REVIEW ΓΙΑ ΤΗΝ κρέμα Lifting SEB Με Υαλουρoνικό

 Πριν ένα μήνα, έφτασε στα χέρια μου η κρέμα Lifting SEB Με Υαλουρoνικό 50ml για την οποία είχα διαβάσει πολύ καλές κριτικές από bloggers και influencers διαφόρων ηλικιακών groups. Ηθελα να την δοκιμάσω και εγώ στην δική μου ώριμη επιδερμίδα για να έχω προσωπική άποψη, αφού ούτε 20 χρονών είμαι αλλά ούτε και μαθουσάλας. Διαπίστωσα λοιπόν από την πρώτη στιγμή που άνοιξα το βάζο της κρέμας, ότι η ατμόσφαιρα γέμισε με αρώματα της φύσης και σκέφτηκα ότι κάτι καλό θα δοκιμάσω.  Την άπλωσα στην επιδερμίδα του προσώπου μου, αφού το είχα καθαρίσει καλά από πριν, ότι η υφή της είναι απαλή, το χρώμα της λευκό, ενώ στρώνει με απαλές κινήσεις πολύ καλά στο δέρμα, απορροφάται και δεν γυαλίζει.


Τώρα λοιπόν μετά από αρκετές ημέρες χρήσης μπορώ να πω και εγώ με σιγουριά ότι η κρέμα Lifting SEB Με Υαλουρoνικό 50ml αναζωογονεί την επιδερμίδα, βελτιώνει την ελαστικότητα, θρέφει και ενυδατώνει το δέρμα. Μειώνει την εμφάνιση πανάδων, βοηθάει στην αναγέννηση των κυττάρων και στην μείωση ρυτίδων.

Ως βασικό συστατικό σε πολλές κρέμες και ορούς αντιγήρανσης, το θαυματουργό υαλουρονικό μπορεί να έχει τις παρακάτω δράσεις:


• Μειώνει τις ρυτίδες, τόσο τον αριθμό όσο και το βάθος τους,


• Μειώνει στις ρυτίδες έκφρασης,


• Μειώνει τα σημάδια γήρανσης δυσχρωμίες, πανάδες, λεκέδες


• Δίνει λάμψη και χρωματική ομοιομορφία στην επιδερμίδα


• Προστατεύει από τη φωτογήρανση


• Αναπλάθει κα συσφίγγει το δέρμα


• Αποκαθιστά την πυκνότητα των δομικών συστατικών του και την χαλάρωση 


• Προσφέρει βαθιά ενυδάτωση


•Βοηθάει στην ακμή


•Αφαιρεί μαύρα στίγματα 


•Ανόρθωση βλεφάρων 


•Εξαφανίζει τις σακούλες κάτω από τα μάτια 



Φίλες και φίλοι μου (ναι μπορούν να την χρησιμοποιήσουν και οι άνδρες) σας την προτείνω ανεπιφύλακτα γιατί αξίζει.

Θα την βρείτε στο site https://www.sebshop.gr/   και σας προτείνω να την συνδυάσετε με το Serum SEB με Υαλουρονικό, το οποίο σύντομα θα έχω στα χέρια μου για καλύτερα αποτελέσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard