ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΔΙΟΜΗΔΟΥΣ για το βιβλίο της "ΠΟΡΣΕΛΑΝΙΝΕΣ ΚΟΥΚΛΕΣ'' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΚΥΣΤΗΣ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΔΙΟΜΗΔΟΥΣ με το βιβλίο της "ΠΟΡΣΕΛΑΝΙΝΕΣ ΚΟΥΚΛΕΣ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΚΥΣΤΗΣ.


Κα ΔΙΟΜΗΔΟΥΣ, σας ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και
να γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας που κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό.

1)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας ΠΟΡΣΕΛΑΝΙΝΕΣ ΚΟΥΚΛΕΣ;
Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης για αυτή τη νουβέλα.

Πηγή έμπνευσης για το βιβλίο μου ήταν οι πολύπλοκοι άνθρωποι. Με
ενδιαφέρουν αυτοί οι χαρακτήρες. Ύστερα ήταν τα συναισθήματα, τα οποία
πιστεύω ότι αποτελούν την κινητήρια δύναμη του ανθρώπου.

2)Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά σημεία του βιβλίου σας, που θα
κρατήσουν τον αναγνώστη να διαβάσει το βιβλίο σας μέχρι την
τελευταία του σελίδα;

Θεωρώ τα δυνατά συναισθήματα είναι αυτά που θα κρατήσουν τον αναγνώστη
και ότι το βιβλίο αναφέρεται σε ανθρώπους ιδιαίτερους, πολύπλοκους. Μέχρι
στιγμής οι αναγνώστες μου έχουν αναφέρει ότι αδημονούν να δουν τι θα γίνει στη
συνέχεια και έτσι τελειώνουν το βιβλίο σε μία ημέρα.

3) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να στείλετε στον αναγνώστη του
βιβλίου σας?

Πολλά. Αλλά ας πούμε ότι αν η ιστορία ενός έρωτα γραφτεί σε ένα βιβλίο, αυτός
ο έρωτας γίνεται αθάνατος και ας έχει τελειώσει.

4)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που
απορρίφθηκε ?

Όχι ο τίτλος ήταν αυτός από την αρχή. Πορσελάνινες κούκλες γιατί όλα τα
όμορφα έχουν ραγίσματα. Δεν υπάρχει ομορφιά χωρίς ελάττωμα.

5)Πείτε μας πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΕΛΚΥΣΤΗΣ?

Από την αρχή ένιωσα ότι μπορώ να εμπιστευτώ το έργο μου στον Ελκυστή, τον
αποκάλεσα νονό του πρώτου μου παιδιού και έτσι είναι. Η συνεργασία μας είναι
άψογη και βασίζεται στην εμπιστοσύνη.

 6)Σε ποιους αφιερώνεται το βιβλίο σας?

Πρώτα στην οικογένειά μου, τη δική μου δύναμη και στη συνέχεια στους
ιδιαίτερους πολύπλοκους ανθρώπους, τη δική μου έμπνευση δηλαδή. Τέλος, σε
εκείνους τους έρωτες που αξίζουν να γίνουν λέξεις και ιστορίες τυπωμένες, κάτι
που δεν αξίζουν όλοι οι έρωτες.

7) Μιλήστε μας για τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια. Τι να
περιμένουμε από εσάς και πόσο σύντομα ?

Δημιουργώ ωστόσο δεν γνωρίζω τι και πόσο σύντομα θα το δείτε.

8)Ποια θεωρείτε ως την πιο σημαντική, ίσως και ανεξάντλητη «πηγή
ιδεών» για έναν συγγραφέα;

Τον πόνο, τον έρωτα και τον άνθρωπο.

9) Μιλήστε μας για εσάς, για να γνωρίσουμε καλύτερα.

Αγαπώ πρώτα από όλα στη ζωή μου την ελευθερία, έτσι οι σχέσεις μου
βασίζονται στην ελευθερία και στην ειλικρίνεια, όπου μεγαλύτερη ελευθερία για
εμένα στις ανθρώπινες σχέσεις είναι η εμπιστοσύνη και η ειλικρίνεια. Η
μεγαλύτερη μου αγάπη αυτήν τη στιγμή είναι η ιππασία, εκεί μόλις μπαίνω στον
ιππικό όμιλο νιώθω την απόλυτη και μέγιστη ελευθερία. Τίποτα δεν αγαπώ όσο
την ιππασία. Επίσης, έχω την ευλογία να έχω κοντά μου πολύ καλούς φίλους και
είμαι πολύ τυχερή γι΄ αυτό.

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια
φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς
και το βιβλίο σας.

Εγώ σας ευχαριστώ πολύ! Το βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε στον Ιανό και να το
παραγγείλετε από όλα τα βιβλιοπωλεία και τον εκδοτικό οίκο Ελκυστή. Εμένα μπορείτε να με βρείτε στο https://www.facebook.com/despoinadiomhdous


.


“Πορσελάνινες Κούκλες”

Δέσποινα Διομήδους

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΚΥΣΤΗΣ


Οι “Πορσελάνινες Κούκλες” είναι μία ιστορία που αρχίζει από το τέλος και πάει στην αρχή. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργήθηκε και στο μυαλό της συγγραφέως.Η ιστορία διαδραματίζεται στη Ρωσία και σε ένα μικρό κομμάτι της στο τρένο του Υπερσιβηρικού, όπου τρεις άνθρωποι συναντιούνται σε ένα κομβικό σημείο της ζωής τους. Τρεις άνθρωποι που φεύγουν από κάτι και η τύχη ή ο συγχρονισμός τούς φέρνει κοντά.

Το κεντρικό όμως ζήτημα αυτής της ιστορίας αφορά τα δίπολα και την πολυπλοκότητα της ανθρώπινης φύσης. Ο κόσμος αποτελείται από δίπολα. Έτσι και μέσα μας υπάρχει το άσπρο και το μαύρο, κομμάτια αυτών για να είμαστε εμείς γκρι· όχι όλοι μας αλλά κάποιοι από εμάς.



Έτσι, λοιπόν, από τους τρεις χαρακτήρες που υπάρχουν εξερευνάται η εσωτερική σύγκρουση, ο έρωτας, οι απώλειες και η επιρροή που έχουν οι κοινωνικές νόρμες μέσα μας. Η Περσεφόνη είναι η κεντρική ηρωίδα, μία ηρωίδα αντιφατική που δεν έχει ως σκοπό να κατανοηθεί από τους άλλους ως ύπαρξη αλλά να αγαπηθεί· αυτό που θέλουμε όλοι μας δηλαδή. Η Περσεφόνη, που όπως στη μυθολογία ζει έξι μήνες στη γη και έξι στον Άδη, είναι μία συμβολική μορφή που θα μπορούσε να πει κανείς ότι κουβαλάει τα ασύμβατα και τα αλληλοσυγκρουόμενα πολλών ή και λίγων ανθρώπων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard