ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κα ΗΛΙΑΝΑ ΚΛΕΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ για το βιβλίο της «ΠΡΙΝ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ»


Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ.Ηλιάνα Κλειτσογιάννη, του βιβλίου «ΠΡΙΝ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ», που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΣΕΛΟΤΟΣ.




1.Κα Κλειτσογιάννη , ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε, για να γνωρίσουμε το
βιβλίο σας, "ΠΡΙΝ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ". Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας, πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε?


Το «Πριν χαθεί το όνειρο» είναι ένα νεανικό μυθιστόρημα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν μπορεί να το διαβάσει ο καθένας. Οι ήρωες είναι μεν φανταστικοί αλλά έχουν χαρακτηριστικά από υπαρκτά πρόσωπα.
Διάφορες καταστάσεις και βιώματα μπλέκονται σε μια ιστορία για τις πρώτες αγάπες, τη φιλία και τις θυσίες που πρέπει να κάνει κανείς για να κερδίσει την ευτυχία.
Το «Πριν χαθεί το όνειρο» το έγραψα όταν βρισκόμουν σε μικρή ηλικία, ήμουν 15 ετών λόγω κάποιων συγκυρίων όμως δεν κατάφερα να το εκδώσω νωρίτερα. Δεν μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς το χρονικό διάστημα που το έγραφα καθώς δεν ήμουν πέντε μέρες για παράδειγμα με ένα στυλό στο χέρι κι έγραφα. Υπήρχαν ανεπάντεχα διαστήματα μέσα στη μέρα που καθόμουν κι έγραφα. Έχω πάντα ένα σημειωματάριο μαζί μου για να κρατάω χειρόγραφες σημειώσεις. Κάθε φορά που είχα μια ιδέα για το πώς να συνεχίσω την αποτύπωνα στο χαρτί. Για να αποτυπώσω όλες αυτές τις ιδέες σε χαρτί κι ύστερα
να τις βάλω σε μια λογική σειρά ώστε να βγει το τελικό αποτέλεσμα χρειάστηκε ένα εύλογο διάστημα ενός χρόνου σίγουρα.

2.Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο? Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης
του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?


Το «Πριν χαθεί το όνειρο» είναι ένα μυθιστόρημα που αγγίζει πολλά συναισθήματα. Χαρά, λύπη,απογοήτευση, έρωτα. Εάν όμως έπρεπε να επιλέξω ένα από όλα αυτά τα συναισθήματα θα έλεγα πως το δυνατό του σημείο είναι η αγάπη. Και δεν μιλάω μόνο για την αγάπη που μπορεί να αναπτυχθεί μεταξύ ενός αγοριού και μιας κοπέλας. Αναφέρομαι σε όλες τις μορφές αγάπης. Είναι η αγάπη της οικογένειας, ο τρόπος που αγαπάει η πρωταγωνίστρια τους γονείς της και το πώς πονάει όταν αυτοί φεύγουν από τη ζωή. Η αγάπη που υπάρχει μεταξύ στις δύο αδερφές, που νιώθουν ότι δεν μπορούν να ζήσουν η μία χωρίς την άλλη. Η αγάπη της αληθινής φιλίας και πως την εκφράζει ο κάθε ήρωας αλλά και
φυσικά η αγάπη που αναπτύσσεται ανάμεσα στους δύο πρωταγωνιστές και πως κάνουν τα πάντα για τον άνθρωπο που αγαπάνε.

3.Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας?
Δεν θα έλεγα ότι επιθυμώ να περάσω κάποιο συγκεκριμένο μήνυμα. Στο χώρο της λογοτεχνίας ο κάθε δημιουργός θεωρώ ότι εκφράζει προβληματισμούς, σκέψεις και συναισθήματα. Πράγματα τα οποία θέλει να μοιραστεί με τον αναγνώστη. Από εκεί και πέρα αφήνει στον αναγνώστη το περιθώριο να συμφωνήσει, να διαφωνήσει και να ταυτιστεί στο σημείο και το βαθμό που αυτός θέλει. Αυτό που επιχειρεί ίσως η Αλίκη μέσα από τις πράξεις της είναι να δείξει στους αναγνώστες ότι πάντα υπάρχει ελπίδα κι πως εάν πιστέψεις αρκετά στον εαυτό σου πολλά μπορούν να συμβούν πριν χαθεί το όνειρό σου.

4.Με λίγα λόγια πως θα χαρακτηρίζατε το βιβλίο σας?

Νομίζω πως το πιο δύσκολο κομμάτι είναι να χαρακτηρίσει ο ίδιος ο συγγραφέας το είδος γραφής του. Ωστόσο, όπως προανέφερα το «Πριν χαθεί το όνειρό» είναι ένα νεανικό μυθιστόρημα με έμφαση στη νεολαία και συγκεκριμένα στα χρόνια του λυκείου. Ίσως σε μεγάλο βαθμό να επηρεάστηκα στο τι ηλικία θα είναι οι ήρωες, λόγω του ότι βρισκόμουν σε παρόμοια ηλικία κι εγώ όταν έγραφα το βιβλίο και μου ήταν πιο εύκολο να καταλάβω και να αφουγκραστώ τα συναισθήματα των ηρώων. Προσπαθώ να δημιουργώ χαρακτήρες προσεγμένους και τις περισσότερες φορές αν και είναι φανταστικοί τους δίνω
χαρακτηριστικά υπαρκτών προσώπων γιατί είναι πιο εύκολο να πλάσεις έτσι έναν ήρωα.

5.Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε?

Ο τίτλος θεωρώ είναι κάτι που επιλέγεται στο τέλος. Σίγουρα έχεις κάτι πρόχειρο στο μυαλό σου αλλά τον τελικό τίτλο τον δίνεις αφού έχεις ολοκληρώσει τις σκέψεις σου. Είναι πιο εύκολο έτσι γιατί πλέον γνωρίζεις όλη την ιστορία. Υπήρχαν κάποιοι τίτλοι που απορρίφθηκαν αλλά μέσα από τα γεγονότα, τα βιώματα και τις καταστάσεις που πέρασε η Αλίκη θεώρησα ότι αυτός ο τίτλος ταιριάζει απόλυτα.

6.Εσείς διαβάζετε? Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία?
Φυσικά. Δεν μπορώ να πω βέβαια πως διαβάζω όσο θα ήθελα. Είμαι ένα βήμα πριν το πτυχίο αυτή τη περίοδο ενώ παράλληλα δουλεύω, οπότε ο ελεύθερος μου χρόνος είναι λίγο περιορισμένος. Ωστόσο, προσπαθώ να διαβάζω όσο περισσότερο μπορώ. Θεωρώ πως πρέπει όλοι να αφιερώνουν τον ελεύθερό τους χρόνο για να διαβάζουν βιβλία. Τα βιβλία έχουν τη μοναδικότητα να σε μεταφέρουν σε έναν άλλο κόσμο, να σε ταξιδεύουν σε μέρη μαγικά, σε μέρη που δεν έχεις πάει ποτέ αλλά και σε μέρη που πάντα ήθελες να πας. Μέσα από τα βιβλία έχεις τη δυνατότητα απλά και μόνο από τις περιγραφές να φανταστείς τον κάθε ήρωα και τον κάθε τόπο όπως εσύ επιθυμείς. Χάρη στα βιβλία βυθίζεσαι, μαγεύεσαι και ταξιδεύεις. Κι αυτό είναι κάτι που μόνο το βιβλίο μπορεί να σου προσφέρει.

7.Υπάρχουν αγαπημένα βιβλία στη βιβλιοθήκη σας που δε θα τα δανείζατε σε
κανέναν και γιατί?


Η βιβλιοθήκη μου θα έλεγε κανείς ότι θυμίζει βιβλιοπωλείο. Έχω πολλά βιβλία από διάφορους συγγραφείς που θαυμάζω. Έχω αγαπημένα βιβλία αλλά ακόμη κι αυτά θα τα δάνειζα σε κάποιον γιατί θεωρώ πως όπως ταξίδεψα εγώ σε κόσμους μαγικούς έτσι πρέπει να έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν κι αυτοί. Το μοναδικό βιβλίο που ίσως δεν θα δάνειζα είναι από την αγαπημένη μου σειρά βιβλίων της Rowling, ο Harry Potter και το καταραμένο παιδί, κι αυτό γιατί είναι δώρο της αδερφής μου για τα γενέθλιά μου και είμαι συναισθηματικά δεμένη μαζί του.

8.Μιλήστε μας για εσάς και τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια.

Προτεραιότητα μου αποτελεί η εξεταστική που πλησιάζει και το πτυχίο μου το οποίο καλώς εχόντων των πραγμάτων θα έχω σύντομα στα χέρια μου. Παράλληλα όμως έχει μπει και η συγγραφή στη ζωή μου, υπήρχε από πάντα θεωρώ απλά όχι σε επαγγελματικό επίπεδο. Τα περισσότερα χρόνια ήταν κάτι πιο προσωπικό, τύπου ημερολόγιο ή μικρές ιστοριούλες για μένα. Πλέον όμως δεν μπορώ να φανταστώ το μέλλον μου χωρίς αυτήν, αποτελεί κομμάτι του εαυτού μου. Έχω ήδη σχεδόν έτοιμη την επόμενή μου δουλειά. Ενώ δεν σταματάω να γράφω συνεχώς καινούριες ιδέες. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στην επανέκδοση του βιβλίου μου «Πριν χαθεί το όνειρο» από τις εκδόσεις Οσελότος.

9.Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.Εγώ σας ευχαριστώ για την φιλοξενία και τις ερωτήσεις σας που μου έδωσαν τροφή για σκέψη. Το βιβλίο μου μπορείτε να το αναζητήσετε στο eshop των Εκδόσεων Οσελότος. Από τις 18 Μαΐου και έπειτα μπορείτε να το αναζητήσετε και σε όλα τα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μου για να μάθετε περισσότερα για το βιβλίο μου και να ενημερώνεστε για διαγωνισμούς που πρόκειται να συμβούν καθώς για τα μελλοντικά μου σχέδια μέσω της επίσημης σελίδας μου στο facebook Ηλιάνα Κλειτσογιάννη–Συγγραφέας, ( https://www.facebook.com/iliana.kleitsogianni.author/?modal=admin_todo_tour )αλλά και στο προφίλ μου στο Instagram Ηλιάνα Κλειτσογιάννη.



ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ!!!
ΠΡΙΝ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ

Ηλιάνα Κλειτσογιάννη - Συγγραφέας
Εκδόσεις Οσελότος

Η Αλίκη, μια κοπέλα με τραγικό παρελθόν, αποφασίζει να μετακομίσει με την οικογένειά της στην Κορησό, με την ελπίδα ότι όλα θα φτιάξουν. Αρχικά νιώθει εγκλωβισμένη στο
παρελθόν της, το οποίο δεν την αφήνει να προχωρήσει, όμως με τη βοήθεια των παιδικών της φίλων όλα δείχνουν να αλλάζουν. Μέχρι που ένα τροχαίο δυστύχημα θα στερήσει σε
εκείνη και τη μικρότερη αδερφή της Αλέξα τους γονείς τους.
Η Αλίκη αποφασίζει ότι πρέπει να φανεί δυνατή για να μεγαλώσει την Αλέξα. Σε αυτό το δύσκολο έργο θα είναι δίπλα της οι συγγενείς, οι φίλοι της, καθώς και ένας συμμαθητής
της, ο Άρης, ο οποίος φαίνεται να της αλλάζει τη ζωή και να την κάνει να πιστεύει στα όνειρα ξανά. Μέχρι να εμφανιστεί ένα πρόσωπο από το παρελθόν της, που θα φέρει τα
πάνω κάτω στη ζωή της και θα την οδηγήσει σε μεγάλα αδιέξοδα.
Θα καταφέρει τελικά η Αλίκη να αποφασίσει για τη ζωή της η ίδια, πριν χαθεί κάθε της όνειρο;…

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα:
Η Ηλιάνα Κλειτσογιάννη γεννήθηκε στην Καστοριά. Είναι τελειόφοιτη του Τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης, κάτοχος πτυχίων στα αγγλικά και ιταλικά, και μέλος της θεατρικής ομάδας «Ταξιδευτές του Θεάτρου».
Λατρεύει τη μουσική και είναι πρόσκοπος από την παιδική της ηλικία.
Η αγάπη της για τα λογοτεχνικά βιβλία ξεκινάει από πολύ μικρή ηλικία. Γρήγορα κατάλαβε ότι όλοι οι λογοτεχνικοί κόσμοι έχουν κάτι κοινό, την αγάπη και τον έρωτα, και βρήκε το στοιχείο της. Για αρκετά χρόνια έγραφε «σκετσάκια» και
ιστοριούλες, ώσπου στην ηλικία των δεκαπέντε ετών άρχισε να γράφει το παρόν μυθιστόρημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard