ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΕΥΗ ΑΝΔΡΙΩΤΗ για το βιβλίο της "ΓΙΑΤΙ ΚΛΑΙΣ ΜΑΜΑ;'' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΧ.ΣΙΔΕΡΗ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK

φιλοξενούμε τη συγγραφέα ΕΥΗ ΑΝΔΡΙΩΤΗ για το βιβλίο της  ''ΓΙΑΤΙ

ΚΛΑΙΣ ΜΑΜΑ;'' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΧ.ΣΙΔΕΡΗ




 1)Κα ΑΝΔΡΙΩΤΗ, πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο σας «ΓΙΑΤΙ

ΚΛΑΙΣ ΜΑΜΑ;» και πώς σας ήρθε η έμπνευση για αυτό το βιβλίο. 


Αρχικά, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον εκδοτικό οίκο Μ. Σιδέρη, που

εμπιστεύτηκε και υλοποίησε την ιδέα που είχα στο μυαλό μου μέσα από

την άψογη συνεργασία μας.

Το βιβλίο αυτό το έχω αγαπήσει πολύ…Είναι ένα κομμάτι της

ζωής μου… Είναι στιγμές που έχω μαζέψει από την εμπειρία της

μητρότητας είτε της δικής μου, είτε από τις μητέρες και εν δυνάμει

μητέρες που έχω γνωρίσει κατά τη διάρκεια των ετών της ζωής μου.. Η

μητρότητα είναι ένας δρόμος με υπέροχες και μοναδικές στιγμές..

Κάποιες όμορφες, αλλά και κάποιες δύσκολες.. Το βιβλίο αυτό μιλά με

λόγια της αλήθειας και της πραγματικότητας.. Κάποιες του σελίδες

μπορεί να φαίνονται σκληρές και αφόρητες, κάποιες άλλες τρυφερές και

συγκινητικές, όπως ακριβώς είναι και η πραγματική ζωή.. Στο μυαλό μου

υπάρχουν εικόνες από μητέρες που θέλουν να αποκτήσουν παιδί, μητέρες

που είναι ευτυχισμένες, μητέρες που έχουν χάσει το παιδί τους…όπως

και μητέρες που αρχίζουν μια νέα ζωή, μητέρες που έχουν υιοθετήσει το

παιδί τους, μητέρες που αγωνίζονται για το παιδί τους, μητέρες που

ξεκινούν μια καινούργια οικογένεια…Μέσα στο κείμενο δεν ξεχνώ τις

γυναίκες που βιώνουν πόλεμο στη χώρα τους, τις γυναίκες που νιώθουν

περήφανες και πλήρεις από την ζωή τους…Μητέρες που απλά είναι

μητέρες… Σκοπός του βιβλίου είναι να εξυμνήσει όλες τις γυναίκες του

κόσμου, για αυτόν τον μοναδικό τους ρόλο, γι’ αυτόν τον μοναδικό και

υπέροχό τους σκοπό και αγώνα.. Η μητρότητα δεν είναι απλή.. αλλά είναι

υπέροχη.. και ακόμα πιο υπέροχη είναι η γυναίκα..


 2) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο  αναγνώστης που

θα διαβάσει το βιβλίο?


Όπως προανέφερα, το βιβλίο μιλά για την αστείρευτη δύναμη και αγάπη

που διακατέχει την γυναίκα.. στον ρόλο της μητέρας.. Πόση δύναμη

κρύβεται μέσα μας, πόσα συναισθήματα υπάρχουν μέσα μας, που άλλοτε

τα βιώνουμε δύσκολα, με τύψεις, με ενοχές, αλλά είναι τόσο

φυσιολογικά και πανανθρώπινα.. Όλες οι μητέρες έχουμε κουραστεί

κάποιες στιγμές με αυτόν τον ρόλο…Όλες έχουμε νιώσει την

ανυπέρβλητη αγάπη και ευλογία σε αυτόν τον ρόλο.. Αυτό το βιβλίο

υμνεί την γυναίκα, υμνεί τη μητέρα..


3)Σε ποιον αφιερώνεται το βιβλίο σας?


Το αφιερώνω στη δική μου μητέρα, που με μεγάλωσε με τόση ανιδιοτελή

αγάπη, που το μόνο που έχω να θυμάμαι είναι το χαμόγελό της, οι

αγκαλιές μας, τα ζεστά κέικ που μοσχοβολούσε ο τόπος και οι δοκιμές

της ζύμης που μου προσέφερε πάνω στον πάγκο της κουζίνας, οι

ατελείωτες συζητήσεις μας και οι συμβουλές της. Το αφιερώνω σε όλες

τις μητέρες του κόσμου, που δίνουν τον δικό τους αγώνα για τα δικά τους

παιδιά!


4)Πείτε μας δυο λόγια για τον εικονογράφο σας κ. ΝΙΚΟ ΚΟΝΙΑΡΗ που

έδωσε υπέροχες εικόνες στο βιβλίο σας, μιλήστε μας για τη συνεργασία

σας και πως φτάσατε σ’ αυτό το καταπληκτικό αποτέλεσμα. Πείτε μας τι

ρόλο παίζουν οι εικόνες στα βιβλία για τους αναγνώστες. 


Ο κ. Κόνιαρης, για εμένα ο Νίκος, είναι ένας μοναδικός καλλιτέχνης που

άγγιξε την ψυχή μου αμέσως. Θαυμάζω την δουλειά του Νίκου πολύ

προτού συνεργαστούμε. Έχοντας δει εκθέσεις του Νίκου, πάντα με

άγγιζε ο τρόπος που αποδίδει την εικόνα στο φάσμα της

πραγματικότητας και της αλήθειας.. Έγραψα αυτό το βιβλίο, ξέροντας

ότι εξ αρχής ήθελα να το εικονογραφήσει ο Νίκος. Ένας άνθρωπος με

υπέροχη ματιά, καταπληκτικός καλλιτέχνης και άψογος συνεργάτης. Για

εμένα αποτύπωσε στις εικόνες του, αυτό ακριβώς που είχα στο μυαλό

μου.. την πραγματικότητα μέσα από διαφορετικά υλικά και υφές,

τεχνοτροπίες και εικόνες.. όπως ακριβώς είναι και η ζωή..

Ο τρόπος γραφής μου είναι λιτός, διότι θέλω μέσα από αυτό το

βιβλίο να αφήσω τον χώρο στο συναίσθημα και στην ερμηνεία του

αναγνώστη. Ο κάθε άνθρωπος μπορεί να δώσει τη δική του ερμηνεία

μέσα από τα δικά του βιώματα και μόνο… Οπότε, η δυνατή

συναισθηματικά εικόνα που απέδωσε ο Νίκος για εμένα, ήταν αυτό

ακριβώς που επιθυμούσα και τον ευχαριστώ..


5)Σε ποιους απευθύνεται το βιβλίο σας? 


Κατά κύριο λόγο απευθύνεται σε ενήλικο κοινό και σε μεγάλα παιδιά..

6) Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς για να σας γνωρίσουμε καλύτερα. 

Είμαι μητέρα δυο υπέροχων αγοριών, του Δημήτρη και του Γιάννου, και

σύζυγος ενός μοναδικού ανθρώπου που αγαπώ και θαυμάζω, του Γιάννη.

Είμαι εκπαιδευτικός μουσικής τα τελευταία 15 συναπτά έτη στην

ιδιωτική εκπαίδευση και υποψήφια διδάκτορας Μουσικής Παιδαγωγικής

του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Τμήματος Μουσικών

Σπουδών. Έχω εκδώσει ένα παιδικό βιβλίο που μιλά για τη μουσική, το

οποίο κυκλοφορεί σε δεύτερη έκδοση και στην αγγλική γλώσσα. Αγαπώ

το διάβασμα, τη φύση, τα ζώα και τις στιγμές που μοιράζομαι με τους

αγαπημένους μου ανθρώπους και φίλους.


7) Σκέψεις για επόμενο βιβλίο;  Τι ετοιμάζετε; 


Έχω διάφορες σκέψεις στο μυαλό μου που προσπαθώ να τις αποτυπώσω

γραπτά…Αναμένουμε…


  Κλείνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω για την όμορφη συζήτηση μας,

πείτε μας όμως πού και πώς μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας; Πώς

μπορούν οι αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί σας;


Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο μου είτε από μέσω της ιστοσελίδας του

εκδοτικού οίκου Μ. Σιδέρη, είτε σε όλα τα βιβλιοπωλεία στην Ελλάδα.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω των μέσων ενημέρωσης στο

Instagram με το όνομά: evi_andrioti_


 


/

 Γιατί κλαις, μαμά:

Εύη  Ανδριώτη

Εκδόσεις Μιχάλη Σιδέρη
Εικονογράφηση: Νίκος Κόνιαρης
Σελ.: 48
ISBN: 978-960-468-355-0
Εξώφυλλο: σκληρό


Ένα βιβλίο-ωδή στη μητέρα. Για τη μητέρα που κλαίει…

Για όλες τις μητέρες του κόσμου που κλαίνε για τους δικούς τους λόγους, ευχάριστους ή όχι…

Ένα βιβλίο που μιλάει με ελάχιστα λόγια, αλλά είναι γεμάτο από την έντονα συναισθηματική εικονογράφησή του. Συγκινητικές στιγμές, μα συνάμα και δύσκολες, στιγμές αφόρητες, καθημερινές, στιγμές που όλες οι μητέρες και οι εν δυνάμει μητέρες έχουν βιώσει… Ή που ευχόμαστε να μη βιώσουν ποτέ…

Ένα βιβλίο που εκφράζει ειλικρινή και βιωμένα συναισθήματα με λόγια της πραγματικότητας και της αλήθειας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard