ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΙΑΤΟΥΛΑΚΗ για το βιβλίο της "ΑΓΑΠΑ ΜΕ '' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH ABOOK  

φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΙΑΤΟΥΛΑΚΗ, του

βιβλίου «ΑΓΑΠΕ ΜΕ», που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ.



Κα  ΠΙΑΤΟΥΛΑΚΗ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να

μιλήσουμε, για να γνωρίσουμε το καινούργιο σας βιβλίο,

ΑΓΑΠΕ ΜΕ.  


Καλή σας μέρα και σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση στο blog

σας που μου δίνει τη δυνατότητα να έρθω σε επαφή με τους

αναγνώστες και να μιλήσω για το ΑΓΑΠΑ ΜΕ.


Συστήστε μας με  λίγα λόγια το νέο βιβλίο σας. Πότε

ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το

τελειώσετε?


Η υπόθεση του κάθε βιβλίου μου αρχικά καταγράφετε στο μυαλό

μου. Μόνο όταν έχει τελειώσει κάθομαι να γράψω και είναι σαν να

κάνω αντιγραφή και επικόλληση στο Word. Συνήθως ο χρόνος που

απαιτείτε δεν είναι μεγαλύτερος από τρεις το πολύ τέσσερεις μήνες

και το ίδιο έγινε με το «ΑΓΑΠΑ ΜΕ»


Πείτε μας πως σας ήρθε η έμπνευση για αυτή την ιστορία?

Είναι μυθοπλασία ή μια αληθινή ιστορία?


Ότι αφορά την έμπνευση δεν έχω μια σαφή απάντηση να σας δώσω.

Δεν γνωρίζω τον ακριβή μηχανισμό που θαρρείς με τρόπο μαγικό και

ανεξήγητο φέρνει μια σχεδόν ολοκληρωμένη υπόθεση στο μυαλό

μου. Δεν είναι κάτι που προγραμματίζω ή που ψάχνομαι να σκεφτώ

τι να γράψω. Το θέμα με επιλέγει μόνο του, εγώ απλώς το

αποτυπώνω στο χαρτί. Οι αληθινές ιστορίες περιορίζουν τη σκέψη

μου και φυλακίζουν την ψυχή μου που επιθυμεί να πετάξει στο

άγνωστο μαζί με τους αύλους ήρωες μου. Έτσι προτιμώ πάντα τη

μυθοπλασία που μου επιτρέπει να χάνομαι στο δικό μου φανταστικό

κόσμο και να δημιουργώ από το τίποτα μοναδικές ιστορίες

απολαμβάνοντας την κάθε στιγμή.


Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ’ αυτό το βιβλίο? Αν ήσασταν

ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι

είναι τα δυνατά του στοιχεία? 


Η αληθινή αγάπη που είναι το κίνητρο για ζωή θεωρώ πως είναι το

πιο δυνατό σημείο του βιβλίου.  Επίσης οι έντονοι διάλογοι που

διανθίζουν την αφήγηση και οι συχνές ανατροπές. Το «ΑΓΑΠΑ ΜΕ»

είναι ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο, τρυφερό, ρομαντικό και αγαπησιάρικο

μυθιστόρημα που αποπνέει φρεσκάδα. Η Μυρτώ, η ηρωίδα μου,

είναι μια νέα μοντέρνα κοπέλα της εποχής τρελά ερωτευμένη με τον

γοητευτικό κηδεμόνα της. Τον άνδρα που από το εξωτερικό πλήρωνε

στην Ελλάδα τις σπουδές και όλα τα έξοδα της θεωρώντας την…

κορούλα του. Τελειώνοντας τις σπουδές της ονειρεύεται να

ανεξαρτητοποιηθεί και να απομακρυνθεί από όσα την πονούν. Η

επανεμφάνιση όμως του Κίμωνα Κρυστάλλη, μετά την πενταετή

απουσία του, ανατρέπει τις ισορροπίες της. Φέρνει στην επιφάνεια

ξεχασμένα συναισθήματα και το μυστικό που τους ενώνει… Αυτό της

δημιουργεί νέες ελπίδες που την κάνουν να ταλαντεύεται. Να

πασχίσει για άλλη μια φορά να κερδίσει την αγάπη του; Ή να τον

πληρώσει με το ίδιο νόμισμα;


Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο

αναγνώστης σας?


Αποφεύγω να περνάω μηνύματα γιατί πιστεύω πως είναι

προτιμότερο ο αναγνώστης να κρατήσει αυτά που τον εκφράζουν και

που σίγουρα δεν ταυτίζονται καθόλου με όσα έχει ο κάθε

συγγραφέας στο μυαλό του. Έχω παρατηρήσει πως το ίδιο βιβλίο

μπορεί να δημιουργήσει εντελώς διαφορετικά συναισθήματα στους

ανθρώπους που το διάβασαν γιατί είναι ξεχωριστές ιδιοσυγκρασίες

και διαφέρουν τα βιώματα και οι αναζητήσεις τους.


Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος

άλλος που απορρίφθηκε?


Όχι. Λόγω ότι η υπόθεση του είναι στηριγμένη στη διαρκεί επιθυμία

και παράκληση της Μυρτώς προς τον αγαπημένο της που κραυγάζει

νοερά: «ΑΓΑΠΑ ΜΕ», ούτε καν το σκέφτηκα. Είναι ο ιδανικότερος

τίτλος για το συγκεκριμένο βιβλίο και δεν θα μπορούσε να τον

αντικαταστήσει κανένας άλλος.


Πείτε μας γιατί γράφετε βιβλία?


Γιατί δεν μπορώ να κάνω αλλιώς! Είναι μια εσωτερική ανάγκη, μια

δύναμη πάνω από εμένα που δεν με αφήνει να ησυχάσω. Είτε γράφω

στο χαρτί ή νοερά, είναι μια όαση χαράς, μια αναζωογονητική ανάσα

και θα τολμούσα να πω το καλύτερο ψυχοφάρμακο. Η συγγραφή με

χαλαρώνει, ομορφαίνει τη ζωή μου και με κρατάει μακριά από όσα

θλιβερά μαστίζουν την εποχή μας και μας πονούν αφόρητα. Δεν

νομίζω πως υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα από το να ξεδιπλώνεις

την ψυχή σου στο χαρτί. Να δημιουργείς έργα που αντανακλούν τον

κόσμο των συναισθημάτων, πίκρες, πόνους, καημούς και βάσανα

εξυμνώντας την αγάπη και τον έρωτα, βάζοντας και εσύ σαν

συγγραφέας ένα μικρό, ταπεινό λιθαράκι στον κόσμο της

λογοτεχνίας.


Εσείς διαβάζετε? Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε

βιβλία?


Διαβάζω πολύ περισσότερο από όσο μου επιτρέπει ο ελεύθερος

χρόνος μου και ομολογώ πως το χαίρομαι αφάνταστα. Η ανάγνωση

βιβλίων για εμένα είναι μια πολύτιμη δραστηριότητα που εμπλουτίζει

τη φαντασία και επηρεάζει την πνευματική, συναισθηματική και

δημιουργική μας πλευρά. Μέσα από τις πυκνογραμμένες και πολλές

φορές κιτρινισμένες σελίδες των βιβλίων ζούμε πολλές

ενδιαφέρουσες ζωές με διαφορετικούς χαρακτήρες. Ακολουθώντας

νοερά τους ήρωες στον μαγευτικό κόσμο τους, καλλιεργούμε την

ενσυναίσθηση, αναπτύσσουμε την ευαισθησία μας και την ικανότητα

να κατανοούμε και να συμπονούμε τους άλλους. Ολοκληρώνοντας

την ανάγνωση ενός μυθιστορήματος που μας άγγιξε ψυχικά

συνειδητοποιούμε πως δεν ήταν απλά κείμενα όσα μας

δημιούργησαν ποικίλα συναισθήματα. Τα βιβλία εκτός από πηγές

γνώσης και έμπνευσης είναι οι καλύτεροι συνοδοιπόροι στο

προσωπικό μας ταξίδι που μας βοηθούν να ανασύνταξουμε τον εαυτό

μας, να αλλάξουμε σκέψεις και ιδέες πλουτίζοντας τον εσωτερικό μας

κόσμο.


Υπάρχουν αγαπημένα βιβλία  στη βιβλιοθήκη σας που δε θα

τα δανείζατε σε κανέναν και γιατί?


Αγαπημένα μου βιβλία έχω πολλά αλλά γενικώς δεν μου αρέσει να

δανείζω κανένα βιβλίο μου γιατί δεν θέλω να φθαρούν και το

αποφεύγω συστηματικά. Σε όλη τη ζωή μου μόνο σε ένα αγαπημένο

μου πρόσωπο δάνεισα που τα σέβεται και τα προσέχει όπως εγώ.


Μιλήστε μας για εσάς και τα επόμενα συγγραφικά σας

σχέδια.


Το μυαλό μου κατακλύζετε από ένα σωρό διαφορετικές ιδέες που

λόγω ότι δεν θέλω να τις ξεχάσω συνηθίζω να γράφω πάντα δυο ή

τρία βιβλία ταυτόχρονα. Φυσικά από κάποιο σημείο και μετά ένα θα

ξεχωρίσει, θα βγει μπροστά και τα υπόλοιπα θα μπουν στην

αναμονή. Αυτή τη στιγμή έχω έτοιμο ένα συγκλονιστικό -λόγω

θέματος- βιβλίο, το «ΑΜΑΡΤΗΜΑ» που με έχει επηρεάσει

βαθύτατα. Θα περιμένει όμως αρκετά ώσπου να δώσουμε χρόνο στο

«ΑΓΑΠΑ ΜΕ» να γνωριστεί και μετά θα εκδοθεί. Ωστόσο εγώ

συνεχίζω τη συγγραφή και ήδη έχω προχωρήσει αρκετά στα δυο

επόμενα μυθιστορήματα μου.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για

ακόμη μια φορά και θα ήθελα  να μας πείτε πού και πώς

μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Εγώ σας ευχαριστώ διπλά, για τη συνέντευξη, τη ζεστή φιλοξενία και

τη φιλική συζήτηση.


Το «ΑΓΑΠΑ ΜΕ» Μπορείτε να το παραγγείλετε στις Πρότυπες

Εκδόσεις Πηγή -στο site τους- και σε δυο ημέρες να το έχετε.

https://www.pigi.gr/product/erotiko-muthistorima-agapa-me-

ekdoseis-pigi/


Επίσης μπορείτε να το προμηθευτείτε σε όλα τα μεγάλα

βιβλιοπωλεία Ελλάδας και Κύπρου -όπου υπάρχει και ο «ΕΡΩΤΑΣ

ΦΩΤΙΑ» που έχει εκδοθεί από τον ίδιο εκδοτικό οίκο- και κατόπιν

παραγγελίας στα συνοικιακά καταστήματα. Φυσικά υπάρχουν και

Online για όσους θέλουν να παραγγείλουν ηλεκτρονικά.

Εμένα μπορείτε να με βρείτε:

piatoylakip@gmail.com

Βιβλία Αγάπης Νέκταρ Ζωής. | Facebook

popi piatoylaki mito (@popipiatoylakimito) Instagram

popi piatoylaki mito (@popipiatoylakimito) • Instagram




Αγάπα με!
Συγγραφέας: Πηνελόπη Πιατουλάκη
Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή


Το απόλυτο ερωτικό μυθιστόρημα σε ταξιδεύει στα ομορφότερα ελληνικά νησιά!
Η Μυρτώ διέσχιζε µε την αγωνιστική µοτοσικλέτα της την άσφαλτο πλάθοντας όνειρα, τρέχοντας χαρούµενη προς την ελευθερία. Είχε φτάσει επιτέλους η στιγµή να ανοίξει τα φτερά της! Η αναπάντεχη, όµως, παρουσία του γοητευτικού Κίµωνα Κρυστάλλη –του κηδεµόνα της– στην αποχαιρετιστήρια τελετή αποφοίτησης, ξυπνά βαθιά κρυµµένα συναισθήµατα, µνήµες γλυκόπικρες και ανατρέπει τα σχέδιά της.

Γιατί γύρισε ύστερα από πέντε χρόνια, έχοντάς την ολοκληρωτικά εγκαταλείψει, και γιατί το υγρό, γκρίζο βλέµµα του είχε τόση συγκίνηση και χαρά όταν την κοίταζε; Είναι δυνατόν να ξέχασε όσα τους χώρισαν; Εκείνη, όµως, θυµόταν τα πάντα και δεν ήταν πια η αφελής δεκαπεντάχρονη που κρεµόταν από τα υπέροχα χείλη του…

Η αγάπη µιας έφηβης για έναν ώριµο άνδρα που την ανάθρεψε ως θετό παιδί του µεγάλωσε και άνθισε ζώντας στη σκιά του, µε σχέσεις του που εναλλάσσονταν. Με πόθους, πάθη, οδυνηρές στιγµές, ζήλιες, αντιπαλότητες και διαρκείς απορρίψεις από εκείνον.

Ένα πανέξυπνο, δυναµικό κορίτσι που µπορεί να πετύχει τα πάντα βρίσκεται αντιµέτωπο µε τον µοναδικό άνδρα που δεν µπορεί να κερδίσει –ενώ εκείνος ανατρέπει όλες τις ισορροπίες της– και µε ένα καυτό δίληµµα: να τον προσπεράσει για να τον πληρώσει µε το ίδιο νόµισµα; Ή να προσπαθήσει για άλλη µια φορά να κερδίσει την αλώβητη καρδιά του αλαζονικού Κίµωνα, που εξακολουθεί να τη βλέπει ως την ατίθαση κορούλα του και όχι ως µια επιθυµητή γυναίκα που συνεχίζει να τον λατρεύει;

Ποιο συνταρακτικό µυστικό τους ενώνει και η ερωτευµένη Μυρτώ, κάποιες φορές, υψώνει ανάστηµα και διεκδικεί την ελευθερία και τα θέλω της και, άλλοτε πάλι, τον εκλιπαρεί νοερά, Αγάπα µε… πληγώνοντας την ευαίσθητη ψυχή της;

Ένας δυνατός έρωτας που παλεύει κόντρα στα στερεότυπα. Μία ιστορία αγάπης, γεµάτη ανατροπές και απρόβλεπτες εξελίξεις. Διαδραµατίζεται µε φόντο τα ωραιότερα ελληνικά νησιά –Ζάκυνθο, Ρόδο– τη Μονεµβασιά και την Αγγλία.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard