ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΕΦΗ ΣΥΚΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ <ΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ> ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα του βιβλίου «ΣΑΝ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ», την κύρια ΕΦΗ ΣΥΚΙΩΤΗ, που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ.



Κα 
ΕΦΗ ΣΥΚΙΩΤΗ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας καλύτερα.


1) 
Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς.

Πως και πότε αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την συγγραφή ?

 Είμαι ένα πολύ δραστήριο άτομο. Μου αρέσει να ασχολούμαι με πολλά πράγματα, να δημιουργώ. Δεν μου αρέσει και θυμώνω ακούγοντας να λένε “είναι δύσκολο αυτό, δεν μπορώ”. Μου αρέσει η
καλαισθησία και έχω διαπρέψει πάνω στoν τομέα.
Ο εσωτερισμός, είναι κάτι που με συνεπαίρνει και οφείλω σε αυτό την ψυχική μου ηρεμία και
αυτογνωσία. Ασχολούμαι έντονα με τη φιλανθρωπία και είμαι ενεργό μέλος των LAIONS αρκετά
χρόνια.
Με τη συγγραφή ασχολούμαι ενεργά εννέα χρόνια. Δεν ήταν τυχαίο που από τα μαθητικά μου χρόνια
ήμουν πολύ καλή στο να δημιουργώ ιστορίες. Κάτι που ίσως μου το είχε εντρυφήσει η δασκάλα-γιαγιά μου και μεγάλη παραμυθού. Γράφοντας ξεχνιέμαι, ζω και αναπνέω μέσα από τα γραπτά μου. Παθιάζομαι γράφοντας, ζω με τους ήρωές μου, το γράψιμο το χαρακτηρίζω ως μια μορφή ψυχανάλυσης.

2)Συστήστε μας με  λίγα λόγια το βιβλίο σας «ΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ». Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;

 Το βιβλίο μου “Σαν επισκέπτες περαστικοί” -το τέταρτο κατά σειρά- είναι ένα μυθιστόρημα μπορώ να το χαρακτηρίσω κοινωνικό, με ερωτικά και λίγα πολιτικά στοιχεία. Το είχα ξεκινήσει αμέσως μόλις τελείωσε το τρίτο βιβλίο. Έναν ολόκληρο χειμώνα στην Ιταλία με άπειρες ώρες διαθέσιμες για γράψιμο και μέχρι τον επόμενο χειμώνα το είχα τελειώσει. Διαθέτω πολλές ελεύθερες ώρες και το κάνω αβίαστα.
Η ευχαρίστησή μου είναι να γράφω, να αφιερώνω πολλές ώρες σε αυτό.

3)Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο? Αν ήσασταν  ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία? 

Το βιβλίο έχει πλοκή, δεν πλατιάζω προσδοκώντας να γεμίζω σελίδες με επαναλήψεις που κουράζουν τον αναγνώστη. Δίνω ένταση σε συναισθήματα και το τέλος φροντίζω να μην αποκαλύπτεται μέχρι την
τελευταία στιγμή.

4)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.

Ο καθένας ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία του. Για παράδειγμα, κάποιοι αναγνώστες μου που διάβασαν τον τίτλο μου έχουν γράψει πως θαύμασαν την ηρωίδα και ζήλεψαν το θάρρος της. Θα θέλανε να μπορούν και οι ίδιοι να ενεργούν έτσι. Άλλοι την ονόμασαν ψυχρή, εγωίστρια, εαυτούλης.

5)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε ?

Δεν έχει απορριφθεί κανένας άλλος τίτλος, γιατί δεν χρειάστηκε. Ο τίτλος είναι το φινάλε του βιβλίου. Άλλοι έρχονται στη ζωή για να μείνει η αύρα τους αιώνια και άλλοι απλώς σαν επισκέπτες περαστικοί, χωρίς να αφήσουν τίποτα.

6)Κάθε μέρα βλέπουμε να εκδίδονται καινούργια βιβλία και συνεχώς μας συστήνονται καινούργιοι συγγραφείς .Ποιο νομίζετε ότι είναι το πακέτο που πρέπει να διαθέτει ένας   συγγραφέας για να μας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις ?

Το ότι υπάρχουν πολλοί συγγραφείς είναι πολύ καλό. Προκειμένου να ασχολούμαστε με ανούσια
πράγματα, είναι προτιμότερο να δημιουργούμε. Το πακέτο είναι απλό. Να μην αντιγράφεις, να έχεις τη δική σου σφραγίδα γραφής και, το κυριότερο, άμετρη φαντασία.

7)Τι σκέφτεστε όταν σας ασκούν αρνητική κριτική για το βιβλίο σας (μπορεί να μην συμβαίνει αυτό ,η ερώτηση είναι υποθετική)  και πως αντιδράτε? 

Εξαρτάται από το ποιος κάνει την κριτική. Αν εμπιστευόμουν την άποψή του, θα προσπαθούσα να
αφουγκραστώ, να δω τις ελλείψεις μου και να διορθωθώ όσο καλύτερα μπορώ.

8)Ποια σειρά ή φράση θα θέλατε να υπογραμμίσει κάποιος που διάβασε το βιβλίο σας και γιατί?

Θα επαναλάβω το τέλος, αφού διαβάσει και καταλάβει κάποιος το βιβλίο: Τι πιο αληθινό από το να
μην ήμαστε απλά περαστικοί από τη ζωή.

9)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;

Ετοιμάζω ένα άλλο βιβλίο, το πέμπτο κατά σειρά. Δεν μπορώ να πω περισσότερα. Ξέρετε,
κουράστηκα και για ένα διάστημα θα ξεκουραστώ. Μετά βλέπω τι θα γράψω. Όταν τελειώσω ένα βιβλίο νιώθω απέραντη θλίψη. Κάτι ανάλογο με αυτό που είχα νιώσει όταν τα παιδιά μου είχαν φύγει από το σπίτι για σπουδές στο εξωτερικό. Ένα απέραντο κενό. Αυτό το κενό αισθάνομαι, μόνο που στη συγγραφή μπορώ να το αναπληρώσω με την αρχή ενός νέου βιβλίου.

10)Ποια θεωρείτε ότι είναι η πιο σημαντική «πηγή ιδεών» για έναν συγγραφέα;


 Για τους άλλους δεν γνωρίζω πως εμπνέονται. Προσωπικά, γεμίζω από ιδέες παρατηρώντας γύρω μου ανθρώπους, φύση, γεγονότα. Έχω μάθει να αφουγκράζομαι και να επαναφέρω στη μνήμη όσα, κατά καιρούς, έχω ακούσει.  Δεν ξεχνώ εύκολα, έχω πολύ καλή μνήμη.
.
12)Ποιος πιστεύετε ότι πρέπει να είναι ο κύριος στόχος κατά τη συγγραφή ενός βιβλίου; Το οικονομικό όφελος, η φήμη ή η ικανοποίηση μιας εσωτερικής ανάγκης;

 Μπορώ να πω πως με αντιπροσωπεύουν και τα τρία.




ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ


Σαν επισκέπτες περαστικοί



Η Ξανθίππη, από μικρό παιδί έπλαθε παραμύθια για τη ζωή της.
Γεννημένη σε ένα μικρό χωριό, από φτωχούς γονείς, γνώρισε πρώτα τη σκληρή βιοπάλη παρά τις απλές χαρές της παιδικής ηλικίας. Πιστοί της σύντροφοι, οι ιστορίες που δημιουργούσε με το μυαλό της.
Μεγαλώνοντας, η ζωή όσα καλά της έδινε, τόσες πίκρες την κερνούσε. Ώσπου αποφάσισε να πάρει τη μοίρα της στα χέρια της, και να ζήσει τα παραμύθια που ονειρευόταν μικρή, χωρίς δισταγμούς και φραγμούς, με οδηγό τη δίψα της για εμπειρίες και ευτυχισμένες στιγμές.
Η περιπετειώδης ιστορία μιας γυναίκας που πάλεψε να ζήσει τη ζωή της στο έπακρο, ενδίδοντας στην πορεία στην αγάπη και το μίσος με το ίδιο πάθος, παραμένοντας πάντα πιστή στον εαυτό της, και ελεύθερη, ως το τέλος… και μετά από αυτό.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard