ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΡΙΑ ΚΑΡΜΠΑΔΑΚΗ για το βιβλίο της «ΤΟ ΦΑΛΤΣΟ ΣΥΝΝΕΦΟ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ I WRITE

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK
φιλοξενούμε τη συγγραφέα ΡΙΑ ΚΑΡΜΠΑΔΑΚΗ του βιβλίου «ΤΟ
ΦΑΛΤΣΟ ΣΥΝΝΕΦΟ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ I WRITE.




1)Κα ΡΙΑ ΚΑΡΜΠΑΔΑΚΗ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε
και να γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας.

Καλησπέρα σας και ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.

Συστήστε μας με λίγα λόγια για το βιβλίο σας ποιο είναι το μήνυμα που
θέλετε να στείλετε στους μικρούς φίλους. 

Το βιβλίο μου, είναι ένα μουσικό παραμύθι.
Ένα ταξίδι με αερόστατο. Επιβάτες του, οι νότες που τραγουδούν. Οι
μελωδίες, κάνουν το αερόστατο να ανεβαίνει όλο και πιο ψηλά. Μα
κάπου εκεί, σε ένα γκρίζο, φάλτσο σύννεφο, ζει ο νάνος
Φαλτσοφωνίξ, που δεν ξέρει να τραγουδά και ζηλεύει όλους όσους
ξέρουν και αγαπούν τη μουσική. Οι νότες με τις μελωδίες τους, θα
καταφέρουν να μαλακώσουν τον μικρό νάνο, να γινουν φίλοι του, να
του μάθουν μουσική και να κάνουν το σύννεφο του, φωτεινό και
χαρούμενο.
Το μήνυμα που θέλω να στείλω στους μικρούς μου φίλους, είναι ότι
η μουσική έχει τη δύναμη, να ενώνει τους ανθρώπους, να
αναπτύσσει όμορφες φιλίες, να γεννά συναισθήματα. Είναι η
συντροφιά μας στη χαρά και το αντίδοτο στη λύπη.

2)Σε παιδιά τι ηλικίας απευθύνεται το βιβλίο σας; Πιστεύετε ότι τα
παιδικά βιβλία πρέπει να διαβάζονται και από τους μεγάλους;

Το φάλτσο σύννεφο, απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής και πρώτης
σχολικής ηλικίας, αλλά και σε όλους όσους αγαπούν τη μουσική και
τους αρέσει να ταξιδεύουν με όμορφες ιστορίες.
Φυσικά και πιστεύω πως τα παιδικά βιβλία πρέπει να διαβάζονται και
από μεγάλους.... για να κλέψουν λίγο από την χαρά και την ανεμελιά
της παιδικής ηλικίας και για να ξαναγίνουν και πάλι για λίγο παιδιά.

3)Τι ρόλο παίζει η εικονογράφηση στα παιδικά βιβλία και πως
επιδρούν οι εικόνες στα παιδιά. Μιλήστε μας για την συνεργασία με
την εικονογράφο του βιβλίου σας κα Άρτεμις Χατζημάρκου?

Η εικονογράφηση θεωρώ πως παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στα
παιδικά βιβλία. Τα παιδιά, ακουν ή διαβάζουν την ιστορία και
βλέπουν τις σκηνές και τους ήρωες, να ζωντανεύουν μπροστα τους.
Η εικονογράφηση, είναι σαν οι νότες σε μια μελωδία, σαν το χρώμα
σε μια ζωγραφιά, σαν το σκηνικό σε μια παράσταση.

Η συνεργασία μου με την κ. Χατζημάρκου ήταν πραγματικά μαγική. Η
εικονογράφος μου, κατάφερε από την αρχή να μπει στο μυαλό και
κυρίως στην καρδιά μου και να παρουσιάσει τις σκηνές και τους
ήρωες του φάλτσου σύννεφου, καλύτερα και από ότι είχα φανταστεί.
Τα χρώματα, ταξιδιάρικα, οι εκφράσεις από τις νότες, από το γκρίζο
σύννεφο και τον μικρό νάνο, ζωντανές και άκρως ρεαλιστικές. Την
ευχαριστώ θερμά, που μου χάρισε το ταλέντο της και ζωντάνεψε με
τόσο τρυφερό τρόπο το παραμύθι μου.

4)Μιλήστε μας για την συνεργασία σας με τις Εκδόσεις Ι write.

Η συνεργασία μου με τις εκδόσεις iwrite ήταν άψογη. Από την πρώτη
στιγμή με αγκάλιασαν και με συμπεριέλαβαν με πολλή αγάπη στην
συγγραφική τους οικογένεια. Τους ευχαριστώ όλους πολύ.

5)Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς. Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε
με τη συγγραφή βιβλίων για παιδιά;

Από μικρή αγαπούσα την μουσική και το γράψιμο. Θυμάμαι πάντα
τον εαυτό μου, να 'σκαρώνει' μικρές ή μεγάλες ιστορίες και να τις
γεμίζει με μουσική και μελωδίες.
Σαν καθηγήτρια μουσικής, αποφάσισα να ενώσω τις δυο αυτές
αγάπες μου. Έτσι, άρχισα να γράφω παραμύθια για τις εκδηλώσεις
των μαθητών μου στο ωδείο. Τα παιδιά, αφηγούνταν την ιστορία, την
οποία 'έντυναν' με όμορφες μελωδίες, παιγμένες στο πιάνο από τα
ίδια. Έτσι, παρουσιάζαμε στο κοινό μας μια όμορφη μουσική ιστορία.
Και κάπως έτσι, αποφάσισα να ασχοληθώ με την συγγραφή
παιδικών βιβλίων.

6) Από πόσο νωρίς πρέπει να φέρνουμε τα παιδιά σε επαφή με τα
βιβλία και με ποιον τρόπο;

Πιστεύω πως από πολύ μικρή ηλικία είναι καλό να φέρνουμε τα
παιδιά σε επαφή με τα βιβλία. Από τη στιγμή που γεννιούνται τα
μωράκια παρόλο που εμείς δεν το αντιλαμβανόμαστε, έχουν
ανεπτυγμένες τις αισθήσεις τους. Επομένως, όσο πιο πολλά
ερεθίσματα τους δίνουμε, τόσο πιο έξυπνα και δημιουργικά θα
γίνουν, όταν μεγαλώσουν.

7) Εσείς στα παιδικά σας χρόνια διαβάζατε παραμύθια; Ποιο είναι το
παραμύθι που θυμάστε και για ποιο λόγο;

Τα παραμύθια, είχαν πάντα μια ξεχωριστή θέση στην κάρδια μου.
Διάβαζα πολλά στην παιδική μου ηλικία, εξακολουθώ να διαβάζω και
σήμερα και να ταξιδεύω μαζί τους.

Αγαπημένα μου όπως σε όλα τα κορίτσια, αυτά με τις πριγκίπισσες.
Η Σταχτοπούτα, η Χιονάτη, η Ωραία Κοιμωμένη, ήταν πάντα στην
κάρδια μου. Μα το πιο αγαπημένο μου παραμύθι, ήταν και είναι η
Πεντάμορφη και το Τέρας, γιατί είναι γεμάτο δυνατά συναισθήματα,
γιατί υμνεί την αγάπη με έναν πολύ ξεχωριστό και ιδιαίτερο τρόπο.

8) Σκέψεις για επόμενο βιβλίο; Θα δούμε σύντομα κάτι διαφορετικό
από εσάς; Τι ετοιμάζετε;

Έχω σαν όνειρο, τη δημιουργία μιας σειράς παραμυθιών, ΄Της
μουσικής τα παραμύθια' που το καθένα, θα προσεγγίζει ένα
διαφορετικό θέμα, άλλα όλα θα έχουν σαν κοινό παρονομαστή την
μουσική, που είναι μια γέφυρα επικοινωνίας με τον κόσμο ολόκληρο,
που είναι πραγματικά η οικουμενική γλώσσα της ανθρωπότητας.

9)Πείτε μας όμως πού και πώς μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας;
Πώς μπορούν οι αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί σας;

Το βιβλίο μου, μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα βιβλιοπωλεία, ή να το
προμηθευτείτε διαδικτυακά μέσω του εκδοτικού μου οίκου iwrite και άλλων
on line βιβλιοπωλείων.
Οι αναγνώστες μπορούν να με βρουν στο fb, instagram και twitter με το
όνομα Riakarli, ή να επικοινωνήσουν μαζί μου στο riakarli@gmail.com
Σας ευχαριστώ πολύ για την όμορφη συνέντευξη.








Το Φάλτσο Σύννεφο
Μια ιστορία φιλίας μετά… μουσικής!
Συγγραφέας: Ρία Καρμπαδάκη

Τα παιδιά μαζί με τους φίλους τους, τις νότες, ξεκινούν ένα ταξίδι με το αερόστατό τους στον ουρανό. Οι όμορφες μελωδίες και τα τραγούδια τους κάνουν το αερόστατο να ανεβαίνει όλο και πιο ψηλά. Μα κάπου εκεί ζει ο μικρός νάνος Φαλτσοφωνίξ, που κρύβεται στο φάλτσο σύννεφό του και ζηλεύει όλους όσους ξέρουν και αγαπούν τη μουσική. Θα καταφέρουν οι νότες να ολοκληρώσουν το ταξίδι τους; Θα μπορέσει άραγε ο Φαλτσοφωνίξ να γίνει φίλος τους;

Ένα παραμύθι που ενισχύει την αγάπη των παιδιών για τη μου
σική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard