ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ PARFIMO GR

Parfimo.gr είναι το e-shop που με την αξιοπιστία και την ποιότητά του έχει κατορθώσει να έχει εκατομμύρια επισκέπτες και πελάτες τον χρόνο! Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο αποτελεί τον απόλυτο προορισμό για όλες εμάς που ψάχνουμε αυθεντικά αρώματα, προϊόντα μακιγιαζ, προϊόντα για το πρόσωπο και το σώμα, προϊόντα για τα μαλλιά και γενικά για την ομορφιά, ένα e-shop που πρέπει να επισκέπτεται κάθε γυναίκα για να βρει προϊόντα για την ίδια, τον άνδρα και το παιδί αλλά και για δώρα, σε μεγάλη ποικιλία και προσιτές τιμές .



Αυτή την φορά η παραγγελία μου περιελάμβανε προϊόντα για το καλοκαίρι. 
Ένα αποσμητικό σπρέι για γυναίκες DAVIDOFF COOL WATER WOMAN 100 ml
ένα γυναικείο αφρόλουτρο DAVIDOFF COOL WATER WOMAN 150 ml



Τα προϊόντα του Cool Water τα χρησιμοποιώ χρόνια για την φρεσκάδα και την δροσιά που μου προσφέρουν ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες και δεν τα αλλάζω με τίποτε χρόνια τώρα. Η επόμενη παραγγελια μου θα περιλαμβάνει και ένα Eau de Toilette γιατί το μπουκάλι που έχω τελειώνει σύντομα.

Η παραγγελία περιελάμβανε δυο ακόμη προϊόντα που δεν λείπουν ποτέ από το ντουλάπι μου ένα roll on αντιιδρωτικό, χωρίς αλκοόλ  DOVE ORIGINAL 48H 50 ml και ένα ακόμη roll on αντιιδρωτικό, χωρίς αλκοόλ  NIVEA FRESH NATURAL 48H 50 ml
Δεν είναι η πρώτη φορά που παραγγέλνω προϊόντα "προσφορες"  από την PARFIMO.GR και η εμπειρία μου τόσο για την διαδικασία παραγγελίας αλλά και την ποιότητα των προϊόντων είναι πολύ καλή.





Το site με διευκολύνει στην αναζήτηση των προϊόντων που ψάχνω κάθε φορά, η περιγραφή των προϊόντων και η τιμή τους, ανταποκρίνονται πλήρως σ όσα έχω υπόψιν για να παραγγείλω τα προϊόντα που επιθυμώ, μπορώ να πω ότι βρήκα την τιμή τους, χαμηλότερη από αντίστοιχα e-shops, για την συγκεκριμένη παραγγελια μου πλήρωσα το ποσό των 21 ευρώ.




Ο χρόνος παραλαβής αν λάβουμε υπόψιν ότι η αποστολή γίνεται απευθείας από τις αποθήκες της εταιρίας στην Τσεχία, από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου σύντομος (μέσα στην εβδομάδα ήρθε) η συσκευασία ήταν ασφαλής, μου το παρέδωσε ο κουριερ στα χέρια μου, σε ένα κουτί με τα ανάλογα προστατευτικά, η τιμή των μεταφορικών χαμηλή σε σχέση σε άλλες εταιρίες.

Η παράδοση έγινε από την a
cs μεταφορική με αντικαταβολή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard