ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΜΑΤΙΝΑ ΝΟΥΣΙΑ για το βιβλίο της «ΞΕΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ» από τις ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ


Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε

τη συγγραφέα κ. ΜΑΤΙΝΑ ΝΟΥΣΙΑ με το βιβλίο της, «ΞΕΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ»από τις ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ.




1)Κα ΝΟΥΣΙΑ, συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας. Πότε

ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;


Καλημέρα σας. Χαίρομαι πολύ που βρίσκομαι σήμερα μαζί σας.

Οι Ξένες Καρδιές είναι η ιστορία δύο ανθρώπων, της Έβελιν Λεκλαίρ και

του Αλεξάντερ Κρος, που εκτυλίσσεται στο Μανχάταν το 2015. Η Έβελιν

έχει μια μοναδική δεύτερη ευκαιρία στη ζωή, και για αυτό θέλει να τη ζήσει

στο έπακρο. Θέλει να αγαπήσει, να ερωτευτεί, γιατί τι είναι η ζωή μας χωρίς

τον έρωτα; Όμως, φοβάται να πληγωθεί καθώς δεν ξέρει πόσο εύθραυστη

είναι μια καρδιά. Από την άλλη πλευρά, ο Αλεξάντερ είναι ένας ψυχρός

δισεκατομμυριούχος που κοιμάται κάθε βράδυ με διαφορετική γυναίκα.

Έχει αποκηρύξει την αγάπη και τον έρωτα από τη ζωή του, αφού ξέρει πως

μόνο πόνο θα του φέρουν.

Οι δύο τους θα συναντηθούν τυχαία, όμως, θα αναγκαστούν να

συνυπάρξουν στον ίδιο εργασιακό χώρο, καθώς η Έβελιν προσλαμβάνεται

σαν γραμματέας του Αλεξάντερ. Και κάπως έτσι ξεκινά ένα ερωτικό

παιχνίδι με τόσες συμπτώσεις που μόνο η μοίρα θα μπορούσε να έχει

ενορχηστρώσει τόσο περίτεχνα. Είναι η ιστορία δύο ανθρώπων που

παλεύουν για να ελευθερωθούν από τους δαίμονες του παρελθόντος τους,

και να βρουν μια ζωή γεμάτη με άπειρες στιγμές μιας μαγευτικής

ευδαιμονίας.

Το βιβλίο ξεκίνησα να το γράφω τον περασμένο Ιούνιο, μετά την

ολοκλήρωση των σπουδών μου. Με τη συγγραφή τελείωσα τον Νοέμβριο

του 2022 και έπειτα ξεκίνησε η διαδικασία αναζήτησης εκδοτικού οίκου.

Οπότε νομίζω πως μου πήρε περίπου έξι μήνες για να το γράψω. Στο σημείο

αυτό πρέπει να τονίσω πως συνήθως χρειάζομαι πιο πολύ χρόνο για να

ολοκληρώσω τη συγγραφή ενός βιβλίου. Οι Ξένες Καρδιές ήταν μια ιστορία

που στριφογύριζε στο μυαλό μου για πολύ καιρό, οπότε ήταν λυτρωτικό το

γεγονός πως την αποτύπωνα επιτέλους στο χαρτί. Επίσης, εκείνο το

διάστημα είχα τη δυνατότητα να γράφω καθημερινά, πράγμα που βοήθησε

στην σύντομη ολοκλήρωση του βιβλίου.


2) Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας;


Η αλήθεια είναι πως εμπνέομαι από καθετί που υπάρχει γύρω μου. Ωστόσο,

το κεντρικό ερώτημα, που προβλημάτισε τόσο εμένα όσο και την Έβελιν

και στο οποίο στηρίχτηκε ένα μεγάλο κομμάτι της πλοκής του βιβλίου,

είναι: «Με τι νιώθουμε; Με τι αισθανόμαστε; Είναι η καρδιά, το μυαλό ή η

ψυχή μας η πηγή των συναισθημάτων μας;»

Γύρω από αυτό το ερώτημα έστησα την πλοκή του βιβλίου και

κατασκεύασα έτσι τα γεγονότα ώστε να προβληματιστούν τόσο οι ήρωές

μου όσο και οι αναγνώστες.


3) Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σε αυτό το βιβλίο; Αν ήσασταν ένας απλός

αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία;


Το βιβλίο μου είναι μια ρομαντική ιστορία αγάπης δύο ανθρώπων, με

αρκετές πικάντικες σκηνές, αφού ο έρωτας πάντα συνοδεύεται από μια

μεγάλη δόση πάθους. Παρόλα αυτά δεν είναι απλά ένα βιβλίο με

περιγραφικές σκηνές σεξ. Μιλά για την ανιδιοτελή προσφορά, την αγάπη

και την ελπίδα. Είναι ένα βιβλίο που προβάλει υγιή πρότυπα σχέσεων, είτε

αυτές είναι ερωτικές, φιλικές, ή οικογενειακές. Είναι ένα βιβλίο που υμνεί

τον έρωτα και τη ζωή.

Από τις πρώτες κιόλας σελίδες του βιβλίου αντιλαμβάνεται κανείς πως οι

δύο πρωταγωνιστές έχουν ένα ιδιαίτερο παρελθόν. Στοιχεία για όσα έγιναν

υπάρχουν διάσπαρτα μέσα στην ιστορία, και προκαλούν τον αναγνώστη να

αρχίσει να συνθέτει το παζλ και να ανακαλύψει την αλήθεια. Οι όμορφες

περιγραφές και οι ζωντανοί διάλογοι κάνουν τις σελίδες του βιβλίου να

κυλούν αβίαστα.

Ιδιαίτερη εντύπωση θα μου έκαναν και οι δευτερεύοντες χαρακτήρες –

αναφέρομαι στην Κέιτ, την κολλητή της Έβελιν, και τον Κρίστοφερ, τον

αδελφό του Αλεξάντερ. Οι δύο αυτοί χαρακτήρες έχουν την διαύγεια που

λείπει από τους πρωταγωνιστές μου, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που

εκείνοι έδωσαν τη λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το

πρωταγωνιστικό ζευγάρι.

Τέλος, επειδή είναι ερωτική λογοτεχνία, δεν γίνεται να μην αναφερθώ στις

ερωτικές σκηνές. Είναι διάσπαρτες μέσα στο βιβλίο, αρκετά περιγραφικές

με έναν λυρικό και όχι χυδαίο τρόπο. Είναι ικανές να ανεβάσουν αρκετά τη

θερμοκρασία, οπότε μάλλον θα χρειαστεί έπειτα ένα κρύο μπάνιο ή μια

βουτιά στη θάλασσα. Παρόλα αυτά, οι σκηνές αυτές ακολουθούν την

πορεία της ιστορίας. Δεν έχει δομηθεί η ιστορία με σκοπό να γραφτούν όσο

το δυνατόν περισσότερες ερωτικές σκηνές. Διαβάζω ερωτική λογοτεχνία,

και αυτή είναι μια διαφορά που διαπίστωσα όταν έπιασα το βιβλίο μου ξανά

στα χέρια μου και το διάβασα ως απλή αναγνώστρια.


4)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που

απορρίφθηκε;


Εάν δεν μου αρέσει ένα πράγμα στην όλη διαδικασία της συγγραφής, αυτό

είναι η επιλογή του τίτλου. Πραγματικά με δυσκολεύει πολύ, ενώ συνήθως

είναι το τελευταίο πράγμα που επιλέγω. Για το συγκεκριμένο βιβλίο,

λοιπόν, υπήρξε ένα διαφορετικός τίτλος αρχικά που απορρίφθηκε καθώς

έμοιαζε με τον τίτλο ενός άλλου γνωστού βιβλίου. Όταν έπεσε στο τραπέζι

ο συγκεκριμένος τίτλος, ήρθαν αμέσως στο μυαλό μου αυτές οι τρεις

ερωτήσεις: «Μπορούν δύο ξένες καρδιές να χτυπήσουν σα να είναι μία;

Γιατί να είναι ξένες; Τι συμβαίνει αν δεν είναι ξένες;» Ένιωσα αμέσως πως

ο τίτλος ταιριάζει με το βιβλίο και δίνει το έναυσμα στον αναγνώστη να

αρχίσει να αναρωτιέται για την πλοκή του βιβλίου.


5)Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία;


Η ερώτησή σας με πήγε πίσω αρκετά χρόνια, τότε που μου έλεγαν πως

πρέπει να διαβάζω βιβλία ώστε να εμπλουτίσω το λεξιλόγιο μου και να

γράφω καλές εκθέσεις. Θα προτιμούσα να μου έλεγαν πως η ανάγνωση ενός

βιβλίου, και ειδικά ενός λογοτεχνικού βιβλίου, είναι ένα ταξίδι, και

επιτρέψτε μου να πω πως είναι μάλλον το πιο οικονομικό ταξίδι που μπορεί

κανείς να κάνει.

Η ανάγνωση ενός βιβλίου είναι μια πολύ προσωπική εμπειρία ανάμεσα στον

συγγραφέα και τον αναγνώστη. Εγείρει στον αναγνώστη σκέψεις,

συναισθήματα και προβληματισμούς, ενώ άλλες φορές έχει απλά την

ικανότητα να τον αποσπάσει από τα προβλήματα της καθημερινότητάς του.

Ο αναγνώστης ταξιδεύει σε διαφορετικές πόλεις, χώρες, ή ακόμα και

κόσμους. Γνωρίζει νέους ανθρώπους, και γίνεται συνοδοιπόρος τους στο

ταξίδι προς τη λύτρωσή τους.

Η ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων είναι μια εμπειρία, και όχι απλά το

διάβασμα λέξεων που σχηματίζουν προτάσεις. Όταν ο αναγνώστης γίνεται

ένα με την ιστορία, τότε ζει και την ζωή του πρωταγωνιστή παράλληλα με

τη δική του. Βλέπει την ιστορία να εκτυλίσσεται μπροστά του με τα μάτια

της φαντασίας του. Αυτό στα δικά μου μάτια φαντάζει μαγικό…


6)Ποιο νομίζετε ότι θα είναι το μέλλον του ελληνικού βιβλίου τα επόμενα

χρόνια;


Αυτό είναι μια πολύ καλή ερώτηση, ειδικά εάν αναλογιστούμε πόσο

γρήγορα αλλάζει η κοινότητα των βιβλιόφιλων στα μέσα κοινωνικής

δικτύωσης. Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός πως υπάρχει μία τόσο

μεγάλη και φιλική κοινότητα βιβλιόφιλων στην Ελλάδα.

Από την άλλη πλευρά, δεν ξέρω κατά πόσο η νέα γενιά διαβάζει στις μέρες

μας βιβλία. Σίγουρα δεν διαβάζουν τόσο όσο οι προηγούμενες γενιές, ενώ

θωρώ πως υπάρχει μία στροφή προς ηλεκτρονικά βιβλία ή εφαρμογές όπως

το Wattpad.

Ταυτόχρονα, νιώθω πως τα τελευταία χρόνια δίνεται μεγαλύτερη βαρύτητα

στις μεταφράσεις βιβλίων που είναι Best Sellers των New York Times, από

ό,τι στην ανακάλυψη και την προώθηση νέων Ελλήνων συγγραφέων.

Νομίζω πως είναι εύκολο να καταλάβουμε τον λόγο για τον οποίο

συμβαίνει αυτό. Τα πάντα θυσιάζονται στο βωμό του κέρδους…

Πιστεύω πως για να υπάρξει μέλλον στο ελληνικό βιβλίο πρέπει οι Έλληνες

του αύριο να αγαπήσουν το βιβλίο και το διάβασμα, ενώ επίσης πρέπει να

δοθεί μια ευκαιρία στους Έλληνες συγγραφείς του αύριο να ακουστούν και

να εκφραστούν ελεύθερα.

Στο μέλλον, λοιπόν, θα ήθελα να δω μεγάλους εκδοτικούς να τολμούν και

να δίνουν βήμα σε ταλαντούχους νέους συγγραφείς. Θα ήθελα να δω και

τους αναγνώστες να στηρίζουν περισσότερο τους Έλληνες συγγραφείς από

ό,τι τους ξένους. Θα ήθελα να δω ελληνικά βιβλία να προωθούνται

περισσότερο.


7)Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο ηλεκτρονικό βιβλίο,

εσείς ποιο θα επιλέγατε;


Εννοείται πως θα διάλεγα το έντυπο βιβλίο! Η ανάγνωση ενός βιβλίου για

εμένα είναι ολόκληρη εμπειρία. Όχι, δεν είμαι από τους αναγνώστες που θα

ανάψουν κεριά ή θα βάλλουν μουσική πριν αρχίσουν να διαβάζουν. Θέλω

μια ήσυχη γωνία, αρκετό φως και μια κουβερτούλα το χειμώνα. Η μυρωδιά

του βιβλίου, η αίσθηση των σελίδων στα ακροδάχτυλά μου, αυτά είναι για

εμένα αναντικατάστατα. Θέλω να κάνω μια μεγάλη αγκαλιά το βιβλίο, την

ανάγνωση του οποίου ολοκλήρωσα, πριν να το βάλλω στην θέση που του

ταιριάζει στη βιβλιοθήκη μου. Όλα αυτά, δυστυχώς, δεν μπορώ να τα κάνω

με τα ηλεκτρονικά βιβλία.


8)Πείτε μας τι διαβάζετε αυτό τον καιρό και αν υπάρχουν αγαπημένα βιβλία

στη βιβλιοθήκη σας, που δε θα τα δανείζατε σε κανέναν και γιατί;


Αυτό τον καιρό διαβάζω την τριλογία Manhattan της υπέροχης Τατιάνας

Τζινιώλη. Στην λίστα με τα βιβλία που θα διαβάσω προσεχώς είναι Η

Φλόγα της Ελεγκάντι της Χριστίνας Μ. Ψύλλα και το Ride της Νταϊάνας

Αποστόλου. Όλα αυτά τα βιβλία κυκλοφορούν από τις Πρότυπες Εκδόσεις

Πηγή. Από την λίστα, όμως, δεν θα μπορούσε να λείπει η Νευρολογία του

Έρωτα της Ali Hazelwood, αφού ανήκω και η ίδια στο χώρο της επιστήμης.

Γενικά, έχω σταματήσει να δανείζω βιβλία σε φίλους και συγγενείς. Είμαι

από τους αναγνώστες που δε θα τσαλακώσουν σελίδα στα βιβλία, ούτε θα

γράψουν πάνω, ενώ θα προσέξω ακόμα και τη ράχη του βιβλίου ώστε να

μην σπάσει. Δυστυχώς, δεν είναι όλοι έτσι, ενώ υπάρχουν και άνθρωποι που

δεν επιστρέφουν τα βιβλία που δανείστηκαν.

Παρόλα αυτά, εάν δάνειζα βιβλία που υπάρχουν στην βιβλιοθήκη μου, αυτό

που δε θα έδινα ποτέ είναι οι Μικροί Άγγελοι της Ρένας Ρώσση Ζαΐρη. Είναι

ένα βιβλίο που με συντρόφευσε σε αρκετά σκοτεινές περιόδους της ζωής

μου. Είναι ένα βιβλίο που κάθε φορά που το διαβάζω αγγίζει διαφορετικά

κομμάτια της ψυχής μου. Για αυτό, λοιπόν και δεν θα μπορούσα ποτέ να το

αποχωριστώ.


9)Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε

καλύτερα.


Αν και δεν μου αρέσει ιδιαίτερα να μιλώ για τον εαυτό μου θα κάνω μία

προσπάθεια. Αποφοίτησα από την Ιατρική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

τον Ιούλιο του 2022. Αυτή την περίοδο κάνω την ειδικότητά μου στην

Πυρηνική Ιατρική σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, ενώ συνεχίζω τις

μεταπτυχιακές μου σπουδές. Αυτός είναι, προφανώς, ο λόγος για τον οποίον

θα βρείτε νύξεις σε λιγάκι πιο ιατρικά θέματα στα βιβλία μου.

Διαβάζω βιβλία από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, ενώ ασχολούμαι με

την συγγραφή τα τελευταία οκτώ χρόνια. Οι Ξένες Καρδιές είναι το πρώτο

μου μυθιστόρημα που εκδόθηκε, ενώ ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλα.

Όταν δεν γράφω ή διαβάζω, βλέπω σειρές, μαγειρεύω, κάνω γιόγκα, ή απλά

περνώ τον ελεύθερο χρόνο μου με τους φίλους και τους συγγενείς μου.


10) Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Γενικά, υπάρχουν αρκετές ιδέες για νέες ιστορίες στο μυαλό μου, όμως, δεν

υπάρχει πλέον άπλετος ελεύθερος χρόνος για να ασχοληθώ όσο θα ήθελα με

την συγγραφή.

Αυτόν τον καιρό, δουλεύω πάνω σε ένα βιβλίο το όποιο χρονικά

διαδραματίζεται όταν τελειώνουν οι Ξένες Καρδιές. Ωστόσο, οι

πρωταγωνιστές είναι διαφορετικοί, αλλά αυτό δεν αποκλείει μία νέα

εμφάνιση της Έβελιν και του Αλεξάντερ. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να

μπορέσω να μοιραστώ περισσότερες πληροφορίες μαζί σας σύντομα.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια

φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και

το βιβλίο σας.


Εγώ σας ευχαριστώ για την όμορφη συζήτηση. Μπορείτε να με βρείτε στο

Instagram @matina_nousia όπου μοιράζομαι υλικό για το βιβλίο μου ή για

τα βιβλία που διαβάζω, καθώς και διάφορες σκέψεις ή στιχάκια. Οι Ξένες

Καρδιές κυκλοφορούν από τις Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή, οπότε μπορείτε να

τις βρείτε είτε από την ιστοσελίδα των εκδόσεων ή σε όλα τα ενημερωμένα

βιβλιοπωλεία.




Ξένες Καρδιές
Συγγραφέας: Ματίνα Νούσια
ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ



Μανχάταν 2015.

Πέντε χρόνια µετά τη δεύτερη ευκαιρία που της δόθηκε, η Έβελιν Λεκλαίρ κάνει τα πάντα για να απολαύσει τη ζωή της στο έπακρο. Θέλει να ερωτευτεί, µα φοβάται να πληγωθεί γιατί δε ξέρει πόσο εύθραυστη µπορεί να είναι µια καρδιά. Όταν εκείνος µπαίνει στη ζωή της, ξέρει πως πρέπει να τον κρατήσει µακριά της, γιατί είναι όλα όσα µπορούν να την καταστρέψουν. Όµως, ταυτόχρονα, πρέπει να βρει έναν τρόπο να συνεργαστεί µαζί του…

Ο Αλεξάντερ Κρος έχει αποκηρύξει την αγάπη και τον έρωτα από τη ζωή του, αφού γνωρίζει πως µόνο πόνο και δυστυχία µπορούν να του φέρουν. Μέχρι που εισέβαλε στο γραφείο του η νέα γραµµατέας του. Και τότε θα καταλάβει πως η καρδιά του δεν έχει παγώσει τελείως…

Μια τυχαία συνάντηση. Μια αναγκαία συνύπαρξη. Μια σειρά από συµπτώσεις που µόνο η µοίρα θα µπορούσε να έχει ενορχηστρώσει τόσο περίτεχνα. Ένα ερωτικό παιχνίδι όπου µόνο ένας µπορεί να επικρατήσει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard