REVIEW - Roberto Cavalli Pour Femme


Ψάχνετε για ένα άρωμα που θα σας αναδείξει με τον καλύτερο τρόπο; 

Το άρωμα Roberto Cavalli Pour Femme ξέρει πώς να το κάνει. Ένα έντονο άρωμα που προσδίδει τη σωστή ποσότητα γοητείας και αυτοπεποίθησης. Μια σύνθεση εμπνευσμένη από τις αισθησιακές γυναικείες καμπύλες, ένα από τα μυστικά όπλα κάθε γυναίκας.



Το δοκίμασα πρώτη φορά πριν ένα μήνα όταν μου το έστειλαν από την @parfimo.gr για  test και μάλιστα την κατάλληλη στιγμή, που έψαχνα ένα νέο άρωμα για να αντικαταστήσω το παλιό μου, που χρησιμοποιούσα πιστά χρόνια τώρα. Με το που άνοιξα το μπουκάλι και ψέκασα στον καρπό μου για να το μυρίσω μπορώ να πω ότι το ερωτεύτηκα!!!
Nαι χρόνια τώρα είχε να με αγγίξει ένα σάρωμα τόσο πολύ!



Πικάντικες νότες από ροζ πιπέρι, οι οποίες σταδιακά συνδυάζονται με αναζωογονητικές νότες από άνθη πορτοκαλιάς και σπόροι τόνκα, βενζόη και αισθησιακή βανίλια τα συστατικά του, ενεργοποίησαν τους αισθητήρες της περίεργης μύτης μου. Απορώ πως τόσα χρόνια δεν το είχα ανακαλύψει αφού κυκλοφορεί από το 2012 από το γνωστό brand Roberto Cavalli.

Το λάτρεψα αφού πρόκειται για ένα ένα πολύ αισθησιακό και σαγηνευτικό άρωμα και όπως μου λένε όσοι το μυρίζουν επάνω μου, μου πάει πολύ.



@parfimo.gr ευχαριστώ πολύ για την επιλογή του δώρου σας, όταν οι συνεργάτες σου, σ εκτιμούν και δεν σε ξεχνούν στις γιορτές των Χριστουγέννων, παίρνεις μεγάλη χαρά, για να συνεχίσεις μαζί τους και τη Νέα χρονιά που έρχεται.

@parfimo.gr σε εκτιμούμε απεριόριστα τόσα χρόνια για τα προϊόντα και brand που μπορούμε να ανακαλύψουμε στο e-shop σου, την μεγάλη ποικιλία και ποιότητα των προϊόντων και τις υπέροχες και προσιτές τιμές που μας προσφέρεις στις παραγγελίες μας. Χαιρόμαστε πολύ που αντάμωσαν οι δρόμοι μας.

Ευχόμαστε Ευτυχισμένο το 2023, με υγεία, αγάπη ευτυχία και καλές δουλειές ❤️

Σ 'ευχαριστούμε πολύ για όλα!

#beautydaysbymary #beauty #beautydays #beautycare #e_shop #cosmetics #parfimo.gr #parfume #shopping #reels #christmas #happynewyear #2023

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard