ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤH ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΜΑΓΔΑ ΡΟΥΠΑ για το βιβλίο του «Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΥΠΕΡΗΡΩΑΣ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ I WRITE

 

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΜΑΓΔΑ ΡΟΥΠΑ, με το  βιβλίο της «Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΥΠΕΡΗΡΩΑΣ», από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ I WRITE .



1) Κα ΜΑΓΔΑ ΡΟΥΠΑ, σας καλωσορίζουμε στο blog μας. Συστήστε μας με λίγα λόγια

το βιβλίο σας «Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΥΠΕΡΗΡΩΑΣ». Πότε ξεκινήσταε να το γράφετε; Ποια

ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας και πόσο καιρό σας πήρε για να το

τελειώσετε;


Καταρχάς , θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη φιλοξενία στο blog σας. Το βιβλίο

ο «ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΥΠΕΡΗΡΩΑΣ» παρουσιάζει την ιστορία της μικρής Ζωής, η οποία

έρχεται αντιμέτωπη με ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας που απαιτεί τη διενέργεια

χειρουργικής επέμβασης. Παράλληλα έρχεται αντιμέτωπη με δυσάρεστα

συναισθήματα που αντίστοιχες καταστάσεις επιφέρουν όπως φόβο, πόνο, μοναξιά,

αγωνία, θλίψη. Η κατάσταση αυτή ωστόσο στάθηκε η αφορμή για να της

αποκαλύψει η μητέρα της ένα σπουδαίο μυστικό. Ότι όλα τα παιδιά κρύβουν μέσα

τους ένα ξεχωριστό Υπερήρωα που μόλις αισθανθούν μοναξιά και φόβο

εμφανίζεται, τους δίνουν δύναμη και τους βοηθούν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία

κάθε δυσκολία. Πρόκειται για ένα βιβλίο που μας υπενθυμίζει ότι μέσα σε όλους

μας υπάρχει ένας Υπερήρωας. Ειδικά μέσα στους μικρούς μαχητές που

αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας .

Πρόκειται για ένα άκρως βιωματικό βιβλίο η ιδέα του οποίου δημιουργήθηκε κατά

τη διάρκεια μιας εξέτασης μαγνητικής τομογραφίας! Μέσα σε ένα από εκείνα τα

μεγάλα μηχανήματα που τρομάζουν όχι μόνο τα παιδιά, αλλά και τους μεγάλους.

Εκεί εμφανίστηκε για πρώτη φορά ο δικός μου Υπερήρωας, και μου ψιθύρισε την

ιστορία στο αυτί, την οποία και έγραψα αμέσως μόλις επέστρεψα στο σπίτι. Για τα

επόμενα 13 χρόνια έμεινε στο συρτάρι από όπου και βγήκε το 2022, μετά από 13

χρόνια, όταν μετά από ένα πολύ δύσκολο χειρουργείο ήταν η ώρα να βγει στην

κυκλοφορία και να αποκαλύψει το μυστικό σε μικρούς και μεγάλους που βιώνουν

ανάλογες καταστάσεις και χρειάζονται έναν Υπερήρωα να τους δώσει δύναμη και

αισιοδοξία για να αντιμετωπισπουν καταστάσεις δύσκολες. Οι εκδόσεις iWrite ήταν

αυτές που έδωσαν φωνή και μορφή στον δικό μου Υπερήρωα και αποκάλυψαν το

μεγάλο αυτό μυστικό!


2) Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε και θα μάθουμε σ’ αυτό το βιβλίο;


Σ αυτό το βιβλίο θα μάθουμε ότι έχουμε μέσα μας περισσότερη δύναμη απ’ όση

φανταζόμαστε! Ότι σε δύσκολες στιγμές , που νιώθουμε μόνοι και αβοήθητοι , εάν

ψάξουμε μέσα μας θα δούμε ότι δεν είμαστε και τόσο μόνοι όσο πιστεύαμε! Θα

βρούμε τη δύναμη και το θάρρος να προσπαθήσουμε να αντιμετωπίσουμε ότι

δύσκολο ήρθε στον δρόμο μας. Γιατί τα δύσκολα στο τέλος θα περάσουν, τα

άσχημα θα ξεχαστούν και θα είμαστε πλέον πιο δυνατοί. Γιατί η ζωή είναι ωραία

και αξίζει κάθε προσπάθεια να την κερδίσουμε .


3) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο μικρός αναγνώστης αλλά και

οι μεγάλοι που θα διαβάσουν το βιβλίο σας;


Είναι πολλά τα παιδιά εκείνα που νιώθουν φόβο όταν πρέπει να επισκεφτούν

μονάδες υγείας και πολλά εκείνα που φοβούνται τους γιατρούς. Μέσα από αυτό το

βιβλίο θέλω να δούνε με άλλο μάτι τη νοσηλεία σε ένα νοσοκομείο και την επαφή

με το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.

Επίσης θέλω να δώσω ένα αισιόδοξο μήνυμα ότι τα δύσκολα κάποια στιγμή θα

περάσουν και θα επιστρέψουν στο σπίτι τους και στην καθημερινότητα τους γεροί

και δυνατοί. Γιατί όπως παρατηρούμε στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου, μετά

από κάθε μεγάλη μπόρα βγαίνει ένα ουράνιο τόξο! Και είναι πραγματικά

πανέμορφο!


4) Το βιβλίο σας έχει ένα υπέροχο εξώφυλλο και αρκετές εικονογραφημένες

σελίδες. Μιλήστε μας για την εικονογράφο σας και για τη συνεργασία σας , ώστε

να φθάσετε σε αυτό το εκπληκτικό αποτέλεσμα.


Η εικονογράφος του βιβλίου μου είναι η κα Χατζημάρκου Λυδία η οποία κατάφερε

να προσεγγίσει ένα λεπτό ζήτημα και να δώσει μορφή στον δικό μου Υπερήρωα με

έναν τόσο όμορφο και λιτό τρόπο, χωρίς υπερβολές, κατάλληλο στην παιδική

ηλικία και την ευχαριστώ θερμά. Το αποτέλεσμα αποτύπωσε ουσιαστικά τη δική

μου ιστορία με τρόπο που εκφράζει και εμένα την ίδια ως προσωπικότητα και

εναρμονίζεται με το δικό μου βίωμα και το βίωμα τόσων παιδιών που

νοσηλεύονται κάποια στιγμή της ζωής τους σε κάποιο νοσοκομείο. Όλα αυτά τα

έλαβε σοβαρά υπόψη της, και το αποτέλεσμα είναι πράγματι εκπληκτικό.


5) Τι ρόλο παίζει η εικονογράφηση στα παιδικά βιβλία και πως επιδρούν οι εικόνες

στα παιδιά;

Η επίδραση της εικόνας στα παιδιά είναι καθοριστική. Όχι μόνο κάνει την ιστορία

ενός βιβλίου πιο ελκυστική αλλά συμβάλει στην κατανόηση της αφήγησης. Η

εικονογράφηση προσελκύει τον μικρό αναγνώστη, κεντρίζει το ενδιαφέρον του,

οξύνει την παρατηρητικότητά του, διεγείρει την φαντασία του και εμπνέει.


6) Σε παιδιά τι ηλικίας απευθύνεται το βιβλίο σας; Πιστεύετε ότι τα παιδικά βιβλία

πρέπει να διαβάζονται και από τους μεγάλους;


Το βιβλίο μου , όπως και κάθε παιδικό βιβλίο, απευθύνεται σε όλα τα παιδιά, μικρά

και μεγάλα που κρύβουν μέσα τους τον δικό τους Υπερήρωα και πορεύεται μαζί

του στην ενήλικη ζωή. Είναι εκπληκτικό το τι μπορεί να κερδίσει ένας μεγάλος από

ένα παιδικό βιβλίο! Ειδικά από ένα καλό παιδικό βιβλίο που υπάρχει πληθώρα

στην ελληνική αγορά!


7) Από πόσο νωρίς πρέπει να φέρνουμε τα παιδιά σε επαφή με βιβλία και με ποιον

τρόπο;


Όπως προείπα, η αγορά του παιδικού βιβλίου είναι πλούσια και εντυπωσιακή!

Διατίθενται τα τελευταία χρόνια υπέροχα βιβλία και παιχνιδοβιβλία κατάλληλα για

την βρεφική ηλικία και κάθε αναπτυξιακό στάδιο που ακολουθεί. Από την αρχή της

γέννησης είναι καλό λοιπόν να έρχεται ένας άνθρωπος σε επαφή με κατάλληλα

βιβλία καθώς επίσης και να δωρίζονται βιβλία με κάθε αφορμή. Ο κόσμος που αυτά

ανοίγουν μπροστά τους είναι πραγματικά μαγικός για κάθε ηλικία!


8) Πείτε μας λίγα λόγια για να σας γνωρίσουμε.


Ονομάζομαι Ρούπα Μάγδα και κατάγομαι από τη Θεσσαλονίκη όπου γεννήθηκα

και μεγάλωσα. Σπούδασα στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και

Εκπαίδευσης του ΑΠΘ και ακολούθησα Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Διοίκηση

Πολιτισμικών Μονάδων του ΕΑΠ και στη Μουσειολογία και Διαχαίριση Πολιτισμού

της Αρχιτεκτονικής Σχολής του ΑΠΘ όπου και έλαβα Υποτροφία του Ιδρύματος

Ωνάση. Παράλληλα έκανα εξειδίκευση στη Ειδική Αγωγή, εκμάθηση Νοηματικής

και Braille και πoικίλες επιμορφώσεις πάνω στους τομείς του ενδιαφέροντος μου.

Νιώθω πως τα Νηπιαγωγεία ήταν πάντα ο φυσικός μου χώρος! Εργάστηκα 10

χρόνια στην ειδική αγωγή όπου γνώρισα πολλά μοναδικά υπέροχα πλάσματα. Τα

τελευταία 4 χρόνια εργάζομαι στην Γενική Αγωγή όπου περιτριγυρίζομαι

καθημερινά από υπέροχα νήπια και προνήπια που προσπαθώ να τους αποκαλύψω,

μεταξύ των άλλων, το μικρό μου μυστικό ώστε να καταφέρουν να εντοπίσουν τον

Υπερήρωα μέσα τους. Το ίδιο προσπαθώ να κάνω και με τα δικά μου τα παιδιά, τον

Θωμά και την Φωτεινή.

Κυρίως θα ήθελα να τους μεταδώσω, με την προσωπική μου στάση , ότι όσες

δυσκολίες κι αν έρθουν στη ζωή μας, δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω, αλλά να

βρίσκουμε τη δύναμη εκείνη που κρύβεται μέσα μας και να προσπαθούμε να τις

αντιμετωπίσουμε και να σταθούμε στα πόδια μας με αξιοπρέπεια βάζοντας νέους

υψηλότερους στόχους και κάνοντας όνειρα και σχέδια για το μέλλον. Γιατί η ζωή

είναι ωραία και πρέπει να τη ζήσουμε όσο πιο όμορφα και ουσιαστικά μπορούμε

με τους ανθρώπους που αγαπάμε και μας αγαπούν.


9) Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τη συγγραφή βιβλίων για παιδιά; Μιλήστε

μας για τα μελλοντικά σας σχέδια , τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Το προσωπικό μου βίωμα, η καθημερινή επαφή με τα παιδιά και η αγάπη μου για

το παιδικό βιβλίο με οδήγησε στη συγγραφή της δικής μου ιστορίας που ήθελα να

επικοινωνήσω σε παιδιά και οικογένειες που πιθανόν βιώνουν κάτι ανάλογο. Η

ανάγκη να μεταδώσω ένα μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας ότι στο τέλος όλα θα

πάνε καλά!

Τα σχέδια μου για το μέλλον είναι να επικοινωνήσω τον δικό μου Υπερήρωα, να

αποκαλύψω σε μικρά κα μεγάλα παιδιά το μυστικό της Ζωής και να τους προτρέψω

να εντοπίσουν τον δικό τους Υπερήρωα καθώς επίσης και τους Υπερήρωες της

καθημερινότητας που ζούνε γύρω μας.

Παράλληλα έχω σχεδιάσει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ανακάλυψε τον

δικό σου Υπερήρωα» που εφαρμάζουμε στο 21 Ο Νηπιαγωγείο Δράμας το τρέχον

σχολικό έτος με τις καταπληκτικές συναδέλφισσες μου και θα ολοκληρωθεί με μία

μεγάλη γιορτή στις 6 Δεκεμβρίου στο Δημοτικό Ωδείο Δράμας όπου θα

συμμετέχουν Δημοτικά σχολεία και Νηπιαγωγεία της Δράμας.


10) Πείτε μας που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας


Το βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε σε επιλεγμένα φυσικά και ηλεκτρονικά

καταστήματα καθώς και στο site του εκδοτικού οίκου iWrite.


Με εμένα μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία στο προσωπικό μου mail

magdaroupa@yahoo.gr καθώς και στα social media.




Ο δικός μου Υπερήρωας
Ανακάλυψε τη δύναμη που κρύβεις μέσα σου!
Συγγραφέας: Μάγδα Ρούπα
ΕΚΔΟΣΕΙΣ I WRITE


Στη ζωή µπορεί να αντιµετωπίσουµε κάποιες δύσκολες στιγµές όπως για παράδειγµα ένα πρόβληµα υγείας. Για αυτές τις καταστάσεις, το βιβλίο µάς προτρέπει να ψάξουµε και να βρούµε µέσα µας κάτι που δεν ξέραµε καν ότι υπάρχει. Τι είναι αυτό; Μα φυσικά ο δικός µας Υπερήρωας. Ήρθε η ώρα λοιπόν να τον γνωρίσουµε, να τον αγαπήσουµε, να τον κρατήσουµε σφιχτά από το χέρι και να αγωνιστούµε παρέα µέχρι να βγούµε νικητές. Να αντιµετωπίσουµε παρέα τη µπόρα και να επιστρέψουµε πιο δυνατοί από ποτέ στην καθηµερινότητά µας. Να θαυµάσουµε το υπέροχο ουράνιο τόξο µε αισιοδοξία και χαµόγελο!

Ένα παιδικό βιβλίο που µας θυµίζει ότι αρκεί να “κοιτάξουµε µέσα” µας και σίγουρα θα βρούµε όλα εκείνα τα συστατικά που χρειάζονται για να υπερνικήσουµε κάθε δυσκολία!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard