ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ, για το βιβλίο «Ο ΕΛΒΕΤΟΣ» που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK 

φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ, με το νέο της

βιβλίο «Ο ΕΛΒΕΤΟΣ» που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ.



1.Κα ΤΖΙΡΙΤΑ, πιστοί πια στο ετήσιο ραντεβού μας και fun των 17

πια βιβλίων σας, σας ευχαριστούμε για ακόμη μια φορά που

δεχτήκατε να μιλήσουμε για το νέο βιβλίο σας «Ο

ΕΛΒΕΤΟΣ». Συστήστε μας με λίγα λόγια το νέο βιβλίο σας. Ποια

ήταν η πηγή έμπνευσης αυτού του μυθιστορήματος?


Η έμπνευση μου ήταν ο ίδιος ο Ελβετός, ο Βέρνερ Γκέρμπερ, ο

άνθρωπος που θεμελίωσε την τουριστική ανάπτυξη στην πατρίδα

μου, το Τολό Αργολίδας. Τυχαία βρέθηκα μπροστά στην προτομή

του η οποία βρίσκεται στον χώρο που υπήρχε το ξενοδοχείο του κι

έτσι έμαθα την ιστορία του, ρωτώντας τους συγγενείς του που

διατηρούν σήμερα την επιχείρηση. Τη θεώρησα συγκλονιστική κι

άκρως ενδιαφέρουσα κι έτσι γεννήθηκε η επιθυμία μου να την

μοιραστώ μαζί σας.


2.Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά σημεία του βιβλίου σας, που

θα κρατήσουν τον αναγνώστη να διαβάσει την ιστορία σας μέχρι

την τελευταία του σελίδα;


Η πορεία ζωής του Ελβετού, από την πρώτη στιγμή που γεννήθηκε

αποτελεί μια συναρπαστική περιπέτεια που δεν θα αφήσει κανέναν

ασυγκίνητο. Το πείσμα του κι η αποφασιστικότητα του να πετύχει,

κόντρα σε όλες τις αντιξοότητες και τις απώλειες του, θεωρώ ότι

αποτελούν μάθημα ζωής για όλους μας.


3.Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος

που απορρίφθηκε;


Από την αρχή ήξερα πως αυτός θα ήταν ο τίτλος του βιβλίου, αφού

ήταν και το όνομα που έδωσε ο ίδιος ο ήρωας μου στο ξενοδοχείο

που έχτισε στο Τολό τα χρόνια εκείνα.


4.Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας

γνωρίσουμε καλύτερα.


Δύσκολο να μιλήσει κάποιος για τον εαυτό του. Δεν θεωρώ ότι έχω

κάτι ιδιαίτερο σε σχέση με τις γυναίκες της ηλικίας μου. Ζω μόνη με

τα σκυλιά μου και το απολαμβάνω. Βλέπω πολύ τηλεόραση,

πλέκω, ζωγραφίζω, διαβάζω και γράφω. Επίσης μαγειρεύω πολύ

και χαίρομαι να έχω φίλους στο σπίτι να δοκιμάζουν τα πιάτα και τα

γλυκά μου!


5. Μιλήστε μας για την μακρόχρονη συνεργασία σας με τις

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ


Ακόμα σαν ψέμα μου φαίνεται! Όταν έστειλα εκεί το πρώτο μου

βιβλίο, το παιδί της αγάπης, δεν το πίστευα καν ότι θα μου

πρότειναν να το εκδώσουν! Οι άνθρωποι του εκδοτικού, με πρώτο

και κύριο τον κ. Θάνο Ψυχογιό, έγιναν οικογένεια για μένα, όχι

απλοί συνεργάτες. Είναι πάντα κοντά μου, με στηρίζουν και μ

’εμπιστεύονται. Τους χρωστώ αιώνια ευγνωμοσύνη.


6.Πείτε μας δύο αγαπημένους σας Έλληνες συγγραφείς και δύο

αγαπημένα σας βιβλία που διαβάσατε τώρα τελευταία.


Πολύ αγαπημένος μου παραμένει πάντα ο Σπύρος Πετρουλάκης,

που από την «Εξομολόγηση» και μετά έβαλε τον πήχη πολύ ψηλά

στην ελληνική λογοτεχνία. Το πιο πρόσφατο βιβλίο του, «η

Κληρονομιά», είναι πραγματικά συγκλονιστικό. Θαυμάζω επίσης

πολύ την Ειρήνη Βαρδάκη, που με το βιβλίο της «ο Εραστής» με

έκανε φανατική αναγνώστρια της.


7.Πιστεύετε ότι το ελληνικό αναγνωστικό κοινό αυξάνεται χρόνο με

το χρόνο; Ποιο νομίζετε ότι θα είναι το μέλλον του ελληνικού

βιβλίου τα επόμενα χρόνια;


Δεν μπορώ να το ξέρω. Σίγουρα διαβάζουν πολλοί άνθρωποι αλλά

οι επόμενες γενιές ίσως έχουν άλλα ερεθίσματα κι άλλα

ενδιαφέροντα, που να βασίζονται περισσότερο στην τεχνολογία.

Ελπίζω να μην είμαι στη ζωή όταν κι αν έρθει το τέλος του βιβλίου.


8. Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο

ετοιμάζετε;


Έχω δυο πράγματα στο μυαλό μου. Το ένα είναι μια βιογραφία μιας

διάσημης Ελληνίδας από το χώρο του θεάτρου και το άλλο είναι

ένα μυθιστόρημα μυθοπλασίας με ένα θέμα που με ιντριγκάρει

πολύ. Δεν ξέρω ακόμα ποιο από τα δυο θα δείτε του χρόνου!


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για

ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε

να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Εγώ σας ευχαριστώ για την φιλοξενία! Ο Ελβετός βρίσκεται στα

βιβλιοπωλεία και μπορεί πάντα κάποιος να τον παραγγείλει και

ηλεκτρονικά είτε από τη σελίδα των εκδόσεων είτε από οπουδήποτε

αλλού. Εμένα με βρίσκετε παντού! Facebook, Instagram, tiktok και

YouTube! Λατρεύω την επικοινωνία με τους αναγνώστες μου,

θεωρώ ότι είναι το μεγαλύτερο δώρο που μου έχει κάνει η

ενασχόληση μου με την συγγραφή.



Ο ΕΛΒΕΤΟΣ
Μαρία Τζιρίτα - Συγγραφέας
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ - PSICHOGIOS PUBLICATIONS

Γεννήθηκε στη Ζυρίχη, έζησε στο παλάτι του αυτοκράτορα της Αιθιοπίας, ερωτεύτηκε βαθιά και αγιάτρευτα, έκανε την Ελλάδα δεύτερη πατρίδα του. Η μοίρα τού φέρθηκε σκληρά αλλά αυτός πάλεψε για μια δεύτερη ευκαιρία στην ευτυχία. Ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο έντονα συναισθήματα η ζωή του. Πολλοί και σημαντικοί οι συνταξιδιώτες του.
Ήταν ο Βέρνερ Γκέρμπερ, ο άνθρωπος που σημάδεψε όχι μόνο τη ζωή μιας γυναίκας, αλλά κι ενός τόπου ολόκληρου, διαμορφώνοντας την Ιστορία του. Ήταν Ο ΕΛΒΕΤΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard