ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΧΛΟΗ Ν.ΑΜΑΡΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ "ΙΣΩΣ" ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΟΥΡΟΣ

 Οι ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΟΥΡΟΣ παρουσίασαν την ποιητική συλλογή «ΙΣΩΣ» και

εμείς κάναμε μια μίνι συνέντευξη με τη συγγραφέα κ. ΧΛΟΗ Ν.

ΑΜΑΡΑΝΤΟΥ, την οποία σας παρουσιάζουμε.




1)Σύστησέ μας με λίγα λόγια την ΧΛΟΗ Ν. ΑΜΑΡΑΝΤΟΥ, για να σας γνωρίσουμε.


Κατ’ αρχήν σας ευχαριστώ πολύ για την τιμητική πρόσκλησή σας για συνέντευξη.

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Νεάπολη Αθηνών.

Τελείωσα το Λύκειο Αρσακείου Ψυχικού, σπούδασα Γαλλικά, Αγγλικά και είμαι

κάτοχος Ανώτερου Διπλώματος Γαλλικής Λογοτεχνίας και Αγγλικής Γλώσσας.

Επίσης, είμαι κάτοχος κρατικών Πτυχίων Αισθητικής, Κομμωτικής και Πτυχίων

Μουσικής: Πιάνου, Ωδικής, Αρμονίας, Αντίστιξης, Αρμονίου, Μουσικής και

Ηχητικής Τεχνολογίας.

Μετά από επαγγελματική πορεία 42 ετών στην σχολή «ΝΙΚΟΣ ΑΜΑΡΑΝΤΟΣ»,

ως Διευθύντρια Σπουδών και Πρόεδρος, είμαι σήμερα συνταξιούχος.

Έχω γράψει 18 βιβλία που αφορούν την εργασία μου, έχουν εκδοθεί 4 ποιητικές

μου συλλογές, 2 μουσικά CD σε μουσική και ενορχήστρωση δική μου, 1 μουσικό

CD σε ποίησή μου και μουσική του συνθέτη κ. Γιώργου Πολύζου και έχω

αποκτήσει το 1ο Βραβείο στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Body Painting, το 1998,

που έγινε στην Αθήνα, σε συνεργασία μου με τον Κύπριο Εικαστικό, κ. Ανδρέα

Παρασκευά.

Από τον γάμο μου απέκτησα 2 γιούς και σήμερα έχω και 5 εγγονούς.


2)Το βιβλίο «ΙΣΩΣ...» που κρατάω στα χέρια μου είναι η νέα

ποιητική συλλογή σας. Μιλήστε μας για το βιβλίο, πως

προέκυψε ο τίτλος του;


Η ποιητική μου συλλογή “ Ίσως... “ είναι ένα σύνολο των καλλιτεχνικών μου

δραστηριοτήτων που αφορούν την ποίηση, τα εικαστικά και την μουσική .

Αποτελείται από 31 νέα ποιήματά μου. Επίσης, 8 βραβευμένα ποιήματά μου.

Παράλληλα,γίνεται ξεχωριστή αναφορά σε 19 μελοποιημένα ποιήματά μου, στους

συνθέτες και στους ερμηνευτές της 1ης εκτέλεσης, με αναλυτικά στοιχεία που

μπορείτε να τα βρείτε και να τα ακούσετε στο You Tube.

Περιλαμβάνει 15 έργα μου ζωγραφικής σε ασπρόμαυρη έκδοση και 2 παρτιτούρες

με νότες μουσικής, τραγουδιών σε ποίησή μου.

Η πρώτη παρτιτούρα αφορά την μουσική μου σύνθεση Fly With Us! για βιολί, σε

δική μου ενορχήστρωση, την οποία συμπλήρωσα με ποίησή μου και έτσι

δημιουργήθηκε το τραγούδι “Έλα Μαζί - Fly With Us!”, το οποίο ερμήνευσε σε 1η

εκτέλεση, η κ. Μπέσσυ Αργυράκη.

Η 2η παρτιτούρα αφορά το βραβευμένο ποίημά μου “Άνθρωποι Ένα”, το οποίο

έλαβε το 1ο Βραβείο σε διαγωνισμό ποίησης το 2012 και μελοποιήθηκε το 2014

από τον συνθέτη κ. Γιώργο Πολύζο, το οποίο ερμηνεύει παιδική χορωδία.

O τίτλος της ποιητικής μου συλλογής “Ίσως...”, ήταν από τους πρώτους που μου

ήρθαν στο μυαλό, από το ποίημά μου με τον ομώνυμο τίτλο. Γράφω στο ποίημά

μου: Ίσως είναι οι στιγμές που γυρίζουν στο νου και μας υπενθυμίζουν πως τα

χρόνια κυλούν...


3)Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης των ποιημάτων που

περιλαμβάνει το βιβλίο σας?


Η ποιητική μου συλλογή καταπιάνεται με ποικίλα θέματα, οπότε δεν πρόκειται για

μία συγκεκριμένη πηγή έμπνευσης, αλλά για πολλές διαφορετικές στιγμές

αγάπης, χαράς, ευτυχίας, λύπης, ομορφιάς, που με οδήγησαν να εκφράσω τα

συναισθήματά μου με λέξεις και πάντα με αγάπη.


4) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους

αναγνώστες που θα το διαβάσουν;


Γράφω: Η ομορφιά στην ζωή, είναι Αγάπη!

Αγάπη, αυτό είναι το μήνυμά μου προς τους αναγνώστες. Η αγάπη είναι μια λέξη

τόσο απλή και τόσο μεγαλειώδης. Αποτελεί το μεγαλύτερο κεφάλαιο της

εξελικτικής μας πορείας με μοναδικά συναισθήματα αυταπάρνησης και

ανιδιοτέλειας.

Θεωρείται ως η σημαντικότερη πτυχή της ζωής που εκφράζει την ανθρώπινη

ύπαρξή μας σε κάθε μας βήμα.


5) Γιατί αποφασίσατε να γράφετε ποιήματα και όχι ένα

μυθιστόρημα; Τι είναι αυτό που σας γοητεύει στο ποιητικό

λόγο, σε σχέση με άλλα είδη λογοτεχνίας;


Αγαπώ την ποίηση και γι αυτήν γράφω. Είναι το είδος γραφής που μπορείς με

λίγες λέξεις να γράψεις ένα μυθιστόρημα πολλών σελίδων. Μέσω της ποίησης

μεταδίδεις με ακρίβεια τα συναισθήματά σου, εκφράζεσαι για όλα όσα υπάρχουν

ή γίνονται γύρω σου, οι δε λέξεις σου γίνονται εικόνες και συναισθήματα για τον

αναγνώστη.

Δεν θα μπορούσα να γράψω εύκολα, μυθιστόρημα.


6)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια.


Το γράψιμο, η μουσική, η ζωγραφική υπάρχουν καθημερινά στην ζωή μου. Είναι

οι αγαπημένες μου ενασχολήσεις. Εύχομαι η 4η ποιητική μου συλλογή “Ίσως...”

Εκδόσεις ΚΟΥΡΟΣ, που μόλις ολοκληρώθηκε, να ταξιδέψει μελλοντικά και να

βρει πολλούς αναγνώστες. Παράλληλα έχω αρχίσει να ετοιμάζω κάτι νέο που

αφορά το σύνολο των πολιτιστικών μου δράσεων από το 2000, στην μουσική και

όχι μόνο.


7)Η ποίηση στις ημέρες μας δεν έχει τη θέση που κατείχε

παλαιότερα. Για ποιο λόγο πιστεύετε πως συμβαίνει αυτό και πως θεωρείτε ότι θα

είναι το μέλλον της;


Δεν είμαι σίγουρη αν η θέση της ποίησης στις ημέρες μας δεν έχει τη θέση που

κατείχε παλαιότερα. Πάντοτε, κατά τη γνώμη μου, δεν ήταν εύκολο, να φτάσει η

ποίηση σε μεγάλο αριθμό ανθρώπων.

Πιστεύω όμως, ότι πάντα θα υπάρχει αναγνωστικό κοινό να υποστηρίξει την

ποίηση γιατί γενικά απευθύνεται στο συναίσθημα, οξύνει την ευαισθησία μας, μας

συγκινεί, μας προβληματίζει, είναι μια απόπειρα διείσδυσης στην πραγματικότητα

και όχι μόνο φυγή από αυτήν και πολλές φορές με το δικό της τρόπο μας οδηγεί

στην αυτογνωσία.

« Η ποίηση έχει τη ρίζα της στην ανθρώπινη ανάσα και τι θα γινόταν αν η πνοή

μας λιγόστευε;», αναρωτιέται ο Γεώργιος Σεφέρης, ένα ερώτημα που ακούγεται

επιτακτικότερο από ποτέ.


8) Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας ποιητές, πείτε μας δύο

Έλληνες και δύο ξένους και αν σας επηρέασαν να γράψετε

την δικιά σας ποιητική συλλογή.

Είναι πολλοί οι ποιητές των οποίων θαυμάζω το έργο, όπως ο Οδυσσέας Ελύτης, ο

Γιώργος Σεφέρης, ο Κωνσταντίνος Καβάφης, ο Γιάννης Ρίτσος, ο Τάσος

Λειβαδίτης, Νίκος Καββαδίας, ο Φερνάντο Πεσσόα, ο Τόμας Στερνς Έλιοτ, ο

Χαλίλ Γκιμπράν και πολλοί άλλοι. Αγαπημένοι μου ποιητές είναι ο Γιάννης Ρίτσος,

ο Οδυσσέας Ελύτης, ο Ζακ Πρεβέρ και ο Χαλίλ Γκιμπράν. Ξέρετε, όταν διαβάζεις

ποίηση και γενικά λογοτεχνία πάντα σου μένουν στην μνήμη κάποια στοιχεία που

σε άγγιξαν. Έτσι πιστεύω επηρεάστηκα κι εγώ και άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο

να εκφραστεί μέσω της ποίησης.


9) Αφιερώστε στους αναγνώστες μας, τους αγαπημένους σας

στίχους από το νέο βιβλίο σας “ΙΣΩΣ...”


Στίχοι από το ποίημά μου “ΠΟΤΕ”


Με αγάπη, ηρεμία, σεβασμό και λογική,

απέρριψε όλα όσα σε εμποδίζουν


να εκφραστείς.

Και

Από το ποίημά μου “ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΟΥ”


Στην εποχή μου μιλούσαμε για τα φεγγάρια

σε χρυσοποίκιλτες ακρογιαλιές,

που περπατώντας ξυπόλητοι στην άμμο,

γράφαμε ιστορίες αγάπης, τρυφερές.


Και


Από το ποίημά μου “ΙΣΩΣ...”


Ίσως είναι οι στιγμές που γυρίζουν στο νου

και μας υπενθυμίζουν πως τα χρόνια κυλούν...


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για ακόμη μια

φορά και θα ήθελα να μας πείτε πού και πώς μπορούμε να βρούμε

εσάς και το βιβλίο σας.


Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να σας ευχαριστήσω θερμά, και να σας ευχηθώ

καλή δύναμη στο έργο σας.


Mπορείτε να με βρείτε στις κάτωθι διευθύνσεις:

Facebook: facebook.com/ChloeAmarantou

You Tube: @chloe.n.amarantou8747

Instagram: @chloeamarantou


Το βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε στις Εκδόσεις ΚΟΥΡΟΣ, Πειραιώς 8,


Ομόνοια-Αθήνα, τηλ. 2105240424, email: kouros.books@gmail.com και στο e-

shop των εκδόσεων ΚΟΥΡΟΣ.


Επίσης, στα συνεργαζόμενα βιβλιοπωλεία:

Ιανός, Όταν, Παρ' Ημιν, Ποθητός, Καρακότσογλου και κατόπιν παραγγελίας σε

οποιαδήποτε άλλο βιβλιοπωλείο σε όλη την Ελλάδα.




Η ποιητική συλλογή “ Ίσως... ”, της Χλόης Ν. Αμαράντου, εκδόθηκε
από τις Εκδόσεις ΚΟΥΡΟΣ, το καλοκαίρι του 2023.
Είναι ένα δείγμα για τον τρόπο που βλέπει, βιώνει και αισθάνεται τα
γεγονότα, γράφει και ζωγραφίζει τη φύση και την ζωή της και
επηρεασμένη από τις καταστάσεις, εκφράζει τα συναισθήματά της
απλά, δοσμένα πάντοτε με αγάπη, όπως αναφέρει η ίδια στον πρόλογό
της.
Η ποιητική συλλογή “ Ίσως... “ αποτελείται από 31 νέα ποιήματά
της.
Περιλαμβάνει αναλυτικά 8 βραβευμένα ποιήματά της, γίνεται
ξεχωριστή αναφορά σε 19 μελοποιημένα ποιήματά της, στους
συνθέτες και στους ερμηνευτές της 1ης εκτέλεσης, με αναλυτικά
στοιχεία που μπορείτε να τα βρείτε και να τα ακούσετε στο You Tube.
Περιλαμβάνει επίσης, 15 έργα της ζωγραφικής σε ασπρόμαυρη
έκδοση και 2 παρτιτούρες με νότες μουσικής, τραγουδιών σε
ποίησή της.
Η πρώτη παρτιτούρα αφορά την μουσική της σύνθεση FLY WITH
US! για βιολί, σε δική της ενορχήστρωση, την οποία συμπλήρωσε με
ποίησή της και έτσι δημιουργήθηκε το τραγούδι ΕΛΑ ΜΑΖΙ - FLY
WITH US, το οποίο ερμήνευσε σε 1η εκτέλεση, η κ. Μπέσσυ
Αργυράκη.
Η 2η παρτιτούρα αφορά το ποίημά της “ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΝΑ”, το
οποίο έλαβε το 1ο Βραβείο σε διαγωνισμό ποίησης το 2012 και
μελοποιήθηκε το 2014 από τον συνθέτη κ. Γιώργο Πολύζο, το οποίο
ερμηνεύει παιδική χορωδία.
Ευχόμαστε στην Χλόη Ν. Αμαράντου, να είναι καλοτάξιδη η ποιητική
της συλλογή “Ίσως...”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard