Hyaluron Cell Fluid τ

Για την JUVENA σας έχω μιλήσει και άλλες φορές, είναι αγαπημένη εταιρία μου χρόνια τώρα. Έτσι όταν μου προτάθηκε τον Ιούλιο να δοκιμάσω το νέο της προϊόν Retinol & Hyaluron Cell ήμουν σίγουρη ότι μόνο καλά λόγια θα είχα να πω, άλλα όπως πάντα είπα να μιλήσω αφού το δοκιμάσω.



Μετά από 2 μήνες καθημερινής χρήσης του σε καθαρό πρόσωπο μετά την χρήση του Miracle Boost Essence και κάνοντας ένα καλό μασάζ διαπίστωσα ότι αυτή η κρέμα-gel στο κόκκινο μπουκάλι, με το υπέροχο άρωμα και την ροζ απόχρωση, κάνει θαύματα!
Η επιδερμίδα μου σιγά σιγά άρχισε να ανανεώνεται και να το δέρμα μου να γίνεται πιο ομοιόμορφο.
Χάρη στην αποτελεσματικό συνδυασμό της αποκλειστικής τεχνολογίας skin Nova SC της JUVENA με την ρετινόλη turbo booster και το 3πλο υαλουρονικό οξύ είδα το δέρμα μου αναζωογονημένο, τέλεια ενυδατωμένο και πιο λαμπερό. Οι λεπτές γραμμές και οι ρυτίδες του προσώπου μου φυσικά δεν εξαφανίστηκαν αλλά μειώθηκαν αρκετά χάρη στην υγρασία που παρέχει το προϊόν, χάρη στα έλαια μεταξιού που περιέχει.
Το περίγραμμα του προσώπου μου, δείχνει τώρα πιο σφριγηλό και η διαφορά φαίνεται αισθητά αν κρίνω από τα σχόλια που μου έκαναν οι φίλες μου, όταν με είδαν μετά από καιρό και αφού επέστρεψα από τις καλοκαιρινές διακοπές.

Να μην ξεχάσω να πω, πρέπει επάνω από το προϊόν να φοράτε κανονικά την αντηλιακή σας προστασία ειδικά όταν εκτίθεστε στον ήλιο. Επίσης αν το δέρμα σας είναι πολύ ξηρό φορέστε κανονικά το προϊόν περιποίησης πάνω από το Retinol & Hyaluron Cell.


Ένα αρνητικό στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε είναι η τιμή του προϊόντος 114,98  ευρώ, αλλά αν συγκρίνουμε τα αποτελέσματα του, το παραβλέπουμε γιατί η σχέση ποιότητας-ποσότητας και τιμής μας δίνει το πλεονέκτημα να το επιλέξουμε χωρίς δεύτερη σκέψη.

Προσωπικά το συστήνω ανεπιφύλακτα και σίγουρα όταν μου τελειώσει θα αγοράσω αυτό το θαυματουργό κόκκινο μπουκάλι της  Retinol & Hyaluron Cell που κάνει θαύματα!
Αν και εσείς θέλετε να δείτε αποτελέσματα και στο δικό σας πρόσωπο μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας στο e-shop beauty and health corner





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard