ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΣΟΦΗ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ για το βιβλίο της «Ο ΙΚΑΝΟΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK

φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΣΟΦΗ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, με το νέο βιβλίο

της "Ο ΙΚΑΝΟΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ"  που εκδόθηκε πρόσφατα από τις

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ.



1)Κα ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να

γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας. Πείτε μας, είχατε ονειρευτεί από

μικρή να γίνεται συγγραφέας? πότε και πως ξεκινήσατε την συγγραφή.


Ναι, είχα ονειρευτεί από μικρή να γίνω συγγραφέας. Από την ηλικία των

δέκα ετών ξεκίνησα να γράφω. Όταν ήμουν στην πρώτη γυμνασίου, ο

φιλόλογος μάς έβαλε να γράψουμε ένα διήγημα για ένα διαγωνισμό και

επέλεξε το δικό μου. Έγραψα και ποιήματα και κείμενα για την

εφημεριδούλα του σχολείου μας, όταν ήμουν στο Λύκειο.


2)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας «Ο ΙΚΑΝΟΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ».

Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης της ιστορίας σας?


Ο μεγάλος μου γιος μου έκανε ένα δώρο παραμονή της πρωτοχρονιάς

και, όπως μου είπε, μου το πρόσφερε, για να γράψω κάτι διαφορετικό. Δε

θα σας πω ποιο ήταν αυτό το βιβλίο, γιατί θα είναι σαν να προδίδω τα

μυστικά του νέου μου βιβλίου. 


3) Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?


Αυτό θα σας το πουν οι αναγνώστες μου.


4)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.


Ότι πρέπει να επιμένεις, αν θέλεις κάτι πολύ.


5)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που

απορρίφθηκε ?


Όχι, ο ίδιος τίτλος ήταν εξαρχής.


6) 13 βιβλία μέχρι τώρα, μιλήστε μας για τους ανθρώπους που είναι

κοντά σας και  στηρίζουν στο έργο σας.

 

Συνεργάζομαι με τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ , που με στηρίζουν από την

πρώτη στιγμή. Το πρώτο μου έργο, Η ΝΥΦΗ ΦΟΡΟΥΣΕ ΜΑΥΡΑ,

πούλησε σχεδόν πενήντα πέντε χιλιάδες αντίτυπα και αγαπήθηκε πολύ.

Σ’ αυτό συνέβαλαν οι αναγνώστες μου που με στηρίζουν έκτοτε

ανελλιπώς.


7)Πείτε μας πως προέκυψε η συνεργασία σας με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ?


Στις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ και μόνο έστειλα το πρώτο μου βιβλίο κι από

κείνη τη στιγμή άρχισε μια αρμονική συνεργασία.


 8) Μιλήστε μας για τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια. Τι να

περιμένουμε από εσάς και πόσο σύντομα ?


Δεν έχω ολοκληρώσει ακόμη το τελευταία μου προσπάθεια, που θα έχει

τίτλο «Οι παστρικές» και αναφέρεται στην περίοδο μετά την καταστροφή

της Σμύρνης, όταν θεωρούσαν οι Αθηναίοι τις Μικρασιάτισσες απειλή

για την ηθική τάξη της Αθήνας, μια και η υπόθεση εκτυλίσσεται κυρίως

στην Αθήνα.


9)Ποια θεωρείτε ως την πιο σημαντική, ίσως και ανεξάντλητη, «πηγή

ιδεών» για έναν συγγραφέα;


Την ιστορία του 20ού αιώνα. Είναι ανεξάντλητη πηγή, γιατί συνέβησαν

τόσες καταστροφές και πόλεμοι. Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος, η καταστροφή

της Σμύρνης, οι ανταλλαγή των πληθυσμών, ο Β΄ Παγκόσμιος πόλεμος, ο

Εμφύλιος και η δικτατορία.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια

φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς

και το βιβλίο σας.


Σε όλα τα βιβλιοπωλεία θα βρείτε το νέο μου βιβλίο. Σας ευχαριστώ κι

εγώ για την συνέντευξη.




Ο ΙΚΑΝΟΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ
ΣΟΦΗ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ - PSICHOGIOS PUBLICATIONS

Ο Ελληνοαμερικανός θεραπευτής Ίων Γουίλσον φτάνει σε μια επαρχιακή πόλη στις αρχές Νοεμβρίου του 1970, όταν το δικτατορικό καθεστώς έχει ρίξει τη βαριά σκιά του στη χώρα. Επειδή είναι ωραίος «σαν σταρ του σινεμά», όπως διατείνεται η Δώρα Γαλανοπούλου, η κυρία δημάρχου, οι γυναίκες και οι κοπέλες τον τριγυρίζουν εξαρχής όπως οι μέλισσες το μέλι. Όταν αρχίζει να θεραπεύει ασθενείς δίχως αμοιβή, οι ιδιωτεύοντες γιατροί της πόλης τον εχθρεύονται και θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να τον διώξουν. Η όμορφη Νένα, η κόρη του διοικητή της χωροφυλακής, τον ερωτεύεται, αλλά ο Ίων δε θέλει μπλεξίματα με τον πατέρα της και την αποφεύγει. Η Νένα πεισμώνει και, προκειμένου να τον βλέπει συχνότερα, του ζητά να θεραπεύσει τη θεία της, Ισμήνη, κι εκείνος δέχεται. Ανάμεσα σε άλλους που αναλαμβάνει να θεραπεύσει είναι κι η Κρυσταλλία, η κόρη του δημάρχου, όπως κι η νεαρή Φανή.
Καθώς έχει τον τρόπο του να εκμαιεύει μυστικά από τους ασθενείς του, αυτοί του εξομολογούνται όσα βαραίνουν την ψυχή τους και του αποκαλύπτουν κρυμμένες αλήθειες και δράματα, που άπτονται των πιο σκληρών περιόδων της ελληνικής ιστορίας.

Ο Ελληνοαμερικανός θεραπευτής αποκαλύπτει βαθιά κρυμμένα μυστικά και αμαρτίες του παρελθόντος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard