ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕΤΑΞΑ για το βιβλίο της «ΙΧΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ


Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕΤΑΞΑ, με το καινούργιο βιβλίο της, ΙΧΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ.



1)Κα ΜΕΤΑΞΑ, πέρασε σχεδόν ένας χρόνος από το τελευταίο σας

βιβλίο και είμαστε πάλι εδώ, να μιλήσουμε για το νέο βιβλίο σας

«ΙΧΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ». Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και

πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε; 


- Το «Ίχνος στον καθρέφτη» ξεκίνησε να γράφεται τον

Φεβρουάριο του 2022 και τελείωσε μετά από περίπου οκτώ μήνες.

Παράλληλα με τη συγγραφή, πραγματοποίησα και μια αρκετά

εκτενή και χρονοβόρα έρευνα για τους καταραμένους ποιητές και

τη ζωή στο Παρίσι του 19 ου αιώνα, για να μπορέσω να αποδώσω με

πειστικότητα το κομμάτι του βιβλίου που αναφέρεται στη

συγκεκριμένη εποχή.


2) Το βιβλίο σας μαγεύει και παρασύρει τον αναγνώστη, ο οποίος

θέλει να φθάσει στο τέλος του για να μάθει την αλήθεια. Τι

ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ’ αυτό το βιβλίο; Αν ήσασταν ένας απλός

αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του

στοιχεία;


- Πέρα από το μυστήριο, την αγωνία και τις άφθονες ανατροπές

που περιέχει, δυνατό του σημείο θεωρώ τη σύνδεση του

παρελθόντος με το παρόν. Ο Μάνος Βαρσάμης και η Έλσα Γληνού

καλούνται να διαλευκάνουν ένα έγκλημα, οι ρίζες του οποίου

ανάγονται στο Παρίσι του 19 ου αιώνα. Πρέπει, λοιπόν, να

επιστρέψουν νοερά στη συγκεκριμένη εποχή, για να καταφέρουν

να ρίξουν φως στη σκοτεινή υπόθεση που αντιμετωπίζουν.


3)Μιλήστε μας γι αυτούς που σας παρακίνησαν και σας στήριξαν

για να γράψετε αυτή την ιστορία που κρατάμε σήμερα στα χέρια

μας.


-Όπως πάντα, έτσι και τώρα η οικογένειά μου με στήριξε και μου

έδωσε τον χρόνο και τον χώρο που μου ήταν απαραίτητοι για να

γράψω το νέο μου βιβλίο. Ο σύζυγός μου, ο Τάσος, και ο

μονάκριβος γιος μου, ο Γιώργος, ξέρουν να κάνουν υπομονή όταν

απομονώνομαι παρέα με τους ήρωές μου και να δείχνουν

κατανόηση που τους αφήνω μόνους. Τεράστια υποστήριξη έχω και

από την αγαπημένη μου αδελφή, την Υπατία, η οποία διαβάζει

προσεκτικά κάθε σελίδα που γράφω, κάνοντας πάντα καίριες

επισημάνσεις και παρατηρήσεις. Μαζί της συζητάω κάθε ιδέα που

σκαρώνει το μυαλό μου. Και φυσικά, δεν θα μπορούσα να

παραλείψω τη στήριξη του εκδοτικού μου σπιτιού, των εκδόσεων

Μίνωας, που για μία ακόμα φορά συνέβαλαν τα μέγιστα για να

φτάσει κι αυτό μου το βιβλίο στα χέρια των αναγνωστών.


4)Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος

που απορρίφθηκε;


- Ο τίτλος «Ίχνος στον καθρέφτη» ήταν ο πρώτος που ήρθε στο

μυαλό μου μόλις εμπνεύστηκα τη νέα περιπέτεια του Μάνου

Βαρσάμη και της Έλσας Γληνού. Με τον συγκεκριμένο τίτλο

γράφτηκε το βιβλίο και ήταν μεγάλη μου χαρά που άρεσε και στον

εκδοτικό μου οίκο.


5)Πιστεύετε ότι το ελληνικό αναγνωστικό κοινό αυξάνεται χρόνο

με το χρόνο; Ποιο νομίζετε ότι θα είναι το μέλλον του ελληνικού

βιβλίου τα επόμενα χρόνια; 


-Θεωρώ ότι το ελληνικό αναγνωστικό κοινό πράγματι αυξάνεται

όσο περνά ο καιρός κι αυτό είναι κάτι που με χαροποιεί πολύ.

Ιδιαίτερα ευχάριστο είναι ότι διαβάζουν ξανά και οι νέοι, κάτι που

δεν συνέβαινε λίγα χρόνια πριν. Βέβαια, προτιμούν να διαβάζουν

ηλεκτρονικά βιβλία, αλλά αυτό δεν είναι κακό, αφού η τεχνολογία

είναι κομμάτι της ζωής τους. Θέλω να πιστεύω, λοιπόν, ότι αυτή η

στροφή προς το βιβλίο που έχουμε πραγματοποιήσει ως λαός θα

συνεχιστεί και το ελληνικό βιβλίο θα ξαναβρεί τη θέση που του

αξίζει.


6)Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο και το ηλεκτρονικό

βιβλίο, εσείς ποιο θα επιλέγατε;


-Προσωπικά, λατρεύω το έντυπο βιβλίο. Αγαπώ τη μυρωδιά που

αναδίδουν οι σελίδες του, τον ήχο που κάνουν όταν τις γυρίζω, την

αίσθηση του βάρους του στα χέρια μου. Ωστόσο, δεν απορρίπτω

και το ηλεκτρονικό, αφού -είτε μας αρέσει είτε όχι- η τεχνολογία

αποτελεί πλέον κομμάτι της ζωής της και δεν μπορούμε να

αρνηθούμε ότι έχει και αυτή τα πλεονεκτήματά της.


7)Πείτε μας τι διαβάζετε αυτό τον καιρό κι αν υπάρχουν

αγαπημένα βιβλία στη βιβλιοθήκη σας, που δε θα τα δανείζατε σε

κανέναν και γιατί.


-Αυτές τις μέρες τελειώνω την ανάγνωση του εξαιρετικού βιβλίου

«Όμορφη πόλη» του Βαγγέλη Μαργιωρή και σκοπεύω να

ξεκινήσω το «Εκμαγείο» της μοναδικής Φραντζέσκας Μάνγγελ.

Αγαπημένα βιβλία έχω πολλά στη βιβλιοθήκη μου, αλλά εκείνο που

δεν θα δάνειζα ποτέ και σε κανέναν είναι η «Ασκητική» του

Καζαντζάκη. Πρόκειται για ένα βιβλίο που λατρεύω, το διαβάζω

ξανά και ξανά, και πάντα ανακαλύπτω κάτι καινούργιο. Είναι

παλιά έκδοση και αρκετά φθαρμένο, για μένα, όμως, είναι

θησαυρός.


8)Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας

γνωρίσουμε καλύτερα. 


- Είμαι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών, της

Δραματικής Σχολής Διομήδη Φωτιάδη και του Εργαστηρίου

Δημοσιογραφίας ΑΝΤ1. Για αρκετά χρόνια εργάστηκα ως

ηθοποιός και ως καθηγήτρια φιλόλογος σε φροντιστήρια μέσης

εκπαίδευσης, ενώ από το 2012 μπήκα στον μαγικό κόσμο της

συγγραφής, εκδίδοντας το πρώτο μου μυθιστόρημα. Έκτοτε και

παράλληλα με τη συγγραφή, ασχολούμαι με την επιμέλεια και τη

μετάφραση βιβλίων, τις μεταγλωττίσεις ξένων τηλεοπτικών σειρών

και ταινιών, καθώς και την αφήγηση βιβλίων στην πλατφόρμα

Jukebooks. Αγαπώ πολύ το θέατρο και τον κινηματογράφο,

λατρεύω τα ταξίδια και τη μαγειρική και απολαμβάνω να περνάω

τα βράδια στο σπίτι, παρέα με την οικογένειά μου και καλούς

φίλους.


9)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο

ετοιμάζετε;


-Αυτή τη στιγμή έχω ξεκινήσει τη συγγραφή της νέας περιπέτειας

του Μάνου Βαρσάμη και της Έλσας Γληνού, η οποία εκτυλίσσεται

σε ένα όμορφο χωριό στις εκβολές του Αχέροντα. Παράλληλα,

βέβαια, πραγματοποιώ και την απαραίτητη έρευνα και δεν σας

κρύβω ότι έχω μαγευτεί από τους μύθους και τους θρύλους που

συνοδεύουν το συγκεκριμένο ποτάμι.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια

φορά και θα ήθελα να μας πείτε πού και πώς μπορούμε να βρούμε εσάς

και το βιβλίο σας.


-Εγώ σας ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία! Εμένα μπορείτε να με

βρείτε στις σελίδες μου στο facebook,

https://www.facebook.com/metaxael/ και

https://www.facebook.com/profile.php?id=100063590197848 , στο

προφίλ μου στο Instagram metaxa.eleftheria.official και στο email μου

metaxael@hotmail.com. Το βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα

βιβλιοπωλεία, αλλά και στην ακουστική του μορφή στην πλατφόρμα

Jukebooks, σε δική μου αφήγηση.





Ίχνος στον καθρέφτη
ΜΕΤΑΞΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ


«Βοήθεια! Με άρπαξε ο Γύπας!»

Πώς μπορεί να συνδέεται ένα τέτοιο μήνυμα, γραμμένο πρόχειρα πάνω σε έναν καθρέφτη, με τους καταραμένους ποιητές του 19ου αιώνα; Πώς σχετίζεται με τις απαγωγές και τις δολοφονίες έφηβων κοριτσιών ο φέρελπις συγγραφέας με το παράδοξο όνομα Βοΐων Τουρής; Είναι άραγε αυτός ο ίδιος ο «Γύπας» ή μήπως ο διαβόητος καταζητούμενος αντέγραψε την υπόθεση του βιβλίου του προκειμένου να τον εμπλέξει, για κάποιον άγνωστο λόγο, στα εγκλήματά του;

Σε αυτά τα ερωτήματα καλούνται να απαντήσουν ο συνταξιούχος αστυνομικός και νυν ιδιωτικός ερευνητής Μάνος Βαρσάμης και η συνεργάτιδά του, η ψυχολόγος Έλσα Γληνού. Πασχίζοντας να ξετυλίξουν το κουβάρι αυτής της τόσο περίπλοκης υπόθεσης, θα βρεθούν αντιμέτωποι με έναν παρανοϊκό και αδίστακτο δολοφόνο που, κρυμμένος καλά στο σκοτάδι, σκορπίζει γύρω του τον τρόμο και τον θάνατο με όπλο του το αψέντι, επισφραγίζοντας τη φρίκη με την ευωδιά των τριαντάφυλλων…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard