ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤO ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΚΩΣΤΑ ΓΡΟΣΟΜΑΝΙΔΗ για το βιβλίο του «ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΣΥΜΠΑΝ» από τις ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τo
συγγραφέα κ. ΚΩΣΤΑ ΓΡΟΣΟΜΑΝΙΔΗ με το βιβλίο του «ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ
ΣΥΜΠΑΝ» από τις ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ




1.Κε ΓΡΟΣΟΜΑΝΙΔΗ συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας. Πότε
ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;

Πρόκειται για είναι ένα φανταστικό μυθιστόρημα που μας ταξιδεύει στη
Σκωτία στη δεκαετία του 1970. Περιγράφει τις αγωνίες και τις αναζητήσεις
ενός νεαρού που μεγάλωσε στην επαρχία της Σκωτίας και έχασε πολύ
νωρίς τον πατέρα του. Θα ανακαλύψει ένα άγνωστο σήμα από το
υπερπέραν και προτού το καταλάβει βρίσκεται να ταξιδεύει σε ένα
φανταστικό κόσμο, σε ένα κόσμο που όλα είναι όμοια με τον κόσμο μας
μόνο τα χρώματα είναι διαφορετικά, φανταχτερά, άλλα πορτοκαλιά, άλλα
ροζ, μα και κίτρινα πράσινα και μπλε. Έχει ανακαλύψει ένα φανταστικό
παράλληλο κόσμο ή είναι όλα αποκυήματα της φαντασίας του…..
Πρόκειται για ένα υπαρξιακό οδοιπορικό μέσα από μια φανταστική
ιστορία μυθοπλασίας. Η αγωνία ενός αγοριού να κατανοήσει το σύμπαν,
την αγωνία του για την απώλεια, για το νόημα της ζωής πάνω στο πλανήτη
μας.
Το έργο ξεκίνησα να το γράφω το χειμώνα το 2019 και που πήρε πάνω από
τρία χρόνια να το αποτελειώσω όχι όμως σε καθημερινή βάση. Αφιέρωσα
αρκετό χρόνο και έκανα αρκετή έρευνα με σκοπό ένα άρτιο, ένα άξιο
λόγου αποτέλεσμα που πιστεύω πως θα καθηλώσει τους αναγνώστες.

2.Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας;

Δεν νομίζω ότι η πηγή έμπνευσης αυτού του έργου είναι μία μόνο,
υπήρξαν πολλές επιρροές μέσα στα χρόνια, βιβλία, όπως “1984” του
George Orwell και “η ζωή του Πι” του Yan Martel, αλλά και ταινίες
επιστημονικής φαντασίας με πιο σημαντική τις “Στενές Επαφές Τρίτου
Τύπου” του Steven Spielberg

3.Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά σημεία του βιβλίου σας, που θα
κρατήσουν τον αναγνώστη να διαβάσει την ιστορία σας μέχρι την
τελευταία του σελίδα;

Πέρα από την ίδια την ιστορία που ακουμπά θέματα που μας απασχολούν
λίγο πολύ όλους, νομίζω ότι δυνατά σημεία αυτού του έργου είναι οι
ζωντανές περιγραφές, η μουσικότητα του λόγου και η αίσθηση ανατροπής
που κυριαρχεί από την αρχή μέχρι το τέλος

4.Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που
απορρίφθηκε;

Ο τίτλος «Παράλληλο Σύμπαν» ήταν ο πρώτος που μου ήρθε στο νου αλλά
δεν τον υιοθέτησα, αντ’ αυτού προτίμησα τον τίτλο «Ένα ταξίδι, ένα
Παραμύθι μια Ιστορία». Ύστερα όμως από διαβούλευση με τους
ανθρώπους της εκδοτικής καταλήξαμε πίσω στον αρχικό τίτλο.

5.Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας
γνωρίσουμε καλύτερα.

Η ζωή μου μέχρι πρόσφατα δεν είχε καμία σχέση με την συγγραφή πέρα
από μερικά επιστημονικά συγγράμματα. Οι σπουδές μου αλλά και οι
επαγγελματική μου ενασχόληση περιορίζεται στις θετικές επιστήμες.
Πάντοτε όμως με συγκινούσαν οι ευρηματικές ιστορίες, και είχα ιδιαίτερη
αγάπη για τις ιστορίες και τα έργα επιστημονικής φαντασίας. Μου άρεσε
από μικρό παιδί να γράφω, μόνο όμως σε μεγάλη ηλικία αποφάσισα να
ασχοληθώ αφιερώνοντας αρκετό από το χρόνο μου στη συγγραφή
μυθιστορημάτων που νομίζω θα συγκινήσουν το αναγνωστικό κοινό.

6.Πείτε μας δύο αγαπημένους σας Έλληνες συγγραφείς και δύο
αγαπημένα σας βιβλία που διαβάσατε τώρα τελευταία.

Ο αγαπημένος μου Έλληνας συγγραφέας όλων των εποχών είναι ο Νίκος
Καζαντζάκης κυρίως για την ιδιαίτερη γλώσσα που χρησιμοποιεί,
τελευταία μου αρέσει και ο Χρήστος Χωμενίδης.
Από τα βιβλία που διάβασα τελευταία και μου έκαναν εντύπωση ήταν, «Η
δίκη Σουάρεφ» του Χ. Χωμενίδη και «The midnight library» του Matt Haig

7.Πιστεύετε ότι το ελληνικό αναγνωστικό κοινό αυξάνεται χρόνο με το
χρόνο; Ποιο νομίζετε ότι θα είναι το μέλλον του ελληνικού βιβλίου τα
επόμενα χρόνια;

Ναι νομίζω ότι αυξάνεται, σε αυτό βοήθησε πολύ και η καραντίνα αλλά
είναι ακόμη σχετικά περιορισμένο. Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια
πολλοί Έλληνες ασχολούνται με το γράψιμο και τη συγγραφή. Έτσι
παρατηρείται μια υπερ-πληθώρα προσφοράς από τίτλους που έχουν όμως
περισσότερο ποσοτικά παρά ποιοτικά χαρακτηριστικά, σε μια ιδιαίτερα
μικρή αγορά. Πιστεύω πάντως, πως υπάρχουν αρκετοί αξιόλογοι νέοι
Έλληνες συγγραφείς, αρκεί μόνο να τους αναζητήσει κανείς και τους
διαβάσει.

8. Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;

Αυτή τη στιγμή προετοιμάζω ένα μυθιστόρημα αστυνομικής λογοτεχνίας,
θα είναι τύπου νουάρ ένα είδος που αγαπώ ιδιαίτερα. Θα είναι
πρωτοποριακό, θα δοκιμάσω διαφορετικές τεχνικές αφήγησης που θα
απογειώσουν την αγωνία και την πλοκή

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια
φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς
και το βιβλίο σας.

Εγώ σας ευχαριστώ για τη δυνατότητα που μου δίνεται να παρουσιάσω
τον εαυτό μου και το έργο μου στο αναγνωστικό σας κοινό. Το βιβλίο
διατίθεται από όλα τα βιβλιοπωλεία, τα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία, και το
ηλεκτρονικό κατάστημα των εκδόσεων Πηγή στο
https://www.pigi.gr/product/vivlio-fantasias-yparksiako-parallilo-sympan-
ekdoseis-pigi/
Όποιος to επιθυμεί, θα είναι μεγάλη μου χαρά να επικοινωνήσει μαζί μου
είτε μέσω των προσωπικών μου σελίδων στα social media, Konstantinos
Grosomanidis, είτε στην προσωπική μου ιστοσελίδα
www.konstantinosgrosomanidis.com







Παράλληλο Σύμπαν
Συγγραφέας: Κώστας Γροσομανίδης,
ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ


Κάπου εκεί ανασκουµπώθηκα, άφησα κατά µέρος τις επιφυλάξεις µου και συνέχισα την περιήγησή µου στον εξωγήινο τόπο. Δεν µε χώριζαν παρά λίγα σκαλοπάτια από το έδαφος, έτσι οπλίστηκα µε µπόλικη περιέργεια και κράτησα τα µάτια µου ορθάνοιχτα.

Και τι να πω για όσα αντίκρισα! Ήρθα αντιµέτωπος µε µια εντελώς σουρεαλιστική εικόνα. Αντίκρισα παντού πανύψηλα όµοια κτήρια, σαράντα –ίσως και πενήντα– όροφοι ψηλά, που εκτείνονταν µπροστά µου σε ό,τι χρώµατα µπορείς να φανταστείς: άλλα µπλε κι άλλα άσπρα, µα και ροζ, πράσινα, πορτοκαλί. Όλα τους στρογγυλά –τα πιο ψηλά από αυτά οβάλ, άλλα σε σχήµα αυγού, άλλα σφαιρικά– κι έτσι πολύχρωµα που ήταν έµοιαζαν µε µεγάλες χριστουγεννιάτικες µπάλες. Προχώρησα κοιτώντας αποχαυνωµένος αριστερά και δεξιά όπου βάδιζα, ώσπου έφτασα µπροστά σε δύο µεγάλους κοκκινόχρωµους τρούλους – φάνταζαν όµοιοι µε τα µάτια ενός γιγάντιου σκαθαριού. Έµεινα άφωνος να παρατηρώ την εξωγήινη αυτή µεγαλούπολη και άρχισα να περπατώ στους πολυσύχναστους δρόµους της…

Είµαστε σε θέση να ανακαλύψουµε τα µυστικά της ζωής; Υπάρχει λόγος για να ζούµε ή απλώς αναπνέουµε, ζούµε και πεθαίνουµε; Είµαστε µόνοι µας στο σύµπαν; Μόνοι εκεί έξω; Μόνοι κυρίαρχοι ανάµεσα στα είδη; Υπάρχει Θεός ή όλα δηµιουργήθηκαν στην τύχη;

Όσο το σκεφτόµουν, τόσο περισσότερο βυθιζόµουν στα αναπάντητα ερωτήµατα της ζωής και στα µεγάλα αδιέξοδά της.

Μια απίστευτη ιστορία ανάµεσα στo όνειρα και την πραγµατικότητα. Ο αγώνας να κατανοήσει κανείς τον κόσµο, η αναζήτηση στο όνοµα της ευτυχίας και της ίδιας της ζωής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard