ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΑΚΡΙΒΗ ΧΡΗΣΤΑΚΗ για το βιβλίο της "ΦΥΛΑΞΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ PANDA'' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK

φιλοξενούμε τη συγγραφέα ΑΚΡΙΒΗ ΧΡΗΣΤΑΚΗ για το βιβλίο της

''ΦΥΛΑΞΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ PANDA'' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΚΟΜΝΗΝΟΣ



1) Κα ΧΡΗΣΤΑΚΗ, πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο σας ΦΥΛΑΞΕ ΤΟ

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ PANDA και πώς σας ήρθε η έμπνευση για αυτό

το βιβλίο. 


Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την φιλοξενία. Το βιβλίο : ΦΥΛΑΞΕ ΤΟ

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ PANDA είναι ένα τρυφερό ανάγνωσμα για μικρά

και μεγάλα παιδιά. Έμπνευση μου ήταν φυσικά τα παιδιά μου. Είμαι

μια μαμά γενικά πολύ συναισθηματική. Η σκέψη λοιπόν γι’ αυτό το

βιβλίο γεννήθηκε μέσα από την ανάγκη μου να έχουν τα παιδιά μου ένα

βιβλίο φυλαχτό που θα τα συντροφεύει σε όλη τους της ζωή . Έναν

χάρτη της ζωής για να βρίσκουν πάντα τον δρόμο τον σωστό.

Μόλις έχει γεννηθεί λοιπόν το μικρό PANDA και η μαμά αποφασίζει να

του γράψει ένα ημερολόγιο – φυλαχτό με τους πιο ελπιδοφόρους

άγραφους κανόνες της ζωής. Την αγάπη, το χαμόγελο, την ευγένεια,

την ευγνωμοσύνη και την πίστη.

Η μαμά αποφασίζει να γράψει τις σκέψεις της γιατί έμμεσα μας

αποκαλύπτει έναν φόβο της και μας λέει πως :

«Αν κάποτε η φωνή μου δεν μπορεί να ακουστεί εσύ θα έχεις το

ημερολόγιο αυτό για να σου θυμίζει κάθε μου λέξη στη στιγμή».

Αυτή η σκέψη απασχολεί και πολλές ακόμα μαμάδες φαντάζομαι.

Θα ήμουν το λιγότερο χαρούμενη αν αυτό το βιβλίο για την ανιδιοτελή

αγάπη μητέρας και παιδιού ταξιδέψει και αγγίξει πολλές καρδιές που

έχουν χτυπήσει σαν μία.

Στο σημείο αυτό να ευχαριστήσω και τις εκδόσεις ΚΟΜΝΗΝΟΣ γι’

αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα.


2) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο μικρός αναγνώστης

που θα διαβάσει το βιβλίο?


Τα μηνύματα του βιβλίου είναι πολλαπλά και κυρίως αισιόδοξα θα

έλεγα. Θα χρησιμοποιήσω όμως ένα απόσπασμα του βιβλίου:

«Τι όμορφος ο ήλιος ! Κι αυτός ο ήχος της θάλασσας πόσο

συναρπαστικός! Τα πουλιά κελαηδούν κι αυτό είναι αρκετό για να

γαληνέψει το μυαλό κι η καρδιά στο λεπτό»!

Η ουσία της ζωής λοιπόν βρίσκεται σε αυτά τα μικρά, απλά και

καθημερινά πράγματα.

Οι μικροί μου αναγνώστες κλείνοντας αυτό το βιβλίο θα ήθελα να

θυμούνται:

Να αγαπάνε με όλη τους την καρδιά…. Να γελάνε δυνατά… Ευγένεια

απλόχερα να χαρίζουν… Την ευγνωμοσύνη πάντα να την έχουν ψηλά…

Και την πίστη στα όνειρά τους σαν φυλαχτό να κρατάνε σφιχτά.


 3)Πείτε μας δυο λόγια για την εικονογράφηση του βιβλίου σας και τη

συνεργασία σας με την εικονογράφο του κ. ΖΟΡΖΕΤ ΜΟΥΡΑΤΙΔΟΥ.

Πείτε μας τι ρόλο παίζουν οι εικόνες στα βιβλία για τους μικρούς

αναγνώστες. 


Οι εικόνες σ’ ένα παιδικό βιβλίο έχουν πρωταρχικό ρόλο. Εκτός από τις

λέξεις μιλάνε και οι εικόνες και σε αυτό το βιβλίο νομίζω καταφέραμε

λέξεις και εικόνες να μπορούν να αποκωδικοποιηθούν εύκολα από τους

μικρούς μας αναγνώστες.

Στο σημείο αυτό να σημειώσω πως η Ζορζέτ Μουρατίδου είναι ένας πολύ

δικός μου άνθρωπος καθώς έχω την χαρά να είναι ξαδέρφη μου . Είναι

εξαιρετική σκιτσογράφος κι η πρόταση μου για εκείνη ήταν μια πρόκληση .

Αυτή ουσιαστικά ήταν η πρώτη της επίσημη δουλειά κι αυτό είναι

πραγματικά τιμή μου . Όλες οι εικόνες είναι σχεδιασμένες στο χέρι!

Αποτυπώνουν και κουμπώνουν απόλυτα με το κείμενο. Την ευχαριστώ που

δημιούργησε ακριβώς τις εικόνες που φαντάστηκα.

4)Σε παιδιά τι ηλικίας απευθύνεται το βιβλίο σας; Πιστεύετε ότι τα παιδικά

βιβλία πρέπει να διαβάζονται και από τους μεγάλους; 

Πιστεύω πως τα παιδικά βιβλία δεν έχουν όριο ηλικίας. Ας παραδεχτούμε

επιτέλους όλοι οι γονείς πως διαλέγουμε τα παραμύθια πρώτα για εμάς

χαχα…


Το βιβλίο « ΦΥΛΑΞΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ PANDA» απευθύνεται σε

μικρά και μεγάλα παιδιά ηλικίας από 0 έως 100 χρονών . Ποια μαμά

άλλωστε δεν θα ήθελε να χαρίσει στο δικό της παιδάκι ένα βιβλίο φυλαχτό

όσο χρονών κι αν είναι;


 5) Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς για να σας γνωρίσουμε καλύτερα.

Εγώ λοιπόν ονομάζομαι Χρηστάκη Ακριβή και οι φίλοι μου με φωνάζουν

Βούλα.


Γεννήθηκα 31 Μαρτίου του 1990.

Έχω σπουδάσει Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία στην όμορφη Καστοριά.

Κατάγομαι από ένα χωριό του Ν. Πέλλας το Λιποχώρι και τα τελευταία

χρόνια ο τόπος διαμονής μου είναι τα Γιαννιτσά.

Ο πιο σημαντικός μου ρόλος είναι αυτός της μαμάς. Έχω 2 υπέροχα

αγόρια τον Σταύρο & τον Γιάννη που είναι τα panda μου! Το ταξίδι μου

στον κόσμο των παραμυθιών ξεκίνησε φυσικά με συνοδοιπόρους εκείνους.

Νιώθω τυχερή για την οικογένεια και τους φίλους που έχω στη ζωή μου .

Αγαπώ να δημιουργώ αναμνήσεις με τους αγαπημένους μου ανθρώπους.


6) Εσείς στα παιδικά σας χρόνια διαβάζατε παραμύθια; Ποιο είναι το

παραμύθι που θυμάστε και για ποιο λόγο;


Το μόνο βιβλίο που θυμάμαι από τα παιδικά μου χρόνια είναι « Τα ψηλά

βουνά» του Ζαχαρία Παπαντωνίου. Μου το είχε χαρίσει θυμάμαι η

νηπιαγωγός μου και μέχρι σήμερα αποτελεί τον μικρό μου θησαυρό από τα

παιδικά μου χρόνια. Εξασφαλίζω ώστε τα δικά μου παιδιά να έχουν

πολλούς τέτοιους θησαυρούς… Οι σημερινοί γονείς βλέπω να επενδύουμε

στο παιδικό βιβλίο κι αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα.


 7) Αρκετοί από εμάς συνηθίζουμε να κάνουμε δώρο στα παιδιά βιβλία.

Ποια νομίζεται ότι είναι τα κριτήρια για να επιλέξουμε ένα καλό παιδικό

βιβλίο.


Βασικά κριτήρια για ένα καλό παιδικό βιβλίο είναι η εικονογράφηση και η

αμεσότητα του κειμένου . Ένα απλό και κατανοητό κείμενο που θα θέλει ο

μικρός αναγνώστης να το διαβάσει ξανά και ξανά.

Επίσης είναι ωραίο μέσα από τα βιβλία που διαλέγουμε για να χαρίσουμε

να εκφράζουμε τα συναισθήματα μας προς τον υποψήφιο αναγνώστη. Το

βιβλίο μου θα πρότεινα να το χαρίσετε στο παιδί σας , το ανίψι σας , το

βαφτιστήρι σας ή όποιον νιώθετε εσείς πως θα αγαπάτε panda .

Επίσης είναι κατάλληλο δώρο γέννησης , αλλά και ιδανικό δώρο για την

γιορτή της μητέρας για μία μανούλα, καθώς είναι ένα βιβλίο που

αναγνωρίζει την ανιδιοτελή αγάπη της μαμάς προς το παιδί της.


 8) Σκέψεις για επόμενο βιβλίο;  Τι ετοιμάζετε; 

Αφενός θέλω να απολαύσω την πορεία του βιβλίου μου και αφετέρου το

μικρόβιο για το επόμενο βιβλίο είναι κάτι που δεν ησυχάζει μέσα μου…

Πολλές οι σκέψεις, αλλά ακόμα μπερδεμένες στο μυαλό μου…


  Κλείνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω για την όμορφη συζήτηση μας,

πείτε μας όμως πού και πώς μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας; Πώς

μπορούν οι αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί σας;


Το βιβλίο κυκλοφορεί επίσημα από τις εκδόσεις ΚΟΜΝΗΝΟΣ, οπότε

μπορείτε να το προμηθευτείτε ηλεκτρονικά από το: Komninos.shop αλλά

και από όλα τα βιβλιοπωλεία της γειτονιάς σας .

Instagram και Facebook μπορείτε να με βρείτε στο προφίλ Voula Christaki .

Εύχομαι το μικρό μου Panda να ταξιδέψει παντού.

Σας ευχαριστώ πολύ για την όμορφη φιλοξενία.






ΦΥΛΑΞΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΑΚΡΙΒΗ ΧΡΗΣΤΑΚΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣ

Μόλις έχει γεννηθεί το μικρό Panda και η μαμά του αποφασίζει να του γράψει ένα ημερολόγιο φυλαχτό με τους πιο ελπιδοφόρους άγραφους κανόνες της ζωής, που θα το συντροφεύει σε όλη του τη ζωή. Έναν χάρτη για την αγάπη, το χαμόγελο, την ευγένεια, την ευγνωμοσύνη και την πίστη, που θα του επιτρέψουν να βρίσκει πάντα τον δρόμο τον σωστό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard