ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΕΛΕΝΑ ΓΚΙΚΑ-ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ για το βιβλίο της «Η ΖΩΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΄ΚΛΕΨΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ


Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΕΛΕΝΑ ΓΚΙΚΑ-ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ, του βιβλίου «Η ΖΩΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΄ΚΛΕΨΑ», που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ.




1)Κα ΕΛΕΝΑ ΓΚΙΚΑ-ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε εσάς και το καινούργιο βιβλίο σας. Πείτε μας, είχατε ονειρευτεί από μικρή να γίνεται συγγραφέας? πότε και πως ξεκινήσατε την συγγραφή.

Σας ευχαριστώ κι εγώ για την φιλοξενία στο BeautyDayswithaBook! Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, ήξερα πως τα βιβλία θα είχαν ένα ιδιαίτερο ρόλο στη ζωή μου. Διάβαζα άνετα από τεσσάρων ετών και από τότε υπήρξα πάντα κλασσική βιβλιοφάγος. Η ιδέα της συγγραφής με συντροφεύει από τα πρώτα μου εφηβικά χρόνια αλλά η ολοκλήρωση και δημοσίευση ενός συγγραφικού μου έργου ήρθε αρκετά αργότερα, σε μια πιο ώριμη και κατασταλαγμένη ηλικία.

2) Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας «Η ΖΩΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΄ΚΛΕΨΑ».

Το «Η ΖΩΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ‘ΚΛΕΨΑ» είναι ένα μυθιστόρημα που μιλά για εκείνες τις σχέσεις που είναι πιο δυνατές από το θάνατο και το χρόνο. Δύο αδελφές δίδυμες, με έναν άρρηκτο δεσμό ανάμεσά τους που δοκιμάζεται και κλονίζεται από έναν έρωτα τόσο δυνατό που όσες φορές και να ματαιωθεί βρίσκει πάντα τρόπο να ξανανθίσει. Δύο πολύ δυνατές σχέσεις σε πόλεμο μεταξύ τους, που διανύουν τους αιώνες αναζητώντας λύτρωση και δικαίωση.


3)Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης αυτού του μυθιστορήματος?

Η σχέση μεταξύ των διδύμων και το ονειρικό σκηνικό της καστροπολιτείας του Μυστρά. Εκεί μάλιστα εμπνεύστηκα την ιστορία και γι΄αυτό ο Μυστράς είναι ένας από τους πρωταγωνιστές του βιβλίου.

4)Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?

Το βιβλίο έχει ήδη αγαπηθεί πολύ και είμαι ευγνώμων που συνεχίζει τις διαδοχικές ανατυπώσεις ακόμα και σε περίοδο κλειστών βιβλιοπωλείων. Τα σχόλια που παίρνω από αναγνώστες δίνουν έμφαση στις δυνατές προσωπικότητες των ηρώων, στις συνεχείς ανατροπές, στα έντονα συναισθήματα και στις ιστορικές γνώσεις και πληροφορίες που δίνονται χωρίς ωστόσο να αφαιρούν τίποτα από την ταχύτητα της πλοκής.

5)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.

Πως υπάρχουν κάποιες αξίες που δεν είναι φθαρτές και προσωρινές. Αξίες όπως η αγάπη, η δικαιοσύνη, ο πραγματικός έρωτας. Πως η ανθρώπινη ψυχή είναι φτιαγμένη από φως και όσες διαδρομές και να κάνει μέσα στο σκοτάδι, στο φως τελικά θα επιστρέψει.

6)Πείτε μας, πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ.

Η συνεργασία μου με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ είναι μια τεράστια τιμή για μένα και ένα από τα καλύτερα πράγματα που μου έχουν συμβεί. Ξεκίνησε στις αρχές του 2018, όταν δέχτηκαν να εκδώσουν το μυθιστόρημά μου «Καθρέφτες και είδωλα» και συνεχίστηκε με το «7+1 καθημερινά αμαρτήματα ηγεσίας» το 2020 και τώρα με το «Η Ζωή που σου κλεψα». Δεν θα μπορούσα να ονειρευτώ ένα καλύτερο σπίτι για τα βιβλία μου.

7)Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία;
Εσείς διαβάζετε? πείτε μας συγγραφείς και βιβλία που ίσως σας έχουν επηρεάσει.

Συνηθίζω να λέω πως τα χρήματα που ξοδεύουμε σε ταξίδια και βιβλία είναι τα καλύτερα ξοδεμένα χρήματα. Η καλύτερη επένδυση που μπορούμε να κάνουμε. Και δεδομένου ότι τα βιβλία είναι ταυτόχρονα και ταξίδια, τείνω να ξοδεύω περισσότερα σ΄αυτά. Διαβάζω πάντα. Σε καθημερινή βάση υπάρχει κάποιο βιβλίο ανοιχτό κοντά μου και αρκετά που περιμένουν στη βιβλιοθήκη μου. Με έχουν επηρεάσει πολλοί συγγραφείς και ακόμα περισσότερα βιβλία. Αν πρέπει να ξεχωρίσω κάποια θα είναι η Οδύσσεια του Ομήρου και η Ασκητική του Νίκου Καζαντζάκη.

8)Υπάρχουν βιβλία αγαπημένα στη βιβλιοθήκη σας που δε θα τα δανείζατε σε κανέναν και γιατί;

Όχι. Υπάρχουν όμως αρκετά βιβλία που τα έχω αγοράσει πολλές φορές και τα έχω ξαναδανείσει ή ξαναχαρίσει. Τα μόνα που κρατάω είναι όσα έχουν προσωπικές αφιερώσεις από συγγραφείς αλλά απ΄αυτά συνήθως έχω διπλά και τριπλά αντίτυπα για να τα μοιραστώ και με άλλους.

9)Μιλήστε μας για τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια. Τι να περιμένουμε από εσάς και πόσο σύντομα?

Πιστεύω πως  μέσα στο επόμενο έτος θα κυκλοφορήσει και νέο βιβλίο μου. Ετοιμάζω ένα μυθιστόρημα μυστηρίου με αρκετή δόση έρωτα και χιούμορ.

10)Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

Εγώ σας ευχαριστώ για την τόσο όμορφη συζήτηση. Τα βιβλία μου είναι διαθέσιμα σε όλα τα βιβλιοπωλεία και φυσικά στην ιστοσελίδα των εκδόσεων Ψυχογιός. Όσο για μένα, μπορείτε να με βρείτε στο Facebook, στο Instagram και στο Linkedin ως Elena.gkika.petroulaki.






Η ΖΩΗ ΠΟΥ ΣΟΥ 'ΚΛΕΨΑ
ΕΛΕΝΑ ΓΚΙΚΑ-ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Δυο δίδυμες αδελφές και ένας άντρας ανάμεσά τους. Αγάπη, καθήκον και έρωτας μπλέκονται, συγκρούονται, χωρίζονται βίαια και ξανασμίγουν σε μια διαδρομή χωρίς τέρμα. Ένα γαϊτανάκι ψυχών που τις δένει ένας βαρύς όρκος και ένας ανεκπλήρωτος έρωτας.
Από το σήμερα στο μακρινό χθες, πάντα με φόντο τη μυστηριακή καστροπολιτεία του Μυστρά, οι δίδυμες δε θα πάψουν να αναζητούν τη λύτρωση.
Επειδή κάποιες ψυχές δεν τις γαληνεύει ο θάνατος.
Επειδή κάποιους έρωτες δεν τους νικά ο χρόνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard