ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΤΕΚΟΥ για το βιβλίο της «ΣΧΕΔΟΝ ΛΕΥΚΗ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ.  ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΤΕΚΟΥ με το βιβλίο της, «ΣΧΕΔΟΝ ΛΕΥΚΗ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ.




1.  Κα ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΤΕΚΟΥ, συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας. Πόσο καιρό σάς πήρε για να το τελειώσετε και, ποια ήταν η πηγή της έμπνευσής σας;

 

Ο λόγος που επέλεξα να γράψω αυτό το συγκεκριμένο μυθιστόρημα είναι, πρωτίστως, επειδή  με συγκλόνισαν το σύνθετο ιστορικό πλαίσιο, οι μύθοι και η μοναδικότητα της ιδιόμορφης πραγματικότητας της Νοτίου Αφρικής  καθώς επίσης και οι μάχες που έδωσαν οι έγχρωμοι ενάντια στο απάνθρωπο απαρτχάιντ. Ωστόσο, δεν θα καταπιανόμουν με μια μακρινή και άγνωστη στους περισσότερους από εμάς ήπειρο αν δεν ανακάλυπτα κομμάτια ελληνικής καρδιάς να χτυπούν εκεί. Το γεγονός ότι μου έδινε τη δυνατότητα να συνδυάσω το ξένο με το ελληνικό στοιχείο για να παρουσιάσω την κοινή μοίρα των ανθρώπων μπροστά στην αδικία, υπήρξε καταλυτικός για μένα παράγοντας. Άλλος ένας λόγος που τώρα τελευταία διαλέγω να βγω συγγραφικά εκτός συνόρων είναι και η ανάγκη μου να βρίσκω θέματα με τα οποία δεν έχουν ασχοληθεί πολλοί δημιουργοί ελπίζοντας ότι θα προσθέσω μια διαφορετική πινελιά στην γκάμα των νέων εκδόσεων.  Όσον αφορά τον χρόνο που χρειάστηκα για να ολοκληρώσω την έρευνα και τη συγγραφή του συγκεκριμένου μυθιστορήματος, απαιτήθηκαν  περίπου είκοσι μήνες έρευνας και συγγραφής.

 

2.    Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο? Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία;

 

Είναι μάλλον αδύνατον να είμαι αντικειμενική σε ό,τι αφορά τα πνευματικά μου παιδιά και ειδικά  όταν πρόκειται για κάποιο που ξεχώρισα  για τη διαφορετικότητά του, από ό,τι όμως ακούω από αναγνώστες που το διάβασαν, τους άρεσε η ιστορία του που δεν είναι συνηθισμένη,  το γεγονός ότι έμαθαν περισσότερα πράγματα,  πράγματα που δεν ήξεραν, για τον ελληνισμό στην Αφρική,  ο μεγάλος έρωτας ανάμεσα στον Πορτογάλο ήρωα του βιβλίου μου, τον Τομάς, και την Σχεδόν Λευκή μου, την Ελπίδα, η δυνατή και συγκινητική σχέση ανάμεσα σε μια μητέρα και την κόρη της καθώς και ο αγώνας τους προς την ελευθερία, την ισότητα και την αγάπη.

 

3.    Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε ;

 

Ο τίτλος του βιβλίου βρέθηκε σχεδόν από την πρώτη στιγμή καθώς βασίστηκε στην κεντρική ηρωίδα μου, την Ελπίδα, η οποία γεννήθηκε από έγχρωμη μητέρα της Νότιας Αφρικής και  πατέρα Λημνιό με αποτέλεσμα να βγει...σχεδόν λευκή.  Από την αρχή μέχρι το τέλος της ιστορίας της, παρατηρούμε πώς η διαφορετικότητά της επηρέασε  και καθόρισε ολόκληρη τη ζωή της.

 

4.    Πείτε μας πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ και ποιοι άνθρωποι σας βοήθησαν και σας στήριξαν για αυτό το όμορφο αποτέλεσμα. 

Από το πρώτο κιόλας μου βιβλίο που έτυχε να εκδοθεί  από τον Κέδρο, σκοπός και όνειρό μου ήταν να γίνω μέλος της οικογένειας των Εκδόσεων Ψυχογιός. Τελικά τα κατάφερα στο τέταρτο μυθιστόρημά μου και έκτοτε αισθάνομαι ότι βρίσκομαι εκεί που πάντα ήθελα, κοντά σε ανθρώπους που στηρίζουν πραγματικά το έργο μου και τους ευχαριστώ από καρδιάς.

 

5.    Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία;

 

Δεν είναι ζήτημα υποχρέωσης, δεν υπάρχει «πρέπει» στην ανάγνωση βιβλίων, μόνο απόλαυση.  Αν κάποιος δεν αγαπάει στα αλήθεια να χάνεται στις σελίδες ενός μυθιστορήματος σε όποιο είδος κι αν ανήκει, τότε  δεν υπάρχει και λόγος να το κάνει αφού όλα τα οφέλη ακυρώνονται αυτόματα. Για μένα, προσωπικά, το ταξίδεμα του νου που προσφέρει ένα καλό βιβλίο δεν συγκρίνεται με τίποτα.

 

6.    Πείτε μας τι διαβάζετε αυτό τον καιρό και αν υπάρχουν αγαπημένα βιβλία στη βιβλιοθήκη σας, που δε θα τα δανείζατε σε κανέναν και γιατί;

 

Μόλις τέλειωσα την ανάγνωση του εξαιρετικού βιβλίου του Τζον Μακ Γκρέγκορ «Αν Δεν Μιλάμε Για Τα Σπουδαία Πράγματα» από εκδόσεις Άγρα και σκέφτομαι να ξεκινήσω την «Προσαρμογή» της Κλάρα Ντιπόν-Μονό από τις εκδόσεις Ψυχογιός.  Οπωσδήποτε έχω αγαπημένα βιβλία στη βιβλιοθήκη μου και είναι αυτά ακριβώς που δανείζω περισσότερο σε φίλους καθώς οι καλές ιστορίες πρέπει να διαδίδονται.

 

7.    Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε καλύτερα.

 

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Σπούδασα Γαλλική Φιλολογία και συνέχισα με το μεταπτυχιακό μου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο.  Για πολλά χρόνια δούλεψα σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες, έκανα ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά και μεταφράσεις μέχρι που αποφάσισα να δοκιμάσω να γράψω, έτσι για πλάκα, το πρώτο μου βιβλίο. Ήταν τόσο μεγάλη η ευδαιμονία που αισθάνθηκα γράφοντας, απλά γράφοντας, που δεν μπορούσα παρά να ακολουθήσω το νέο μονοπάτι που ξαφνικά αποκαλύφθηκε μπροστά μου. Τι άλλο σχετικά με μένα...για να δούμε...Μου αρέσουν οι καθημερινοί περίπατοι στη φύση, τα ταξίδια, να παρακολουθώ καλές ταινίες ή σειρές στην τηλεόραση και απεχθάνομαι το πόσο απρόσωπες έχουν γίνει πια οι διαπροσωπικές σχέσεις, σαν να έχουν μπει στον αυτόματο πιλότο.

 

8.    Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;

 

Το μόνο σχέδιο που έχω είναι να συνεχίσω να γράφω «όσο μ’αντέξει το σκοινί»  όπως λέει και το τραγούδι.  Το νέο βιβλίο που γράφω  και θα ολοκληρωθεί μάλλον στο τέλος του καλοκαιριού, θα  δίνει έμφαση στα συναισθήματα. Κάτι άλλο δεν μπορώ να πω...

 

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

Σας ευχαριστώ πολύ και εγώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να παρουσιάσω  στους αναγνώστες τόσο το βιβλίο μου όσο και στοιχεία της προσωπικότητάς μου.  Για όποιον επιθυμεί να επικοινωνήσει μαζί μου, μπορεί να με βρει στους λογαριασμούς μου στο facebook και στο instagram.



ΣΧΕΔΟΝ ΛΕΥΚΗ
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΤΕΚΟΥ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ - PSICHOGIOS PUBLICATIONS

ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ 1936. Όταν η μητέρα της εννιάχρονης Μπάι πεθαίνει ξαφνικά, τα πάντα στη ζωή της ανατρέπονται και τα όνειρά της διαλύονται. Μοναδική της συντροφιά καθώς μεγαλώνει, η φίλη της, Νοματέμπα, δημιούργημα της φαντασίας και της απελπισίας της. Μαζί της αντιμετωπίζει τις προκλήσεις που προκύπτουν πολεμώντας το απαρτχάιντ, τις κοινωνικές ανισότητες και τις φυλετικές διακρίσεις και χαράζει μια δύσκολη πορεία διεκδικώντας μια θέση στη ζωή και στον έρωτα.
Αρκετά χρόνια αργότερα, στην πόλη Σάρπβιλ, γεννιέται η Ελπίδα, καρπός ενός μεγάλου, αλλά καταδικασμένου έρωτα. Η συνειδητοποίηση της διαφορετικότητάς της, μια και δεν είναι μαύρη, όπως η μητέρα της, αλλά... σχεδόν λευκή, τη σπρώχνει να αναζητήσει τον Λημνιό πατέρα της στη γειτονική Μοζαμβίκη.
Σε μια χώρα που σπαράζεται από τον πόλεμο προκειμένου να απαλλαγεί από τους Πορτογάλους αποικιοκράτες, ο δρόμος της Ελπίδας συναντιέται με αυτόν του Τομάς, ενός Πορτογάλου συγγραφέα και επαναστάτη. Οι δυο τους περνούν διά πυρός και σιδήρου ελπίζοντας να παραμείνουν ζωντανοί, ελεύθεροι και μαζί.
Μια συγκλονιστική ιστορία δύναμης και θάρρους για τους αγώνες των ανθρώπων που πάλεψαν να αλλάξουν τον κόσμο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard