ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ.ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ ΓΙΑΝΝΗ για το βιβλίο του «ΤΟ ΣΤΕΜΜΑ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ


Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK

φιλοξενούμε το συγγραφέα κ. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ ΓΙΑΝΝΗ, του βιβλίου

«ΤΟ ΣΤΕΜΜΑ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ», που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ.



1)Κε ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και

να γνωρίσουμε εσάς και το καινούργιο βιβλίο σας. Πείτε μας, είχατε

ονειρευτεί από μικρός να γίνεται συγγραφέας? πότε και πως

ξεκινήσατε την συγγραφή.


Εγώ σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που δείχνετε προς το

πρόσωπο μου και για το Στέμμα της Αυγής. Είναι τιμή μου να με

φιλοξενείτε και χαίρομαι πολύ για τη κουβέντα που πρόκειται να

κάνουμε. Το να γίνω συγγραφέας ήταν κάτι εντελώς αυθόρμητο. Σαν

παιδί δεν είχα τέτοιες βλέψεις, ίσως ήμουν και πολύ μακριά από τον

όλο χώρο θα έλεγα. Είχα όμως από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου

μια πλούσια φαντασία, ακόμη και σαν παιδί. Θυμάμαι ιστορίες και

σενάρια τα οποία έπαιζα με τα παιχνίδια μου από πολύ νεαρή ηλικία,

για πρόσωπα και ήρωες με δικές τους ζωές και πλούσιες πορείες.

Μεγαλώνοντας όπως είναι φυσικό σε όλους μας, ασχολήθηκα με

καινούρια πράγματα και έκανα το δικό μου ξεκίνημα, σε σπουδές και

μέρη ξένα. Με το πέρας αυτών και επιστρέφοντας πίσω στη Ρόδο,

στην οποία γεννήθηκα και μεγάλωσα, βρήκα τον εαυτό μου

εκτεθειμένο στα ίδια ερεθίσματα και πάλι με μια μονάχα μικρή αλλά

σημαντική διαφορά. Είχα αρχίσει να ξεχνάω αυτές τις ιστορίες που

σκεφτόμουν από παιδί. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να καθίσω και να τις

αποτυπώσω. Όχι για να δημιουργήσω κάτι, αλλά απλά για να

αποκαταστήσω αυτό το οποίο είχε αρχίσει να ξεθωριάζει με το

πέρασμα του χρόνου μέσα μου. Από απλές σημειώσεις σε

παραγράφους και σύντομα σε κεφάλαια ολόκληρα, μια μέρα

συνειδητοποίησα πως γράφω ένα βιβλίο. Έτσι ξεκίνησε η

συγγραφική μου πορεία και έκτοτε βρίσκομαι σε έναν συνεχή αγώνα

να τη χωρέσω μέσα στις προκλήσεις και τους ρυθμούς της

καθημερινότητας.


2) Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας «ΤΟ ΣΤΕΜΜΑ ΤΗΣ

ΑΥΓΗΣ».


Πρόκειται για ένα μυθιστόρημα κλασικής φαντασίας. Αποτελεί την

αρχή, το πρώτο μέρος μονάχα μιας σειράς βιβλίων που θα

ακολουθήσουν προκειμένου να ολοκληρωθεί η ιστορία του. Θα το

χαρακτήριζα ως αρκετά βαρύ σαν κείμενο και όγκο πληροφοριών,

καθώς τα γεγονότα του διαδραματίζονται σε έναν εντελώς

φανταστικό κόσμο. Ίσως να χρειάζεται ο αναγνώστης να έχει μια

κάποια συμπάθια σε μυθιστορήματα φαντασίας προκειμένου να

μπορέσει να αφομοιώσει τα όσα διαβάζει με τον τρόπο που θέλω να

τα περάσω σαν συγγραφέας.


3)Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης αυτού του μυθιστορήματος?


Σαν συγγραφέας δεν αντλώ έμπνευση από κάτι συγκεκριμένο, αλλά

από τα περισσότερα προσωπικά μου βιώματα. Ένα ομιχλιασμένο

πρωινό, ένα όμορφο τοπίο, ίσως μέχρι και ένα κομμάτι μουσικής, όλα

αρκούν για να ερεθίσουν τα φαντασία σου, όταν κατέχεις το μικρόβιο

της φαντασίας. Αν αντλείς τη φαντασία σου από μια συγκεκριμένη

πηγή έμπνευσης, τότε αν σου λείψει αυτή η πηγή, σου λείπει και η

φαντασία. Αν όμως έχεις μέσα σου πηγαία την φαντασία, τότε όλα τα

κοινά βιώματα, αυτά που στους περισσότερους θα περνούσαν

απαρατήρητα, αρκούν για να εμπνευστείς. Η φαντασία είναι μέσα

μου θα έλεγα, όχι εξωγενής.


4)Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?


Ο όγκος πληροφοριών, με χάρτες, πολιτισμούς, μια ολόκληρη

κοσμοθεωρία από πίσω και όλη τη δική τους ιστορία η οποία

αποκαλύπτεται σιγά σιγά στην πορεία της ανάγνωσης του. Έχει

μάλιστα 67 διαφορετικούς χαρακτήρες και όπως είπαμε, πρόκειται

μονάχα για το πρώτο βιβλίο μιας σειράς.


5)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.


Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο μήνυμα. Το μόνο που θέλω να

περάσω σαν συγγραφέας είναι η αίσθηση της φανταστικής ιστορίας.

Θα ήθελα ιδανικά, με το τέλος της ανάγνωσης όλων των βιβλίων που

θα ολοκληρώσουν το Στέμμα της Αυγής, ο αναγνώστης να αισθανθεί

πως μόλις διάβασε μια πολύ καλή και πλούσια ιστορία.


6)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος

που απορρίφθηκε ?


Είναι ένα ευαίσθητο κομμάτι αυτό του τίτλου για εμένα. Αρχικά όλοι

μου έλεγαν πως πρέπει να επικεντρωθώ στο κείμενο και πως ο τίτλος

κάποτε θα έρθει μόνος του. Το τελευταίο που θα πρέπει να με

ανησυχεί, να είναι αυτό. Εγώ έγραφα λοιπόν, έγραφα και έγραφα,

μέχρι που φτάσαμε σε σημείο να τελειώσουμε περισσότερες από

εξακόσιες σελίδες, να τις επιμεληθούμε, να κοντεύουμε να

εκτυπώσουμε και τίτλος ακόμη δεν υπήρχε. Όσο περισσότερο το

σκεφτόμουν σε εκείνο το σημείο, τόσο πιο δύσκολο μου φαινόταν.

Μέχρι που προσπάθησα να το κοιτάξω συμβολικά και κάπως

αφηρημένα. Έτσι προέκυψε το Στέμμα της Αυγής, το οποίο θα

αποτελέσει τον τίτλο της σειράς και όλα τα βιβλία,

συμπεριλαμβανομένου και του πρώτου, θα αποκτήσουν έναν

υπότιτλο.


7)Πείτε μας, πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ.


Το Υδροπλάνο έχει στενές σχέσεις με το νησί της Ρόδου, στο οποίο ζω

και κατάγομαι. Είχα γνωρίσει από τα σχολικά μου ακόμη χρόνια την

Αγγελική Χατζηρίγα, τη συγγραφέα στην οποία κατέφυγα για

συμβουλές σαν ολοκλήρωνα το Στέμμα της Αυγής. Έτσι εκείνη με

παρέπεμψε στο Υδροπλάνο με το οποίο ξεκινήσαμε τη συνεργασία

μας τον Μάρτιο του 2020.


8)Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία; 

Εσείς διαβάζετε? πείτε μας συγγραφείς και βιβλία που ίσως σας

έχουν επηρεάσει.


Σαν παιδί η αλήθεια είναι πως δεν διάβαζα. Στο σπίτι που μεγάλωσα

πάντοτε υπήρχαν βιβλία κοντά μου, όμως εγώ δεν έβρισκα ιδιαίτερο

ενδιαφέρον σαν ανήσυχο παιδί που ήμουν. Μεγαλώνοντας όμως και

όταν ένιωσα έτοιμος μόνος μου να κάνω την απόπειρα και όχι επειδή

μου το έλεγαν άλλοι, ξεκίνησα να διαβάζω και έκτοτε το έχω βάλει

στην καθημερινότητα μου σε σημείο που αν δεν αρχίσω την ημέρα

μου με έναν ζεστό καφέ και ένα όμορφο βιβλίο, η μέρα μου δεν

ξεκίνησε καλά! Από συγγραφείς δεν θα ξεχωρίσω, παρόλο που

εννοείται πως έχω και εγώ τους αγαπημένους μου. Θεωρώ πως όλοι

έχουν να σου δώσουν, ειδικά όταν γράφεις και εσύ. Γιατί ακόμη και

αυτά που δεν σου ταιριάζουν ή δεν σου αρέσουν, συμβάλλουν στην

συγγραφική σου αντίληψη. Παρόλο που είναι τέχνη, θεωρώ πως

υπάρχουν ακόμη και σε αυτήν κάποιοι κανόνες και δεν είναι όλα

αφηρημένα και ρευστά. Φαίνεται η δομή και η σωστή προεργασία, σε

ένα βιβλίο που έχουν γίνει σωστά. Για όλους αυτούς τους λόγους

μάλιστα δεν μπορώ να αφήσω βιβλίο στη μέση, όσο και αν δεν μου

αρέσει. Γιατί ακόμη και από αυτό, κάτι θα πάρω σαν αναγνώστης και

κατ’ επέκταση σαν συγγραφέας.


9)Υπάρχουν βιβλία αγαπημένα στη βιβλιοθήκη σας που δε θα τα

δανείζατε σε κανέναν και γιατί;


Θα δάνειζα οποιοδήποτε βιβλίο μου, εκτός ίσως από κάποιο πολύ

σπάνιο ή συλλεκτικό. Ειδικά αν κάποιο βιβλίο μου άρεσε πολύ, θα

χαιρόμουν πολύ να το δανείσω σε κάποιον να το διαβάσει και να

μπορέσουμε να το συζητήσουμε ύστερα. Δεν θα χάριζα όμως κανένα

βιβλίο, γιατί μου αρέσει να τα βλέπω καθημερινά και να τα θυμάμαι.

Ακόμη και να τα ξανά διαβάζω, όπως κάνω με αρκετά από αυτά που

ευχαριστιέμαι πολύ.


10)Μιλήστε μας για τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια. Τι να

περιμένουμε από εσάς και πόσο σύντομα ?


Ακόμη βρίσκομαι στα πρώτα μου βήματα. Σύντομα όμως θα

κυκλοφορήσει το δεύτερο μέρος μετά το Στέμμα της Αυγής και ένα

άλλο βιβλίο, εντελώς ανεξάρτητο για το οποίο δεν έχω μιλήσει σε

κανέναν. Έχω μεγάλες βλέψεις και θα ήθελα να τολμήσω να

ασχοληθώ με διάφορα είδη πέραν της κλασικής φαντασίας, όμως

μένει ακόμη να βρω τον χρόνο και το θάρρος να κάνω τα επόμενα

βήματα. Καλά να είμαστε, θα γράφουμε βιβλία για πολλά χρόνια

ακόμη…


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη

μια φορά. Πείτε μας, που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το

βιβλίο σας.  


Μπορείτε να βρείτε το Στέμμα της Αυγής σε πολλά βιβλιοπωλεία σε

όλη την Ελλάδα, σε πάρα πολλά e-shop και φυσικά στην ιστοσελίδα

του Υδροπλάνου. Με τη σειρά μου θα ήθελα και εγώ να σας

ευχαριστήσω και πάλι. Χαίρομαι πολύ να συζητάω για αυτά τα

θέματα και ελπίζω να κατάφερα να καλύψω τις ερωτήσεις σας!




Το στέμμα της αυγής
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ


Όταν ο Ουάλας Μέην αποφασίζει να ταξιδέψει στην πρωτεύουσα για να ζητήσει βοήθεια από τον Βασιλιά, όλα μοιάζουν μάταια. Η αναχώρηση του γιου του για τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις και η απότομη κλιμάκωση της φήμης περί πολέμου στα έξι κράτη του Βασιλείου, τον προκαλούν να πάρει άμεση δράση σε μια απίθανη εξέλιξη των γεγονότων. Στην άλλη άκρη του κόσμου, ο πρώην Στρατηγός Επιφύλακας των Ξωτικών, Μέλενας Ντόνσταρ ο οποίος ζει εξόριστος εδώ και πολλά χρόνια, αναγκάζεται να αντιμετωπίσει το παρελθόν του όταν ο παλιός του φίλος Λιθέλιον, αποφάσισε να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα τα οποία δεν θεωρούσε ότι θα πρέπει να αντιμετωπίσει για πολύ καιρό…











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard