ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΝΑΝΕΔΑΚΗ για το βιβλίο της «Πόλεμος της ζυγαριάς» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Καλημέρα σας,σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα του βιβλίου «Ο Πόλεμος της ζυγαριάς» από τις Εκδόσεις Ψυχογιός, την κύρια Κατερίνα Μανανεδάκη .



Κα Κατερίνα Μανανεδάκη ,ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας καλύτερα. 

1) Καταρχάς θα ήθελα να μας μιλήσετε για εσάς ,για να σας γνωρίσουμε καλύτερα. Πως και πότε αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την συγγραφή?

Δεν αποφάσισα να ασχοληθώ με τη συγγραφή, με την έννοια ότι ξύπνησα ένα πρωί και είπα πως θέλω να γράφω βιβλία! Έχω εργαστεί πολλά χρόνια ως δημοσιογράφος και η γραφή , το παιχνίδι με τις λέξεις ήταν και είναι η δουλειά μου. Μια μέρα, άνοιξα ένα καινούριο αρχείο στον υπολογιστή και άρχισα, έτσι σαν αστείο, να γράφω μια ιστορία. Το ένα έφερε το άλλο, τα πρόσωπα απέκτησαν δική τους θέληση και ζωή και χωρίς να το καταλάβω, χωρίς να το επιδιώξω , είχα στα χέρια μου το πρώτο μου μυθιστόρημα. Από τότε έχω γράψει άλλα δεκαπέντε και νιώθω πολύ τυχερή που οι αναγνώστες από την πρώτη κιόλας στιγμή αγκάλιασαν με αγάπη τις ιστορίες μου και συνεχίζουμε μια μεγάλη παρέα , να γελάμε με όσα μας φέρνει η ζωή. Όσο για τη δική μου ζωή μου που ρωτάτε…Είμαι μαμά δυο αγοριών, τρέχω να τα προλάβω όλα και προσπαθώ όπως όλοι μας να συνεχίσω να χαμογελώ, να αγωνίζομαι και να κυνηγάω τα όνειρα μου.

 2)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας«Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΗΣ ΖΥΓΑΡΙΑΣ» . Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε; 

Ξεκίνησα να το γράφω τον Οκτώβρη που μας πέρασε, πάντα τότε ξεκινώ ένα καινούριο βιβλίο, είναι ο αγαπημένος μου μήνας και μέχρι το τέλος Απρίλη είχε ολοκληρωθεί. Φυσικά είχα κάνει όλη την προεργασία στο μυαλό μου, οι ήρωες ζούσαν μαζί μου, σχεδόν όλη η ιστορία είχε αποκτήσει έναν «σκελετό» και το μόνο που έλειπε ήταν να μπει στο χαρτί. Για το συγκεκριμένο βιβλίο έκανα μεγάλη έρευνα παρέα με την Ελένη Πετρουλάκη, που έχει δυναμική παρουσία στην ιστορία. Όσο για το στόρι του βιβλίου…Όταν σε λένε Αφροδίτη και ΔΕΝ είσαι θεά, όταν έχεις δοκιμάσει άπειρες δίαιτες και το μόνο που έχασες είναι ο χρόνος σου και το χαρτί που τις έγραφες , όταν η ζυγαριά είναι ο απόλυτος εχθρός σου και στο γυμναστήριο ακόμη σε ψάχνουν, όταν προσπαθείς απεγνωσμένα να αδυνατίσεις αλλά ο άντρας σου σε θέλει με πιασίματα, τα παιδιά σου να μαγειρεύεις συνέχεια, η μάνα σου φτιάχνει καθημερινά μπακλαβάδες , ο σκύλος σου τρώει ακόμη και τους καναπέδες , η κολλητή σου είναι η δημιουργός του site ζητωταγιουβαρλακια.gr, η διευθύντρια σου απαιτεί να πετάξεις με παραπέντε και ένας κούκλος τενίστας προσφέρεται να σου μάθει τένις ενώ το μόνο που παρακαλάς εσύ είναι να εξαφανιστεί το λίπος από την κοιλιά , ε τότε ,έχεις κάθε δικαίωμα ,να τρελάνεις την ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ ,που υπόσχεται ,πως με την εμπειρία της, τις γνώσεις της , τη θετική της ενέργεια και την πίστη στο στόχο, ΜΠΟΡΕΙ να σε μεταμορφώσει στη γυναίκα που ονειρεύεσαι να είσαι ! Μια αστεία ιστορία ,που κρύβει όμως αληθινά μυστικά ,για να κερδίσουμε με τον σωστό τρόπο, τον πόλεμο της ζυγαριάς. 

3)Πρέπει να σας εξομολογηθώ ότι διαβάζοντας το βιβλίο σας, ταυτίστηκα με την ηρωίδα σας και γέλασα πολλές φορές μόνη μου, πείτε μας όμως εσείς,τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο? Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία? 

Πολύ ωραία ερώτηση. Το βιβλίο, συνδυάζει μια χιουμοριστική ιστορία με πολλές χρήσιμες πληροφορίες ,για το πως θα μάθουμε να αγαπάμε το σώμα μας, πως θα έχουμε ενέργεια για να αντιμετωπίσουμε την καθημερινότητα μας, πως , όπως λέει και η Ελένη Πετρουλάκη, θα έχουμε , πίστη στο στόχο και δεν θα τεμπελιάζουμε ώστε να αποκτήσουμε αυτά που θέλουμε. Η ηρωίδα είναι η γυναίκα της διπλανής πόρτας, είμαστε εμείς, άλλωστε μίλησα με πολλές γυναίκες για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σε σχέση με την εικόνα και το σώμα μας αλλά και τα θέματα που προκύπτουν στις σχέσεις μας μέσα στο γάμο και την οικογένεια. Νομίζω πως τα δυνατά του σημεία είναι η αλήθεια και η εμψύχωση που κρύβονται πίσω από τις λέξεις.

 4)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας. 

Το μήνυμα είναι πως μας αξίζει να είμαστε οι άνθρωποι που ονειρευόμαστε να είμαστε. Μπορούμε να κατακτήσουμε όλα τα θέλω μας, αρκεί να προσπαθήσουμε και να δουλέψουμε με σύστημα και πείσμα. 

5)Μιλήστε μας για την συνεργασία σας με την Ελένη Πετρουλάκη? 

Ήταν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εμπειρία. Η Ελένη είναι μια γυναίκα γεμάτη ενέργεια, μαμά που τρέχει κι αυτή να τα προλάβει όλα αλλά και τρομερή στη δουλειά της με τεράστια πείρα και πολλές γνώσεις. Συνεργαστήκαμε άψογα, την επισκεπτόμουν στο γραφείο της και παρακολουθούσα το πρόγραμμα της Ολικής Μεταμόρφωσης που έχει δημιουργήσει ώστε να βοηθήσει τις γυναίκες και όχι μόνο να αποκτήσουν το σώμα που πρέπει να έχουν για να είναι υγιείς και δυνατές και που ακολούθησα κι εγώ αφού …πρώτα ζούμε και μετά γράφουμε! Μαζί μας και η διατροφολόγος Ρένα Σύμπα, άλλη μια γυναίκα και μαμά ξεχωριστή στη δουλειά της, συνεργάτης της Ελένης πολλά χρόνια, που μου έδωσε για το βιβλίο πολύτιμες συμβουλές διατροφής και όχι μόνο. Πίσω από κάθε σελίδα πιστέψτε με κρύβεται πολλή δουλειά.




 6)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου ,υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε ? 

Υπήρχαν πολλοί τίτλοι που…πήγαν και ήρθαν μέχρι να βρούμε αυτόν που ταίριαζε στην ιστορία μας. Όλοι και όλες είμαστε σε ένα συνεχή πόλεμο με τη ζυγαριά και τώρα ήρθε η ώρα να τον κερδίσουμε επιτέλους και μάλιστα με χαμόγελο!!! 

7)Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία; 

Γιατί είναι ταξίδια που δεν ξέρουμε ποτέ που θα μας οδηγήσουν. Είναι η καλύτερη παρέα και μας συντροφεύουν σε μονοπάτια φανταστικά, κάνοντας μας να ξεχνάμε τους πάντες και τα πάντα! 

 8) Ποιο είναι το motto σας? 

Αυτή την εποχή, το «χαμογέλα, κάνει τους άλλους να σε αγαπούν!». 

9)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε; 

Σκέφτομαι πολλά, ονειρεύομαι ακόμη περισσότερα , έχω συζητήσει διάφορα και περιμένω να υλοποιηθούν όλα τη σωστή στιγμή! 

 10)Πείτε μας ,αγαπημένα σας βιβλία και συγγραφείς. 

Διαβάζω πολύ και διάφορα είδη βιβλίων, ανάλογα με την εποχή και τη διάθεση. Είμαι φανατική αναγνώστης και δεν πάω πουθενά χωρίς βιβλίο στην τσάντα μου. Τα αγαπημένα μου βιβλία έχουν ξεχωριστή θέση στη βιβλιοθήκη μου και την καρδιά μου. 

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας


 «Ο Πόλεμος της Ζυγαριάς», όπως και το «Τι τραβάμε κι εμείς οι Μάνες» , και το «Εγώ πότε θα γίνω Ευτυχισμένη», κυκλοφορούν όλα από τις εκδόσεις Ψυχογιός και εμένα με βρίσκεται στο Facebook , το Instagram και πίσω από κάθε λέξη στις σελίδες των βιβλίων μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard