ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ για το βιβλίο της «ΑΙΜΑ ΑΠΟ ΑΣΗΜΙ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΑΡΤΙΝΗ ΠΟΛΗ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK  φιλοξενούμε τη

συγγραφέα κ. ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, του βιβλίου «ΑΙΜΑ ΑΠΟ

ΑΣΗΜΙ», που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΑΡΤΙΝΗ ΠΟΛΗ.



1)Συστήστε μας με  λίγα λόγια το βιβλίο σας, «ΑΙΜΑ ΑΠΟ ΑΣΗΜΙ». Πότε

ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;


Το Αίμα από Ασήμι είναι ένα βιβλίο φαντασίας και μυστηρίου. Ακολουθεί την

ιστορία της Ναντίν Βιλνέβ, η οποία έχει το χάρισμα της αστρικής προβολής: η ψυχή

της μπορεί να βγαίνει από το σώμα της και να ταξιδεύει στον αστρικό κόσμο. Στο

τελευταίο της ταξίδι, η ψυχή της αποκόπηκε εντελώς από το σώμα της, με

αποτέλεσμα να περάσει στα ενδότερα του αστρικού κόσμου, ο οποίος κυριεύεται από

το απόλυτο σκότος. Ξυπνά στην Άβυσσο, όπου σύντομα αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι

μόνη… Και πως αυτό που υπάρχει τριγύρω δεν θέλει το καλό της.

Ευτυχώς, σαν από μηχανής θεός, εμφανίζεται ο Σεμπάστιαν, τη σώζει και την οδηγεί

στην Ακαδημία: μία κοινότητα που έχουν δημιουργήσει άλλοι αποκομμένοι αστρικοί

ταξιδευτές, για να μπορέσουν να προστατευτούν από το σκοτάδι και τους δαίμονες

που κρύβονται σε αυτό.

Ξεκίνησα να γράφω το βιβλίο περίπου το 2014. Από τότε έφτασα στη μέση και το

ξαναξεκίνησα τουλάχιστον τρεις φορές, γιατί δεν ήμουν ικανοποιημένη με τη ροή

του. Ολοκληρώθηκε ουσιαστικά το 2020, και από τότε γράφω τη συνέχεια.


2)Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας; 


Δεν μπορώ να πω ότι το συγκεκριμένο έργο ήταν αποτέλεσμα έμπνευσης, όσο

ανάγκης για δημιουργία. Εκείνη την εποχή ασχολούμουν αρκετά με τη συγγραφή,

αλλά ήθελα να βρω μια ιστορία που θα δοκιμάσει τα όρια της φαντασίας μου, που θα

με αναγκάσει να δημιουργήσω πράγματα από το μηδέν. Και ο αστρικός κόσμος ήταν

κάτι που ταίριαξε απόλυτα σε αυτήν την ανάγκη.


3)Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία; Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε

να αποκομίσει ο αναγνώστης σας;


Νομίζω η πρωτοτυπία είναι ένα από τα πιο δυνατά του στοιχεία, καθώς δεν υπάρχουν

πολλά έργα, ειδικά στη λογοτεχνία, που να πραγματεύονται την αστρική προβολή.

Έχω προσπαθήσει να φτιάξω έναν κόσμο από το απόλυτο σκότος, που να μπορεί να

σταθεί λογικά. Θέλω να πιστεύω πως πήγε καλά.

Τα μηνύματα του βιβλίου είναι πολλά και θα χαρώ να τα εντοπίσουν οι αναγνώστες

–κάτι που όμως έχω αφήσει στην ευχέρειά τους, καθώς δεν μου αρέσει να τα δείχνω

με το δάχτυλο. Σίγουρα οι αξίες της φιλίας και της οικογένειας μπορούν εύκολα να

βρεθούν, αλλά υπάρχουν κάμποσα πιο καλά κρυμμένα.


4)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε;


Το βιβλίο, ναι, είχε άλλο τίτλο για πολλά χρόνια. Ήταν το «Η άργυρος χορδή», η

οποία είναι η ονομασία του νήματος που δένει την ψυχή ενός ανθρώπου με το σώμα

του. Αυτό το νήμα είναι που σπάει στην αρχή του βιβλίου και η Ναντίν ξυπνάει στην

Άβυσσο…

Ωστόσο, ο συγκεκριμένος τίτλος θεωρήσαμε πως ήταν αρκετά δύσκολος και όχι τόσο

εμπορικός, οπότε πήραμε την απόφαση με την ομάδα του εκδοτικού να βρούμε

κάποιον άλλο. Κι έτσι γεννήθηκε το Αίμα από Ασήμι – θα καταλάβετε σε τι

αναφέρεται αφού διαβάσετε αρκετό από το βιβλίο.


5)Ποιος πιστεύετε ότι πρέπει να είναι ο κύριος στόχος κατά τη συγγραφή ενός

βιβλίου; Το οικονομικό όφελος, η φήμη ή η ικανοποίηση μιας εσωτερικής ανάγκης;


Οι στόχοι κάθε συγγραφέα είναι διαφορετικοί, δίχως αυτό να σημαίνει ότι ένα βιβλίο

είναι λιγότερο σημαντικό από ένα άλλο. Αν ένας συγγραφέας βγάζει τα προς το ζην

από τα έργα του, φυσικά και το οικονομικό όφελος είναι πρωτεύον παράγοντας και

θα καθορίσει τη δημιουργία (μπορεί για παράδειγμα να επιλεχθεί ένα θέμα που είναι

την τρέχουσα περίοδο «της μόδας», ώστε να είναι το βιβλίο ευπώλητο). Κάποιος

άλλος μπορεί να γράφει απλώς και μόνο για την ικανοποίηση μιας εσωτερικής

ανάγκης, και είτε να εκδίδει τα έργα του είτε όχι. Αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι,

ανεξάρτητα από τον στόχο που έχει κάθε βιβλίο, δεν πρέπει να παύουμε να δίνουμε

την ίδια προσοχή σε αυτό. Να μην ξεχνάμε ότι είναι κάτι που πηγάζει από την ψυχή

μας και να το αντιμετωπίζουμε σαν ένα καινούριο και ξεχωριστό ταξίδι κάθε φορά.


6)Πείτε μας αγαπημένα σας βιβλία και συγγραφείς από τον χώρο της λογοτεχνίας και

πόσο σας επηρέασαν.


Είναι τόσο πολλά αυτά που θεωρώ πως με έχουν επηρεάσει, που πια δεν μπορώ να

ξεχωρίσω πού σταματάει το ένα και πού ξεκινάει το άλλο. Πιστεύω ότι από κάθε

βιβλίο που έχω διαβάσει έχω πάρει και ένα «μάθημα». Και έτσι είναι και το σωστό,

για αυτό ένας συγγραφέας πρέπει πάνω από όλα να είναι αναγνώστης.


7) Πείτε μας πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΑΡΤΙΝΗ ΠΟΛΗ


Η συνεργασία μου με τις εκδόσεις ξεκίνησε λίγο ανάποδα, καθότι πρώτα

συνεργαστήκαμε επαγγελματικά και ύστερα υπέβαλα το βιβλίο μου προς αξιολόγηση.

Είμαι τόσο χαρούμενη που ανήκω σε αυτήν την οικογένεια και για το ταξίδι που

ξεκινάμε όλοι μαζί.


8)Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε

καλύτερα.


Είμαι η Αγγελίνα και είμαι καλά. Όχι, ας σοβαρευτώ… Δεν είμαι καλά. Ποιος είναι

άλλωστε στις μέρες μας; Είμαι παιδί του 1990 και έχω βιώσει οικονομική κρίση και

πανδημία μέχρι τα 30 μου, αλλά ακόμη το παλεύω. Είμαι φιλόλογος και επιμελήτρια

βιβλίων, έχω διδάξει για κάμποσα χρόνια δημιουργική γραφή και, πριν καταλήξω να

κάνω κάτι σχετικό με αυτό που σπούδασα, δούλευα σε άσχετα αντικείμενα που δεν

μου άρεσαν καθόλου.

Είμαι γενικότερα πολυπράγμων και δεν μπορώ να ησυχάσω, αν δεν ασχολούμαι με

100 πράγματα ταυτόχρονα, λατρεύω τα ζωάκια και ιδιαίτερα σκύλους και γάτες, είμαι

αθεράπευτα ψύχραιμος άνθρωπος, σε βαθμό που εκνευρίζω τους γύρω μου, και

εκτιμώ το χιούμορ στους ανθρώπους.


9)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Αυτήν την περίοδο γράφω το δεύτερο μέρος της τριλογίας, το οποίο ευελπιστώ να

κυκλοφορήσει στον έναν χρόνο από το πρώτο, αλλά και ένα project με την ομάδα του

Moonlight Tales. Γενικώς, σε δουλειά να βρισκόμαστε!


10)Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και

θα ήθελα  να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Εγώ ευχαριστώ για τη φιλοξενία αλλά και για τις πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις. Το

βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα μεγάλα βιβλιοπωλεία (Public, Ιανό,

Nakas Book House κ.ά.) αλλά και σε μικρότερα, που είτε το έχουν ήδη είτε μπορείτε

να το παραγγείλετε. Φυσικά, θα το βρείτε και διαδικτυακά σε πολλά σημεία.

Εμένα μπορείτε να με σπαμάρετε στα σόσιαλ μίντια και να διαβάσετε περισσότερα

για εμένα και τη δουλειά μου στο σάιτ μου. Σας βάζω συνδέσμους, και μην έρθετε με

άδεια χέρια…

Website: https://angelinapapadimitriou.gr/

Facebook page: https://facebook.com/aimaapoasimi

Facebook profile: https://facebook.com/Angelina.Salalala

Instagram: https://instagram.com/angelinasalalala




Αίμα από Ασήμι
Συγγραφέας:Αγγελίνα Παπαδημητρίου
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΑΡΤΙΝΗ ΠΟΛΗ

Πώς θα ένιωθες αν ξυπνούσες στο απόλυτο σκοτάδι; Εκεί, όπου κρύβονται οι χειρότεροι φόβοι σου;

Η Ναντίν έχει από μικρή το χάρισμα να κλείνει τα μάτια και να ταξιδεύει με την ψυχή της στον αστρικό κόσμο. Μέχρις ότου, αυτό που ως τώρα τη βοηθούσε να ξεφεύγει από τις δυσκολίες μετατράπηκε σε κίνδυνο για την ίδια της την ύπαρξη. Στο τελευταίο της ταξίδι δεν επιστρέφει στο σώμα της, αλλά ξυπνά σε ένα μέρος ζοφερό, όπου το Σκότος κυριαρχεί και κρύβει πλάσματα βγαλμένα από τους πιο τρομακτικούς εφιάλτες. Όμως, εκεί δεν είναι μόνη. Για πρώτη φορά στη ζωή της βρίσκεται μαζί με άλλους αποκομμένους αστρικούς ταξιδευτές, που μοιράζονται το ίδιο χάρισμα. Για πρώτη φορά νιώθει ότι ανήκει κάπου. Και παρ’ όλα αυτά, θα κάνει τα πάντα για να επιστρέψει στην κανονική της ζωή και στους ανθρώπους που αγαπά. Πρέπει να δαμάσει τις νέες δυνάμεις που έχει αποκτήσει και να βοηθήσει το Φως στην αιώνια μάχη του, παραμένοντας σε έναν κόσμο όπου οι ισορροπίες είναι λεπτές, ενώ ένα και μόνο λάθος αρκεί για να χαθούν τα πάντα. Η Ναντίν καλείται να επιλέξει ανάμεσα στις δικές της επιθυμίες και στο να βοηθήσει σε μια αρχέγονη μάχη, όσο οι Δαίμονες καραδοκούν στο σκοτάδι, έτοιμοι να την κατασπαράξουν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard