ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΛΕΝΑ ΔΕΜΕΡΤΖΗ για το βιβλίο της «Ο ΡΥΣΤΗΣ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A

BOOK  φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΔΕΜΕΡΤΖΗ ΛΕΝΑ, του

βιβλίου «Ο ΡΥΣΤΗΣ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ



1)Συστήστε μας με  λίγα λόγια το βιβλίο σας, «Ο ΡΥΣΤΗΣ». Πότε

ξεκινήσατε να το γράφετε; Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου

σας και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;


«Ο ΡΥΣΤΗΣ» είναι το πρώτο αστυνομικό βιβλίο που επιχείρησα να

γράψω. Ξεκίνησα να το γράφω στην πρώτη καραντίνα του Μαρτίου

του 2020 και αυτό γιατί είχα ξαφνικά άπλετο χρόνο, κάτι που μου

ήταν απαραίτητο για να δομήσω σωστά ένα τέτοιο βιβλίο. Δεν

υπήρξε κάποια πηγή έμπνευσης, τουλάχιστον όχι συνειδητά. Αγαπώ

πολύ την αστυνομική λογοτεχνία αλλά δεν είχα επιχειρήσει ποτέ να

το τολμήσω, ίσως γιατί την θεωρώ πολύ δύσκολη στη γραφή της. Και

όντως με δυσκόλεψε όταν την ξεκίνησα. Μου πήρε περίπου έξι με

εφτά μήνες να το τελειώσω με πολλές ώρες γραφής.


2)Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία? Ποιο είναι το

μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.


Αυτό δυστυχώς δεν μπορώ να το απαντήσω εγώ. Εγώ μπορώ να πω

πως προσπάθησα να είναι ένα βιβλίο που θα έχει αγωνία, μια ιστορία

που θα κάνει τον αναγνώστη να αγωνιά για το τι θα συναντήσει

παρακάτω και το πώς θα εξελιχθεί η ιστορία. Και φυσικά να κάνει

υποθέσεις για το ποιος μπορεί να είναι ο ένοχος αλλά και για ποιον

λόγο. Άλλωστε αυτά είναι τα στοιχεία που ζητάω κι εγώ σαν

αναγνώστης από ένα αστυνομικό βιβλίο. Ελπίζω να τα κατάφερα.

Είμαι της άποψης πως ο καθένας από μας διαβάζοντας ένα βιβλίο

μπορεί να λάβει και διαφορετικά μηνύματα. Μέσα στο βιβλίο

θίγονται πολλά θέματα όπως είναι η κακοποίηση σε όλες της τις

μορφές, το αίσθημα το δικαίου και του αδίκου, η απόδοση

δικαιοσύνης, η πραγματική φιλία. Ο κάθε ένας αναγνώστης μπορεί

να εστιάσει και να τον αγγίξει διαφορετικό ζήτημα.


3)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος

άλλος που απορρίφθηκε ?


Ήθελα έναν τίτλο όπου θα εκφράζει την βασική ιδέα του βιβλίου.

Δυστυχώς αυτός που είχα σκεφτεί εξ αρχής υπήρχε ήδη σε βιβλίο

άλλου συγγραφέα και κατέληξα ουσιαστικά σε ένα συνώνυμο της

αρχικής μου ιδέας.


 4)Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα αστυνομικό

βιβλίο για να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη μέχρι

την τελευταία του σελίδα?


Όπως είπα και παραπάνω, ένα αστυνομικό βιβλίο για μένα, μιλώντας ως

αναγνώστης πάντα, θα πρέπει να έχει μια ιστορία που να με κρατά εκεί. Να

ψάχνω ώρες για το διαβάσω. Να με μπερδεύει ώστε να μην μπορώ να

αποκρυπτογραφήσω την πλοκή, τον ένοχο και την λύση του μυστηρίου. Και

συνήθως όταν πέφτει ένα τέτοιο βιβλίο στα χέρια μου, μου αρκούν λίγες

ώρες για να το διαβάσω.


5)Γιατί επιλέξατε να γράψετε ένα αστυνομικό μυθιστόρημα?


Ήθελα να δω αν μπορώ να τα καταφέρω. Αν το αποτέλεσμα θα

ικανοποιούσε εμένα. Μέχρι που το τελείωσα δεν ήξερα αν θα το

έστελνα στις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ ή απλά θα παρέμενε στον

υπολογιστή μου. Είμαι πολύ χαρούμενη που κατάφερα να γράψω τη

λέξη ΤΕΛΟΣ στο βιβλίο και βέβαια που το δέχτηκαν στο

ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ και πλέον το κρατάω στα χέρια μου.


6)Τι είναι αυτό που γοητεύει τους αναγνώστες και τα τελευταία

χρόνια αναζητούν όλο και περισσότερο βιβλία αστυνομικής

λογοτεχνίας?


Όντως τα τελευταία χρόνια έχει ανέβει πολύ το αστυνομικό βιβλίο σε

ζήτηση. Νομίζω ότι αρέσει το μυστήριο. Αυτό το ψάξιμο να βρεις τον

δολοφόνο. Και όταν ένα αστυνομικό είναι καλογραμμένο και καλά

δομημένο δημιουργεί την ανάγκη να ανακαλύψεις τον ένοχο πολύ

πριν στο αποκαλύψει ο ίδιος ο συγγραφέας.


7)Πείτε μας αγαπημένα σας βιβλία και συγγραφείς από τον χώρο της

αστυνομικής λογοτεχνίας και πόσο σας επηρέασαν.


Λατρεύω Agatha Christie, την αρχόντισσα του αστυνομικού. Επίσης

μ’ αρέσει πολύ ο Γιώργος Δάμτσιος, ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης, ο

Fitzek. Επίσης, τελευταία διάβασα δυο πολύ καλούς συγγραφής την

Τζοάν Ζαχαριάδου και τον Μιχάλη Δαγκλή των οποίων τα βιβλία

κυκλοφορούν από τις εκδόσεις ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ.


8) Πείτε μας πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ


Το ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ το γνώρισα τυχαία. Έστειλα το προηγούμενο βιβλίο

μου «Το μυστικό της ζωής» για αξιολόγηση και από την πρώτη

στιγμή που μίλησα με την Αναστασία Κορινθίου στο τηλέφωνο ήξερα

ότι με αυτόν τον εκδοτικό ήθελα να συνεργαστώ. Είναι ένας

εκδοτικός που σέβεται πραγματικά τον δημιουργό και όταν βλέπεις

αυτόν τον σεβασμό, θέλεις κι εσύ να κάνεις ο, τι περνά από το χέρι

σου για να τον δικαιώσεις. Είμαι πραγματικά ευγνώμων γι’ αυτήν την

συνεργασία.


9)Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας

γνωρίσουμε καλύτερα


Είμαι ένας άνθρωπος που του αρέσει να γράφει. Έχω μια ήσυχη ζωή

μαζί με τον άντρα μου και το παιδί μου. Ασχολούμαι με την

εκπαίδευση και πραγματικά το λατρεύω. Τα τελευταία χρόνια ζω

στην Πτολεμαΐδα. Γεννήθηκα και μεγάλωσα σ’ ένα χωριό έξω από

την Θεσσαλονίκη, την Νέα Μεσημβρία, τόπος ο οποίος υπάρχει μέσα

στο τελευταίο μου βιβλίο, τον Ρύστη, καθώς ένα μέρος της ιστορίας

εκτυλίσσεται εκεί.


10)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο

ετοιμάζετε;


Αυτή τη στιγμή γράφω την επόμενη ιστορία του Γιώργου

Πετρόπουλου, του αστυνόμου που υπάρχει μέσα στον Ρύστη και

παράλληλα δουλεύω μια ακόμα ιστορία στο μυαλό μου. Μόλις

τελειώσω αυτό που γράφω, θα πάρει τον δρόμο του για το

ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ και ελπίζω να έχουμε και την συνέχεια.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη

μια φορά και θα ήθελα  να μας πείτε που και πως μπορούμε να

βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Σας ευχαριστώ πολύ κι εγώ με την σειρά μου, που μου δόθηκε η ευκαιρία

να μιλήσω για τον Ρύστη μου. Εύχομαι να τελειώσει όλη αυτή η

κατάσταση γρήγορα και να συναντιόμαστε πάλι από κοντά στις

παρουσιάσεις.





Ο ΡΥΣΤΗΣ

Ένας αστυνομικός και μια δημοσιογράφος… Ένας κατά συρροή δολοφόνος και μια ηλικιωμένη γυναίκα… Πώς μπορούν οι ζωές όλων αυτών των ανθρώπων να μπλεχτούν; Να κινδυνεύσουν; Να μάθουν αλήθειες που πονάνε; Ο αστυνομικός Γιώργος Πετρόπουλος βρίσκεται στη μέση μιας υπόθεσης, που ο ένοχος μοιάζει με φάντασμα. Η Ηρώ Μάνου, μια δημοσιογράφος, που η ζωή της ανατρέπεται από τη μια στιγμή στην άλλη. Τι είναι αυτό που θα ενώσει τον Γιώργο και την Ηρώ; Ένας θανάσιμος κίνδυνος ή μια ευκαιρία ζωής;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard