ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΜΑΡΙΑ ΚΥΡΙΑΖΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ "ΚΑΡΔΙΑ ΔΥΟ ΝΟΥΜΕΡΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ" ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ


Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε
τη συγγραφέα κ. ΜΑΡΙΑ ΚΥΡΙΑΖΗ, του βιβλίου «ΚΑΡΔΙΑ ΔΥΟ
ΝΟΥΜΕΡΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ», που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ.



1) Κα ΚΥΡΙΑΖΗ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να
γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας. Πείτε μας κάποια πράγματα για τον
εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς.

Εγώ σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή να με φιλοξενείτε σήμερα εδώ. Δεν έχω
να πω πολλά σχετικά με εμένα. Έχω καταγωγή από Σκύρο και Μεγανήσι, αλλά
ζω στην Αθήνα, μαζί με τον άντρα και τον γιο μου. Τα τελευταία χρόνια
εργάζομαι ως παιδιατρική εργοθεραπεύτρια στον ιδιωτικό τομέα και κατ᾽οίκον,
παράλληλα ασχολούμαι με την συγγραφή και την αρθρογραφία. Αγαπώ τη
γυμναστική, τον χορό, τον κινηματογράφο και εννοείται το διάβασμα!

2) Πείτε μας, είχατε ονειρευτεί από μικρή να γίνεται συγγραφέας; Πότε και
πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή.

Μου άρεσε από πολύ μικρή να αποτυπώνω τη φαντασία μου στο χαρτί. Έτσι
ξεκίνησα να γράφω μικρές ιστορίες τρόμου. Πάντα θαύμαζα τους συγγραφείς
αλλά δεν τολμούσα να με φανταστώ και εμένα. Η ιδέα μου μπήκε γύρω στα
είκοσι, όπου και ξεκίνησα να γράφω το πρώτο μου βιβλίο, το οποίο δεν έχει
ολοκληρωθεί ως τώρα, μιας και μια άλλη ιδέα μου γεννήθηκε στο μυαλό και το
αποτέλεσμα είναι το βιβλίο με τίτλο «Καρδιά δυο νούμερα μικρότερη».

3) Συστήστε μας με  λίγα λόγια το βιβλίο σας «ΚΑΡΔΙΑ ΔΥΟ ΝΟΥΜΕΡΑ
ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ». Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε
για να το τελειώσετε;

Το βιβλίο «Καρδιά δυο νούμερα μικρότερη» είναι ένα μυθιστόρημα που θα
μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ψυχολογικό, ερωτικό θρίλερ με κοινωνικές
προεκτάσεις. Όταν ξεκίνησα να το γράφω ήμουν είκοσι ενός έτους. Για
περίπου ένα χρόνο είχα γράψει παραπάνω από το μισό μυθιστόρημα, ώσπου ο
υπολογιστής μου κολλάει ιό και για διάστημα περίπου δύο ετών δεν είχε
καταφέρει κανένας να ανακτήσει τα αρχεία μου από τον σκληρό δίσκο. Back
up δεν είχα κάνει, οπότε μπορείτε να καταλάβετε το μέγεθος της λύπης μου και
την απογοήτευσή μου! Για καλή μου τύχη, να ᾽ναι καλά το παιδί, μου
συστήνουν έναν «ειδικό» και έτσι μπόρεσα να ξαναπιάσω το βιβλίο μου από
εκεί από όπου το είχα αφήσει. Το ολοκλήρωσα το 2016, οπότε θα έλεγα ότι στο
σύνολο, χωρίς τις παύσεις, μου πήρε περίπου ένα διάστημα τριών ετών για να
το ολοκληρώσω.

4) Πείτε μας πώς σας ήρθε η έμπνευση γι’ αυτή την ιστορία; Είναι αληθινή
ή προϊόν μυθοπλασίας;

Η κεντρική ιδέα του βιβλίου ήταν ο έρωτας, αυτή η κινητήρια δύναμη, που
κάποιες φορές αλλιώς ξεκινάει και διαφορετικά καταλήγει. Σιγά σιγά έρχονταν
και προσθέτονταν καταστάσεις και γεγονότα στην πλοκή της ιστορίας. Στο
μεγαλύτερο μέρος το βιβλίο είναι προϊόν μυθοπλασίας. Ωστόσο υπάρχουν και
αληθινά γεγονότα…

5) Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ’ αυτό το βιβλίο; Αν ήσασταν ένας απλός
αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία; 

Τι ιδιαίτερο; Μου βάζετε δύσκολα, δεν ξέρω ακριβώς να σας πω… Ήθελα να
αποτυπώσω στο χαρτί και τις δυο όψεις που έχει η ζωή. Το καλό και το κακό.
Το καλό που έρχεται μέσα από ένα ωραίο και αγνό συναίσθημα, τον έρωτα και
πως μέσα από αυτό μπορεί να γεννηθεί το κακό.

6) Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που
απορρίφθηκε;

Πριν από τον τελικό τίτλο υπήρξαν κατά διαστήματα κάποιοι, που όμως δεν με
είχαν ενθουσιάσει. Ο τίτλος αυτός προέκυψε κυριολεκτικά τελευταία στιγμή,
όταν το βιβλίο είχε σχεδόν ολοκληρωθεί. Τον διάλεξα γιατί το πρόσωπο της
ιστορίας για το οποίο η καρδιά του χαρακτηρίζεται ως δυο νούμερα μικρότερη,
έπαιξε σημαντικό και καθοριστικό ρόλο στη πλοκή του βιβλίου.

7) Ποια σειρά ή φράση θα θέλατε να υπογραμμίσει κάποιος που διάβασε το
βιβλίο σας και γιατί;

                     «Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται τελικά…»
Ισχύει, σε κάποιες περιπτώσεις. Πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα και
από μια άλλη οπτική γωνία, να μην είμαστε πάντα απόλυτοι και αυτό σε
αρκετά επίπεδα. Ένα είναι στις προσωπικές μας σχέσεις, στη δουλειά
μας, τη συναναστροφή μας με άλλους ανθρώπους. Δεν ξέρεις τι μπορεί
να περνάει ο άλλος και τι είναι αυτό που τον έχει οδηγήσει σε μια
συγκεκριμένη συμπεριφορά. Συχνά γίνονται παρεξηγήσεις κι αυτό γιατί
δεν υπάρχει η δυνατότητα να δούμε τι πραγματικά συμβαίνει. Επίσης, τα
μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πόσα παιδιά ή και ενήλικες είναι
δυστυχισμένοι για την ίσως ψεύτικη ζωή που τους πλασάρει ο
διαδικτυακός τους φίλος; Και το πιο σημαντικό, εκεί έξω στη ζωή θα
συναντήσεις το κακό καμουφλαρισμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να σε
δελεάσει, ανθρώπους που θα σε πλησιάσουν με δόλο, κρύβοντας αυτό
που πραγματικά είναι. Ό,τι λάμπει δεν είναι πάντα χρυσός.

8) Πώς προέκυψε η συνεργασία σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ.

Είχα δανειστεί ένα βιβλίο και μέσα σε αυτό υπήρχε μια κάρτα του εκδοτικού.
Ήταν καρμικό θαρρώ, να πέσει η κάρτα στα χέρια μου την στιγμή που
ψαχνόμουν για το πως γίνεται η έκδοση ενός βιβλίου. Πόσο μάλλον να
ονομάζεται και Πνοή, μιας και η πρώτη μου δουλειά ως εργοθεραπεύτρια ήταν
σε ένα κέντρο με το όνομα Πνοή. Και αυτό ήταν! Στέλνω ηλεκτρονικά το
βιβλίο μου προς αξιολόγηση. Όταν ήρθε η θετική απάντηση δεν μπορούσα να
το πιστέψω! Και δεν το μετανιώνω λεπτό… Ήταν απ’ τις καλύτερες επιλογές
που θα μπορούσα να κάνω!

9) Κάθε μέρα βλέπουμε να εκδίδονται καινούργια βιβλία και συνεχώς μας
συστήνονται καινούργιοι συγγραφείς. Ποιο νομίζετε ότι είναι το πακέτο
που πρέπει να διαθέτει ένας συγγραφέας για να μας αφήσει τις καλύτερες
εντυπώσεις;

Είναι ωραίο να βλέπεις νέους συγγραφείς και να δίνονται ευκαιρίες σε νέα
πρόσωπα, για να μας περάσουν τα μηνύματά τους μέσα από τα βιβλία τους.
Δεν ξέρω αν είμαι η κατάλληλη για να κρίνω πιο είναι το ιδανικό πακέτο, μιας
και το αναγνωστικό κοινό ποικίλλει και τα είδη γραφής είναι σύνθετα.
Προσωπικά θα ήθελα να υπάρχει πρωτοτυπία ως προς το περιεχόμενο ενός
βιβλίου και ο συγγραφέας να αφήνει το προσωπικό του στίγμα στην γραφή.

10) Μιλήστε μας για τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια.

Αυτή την περίοδο δουλεύω πάνω στην ολοκλήρωση ενός δεύτερου
μυθιστορήματος. Επίσης προσφάτως, σε συνεργασία με μια συνάδελφο και
καλή φίλη, ολοκληρώθηκε και ένα βιβλίο εκπαιδευτικού χαρακτήρα, με θέμα
την σχολική ετοιμότητα και προετοιμασία για το δημοτικό, το οποίο
αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο επόμενο διάστημα.

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να σα; ευχαριστήσω για ακόμη
μια φορά και θα ήθελα  να μας πείτε πού και πώς μπορούμε να βρούμε
εσάς και το βιβλίο σας.

Και εγώ σας ευχαριστώ πολύ για αυτήν την τόσο απολαυστική συνέντευξη! Το
βιβλίο μου είναι διαθέσιμο φυσικά στον εκδοτικό οίκο Πνοή, Ζωοδόχου Πηγής
2 στο κέντρο της Αθήνας και στην ηλεκτρονική του ιστοσελίδα:
www.ekdoseispnoi.gr, αλλά και σε κεντρικά βιβλιοπωλεία (ianos, public,
πολιτεία, πρωτοπορία κ.α.) και σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία της Αθήνας και
της υπόλοιπης Ελλάδος. Όποιος επιθυμεί θα με βρει στα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης (Maria Kiriazi). Θα χαρώ να ακούσω την άποψη των αναγνωστών
και είμαι στη διάθεση τους για οποιαδήποτε απορία!





«Καρδιά δυο νούμερα μικρότερη»
Συγγραφέας: Μαρία Κυριαζή
Ημερ. κυκλοφορίας 3/2020
κοινωνικό μυθιστόρημα
Εκδόσεις Πνοή


Οπισθόφυλλο
Η Αθηνά είναι μια νέα και όμορφη ανερχόμενη γιατρός. Κοντά του θα ζήσει τον απόλυτο έρωτα, θα αγγίξει την υπέρτατη ευτυχία. Όμως όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν. Όσο
ξαφνικά μπήκε στη ζωή της, έτσι ξαφνικά ένα βράδυ θα φύγει από κοντά της. Η οδύνη γι’ αυτό που έχασε θα την οδηγήσει σε λανθασμένες επιλογές και σε ανθρώπους που θα την
παρασύρουν στα πιο σκοτεινά και επικίνδυνα μονοπάτια της νύχτας. Όταν συνειδητοποιήσει το άσχημο παιχνίδι που της έπαιξε η μοίρα, θα είναι πια αργά. Πρέπει να εξαφανιστεί, για να σώσει τη ζωή τη δική της και των ανθρώπων που αγαπάει.
Το κακό όμως δεν επαναπαύεται. Ψάχνει, και θα βρει αυτό που τόσο ποθεί. Και τότε η Αθηνά θα έρθει αντιμέτωπη με τους χειρότερους εφιάλτες της.

Βιογραφικό Συγγραφέα
Η Μαρία Κυριαζή γεννήθηκε και ζει στην Αθήνα με την οικογένειά της. Έχει σπουδάσει Εργοθεραπεία στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει μετεκπαιδευτεί στην Παιδιατρική Αισθητηριακή Ολοκλήρωση. Της αρέσουν τα ταξίδια και η άθληση. Μεγάλη της όμως αγάπη από παιδί είναι το διάβασμα και η συγγραφή. Το βιβλίο «Καρδιά δυο νούμερα μικρότερη» είναι το πρώτο της μυθιστόρημα και κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Πνοή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard