ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΡΑΠΑΝΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ «ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΨΥΧΕΣ» ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΧΑΛΗ ΣΙΔΕΡΗ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη
συγγραφέα κ. ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΡΑΠΑΝΑΚΗ, του βιβλίου «ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ
ΨΥΧΕΣ», που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΧΑΛΗ ΣΙΔΕΡΗ.



Κα ΡΑΠΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΛΕΝΑ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να
γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας .

1) Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς.

Είμαι η Μαριλένα και είμαι τριανταεφτά ετών. Έχω την διευρυμένη οικογένεια που
επιθυμώ και γαληνεύω ως μέλος της. Μου αρέσει να προσπαθώ να αλληλεπιδρώ με
όλους τους ανθρώπους. Νομίζω πως είμαι φτιαγμένη γι’ αυτό.

2)Πείτε μας, είχατε ονειρευτεί από μικρή να γίνεται συγγραφέας? πότε και πως
ξεκινήσατε την συγγραφή.

Στο γυμνάσιο ανακάλυψα την αγάπη μου για την συγγραφή. Η στιγμή που το
συνειδητοποίησα ήταν παραμυθένια, βρισκόμουν ανάμεσα σε λαμπιόνια κάτω από
το Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Δεν το είχα ονειρευτεί, ούτε το είχα «δρομολογήσει».
Απλά ήρθε και με ελευθέρωσε εσωτερικά.

3)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας «ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΨΥΧΕΣ». Πότε
ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;

Οι «Ασπρόμαυρες Ψυχές» γράφτηκαν τόσο γρήγορα όσο γρήγορα κυλάει το νερό
στο ποτάμι.
Ζωές ανθρώπων που το πάθος, ο πόνος και η μοναξιά τις ορίζει. Όλα υπάρχουν με
σκοπό να οδηγήσουν τους ήρωες στη λύτρωση της αγάπης.

4)Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο? Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?

Θα συναντήσετε ήρωες που φαίνονται αταίριαστοι μα ίσως δεν είναι και τόσο... Αν
υπάρχει κάποιο δυνατό στοιχείο που ενδεχομένως και να ξενίσει ορισμένους, αυτό
είναι η προσπάθειά μου για ρεαλιστική γραφή. Όποτε ερχόταν μια «ωραιοποιημένη
έκφραση» κατά την γραφή του βιβλίου στο μυαλό μου δεν την χρησιμοποιούσα.

5)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.

Οι «Ασπρόμαυρες Ψυχές» υπάρχουν για όσους θέλουν να ξαφνιαστούν, να
πονέσουν για να μπορέσουν να αναγεννηθούν, να έρθουν αντιμέτωποι με τους
δικούς τους φόβους και με την δική τους αντίληψη για την αποδοχή της
διαφορετικότητας των ανθρώπων. Οι «Ασπρόμαυρες Ψυχές» γράφτηκαν για όσους
θέλουν εν τέλει να λυτρωθούν υπό το πρίσμα της αγάπης.

6)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που
απορρίφθηκε ?

Ο τίτλος ήταν εξ αρχής αυτός.

7)Πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις εκδόσεις ΜΙΧΑΛΗ ΣΙΔΕΡΗ.

Με τις εκδόσεις Μ. Σιδέρη είχαμε συνεργαστεί και στο προηγούμενο μυθιστόρημα
μου «Ν’ αγαπάς όπως δεν μπορούν οι άλλοι». Ευχαριστώ τους ανθρώπους αυτούς
και για τα δυο βιβλία μου που φιλοξενούν στο εκδοτικό τους σπιτικό.

8)Κάθε μέρα βλέπουμε να εκδίδονται καινούργια βιβλία και συνεχώς μας
συστήνονται καινούργιοι συγγραφείς. Ποιο νομίζετε ότι είναι το πακέτο που πρέπει να διαθέτει ένας συγγραφέας για να μας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις ?

Είναι καλό που υπάρχει πολυφωνία. Είμαι της άποψης ότι υπάρχει χώρος για όλους.
Κανένας δεν έχει να φοβηθεί τίποτα όταν κάνει αυτό που αισθάνεται με γνώμονα τον
σεβασμό στον συνάνθρωπο-αναγνώστη.
Η γραφή στα μάτια μου είναι κατάθεση ψυχής και καμία ψυχή δεν είναι ίδια με κάποια
άλλη. Επομένως πιστεύω πως όταν κάποιος γράφει με την ψυχή του, θ’ αφήσει την
καλύτερη εντύπωση που μπορεί ν’ αφήσει.

9) Μιλήστε μας για τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια. Τι να περιμένουμε από εσάς και πόσο σύντομα ?

Είμαι στο τελικό στάδιο της συγγραφής του επόμενου βιβλίου μου. Ο εκδότης θα
βοηθήσει για να ενταχθεί σε κάποια κατηγορία αυτό το βιβλίο. Πάντως για όσους
ενδιαφέρονται είναι μια προσπάθεια ένωσης μυθοπλασίας, φιλοσοφίας, ποίησης και
μεταφυσικής με διάχυτο ρεαλισμό. Βρίσκω ισορροπία σε αυτό το περίεργο
χειρόγραφο που βγαίνει από μέσα μου.
Αξίζει πιστεύω να σας αναφέρω ότι κάνουμε με δυο καλούς μου φίλους μια
προσπάθεια να δημιουργήσουμε έναν μουσικό δίσκο. Μια νέα, δική μας πρόταση. Το
αναφέρω πρώτη φορά σε σας για να δώσω και μια θετική ώθηση προς την
ολοκλήρωση αυτού του ταξιδιού. Πιστεύω ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Σε αυτή τη
δουλειά που ετοιμάζουμε, ο Γιάννης Αργυρόπουλος γράφει την μουσική, η Κατερίνα
Χατζηχριστοδούλου ερμηνεύει και η αφεντιά μου γράφει τους στίχους. Σε αυτό τον
δίσκο θα υπάρχουν εκπλήξεις που χαροποιούν και τους τρεις μας. Είμαστε ομάδα κι
έτσι πορευόμαστε.

10)Ποια θεωρείτε ως την πιο σημαντική, ίσως και ανεξάντλητη, «πηγή ιδεών» για
έναν συγγραφέα;

Μπορώ να σας μιλήσω για όσα εμπνέουν εμένα. Όλα... Η πηγή, είναι η ίδια η ζωή.

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

Δική μου η χαρά και η ευχαρίστηση γι’ αυτή την κουβέντα.
Τα βιβλία μου μπορεί να τα βρει όποιος επιθυμεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία.
Για να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου μπορεί να στείλει email στο
marilenarap@yahoo.gr

Καλό καλοκαίρι σε όλους!



Ασπρόμαυρες ψυχές
Μαριλένα Ραπανάκη

Εκδόσεις Μιχάλη Σιδέρη 

Μυστικά που θάφτηκαν στις αμμουδιές της μακρινής Κοπακαμπάνα, όμως ο αέρας στο πέρασμά του έχει τη δύναμη να τα ξεσκεπάσει. Έρωτες που ανθίζουν στην Αθήνα, με τα χρόνια μαραίνονται αλλά δεν πεθαίνουν. Συνεχόμενες ανατροπές αποδεικνύουν πως τίποτα δεν είναι δεδομένο. Η γαλήνη αναζητείται στο Αιγαίο, μεταξύ της Κρήτης και της Μήλου.

Το πάθος και ο φόβος πάνε παρέα σε μια αφήγηση χωρίς ανάσα. Η αγάπη είναι αδύνατον να σβηστεί με μια γομολάστιχα. Ένας θάνατος που θα σώσει ζωές… Έγκλημα που θ’ αγγίξει την τελειότητα ή μήπως όχι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard