ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ με το πρώτο της ROBLOX παιχνίδι - ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ PRIDE ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

 ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ με το πρώτο της ROBLOX παιχνίδι

ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ PRIDE ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

'Τ 'Color dare by essence’, σχεδιασμένο σε συνεργασία με το παγκόσμιο ψηφιακό agency DEPT®, εστιάζει σε θέματα ταυτότητας και διαφορετικότητας, αντανακλώντας το όραμα τηςμάρκας να “κάνει την ομορφιά διασκέδαση”. 


Μαζί με τον κεντρικό χαρακτήρα "Lash Princess" οι παίκτες δημιουργούν τον δικό τουςχρωματιστό, διαφορετικό κόσμο χρησιμοποιώντας εξατομικευμένα avatars. Όμως στον ορίζοντα καραδοκεί μία μουντή, γκρίζα καταιγίδα η οποία ενσαρκώνει όλα τα δεινά του κόσμου, όπως η βία και ο εκφοβισμός. Η Lash Princess παρουσιάζεται στους χρήστες εξηγώντας το μήνυμα του παιχνιδιού: «Ας κάνουμε ξανά τον κόσμο χρωματιστό και ειρηνικό».


Στοχεύοντας στη βελτίωση του πραγματικού κόσμου μέσω του ψηφιακού gaming, η essence προγραμματίζει μεγάλο αριθμό φιλανθρωπικών δράσεων γύρω από το παιχνίδι, με σκοπό την παροχή στήριξης όπου αυτή χρειάζεται. Σε συνεργασία με το ΛΟΑΤΚΙΑ+ πρακτορείο “Mixx”, θα επιλεγούν δύο φορείς προς στήριξη ώστε να φέρουν μία ουσιαστική αλλαγή στην κοινότητα.

Ο φιλανθρωπικός μηχανισμός του παιχνιδιού εκπληρώνεται μέσα από τον στόχο του παιχνιδιού ο οποίος είναι να νικηθεί κάθε γκρι στον κόσμο της essence εντός ενός ορισμένου χρονικού πλαισίου τεσσάρων ημερών. Εφόσον οι παίκτες κατορθώσουν, συνεργαζόμενοι μεταξύ τους, να επιτύχουν τον στόχο τους, κερδίζουν μια δωρεά προς επιλεγμένους φιλανθρωπικούς οργανισμούς.



Και η ιστορία δεν τελειώνει εδώ: “Μετά από αυτήν την εξαιρετική αρχή, περαιτέρω δράσεις θα σχεδιαστούν μέσω της Roblox. Η essence βλέπει πολλές ευκαιρίες στο πεδίο της ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης των παικτών σε κοινωνικά θέματα”, τονίζει ο Thorsten Mühl, Chief Digital Marketing & Experience Office (CXO) της cosnova.


Nέο πεδίο δραστηριότητας για το brand ομορφιάς: το παιχνίδι “Color dare by essence” συνδυάζει το gaming με την προσφορά Sulzbach, Βερολίνο, 16 Ιουνίου 2023: Το brand ομορφιάς essence λανσάρει το πρώτο της Roblox παιχνίδι 'Color dare by essence’ – ένας ονειρικός κόσμος στον οποίο η καλοσύνη είναι το βασικό όπλο για να σωθεί ο κόσμος. Το brand της cosnova κυκλοφορεί το παιχνίδι τον Ιούνιο ως μέρος της εταιρικής της καμπάνιας για το Pride. Με το 'Color dare by essence’, η essence κάνει το πρώτο της βήμα στην πλατφόρμα της Roblox με στόχο μακροπρόθεσμα να επιστήσει την προσοχή του κόσμου σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα, με έναν παιχνιδιάρικο τρόπο. Η ιδέα της σύνδεσης παιχνιδιού και πραγματικότητας μέσω της υποστήριξης ενός φιλανθρωπικού οργανισμού υπέρ της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας είναι μοναδική.


Press contact:

cosnova GmbH

Vanessa Feldmann (née Müller)

PR & Corporate Communications Manager

E-Mail: v.feldmann@cosnova.com

Τηλέφωνο: +49 (0)6196 / 76156-1313

Για περισσότερες πληροφορίες:

Julia Müller

j.mueller@faktor3.de

Τηλέφωνο: +49 (0)1737325602


Για την COSNOVA BEAUTY: Η cosnova Beauty, με έδρα το Sulzbach της Γερμανίας διοικείται

από τους Εκτελεστικούς Διευθυντές Mathias Delor, Javier González, Gesine Hild, Thorsten

Mühl, Christina Oster-Daum, Hilko Prahl και Yvonne Wutzler. Η cosnova απασχολεί περίπου

800 εργαζομένους ανά τον κόσμο. Τα brands καλλυντικών essence και CATRICE είναι

διαθέσιμα σε πάνω από 80 χώρες στην Ευρώπη, τη Βόρεια και Νότια Αμερική, τη Μέση

Ανατολή, την Ασία, την Ωκεανία και την Αφρική. Στους πελάτες της εταιρείας

περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων καταστήματα καλλυντικών, τροφίμων, πολυκαταστήματα,

αρωματοπωλεία, αλυσίδες μόδας αλλά και πολλά διαδικτυακά συνεργαζόμενα καταστήματα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard