ένα λευκό χαρτί. Αυτό ήταν το έναυσμα να ξεκινήσει να γράφει καθώς προτιμά να

μιλά μέσα από αυτά που λαχταρούν να ειπωθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard