ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ " ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ " ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο  BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε το συγγραφέα  κ.  ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΙΧΑΛΗ,  του βιβλίου  «ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ», που εκδόθηκε  από τις  ΕΚΔΟΣΕΙΣ  ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ.

1)Κε ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας.  Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς.

Καταρχάς, ευχαριστώ πολύ για αυτή την όμορφη συνέντευξη και τη δυνατότητα που μου δίνετε να αναφερθώ σε εμένα και κυρίως στο λογοτεχνικό μου έργο. Είμαι φιλόλογος και συγγραφέας από την Λεμεσό της Κύπρου και από το 2012 γράφω βιβλία και θεατρικά έργα. Μέχρι στιγμής έχουν εκδοθεί δύο εφηβικά μυθιστορήματα μου («Τρελά γατομπερδέματα» [εκδ. Συμπαντικές Διαδρομές] και «Πάρτι… Χάλιμπαμ!» [εκδ. Όστρια], δύο συλλογές διηγημάτων («Η Πανσιόν και άλλα διηγήματα» [εκδ. Συμπαντικές Διαδρομές], «33ΜΚ και άλλα διηγήματα» [εκδ. Συμπαντικές Διαδρομές] κι ένα αστυνομικό μυθιστόρημα («Θανάσιμα Φεγγάρια» [εκδ. Συμπαντικές Διαδρομές]. Παράλληλα, έχω γράψει θεατρικά έργα που βραβευτήκαν κι ανέβηκαν από θεατρικούς θιάσους της Κύπρου, ενώ διηγήματα μου έχουν συμπεριληφθεί σε συλλογικούς τόμους. Είμαι Μέλος της Εθνικής Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών Κύπρου, της Εταιρείας Λογοτεχνών Λεμεσού «Βασίλης Μιχαηλίδης» και του Διεθνές Ινστιτούτου Αρχαίου Θεάτρου Κύπρου.

2)Πείτε μας, είχατε  ονειρευτεί  από  μικρός  να γίνεται  συγγραφέας; Πότε και πώς ξεκινήσατε την συγγραφή;

Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν φαντάστηκα τον εαυτό μου να γράφει βιβλία. Μου άρεσε πολύ να διαβάζω μυθιστορήματα όλων των ειδών, κυρίως αστυνομικά και θρίλερ, όμως δεν σκέφτηκα πως μπορούσα να γράψω κι εγώ. Το 2010 δοκίμασα να γράψω κάποια διηγήματα, τα οποία τελικά συμπεριελήφθησαν σε κάποιους συλλογικούς τόμους. Έτσι, το 2012 επιδίωξα κι έγραψα το πρώτο εφηβικό μου μυθιστόρημα, τα «Τρελά γατομπερδέματα», το οποίο βραβεύτηκε από τον Κυπριακό Σύνδεσμο Εφηβικού Νεανικού Βιβλίου κι ακολούθως εκδόθηκε από τον εκδοτικό οίκο Συμπαντικές Διαδρομές.

3) Συστήστε  μας με  λίγα λόγια το βιβλίο σας  «ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ». Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;

Τα «Θανάσιμα Φεγγάρια» είναι το πρωτόλειο μυθιστόρημά μου. Είναι ένας συνδυασμός αστυνομικού θρίλερ με στοιχεία υπερφυσικά. Η συγγραφή ξεκίνησε δύο περίπου χρόνια πριν εκδοθεί από τις Συμπαντικής Διαδρομές το 2019 κι αφορά την προσπάθεια ενός ντετέκτιβ να ξεδιαλύνει μια σειρά από μυστηριώδεις φόνους που γίνονται σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους με βάση τις πανσελήνους.

4) Πείτε μας πως σας ήρθε η έμπνευση για αυτή την  ιστορία  και πως αποφασίσατε να γράψετε ένα αστυνομικό μυθιστόρημα;

Τα αστυνομικά μυθιστορήματα είναι η μεγάλη μου αγάπη, οπόταν για μένα δεν ήταν δύσκολο να επιλέξω το είδος στο οποίο θα καταπιανόμουν με το πρώτο μου μυθιστόρημα. Η έμπνευση ήρθε όπως κι όλα τα υπόλοιπα κείμενα που έχω γράψει, τυχαία, αλλά και συνδυαστικά από βιβλία που είχα διαβάσει και μου κίνησαν το ενδιαφέρον.

5) Στο αστυνομικό μυθιστόρημα για να έχει ενδιαφέρον, ο αναγνώστης δεν πρέπει να φτάνει εύκολα στην λύση του εγκλήματος και στον δολοφόνο. Πείτε μας ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένα αστυνομικό μυθιστόρημα;

Πιστεύω πως αυτό που πρέπει να έχει ένα αστυνομικό μυθιστόρημα είναι μια δυνατή πλοκή, ζωντανούς γήινους ήρωες κι ένα ευφάνταστο φινάλε. Οι εκπλήξεις θα πρέπει να διαδέχονται η μια την άλλη κι αν είναι δυνατόν να μπερδεύουν τον αναγνώστη όσον αφορά τον πιθανό δολοφόνο. Οι αναγνώστες των αστυνομικών μυθιστορημάτων θεωρώ πως είναι από τους πιο απαιτητικούς κι έτσι αναμένουν πάντα από τους συγγραφείς του είδους να τους εκπλήσσουν συνεχώς.

6)Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ' αυτό το βιβλίο? Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι  τα δυνατά του στοιχεία?

Το μυθιστόρημα «Θανάσιμα Φεγγάρια» θεωρώ πως καλύπτει σε μεγάλο βαθμό το κοινό αυτών των αναγνωσμάτων. Συνδυάζει αστυνομικό θρίλερ, μυστήριο και μεταφυσικά στοιχεία, ενώ περνούν μέσα από τις 500 σελίδες του μια πλειάδα από πρόσωπα που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σχετίζονται με τις υποθέσεις στις οποίες καλείται να ξεδιαλύνει ο ντετέκτιβ Οδυσσέας Πέλοπα. Είναι πλούσιο σε περιγραφές και οι πρωταγωνιστές είναι άτομα υπεράνω υποψίας. Το μυθιστόρημα θα ικανοποιήσει και τον πλέον απαιτητικό αναγνώστη!  

7)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε ?

Ο τίτλος του βιβλίου «Θανάσιμα Φεγγάρια» αποφασίστηκε σχεδόν εξ αρχής, γιατί ταίριαζε με το περιεχόμενο, το οποίο είχα ήδη συλλάβει ως βασική ιδέα.

8)Πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις  ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ.

Με τις Συμπαντικές Διαδρομές συνεργαζόμαστε από το 2012 όταν εκδόθηκε το πρώτο μου εφηβικό μυθιστόρημα «Τρελά γατομπερδέματα». Έκτοτε, έχουν εκδοθεί από τον συγκεκριμένο οίκο άλλα τρία μου βιβλία, αλλά και διηγήματα μου σε συλλογικούς τόμους που εκδίδει ο ίδιος ο εκδοτικός οίκος. Είναι ένας σοβαρός οίκος που σέβεται τον συγγραφέα και κυρίως τους αναγνώστες του.

9)Κάθε μέρα βλέπουμε να εκδίδονται  καινούργια  βιβλία και συνεχώς μας συστήνονται  καινούργιοι συγγραφείς.  Ποιο νομίζετε  ότι  είναι  το πακέτο που πρέπει  να διαθέτει ένας  συγγραφέας για να μας αφήσει τις καλύτερες  εντυπώσεις ?

Δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιος κανόνας ή μια φόρμα για το πως μπορεί ένας συγγραφέας να προσελκύσει αναγνωστικό κοινό ή να γίνει διάσημος με τη συγγραφή. Νομίζω πως αυτό που κάνει κάποιον να ξεχωρίζει είναι η γραφή του και πόσο σέβεται αυτό που κάνει, αλλά κυρίως το κοινό στο οποίο απευθύνεται.

10) Μιλήστε μας για τα επόμενα  συγγραφικά  σας σχέδια.

Αυτή την εποχή δουλεύω ένα καινούριο μυθιστόρημα, το οποίο βρίσκεται στα αρχικά στάδια. Ελπίζω σύντομα να έχω περισσότερα για να σας πω.

11) Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα  να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

Εγώ ευχαριστώ για αυτή την πολύ ωραία κι ενδιαφέρουσα συνέντευξη. Μόνιμη βάση μου είναι η Κύπρος και ιδιαίτερα η πόλη μου η Λεμεσός, την οποία δεν αλλάζω με τίποτα κι όποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου μπορεί να με βρει μέσα από τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. Το μυθιστόρημα «Θανάσιμα Φεγγάρια», όπως και τα υπόλοιπα βιβλία μου, μπορεί κανείς να τα προμηθευτεί από οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο σε Ελλάδα και Κύπρο ή απευθείας από τους εκδοτικούς οίκους.


«Θανάσιμα φεγγάρια» για τους λάτρεις του μυστηρίου
Οι φαν του μυστηρίου, της δράσης και του θρίλερ βρήκαν το βιβλίο που θα τους εξιτάρει.
Τα «Θανάσιμα φεγγάρια» του Μιχάλη Νικολάου είναι αυτό ακριβώς που θέλει κάθε αναγνώστης που μαγεύεται από τέτοιου είδους περιπέτειες και θέλει να διαβεί σκοτεινά μονοπάτια για να φτάσει στη λύση του μυστηρίου.
Πρόκειται για αστυνομικό μυθιστόρημα με στοιχεία θρίλερ και από τις εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές.
Είναι το πρώτο μυθιστόρημα του Λεμεσιανού συγγραφέα (και φιλόλογου) Μιχάλη Νικολάου, ο οποίος μέχρι τώρα έχει καταπιαστεί με παιδικά βιβλία («Τρελά Γατομπερδέματα» και «Πάρτι Χάλιμπαμ») και διηγήματα («33 ΜΚ και άλλα διηγήματα», «Η πανσιόν και άλλα διηγήματα»).
Στις σχεδόν 500 σελίδες του θα βρείτε όλα εκείνα τα στοιχεία που ζητάτε από ένα βιβλίου μυστηρίου. Ένα βιβλίο που θα σας κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον μέχρι να ανακαλύψετε την αλήθεια: Ποιος τελικά κρύβεται πίσω από τις στυγερές
δολοφονίες. Ένα βιβλίο με διαρκείς ανατροπές και αναπάντεχες καταστάσεις που θα αφήσει όλους τους αναγνώστες ικανοποιημένους.

Η υπόθεση

Ένας ιδιωτικός ντετέκτιβ που ειδικεύεται στην εύρεση κατά συρροή δολοφόνων καλείται να ανακαλύψει ποιος είναι αυτός που κάνει μια σειρά από φρικιαστικούς φόνους τρομοκρατώντας τη μικρή πόλη όπου ζει.
Με τη δική του μοναδική μέθοδο βρίσκει πως πίσω από αυτές τις δολοφονίες βρίσκεται μια σπείρα δολοφόνων με ηγέτη έναν ψυχοπαθή γιατρό.
Αυτός εκμεταλλευόμενος τις κόκκινες πανσέληνους, την ευθυγράμμιση των πλανητών και τα άστρα του Κύκνου πείθει νεαρά άτομα να ακολουθήσουν το δολοφονικό του σχέδιο με την πεποίθηση ότι θα αναγεννηθούν οι Άρχοντες του κάτω κόσμου, οι οποίοι θα κυριαρχήσουν κι αυτοί θα κερδίσουν την αιωνιότητα.
Το σχέδιό του ακολουθούσε τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα και τα θύματα τεμαχίζονταν κάθε φορά με διαφορετικό τρόπο, ακολουθώντας ένα μοναδικό σχέδιο για κάθε αμάρτημα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard