ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΜΑΡΙΑ ΚΩΛΕΤΤΑ για το βιβλίο της «ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΣΜΙΓΟΥΝ ΟΙ ΚΟΣΜΟΙ» από τις ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε
τη συγγραφέα κ. ΜΑΡΙΑ ΚΩΛΕΤΤΑ  με το βιβλίο της, «ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ
ΣΜΙΓΟΥΝ ΟΙ ΚΟΣΜΟΙ» από τις ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ.




1.Κα ΜΑΡΙΑ ΚΩΛΕΤΤΑ συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας. Πότε
ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;

Καλησπέρα και σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία. Ξεκίνησα να γράφω το βιβλίο
αυτό στα τέλη του 2018 και το ολοκλήρωσα στις αρχές του 2020.

2.Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας;

Αφορμή για τη συγγραφή του βιβλίου αυτού ήταν η βαθιά μου ανάγκη να
εξωτερικεύσω μια παρόμοια ιστορία που υπήρχε μέσα μου για χρόνια, ίσως και από
τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Η πρωταγωνίστρια ήταν πάντα εκεί, άκουγα τη
φωνή της στα κενά ανάμεσα στις σκέψεις, μου ψιθύριζε την ιστορία της
ακολουθώντας με στο σκοτάδι, ένιωθα πως την έβλεπα να κρύβεται στις φυλλωσιές
των δέντρων και να καρτεράει για ένα βλέμμα μου. Αλλά με φόβιζε. Με φόβιζε η
δύναμη της φωνής της, η σχέση που ίσως εγώ είχα μαζί της. Ώσπου, αντί να
προσπαθώ να κρυφτώ από εκείνη, αποφάσισα να την αγκαλιάσω και να την ακούσω.
Και μου χάρισε την ιστορία της, μια ιστορία που νιώθω πως, μαζί της, την έχω βιώσει
κι εγώ.

3.Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά σημεία του βιβλίου σας, που θα
κρατήσουν τον αναγνώστη να διαβάσει την ιστορία σας μέχρι την τελευταία
του σελίδα;

Η ιστορία της Ζωής και του Πέτρου είναι τόσο δυνατή που αξίζει να διαβαστεί σαν
ένα παράδειγμα θάρρους για την αντιμετώπιση των δυσκολιών της ζωής. Οι
ανατροπές, οι δυσκολίες, οι αντιξοότητες αλλά και το απρόβλεπτο των εξελίξεων
νομίζω πως κάνουν πολλούς αναγνώστες να διαβάζουν το βιβλίο απνευστί, σε μία
νύχτα.

4.Διαβάζετε τα βιβλία σας μετά την έκδοσή τους; Υπάρχει κάτι που θα
θέλατε να αλλάξετε στην ιστορία σας τώρα;

Διάβασα το βιβλίο τη στιγμή που το έπιασα στα χέρια μου γιατί ήθελα να βιώσω
ολοκληρωμένα την εμπειρία που ήθελα να προσφέρω στους αναγνώστες μου. Δεν θα
άλλαζα κάτι στην ιστορία. Εξάλλου, η πλοκή και η λύση του δράματος ήρθαν μέσα
από πολλή σκέψη, η ιστορία είχε κλείσει πολύ καιρό μέσα μου πολύ πριν γραφτεί στο
χαρτί.

5.Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που
απορρίφθηκε;

Επέλεξα τον τίτλο μέσα από πολλούς υποψήφιους και μετά από πολλή σκέψη καθώς
ήθελα να εκφράζει απόλυτα την κεντρική ιδέα και το μήνυμα του βιβλίου. Ο τίτλος
«Εκεί όπου σμίγουν οι κόσμοι» αναφέρεται σε εκείνες τις αγάπες που υπερβαίνουν
τις έννοιες του χρόνου και του χώρου φτιάχνοντας το δικό τους σύμπαν και σ’
εκείνους τους έρωτες που, ξεπερνώντας εγωισμούς και πάθη, μεταμορφώνονται οι
ίδιοι σε εικόνες γεμάτες χρώματα. Οι πρωταγωνιστές, σε όλη την ιστορία, ζουν εκεί
όπου σμίγουν οι κόσμοι, μακριά από όλους αυτούς που επηρέασαν την πορεία τους.

6.Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε
καλύτερα.

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κρήτη και νιώθω τυχερή που πρόλαβα να γνωρίσω
την παράδοση, τα έθιμα και τις ιστορίες του τόπου αυτού. Επίσης, από τότε που
θυμάμαι τον εαυτό μου, είμαι βυθισμένη σ’ ένα βιβλίο. Έχω ταξιδέψει σε τόπους και
σε χρόνους μακρινούς και με τη φαντασία μου έχω πλάσει αμέτρητες ιστορίες. Κι ένα
μακρινό παιδικό όνειρό μου ήταν να βρω τον τρόπο οι ιστορίες αυτές να ακουστούν,
να βρουν τη θέση τους στις καρδιές των ανθρώπων. Τώρα πια, νομίζω πως κατάφερα
να ανοίξω ένα μικρό μονοπάτι, ένα μικρό παράθυρο στον φανταστικό κόσμο, εκεί
όπου όλα είναι δυνατό να συμβούν.

7.Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο ηλεκτρονικό βιβλίο,
εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Προς το παρόν, με κλειστά μάτια, θα επέλεγα το έντυπο βιβλίο. Για μένα, το βιβλίο
δεν είναι μόνο η ιστορία που περιέχει. Είναι το χαρτί, το μελάνι, η μυρωδιά, η
αίσθηση που αφήνει στα χέρια μου, η οικειότητα που αποκτώ μαζί του και η θέση
που παίρνει στη βιβλιοθήκη μου και στην καρδιά μου. Για μένα το βιβλίο είναι κάτι
έμψυχο, ένας φίλος, μια συντροφιά.

8.Πιστεύετε ότι το ελληνικό αναγνωστικό κοινό αυξάνεται χρόνο με το
χρόνο; Ποιο νομίζετε ότι θα είναι το μέλλον του ελληνικού βιβλίου τα
επόμενα χρόνια;

Νομίζω πως το βιβλίο θα έχει μια σταθερή άνοδο τα επόμενα χρόνια καθώς αυτό που
προσφέρει δεν μπορεί να αντικατασταθεί από οποιοδήποτε άλλο μέσο. Επίσης, στη
χώρα μας, υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι συγγραφείς που έχουν να προσφέρουν πολλά
στα ελληνικά γράμματα.

9. Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;

Αν και το βιβλίο «Εκεί όπου σμίγουν οι κόσμοι» εκδόθηκε μόλις πριν δύο μήνες, ήδη
δουλεύω το επόμενο μυθιστόρημα. Πρόκειται για μια ιστορία που διαδραματίζεται κι
αυτή στην Κρήτη αλλά καταπιάνεται με κάτι τελείως διαφορετικό.

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια
φορά και θα ήθελα να μας πείτε πού και πώς μπορούμε να βρούμε εσάς και
το βιβλίο σας.

Το βιβλίο είναι άμεσα διαθέσιμο σε όλα τα μεγάλα βιβλιοπωλεία της Αθήνας και της
Κρήτης αλλά μπορείτε, επίσης, να το παραγγείλετε σε όλα τα βιβλιοπωλεία της
χώρας και να το παραλάβετε εντός λίγων ημερών. Εναλλακτικά, μπορείτε να το
παραγγείλετε και από την ηλεκτρονική σελίδα των Πρότυπων Εκδόσεων Πηγή.
Εμένα, μπορείτε να με βρείτε στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
mkoletta78@gmail.com και στο Facebook ως Μαρία Κωλέττα.




Εκεί όπου σμίγουν οι Κόσμοι
Συγγραφέας: Μαρία Κωλέττα,
Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή


Η Φωτεινή είναι µια νεαρή δασκάλα που ζει στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας και αναλαµβάνει να παραλάβει τα κλειδιά ενός σπιτιού το οποίο η µητέρα της κληρονόµησε από µια θεία της και στο οποίο έζησε για λίγο στα παιδικά της χρόνια.

Από την πρώτη της επίσκεψη στο σπίτι αυτό, θα γεννηθούν µέσα της συναισθήµατα που µέχρι τότε δεν γνώριζε ότι υπήρχαν, µια νοσταλγία, µια περίεργη και µυστήρια αίσθηση ότι οι τοίχοι του κρύβουν µια ανείπωτη ιστορία, ένα οικογενειακό µυστικό που φωλιάζει στη σοφίτα και περιµένει για χρόνια να φανερωθεί.

Το κουβάρι αρχίζει να ξετυλίγεται όταν η Φωτεινή πιάνει στα χέρια της ένα χειρόγραφο βιβλίο που η γιαγιά της είχε αφήσει στη µικρή κόρη της, λίγο πριν πεθάνει από καρκίνο στα τριάντα πέντε της χρόνια. Το βιβλίο αυτό είναι η αφορµή για να να ταξιδέψει στην Κρήτη, προκειµένου ν’ ανακαλύψει τι πραγµατικά συνέβη στον παππού της στην Κατοχή και ν’ αναζητήσει τα προσωπικά αντικείµενα της γιαγιάς της που είχε κρύψει κάποτε σ’ ένα µικρό σπίτι δίπλα σ’ ένα ποτάµι.

Και τότε, ανοµολόγητες αναµνήσεις αναδύονται στο φως και η σιωπή σπάει. Η αγάπη και η απώλεια, η προδοσία και η συγχώρεση στροβιλίζονται, χωρίζονται κι ενώνονται αέναα εκεί όπου σµίγουν οι κόσµοι…

Μια συγκινητική ιστορία για την απώλεια, τον έρωτα και τη λυτρωτική δύναµη της συγχώρεσης, στα δυσκολότερα χρόνια της Κρήτης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard