ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤH ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ BANA ΚΟΥΤΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ "ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΧΑΝΑ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ.ΒΑΝΑ ΚΟΥΤΣΟΥ και το βιβλίο της
“ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΧΑΝΑ”, που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ  ΝΕΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ




1.Κα ΚΟΥΤΣΟΥ, συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας, «Το Παιχνίδι της Χάνα». Μιλήστε για αυτό, πότε και ποια ήταν η αφορμή για να ξεκινήσατε να γράφετε το βιβλίο σας;

Το βιβλίο είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ, με έντονες δόσεις μυστηρίου και
με στοιχεία αστυνομικού μυθιστορήματος.
Η συγγραφή ενός βιβλίου ήταν πάντα μέσα στα σχέδια μου από πολύ
μικρή ηλικία. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι η ιστορία δεν ξεκίνησε
έτσι αλλά κατέληξε στην τελική της μορφή μετά από πολλή σκέψη και
άπειρες αλλαγές. Ήταν ένα ντόμινο σκέψεων, η μία μετά την άλλη, που
έδεσαν την ιστορία μεταξύ τους. Η αρχική ιδέα για το βιβλίο γεννήθηκε
μέσα από τον επηρεασμό των social media και των online παιχνιδιών
στις νεαρές ηλικίες, τα οποία οδηγούσαν μερικές φορές σε ολέθρια
αποτελέσματα. Έτσι σκέφτηκα να φτιάξω μια ιστορία που να παντρεύει
σε ένα βιβλίο, το «παραδοσιακό» και το «καινούργιο». Η συγγραφή του,
ξεκίνησε το 2017 ολοκληρώθηκε έναν χρόνο αργότερα.

2.Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο; Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία;

Για μένα, ένα βιβλίο για να θεωρείται καλογραμμένο, πρέπει να έχει
ορισμένα στοιχεία, όπως, σημασία στη λεπτομέρεια, πρωτότυπη πλοκή
και αναπάντεχες ανατροπές. Πιστεύω πως έχω καταφέρει να εστιάσω
σε αυτά τα σημεία. Ήθελα, λοιπόν, να καταπιαστώ με ευαίσθητα
κοινωνικά ζητήματα, που μας προβληματίζουν όλους εμπλέκοντας μέσα
στην ιστορία χαρακτήρες με προσωπικότητα και συναισθηματική
εξέλιξη, ώστε να μπορέσει να ταυτιστεί ο αναγνώστης. Εύχομαι ειλικρινά
να τα έχω καταφέρει! Φυσικά, τον τελευταίο λόγο έχουν οι αναγνώστες !
Πάντως η αγάπη που παίρνω απ’ αυτούς μέσα από τα σχόλια και τις
αξιολογήσεις είναι τεράστια, άρα μάλλον έκανα κάτι καλά!

3)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.

Τα μηνύματα είναι πολλά μέσα στο βιβλίο. Ο αναγνώστης μπορεί να
βρει έντονες αναφορές σε πολύ ευαίσθητα θέματα όπως οι ψυχολογικές
διαταραχές, το bullying, ο εθισμός στα διαδικτυακά παιχνίδια, την ηθική
στον επαγγελματικό χώρο, όπως στην δημοσιογραφία, προσωπική
βελτίωση και πολλά άλλα. Φυσικά, όλα αυτά, είναι δοσμένα μέσα στην
ατμόσφαιρα του θρίλερ, του μυστηρίου και της αγωνίας, αλλά τα
μηνύματα απαντώνται σχεδόν σε κάθε σελίδα. Θεωρώ πως το
σημαντικότερο μήνυμα που αποκομίζει ο αναγνώστης μέσα από τους
ήρωες μου, είναι να πιστεύεις στον εαυτό σου, να παλεύεις για τα
ιδανικά σου, να μην τα παρατάς και να προσπαθείς να είσαι η καλύτερή
εκδοχή του εαυτού σου.

4)Ηλεκτρονικά παιχνίδια και διαδίκτυο είναι αυτά που κατακλύζουν στις μέρες μας τον κόσμο, μικρούς και μεγάλους. Ποια είναι η σχέση σας με τα social media και γενικά με το διαδίκτυο;

Είμαι ενεργή στα social media, μέσα από τις σελίδες μου στο Facebook
και στο Instagram, αλλά όχι σε έντονο βαθμό. Το διαδίκτυο έχει
εισβάλλει στη ζωή μας και είναι ένα πολύτιμο εργαλείο μάθησης,
ενημέρωσης και φυσικά διασκέδασης. Αν το διαχειριστείς σωστά και με
σύνεση, τότε θα σε βοηθήσει ως οντότητα και θα σου απλουστεύει τη
ζωή. Αν το παρακάνεις όμως, υπάρχει κίνδυνος, είτε να εθιστείς, είτε να
πέσεις θύμα cyberbullying. Παντού χρειάζεται μέτρο και φιλτράρισμα. Η
σωστή χρήση μας προστατεύει.

5)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου σας, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε;

Από την αρχή είχα καταλήξει σε αυτόν τον τίτλο, γιατί αυτό ακριβώς
πραγματεύεται και η ιστορία μου ενώ παράλληλα έχει και διττή σημασία
για τις ηρωίδες μου. To ηλεκτρονικό παιχνίδι που παίζει η Χάνα, την
οδηγεί σε σκοτεινά μονοπάτια και στο τέλος, στον θάνατο. Το ίδιο
ακριβώς παιχνίδι, παίζει και η καλύτερή της φίλη, η Τζορτζιάνα, με
σκοπό να μάθει την αλήθεια. Είναι πιστεύω ο καλύτερος τίτλος για να
περιγράψει αυτό που θα διαβάσει ο αναγνώστης και να διεγείρει την
φαντασία του.

6)Ποια σειρά θα θέλατε να υπογραμμίσει κάποιος που διάβασε το βιβλίο σας και γιατί;

Την τελευταία πρόταση του βιβλίου: «Το παιχνίδι της Χάνα, μου άλλαξε
τη ζωή». Αυτή η φράση τα λέει όλα. Πιστεύω ότι ο αναγνώστης θα
ταυτιστεί με τους ήρωες, θα βιώσει προσωπικές στιγμές μέσα από
αυτούς και θα νιώσει να αλλάζει όπως αυτούς. Η φράση αυτή έχει διπλή
σημασία , διαφορετική για τους ήρωες και για τον αναγνώστη.

7)Πως προέκυψε η συνεργασία για την έκδοση του βιβλίου σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ

Όπως προκύπτουν όλες οι υπέροχες συνεργασίες! Κατά τύχη! Με τον
εκδότη μου Δημήτρη Ζώτο, γνωριστήκαμε μέσω ενός κοινού γνωστού,
που ήξερε ότι σκοπεύω να εκδώσω ένα βιβλίο και ήμουν σε αναζήτηση
εκδοτικού οίκου. Έγινε η πρώτη συνάντηση, αισθάνθηκα ένα υπέροχο
κλίμα και τελικά το ένστικτό μου με δικαίωσε!

8)Πείτε μας τον τίτλο ενός τραγουδιού που σας έρχεται τώρα στο μυαλό? Μιλήστεμας για την ενασχόληση σας με την μουσική, που νομίζω αγαπάτε όπως και την συγγραφή.

Από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια είναι «Το δίκιο μου» της Γιώτας
Νέγκα. Είναι πολύ συναισθηματικό τραγούδι, με συγκινεί βαθιά κάθε
φορά που το ακούω. Με τον κόσμο της μουσικής ασχολήθηκα μετά την
έκδοση του πρώτου μου βιβλίου «Απίστευτα και Απέραντα» (Εκδόσεις
Οσελότος), μία συλλογή με ποιήματα σε έμμετρο στίχο. Έχουν
μελοποιηθεί κάποια από αυτά.
Το πρώτο τραγούδι που μελοποιήθηκε κυκλοφορεί και στο Youtube,
λέγεται «Πίσω στη Ζωή» και είναι ένα ελαφρολαϊκό κομμάτι σε μουσική
του Νίκου Μανδαράκη. Στη συνέχεια έκανα μία συνεργασία με μία
μεγάλη δισκογραφική εταιρεία στη Θεσσαλονίκη και ένα ακόμη τραγούδι
μου έχει μελοποιήσει ο συνθέτης και τραγουδιστής Απόστολος Μελής.
Το να δημιουργήσεις ένα τραγούδι, είναι το ίδιο συναρπαστικό με το να
γράφεις μυθιστόρημα. Μπορεί και περισσότερο, γιατί ενώνονται πολλές
εμπνεύσεις μαζί, πρώτα του στιχουργού, στη συνέχεια του συνθέτη και
τέλος του ερμηνευτή, οπότε όταν οι χημείες αυτών των ανθρώπων
συγχρονιστούν, το αποτέλεσμα είναι πραγματικά μαγικό!

9)Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε καλύτερα.

Είμαι όπως κάθε άνθρωπος της εποχής μου. Το κορίτσι της διπλανής πόρτας, με
ανησυχίες, φιλοδοξίες, όνειρα και όρεξη για ζωή. Μου αρέσει να ζω χωρίς υπερβολές αλλά και χωρίς βαρεμάρα. Θεωρώ ότι δεν επαναπαύομαι και αμφισβητώ τα πάντα ενώ παράλληλα δεν μένω αμέτοχη σε ότι συμβαίνει. Λατρεύω να περνάω χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα γεμίζοντας το μυαλό μου με εμπειρίες και ευχάριστες αναμνήσεις.
Ποτέ δεν ήμουν της υπερβολής εκτός αν πρόκειται για την αγάπη.

10)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;

Ένα δεύτερο μυθιστόρημα είναι στα επόμενα σχέδιά μου. Έχω ήδη το
αρχικό σενάριο στο μυαλό, σύντομα θα περάσει και στο χαρτί. Φυσικά,
δεν έχω σταματήσει να γράφω τραγούδια. Υπάρχει κινητικότητα καθώς
και συζητήσεις για κάποιες μελλοντικές συνεργασίες και σε αυτό το
κομμάτι. Έχω πολλή όρεξη για δημιουργία και είμαι ανήσυχο πνεύμα!
Πιστεύω ότι το μέλλον επιφυλάσσει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα και
δημιουργίες για το επόμενο διάστημα !

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

Το βιβλίο υπάρχει στο site των εκδόσεων της Νέας Διάστασης, μπορείτε
να το βρείτε στα βιβλιοπωλεία Ιανός και σε πολλά ηλεκτρονικά
καταστήματα μέσα από την πλατφόρμα του Skroutz. Τα δικά μου σχέδια
μπορείτε να τα μαθαίνετε από τις επίσημες σελίδες μου σε Facebook &
Instagram. Το όνομα είναι Vana Koutsou.



«Το παιχνίδι της Χάνα»
Συγγραφέας - Βάνα Κουτσού



Πόσο ασήμαντο και απλό μπορεί να είναι ένα διαδικτυακό παιχνίδι;
Μπορεί να είναι αιτία θανάτου;
«Το παιχνίδι της Χάνα» είναι το νέο Ψυχολογικό Θρίλερ της ταλαντούχας και ανερχόμενης συγγραφέως Βάνα Κουτσού, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις New Dimension Publication.


Υπόθεση:
«Ένα ακόμα βράδυ στην ανούσια ζωή της Τζορτζιάνα Κουίντον. Ένα αναπάντεχο τηλεφώνημα από τη Νέα Υόρκη. Η φίλη της, Χάνα Γουόλς, είναι νεκρή, με μια θανάσιμη βουτιά στο κενό από τον εικοστό όροφο όπου στεγάζονται τα γραφεία της εφημερίδας για την οποία εργαζόταν ως δημοσιογράφος. Όλα οδηγούν στην αυτοκτονία, όμως η Τζορτζιάνα έχει διαφορετική άποψη.
Ποιους ενόχλησαν τα άρθρα της Χάνα; Σε ποια πολιτικά πρόσωπα είχε στρέψει τα βέλη της; Με τι έρευνες καταπιανόταν τελευταία; Ένα παράξενο διαδικτυακό παιχνίδι που βρέθηκε αποθηκευμένο στον υπολογιστή της, οδηγεί τη Τζορτζιάνα σε σκοτεινά και επικίνδυνα μονοπάτια, από την πρώτη στιγμή που πατάει το «Play». Οι βαθύτεροι φόβοι της ζωντανεύουν και ξεπηδάνε απ’ την οθόνη του υπολογιστή, έτοιμοι να την κατασπαράξουν. Θα καταφέρει η Τζορτζιάνα να ξεπεράσει τους κινδύνους και να ανακαλύψει την αλήθεια για τον θάνατο της καλύτερής της φίλης;»

Η συγγραφέας Βάνα Κουτσού έχει πει για αυτό:
«Με μαγεύει και με μαγνητίζει να δημιουργώ ιστορίες, να τις βάζω στη σειρά, να τις περιπλέκω, να τις ισιώνω πάλι και στο τέλος έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι μία δεμένη πλοκή, που με την πρώτη ματιά, μπορεί να μη βγάζει νόημα, αλλά στο τέλος να κρύβεται κάτι έξυπνο και να ενθουσιάζει αυτόν που το διαβάζει.
«Το Παιχνίδι της Χάνα», είναι το πρώτο μου μυθιστόρημα. Ανήκει στο είδος Ψυχολογικό Θρίλερ Μυστηρίου. Είναι το αγαπημένο μου είδος. Υπάρχει κάτι που με τραβάει στον φόβο.
Έχει ένα αίσθημα ζωντάνιας και λύτρωσης μαζί. Χτίζεις μια ατμόσφαιρα στα έγκατα της οποίας βάζει τον αναγνώστη κατευθείαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard