ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤO ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΞΕΝΟΦΩΝ ΦΟΥΡΝΑΡΑΚΟ για το βιβλίο του «ΑΡΡΗΤΑ ΡΗΜΑΤΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΣΤΡΙΑ

 Οι Εκδόσεις ΟΣΤΡΙΑ παρουσίασαν την ποιητική συλλογή «ΑΡΡΗΤΑ

ΡΗΜΑΤΑ» και εμείς κάναμε μια μίνι συνέντευξη με το συγγραφέα κ.

ΞΕΝΟΦΩΝ ΦΟΥΡΝΑΡΑΚΟ, την οποία σας παρουσιάζουμε.



1) Σύστησέ μας με λίγα λόγια τον ΞΕΝΟΦΩΝΤΑ ΦΟΥΡΝΑΡΑΚΟ, για

να γνωρίσουμε.


Γεννήθηκα στην Καλαμάτα το 1981 και γράφω ποιήματα. Πέρα από αυτό δεν υπάρχει κάτι

άλλο ενδιαφέρον που θα μπορούσα να πω για μένα. Θα ήθελα πολύ ο αναγνώστης να

εστιάσει στα βιβλία μου και από εκεί να με μάθει.


2)Το  βιβλίο σας «ΑΡΡΗΤΑ ΡΗΜΑΤΑ» είναι μια ποιητική συλλογή.

Μιλήστε μας για το βιβλίο σας και πείτε μας πως προέκυψε ο τίτλος του;


Τον τίτλο τον είχα διαλέξει πριν ολοκληρώσω το βιβλίο. Μου άρεσε πολύ

και μου έδινε το πλεονέκτημα πως μπορούσα να γράψω για οτιδήποτε “δεν

χωράει σε λέξεις “ χωρίς να παραβιάσω κάποια συγκεκριμένη θεματολογία.

Βέβαια κυρίαρχο θέμα υπάρχει και αυτό είναι ο έρωτας.


3) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους αναγνώστες που θα

το διαβάσουν;


Πως η ποίηση είναι υπέροχη


4)Σας έχουμε γνωρίσει κυρίως μέσα από τα ποιητικά σας έργα. Τι σημαίνει για

σας ποίηση;


Η ποίηση είναι ένας τρόπος για να βγάλει ο άνθρωπος από μέσα του

πράγματα που υπό άλλες συνθήκες δεν θα μπορούσε να το κάνει. Το μέγα

μυστήριο δεν είναι η ποίηση αλλά η καρδιά του ανθρώπου.


5)Η ποίηση στις ημέρες μας δεν έχει τη θέση που κατείχε παλαιότερα. Για

ποιο λόγο πιστεύετε πως συμβαίνει αυτό και πως θεωρείτε ότι θα είναι το

μέλλον της;


Η ποίηση είναι η δυσκολότερη μορφή τέχνη του λόγου Ένα μυθιστόρημα

έστω και μέτριο μπορεί να κρατήσει το ενδιαφέρον του αναγνώστη μέχρι το

τέλος. Στην ποίηση αυτό δεν συμβαίνει. Στην ποίηση ή θα τον κερδίσεις

τον αναγνώστη ή θα τον χάσεις.


6)Μιλήστε μας για το λογοτεχνικό σας έργο μέχρι τώρα και για τα

μελλοντικά σας σχέδια


Το πρώτο μου ποιητικό βιβλίο ήταν “Η ασκητική του άγιου έρωτα” από τις

εκδόσεις Έλυτρον το οποίο επανεκδόθηκε το 2021 από τις εκδόσεις Κέδρος.

Φέτος κυκλοφόρησε το δεύτερο ποιητικό βιβλίο μου από τις εκδόσεις

Όστρια με τίτλο “Άρρητα ρήματα“. Και στα δύο βιβλία είναι έντονο το

ερωτικό στοιχείο αν και στα Άρρητα ρήματα δεν επικεντρώνομαι

αποκλειστικά στον έρωτα. Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι πως τα

βιβλία έχουν γραφτεί για να αρέσουν όχι μόνο στον μυημένο με την ποίηση

αναγνώστη αλλά και σε αυτόν που δεν διαβάζει ποίηση. Τα μελλοντικά μου

σχέδια είναι να κάνω το καλύτερο που μπορώ.


7) Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας ποιητές, πείτε μας δύο Έλληνες και δύο

ξένους και αν σας επηρέασαν να γράψετε την δικιά σας ποιητική συλλογή.


Οπωσδήποτε πρέπει να αναφέρω πρώτον τον Καβάφη που θεωρώ

κορυφαίο, επίσης τον Σεφέρη τον Ελύτη και τον Ρίτσο. Τα τελευταία χρόνια

με έχει κερδίσει και ο Λειβαδίτης που παλιότερα τον είχα υποτιμήσει. Από

ξένους θα σας πω τον Μπωντλαίρ και τον Πάμπλο Νερούδα. Οι ποιητές που

με επηρέασαν ήταν οι Έλληνες ποιητές. Έχουμε πάρα πολύ καλούς ποιητές.

Υπερβολικά καλούς θα έλεγα.


8)Εκτός από ποίηση τι άλλα είδη λογοτεχνίας διαβάζετε?


Έχω μία αγαπημένη, την ποίηση, και δεν της κάνω απιστίες.


9) Αφιερώστε στους αναγνώστες μας, τους αγαπημένους σας στίχους από το

νέο βιβλίο σας ΑΡΡΗΤΑ ΡΗΜΑΤΑ.


Παραδώσου μου και θα βιώσεις ποιήματα επί ποιημάτων

και απαγγελίες ολονύκτιες που θα σε κάνουν σύγκορμη να τρέμεις.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια

φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και

το βιβλίο σας.


Σας ευχαριστώ πολύ κι εγώ για την τιμή που μου κάνατε και για την

ευκαιρία που μου δώσατε να μάθει για την ύπαρξη των βιβλίων μου το

αναγνωστικό κοινό. Τα βιβλία μου μπορεί να τα βρει ή να τα παραγγείλει

κάποιος στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς του ή σε online βιβλιοπωλεία.

Εμένα πάλι μπορεί να με βρει όποιος θέλει κάνοντας μια αναδρομή στο

διαδίκτυο σε δύο ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.



Άρρητα ρήματα
Συγγραφέας: Φουρναράκος Ξενοφών
Εκδόσεις Όστρια
Skitsofrenis

Ο τίτλος του βιβλίου δίνει εξ αρχής την απάντηση περί τίνος πρόκειται. Άρρητα ρήματα σημαίνει πράγματα που δεν μπορούν να εκφραστούν με λέξεις. Το ερώτημα είναι πως μπορεί κάποιος να εκφράσει με λέξεις πράγματα που δε μπορούν να εκφραστούν με λέξεις. Μα η ποίηση είναι μια απόπειρα έκφρασης του Ανέκφραστου και θα ήταν καταδικασμένη σε βέβαιη αποτυχία αν ο αναγνώστης δεν μπορούσε να την ανασυνθέσει μέσα του.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard