MAKEUP ERASER- Σύστημα αφαίρεσης μακιγιάζ μόνο με νερό

Σήμερα θα σας συστήσω το καινούργιο μου απόκτημα ,το πανάκι για την αφαίρεση του μακιγιάζ χωρίς να χρησιμοποιήσω γαλάκτωμα και λοσιόν, ΜΟΝΟ με την χρήση νερού. Μου το σύστησαν σαν  το #1 επαναχρησιμοποιούμενο σύστημα αφαίρεσης μακιγιάζ στον κόσμο.

 Είναι ένα πανάκι απαλό, φτιαγμένο από μείγμα Polyester 100%,με χαρούμενα καλοκαιρινά χρώματα , το έχω μέσα στο υπέροχο δικό του  νεσεσέρ  καρπούζι για να με περιμένει στο ράφι του μπάνιου όταν επιστρέφω στο σπίτι μου, αλλά με συντροφεύει και τις μέρες που λείπω από αυτό,τα σαββατοκύριακα και στα ταξίδια μου. Ούτε μπουκάλια ούτε επί πλέον βάρος στις αποσκευές μου,ένα πανάκι μόνο και ο καθημερινός καθαρισμός προσώπου έγινε παιχνίδι .



Είναι απλό και απαλό στην χρήση του, αφαιρεί κάθε τύπο μακιγιάζ μόνο με  νερό εύκολα,χωρίς χημικά και χωρίς  κόπο,
δεν αφήνει υπολείμματα, μπορείτε να το πλένετε ,είναι φτιαγμένο για να αντέχει σε 1000 πλύσεις περίπου. Καταλαβαίνεται φυσικά την οικονομία που κάνετε .

Πως χρησιμοποιείται 
Βήμα 1ο: Πλένετε το πανάκι πριν την πρώτη χρήση. 
Βήμα 2ο: Βρέξτε καλά το πανάκι. Χρησιμοποιείστε χλιαρό νερό.
Βήμα 3ο: Απαλά αφαιρέστε το μακιγιάζ με κυκλικές κινήσεις. Μετά γυρίστε το πανάκι από την πλευρά που βρίσκεται η ετικέτα για κάνετε απολέπιση.
Βήμα 4ο: Πλένετε το πανάκι όταν χρειαστεί. 


Είναι ιδανικό για κάθε τύπο δέρματος, ακόμα και για τα πιο ευαίσθητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard