REVIEW ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΟΥ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ PARFIMO.GR


Τον μήνα που μας πέρασε, το στοίχημα που έχω βάλει με τον εαυτό μου να ψωνίζω προϊόντα που χρειάζομαι χρησιμοποιώντας περίπου 20 ευρώ, μπορώ να πω ότι έγινε πάλι πραγματικότητα χάρη στις εκπτώσεις και της προσφορές του αγαπημένου μου e-shop parfimo.gr . Αγόρασα αγαπημένα προϊόντα που χρησιμοποιώ χρόνια τώρα για τα καλά τους αποτελέσματα αλλά και κάποια άλλα για πρώτη φορά και σήμερα θα τα μοιραστώ μαζί σας.



Clinique Moisture Surge™ 100-Hour -Auto-Replenishing Hydrator



Η ενισχυμένη ενυδατική gel-κρέμα που αγαπάω και δεν αποχωρίζομαι ποτέ. Παρέχει ενυδάτωση που εισχωρεί σε πάνω από 10 στιβάδες βαθύτερα και χαρίζει 100 ώρες ενυδάτωσης για «γεμάτη», λαμπερή επιδερμίδα ακόμα και αφού πλύνετε το πρόσωπό σας. Η Τεχνολογία Αυτο-Αναπλήρωσης βοηθά την επιδερμίδα να δημιουργήσει τη δική της εσωτερική πηγή νερού, παρέχοντας συνεχή ενυδάτωση. Μετά από μία χρήση, η σύνθεση αυτή ενισχύει άμεσα την ενυδάτωση κατά 174% * και την ασπίδα υγρασίας της επιδερμίδας κατά 37% σε μόλις 4 εβδομάδες. Δεν την αλλάζω με καμία και την εχω πάντα στο ραφι μου για ενυδάτωση και λάμψη.

Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα.



Η δεύτερη σούπερ αγορά μου είναι είναι σετ της DERMACOL - AROMA RITUAL BRAZILIAN COCONUT με 3 προϊόντα, έναν Αφρό μπάνιου Aroma Ritual Brazilian Coconut 500 ml, ένα αφρόλουτρο Aroma Ritual Brazilian Coconut 250 ml και σαπούνι χεριών Aroma Ritual Brazilian Coconut 250 ml όλα με άρωμα καρύδας που λατρεύω.

Ο αφρός μπάνιου Aroma Ritual Brazilian Coconut, δημιουργεί πλούσιο αφρό, προκαλεί αίσθημα χαλάρωσης, καθαρίζει απαλά το δέρμα, το μαλακώνει, έχει ευχάριστο γλυκό άρωμα και είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος. Την Κυριακή που έχεις χρόνο στη διάθεση σου, βάλε την κατάλληλη μουσική, γέμισε την μπανιέρα σου με καθαρό νερό, ρίξε αφρόλουτρο και απόλαυσε στιγμές εξωτικής χαλάρωσης.

Το Αφρόλουτρο Aroma Ritual Brazilian Coconut χρησιμοποίησε το, στο καθημερινό μπάνιο σου
Χάρισε στον εαυτό σου στιγμή χαλάρωσης με υπέροχο άρωμα βραζιλιάνικης καρύδας. Το αφρόλουτρο απομακρύνει απαλά τους ρύπους από το δέρμα, το έλαιο καρύδας μαλακώνει και θρέφει την επιδερμίδα και το γλυκό, εξωτικό άρωμα της καρύδας δημιουργεί μια αίσθηση ευεξίας.
Απλωσε το gel σε βρεγμένο δέρμα και πλύνε το σώμα σου με κυκλικές κινήσεις. Στη συνέχεια το ξεπλύνεις με άφθονο νερό και το άρωμα καρύδας σε πάει σε μαγικά μέρη.

Τέλος το Υγρό σαπούνι για τα χέρια Aroma Ritual Brazilian Coconut, καθαρίζει απαλά και περιποιείται την επιδερμίδα των χεριών. Το ευχάριστο και φρέσκο άρωμα της βραζιλιάνικης καρύδας θα διεγείρει τις αισθήσεις σας. Ρίξτε μια μικρή ποσότητα στην παλάμη των χεριών σας, κάντε αφρό και ξεπλύνετε.

To Parfimo.gr είναι επίσημος εκπρόσωπος για την Ελλάδα μιας μεγάλης Τσέχικης εταιρεία που έχει πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ευρώπη. Η εταιρεία προσφέρει μόνο αυθεντικά αρώματα και επώνυμα καλλυντικά από όλες τις μάρκες στις χαμηλότερες δυνατές τιμές. Ψωνίζω χρόνια από συγκεκριμένο e-shop και οι εντυπώσεις μου είναι άριστες τόσο για την εξυπηρέτηση όσο και για την ποιότητα των προϊόντων. Μάλιστα τώρα θα μπω για να αναζητήσω δωράκια για φίλες και φίλους ώστε να τα εχω έγκαιρα στα χερια μου για τις γιορτές του Δεκέμβρη. Το Κατερινάκι μου ζήτησε προϊόντα από Essence και δεν μπορώ να της χαλάσω χατίρι.

Αν θέλετε να κάνετε τα ψώνια σας απόλαυση ρίξτε μια ματιά στο parfimo.gr.


Περιμένω τα σχόλια σας, αν παραγγείλετε και την δικιά σας εμπειρία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard