REVIEW για 2 προϊόντα της Yves Rocher


Ήρθε η ώρα να σας αποκαλύψω ένα από τα  μυστικά μου !!!

Σας είπα ότι αγόρασα  δυο προϊόντα για τα οποία δεν θα σας μιλήσω πριν τα δοκιμάσω,ήρθαν από την Γαλλία  και αφού  τα δοκίμασα ήρθε η ώρα σας τα γνωρίσω !!!!
Πρόκειται για τον ορό αδυνατίσματος και σύσφιξης της Yves Rocher και το αντικυτταριδικό γαλάκτωμα καθημερινής ενυδάτωσης της ίδιας εταιρίας.




Μάλλον άργησες θα μου πείτε ,το καλοκαίρι πέρασε!!!!Ελάτε  κορίτσια μην κοροιδευόμαστε τώρα θα τα χρειαστούμε, έχουμε όλο τον καιρό μπροστά μας για το επόμενο καλοκαίρι!!!!

Έχω ένα κόλλημα με αυτήν την εταιρεία εδώ και πολλά χρόνια που το έχω μεταδώσει και στις φίλες μου. Όποιος θέλει μπορεί να με κάνει να αλλάξω γνώμη!

Βασικό συστατικό των 2 προϊόντων,το Μανγκοστίν, το αποκαλούν ως βασίλισσα των τροπικών φρούτων, κυρίως στην Ασία. Έχει θεραπευτικές ιδιότητες σε δερματικές παθήσεις και στην ακμή.
Το κύριο συστατικό τους είναι το τροπικό μανγκουστάν το οποίο φημίζεται για τις ευεργετικές του ιδιότητες. 
Μεταξύ των άλλων: 
1. Κρατά το δέρμα υγιές κ όμορφο
2. Χαμηλώνει τα επίπεδα ζάχαρης στο αίμα
3. Ενισχύει την καρδιακή υγεία
4. Ενισχύει το ανοσοποιητικό
5. Βοηθά το πεπτικό σύστημα

Με σωστή διατροφή ,περπάτημα 3 φορές την εβδομάδα και καθημερινή χρήση των προϊόντων έχω πετύχει τα καλύτερα αποτελέσματα ,τα οποία κρατούσα κρυφά , τόσο καιρό,μέχρι να πεισθώ πρώτα,εγώ η ίδια ότι είναι αποτελεσματικά.

Απλώνω  πρωί και βράδυ με κυκλικές κινήσεις τον όρο αδυνατίσματος σύσφιξης ,κυρίως στα σημεία με το μεγαλύτερο πρόβλημα και  έχω παρατηρήσει βελτίωση της όψης του δέρματος αλλά και χάσιμο  πόντων ,κυρίως στους γοφούς και στην κοιλιά.

Το αντικυτταριδικό γαλάκτωμα το χρησιμοποιώ καθημερινά σε ολόκληρο το σώμα ,κάνοντας έτσι οικονομία και στο γαλάκτωμα σώματος που χρησιμοποιούσα πριν και έχω παρατηρήσει λείανση των σημείων που ήταν εμφανής η κυτταρίτιδα και  βελτίωση της όψης του δέρματος. Το δέρμα μου το αισθάνομαι υγιές και ενυδατωμένο.

Φυσικά μετά την εφαρμογή των προϊόντων στο δέρμα ,μπορώ να ντυθώ και να κάνω τις δουλειές μου μέσα και έξω από το σπίτι, αφού δεν αφήνουν ίχνος ρυπαρότητας στο δέρμα μου.
Τα δοκίμασα και έμεινα  ευχαριστημένη !εσείς τι λέτε θα τα δοκιμάσετε???

Αν και εσείς θέλετε να τα δοκιμάσετε ή να  παραγγείλετε κάποιο από τα προϊόντα της YVES ROCHER επικοινωνήστε μαζί μου με μήνυμα στο BEAUTY DAYS BLOG BY MARY   θα σας στείλω τον κατάλογο με τα προϊόντα της Yves Rocher και θα σας αποκαλύψω και άλλες λεπτομέρειες και συμβουλές .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard