ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ.ΝΤΕΛΛΗ ΙΩΑΝΝΑ για το βιβλίο της, «Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΚΑΚΙΑΣΜΕΝΗ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ IFIBOOKS

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα ΝΤΕΛΛΗ ΙΩΑΝΝΑ με το βιβλίο της "Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΚΑΚΙΑΣΜΕΝΗ'' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ IFIBOOKS  


 1) Κα ΝΤΕΛΛΗ, πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο σας "Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΚΑΚΙΑΣΜΕΝΗ'' και πώς σας ήρθε η έμπνευση για αυτό το βιβλίο. 

Πριν αρχίσω να απαντάω στις πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις σας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω

για την πολύ όμορφη παρουσίαση του βιβλίου μου αλλά και για τη δυνατότητα που μου δίνεται να

μιλήσω για τα βιβλία μου. Είναι η πρώτη μου συνέντευξη και χαίρομαι πολύ για αυτό.


Η μάγισσα Κακιασμένη είναι μια μάγισσα διαφορετική, μια μάγισσα νέα στην εφηβεία

,επαναστατρια θυμωμένη αλιώτικα ντυμένη , μια μάγισσα που μισεί τα χρώματα όμως

μένει απέναντι από μία πόλη γεμάτη χρώματα και καθε μέρα προσπαθεί να τα εξαφανίσει.

Θα το καταφέρει άραγε και αν ναι τί γίνεται μετά....Αυτά δε θα τα μαρτυρήσω για να

διαβάσετε μόνοι σας το βιβλίο.


Όταν η κόρη μου η Εφροσύνη μου ήταν περίπου τρία είχε δύο πρόσωπα το χαρούμενο

εκείνο που αγαπούσε τα πάντα και απολάμβανε κάθε λεπτό της και το άλλο που όλα της

έφταιγαν, ε εκείνες τις στιγμές την έλεγα κακιασμένη. Τότε λάτρευε και τα χρώματα και όλα

αυτά με εμπνεύσανε να γράψω την ιστορία μου. Έμπνευσή μου λοιπόν, η μικρή μου

Κακιασμένη.


 2) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο μικρός αναγνώστης που θα διαβάσει το βιβλίο?


Γενικά είμαι ένας άνθρωπος που αγαπάει την ελευθερία πολύ. Επίσης ξέρω πως κάθε

άνθρωπος που θα διαβάσει ένα βιβλίο θα δει και κάτι άλλο οπότε δε θέλω να περιορίσω το

βλέμμα του αναγνώστη σε αυτό που βλέπω εγώ.

Εκείνο που σίγουρα μπορώ να πω είναι πως με το βιβλίο της μάγισσας μπορεί, να δουλέψει

κάποιος τα χρώματα, τα συναισθήματα και τη δημιουργία του ουράνιου τόξου.


 3)Πείτε μας δυο λόγια για την εικονογράφηση του βιβλίου σας και τη συνεργασία σας με την εικονογράφο του κ. ΙΩΑΝΝΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ. Πείτε μας τι ρόλο παίζουν οι εικόνες στα βιβλία για τους μικρούς αναγνώστες. 

Την Ιωάννα την έστειλε σε μένα το σύμπαν και το ευχαριστώ γι αυτό. Χάρη στην Ιωάννα μου

η μάγισσα έγινε μαγική. Η μάγισσα ζωγραφίστηκε από την Ιωάννα όμως τη χτίσαμε μαζί. Ήταν μια

 πανέμορφη συνεργασία. Για εμένα οι εικόνες έχουν μεγάλη σημασία. Είμαι

άνθρωπος που μαθαίνει με εικόνες οπότε πολύ σημαντικό όταν διηγείται κάποιος το

κείμενο εγώ να το βλέπω.

Δε μπορώ λοιπόν να φανταστώ κείμενο παιδικό χωρίς εικόνα.


4)Σε παιδιά τι ηλικίας απευθύνεται το βιβλίο σας; Πιστεύετε ότι τα παιδικά βιβλία πρέπει να διαβάζονται και από τους μεγάλους; 


Η μάγισσά μου απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας από 3 ως 7 χρονών και εννοείται και σε

εκείνους που παραμένουν παιδιά. Πιστεύω στη μαγεία, στη μαγεία που αγγίζει την ψυχή

μας και δε μπορώ να με φανταστώ να μη διαβάζω παραμύθια για παιδιά. Αν λοιπόν θέλει

κάποιος μεγάλος να βάλει λίγη μαγεία στη ζωή του τότε εννοείται πως πρέπει να διαβάζει

παιδικά παραμύθια.




 5) Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς  και το συγγραφικό σας έργο, για να σας γνωρίσουμε καλύτερα.


Καταρχήν σας ευχαριστώ που μου δίνεται την ευκαιρία να μιλήσω για κάτι που αγαπάω

πολύ, τα βιβλία μου. Και δεν ξέρω ειλικρινά από που να αρχίσω. Ας σας συστηθώ πρώτα

είμαι λοιπόν η Ιωάννα, μαμά δύο κοριτσιών. Επίσης είμαι νηπιαγωγός και τα τελευταία

χρόνια δουλεύω στη Γερμανία. Όμως έχω δουλέψει και στην Ελλάδα σε παιδότοπους,

ιδιωτικά νηπιαγωγεία και στο δημόσιο.

Αγαπάω πολύ τα παιδιά και αποτελούν πηγή έμπνευσής μου. Αγαπάω επίσης να γράφω κι

έτσι μετά από ημερολόγια, λευκώματα και γράμματα άρχισα να γράφω και τις δικές μου

ιστορίες. Για πολύ καιρό οι ιστορίες μου γράφονταν και έμεναν κλεισμένες μέσα σε ένα

συρτάρι όταν κάποτε άκουσα για τους λογοτεχνικούς διαγωνισμούς και τόλμησα το 2014 να

στείλω σε έναν και τότε το διήγημά μου διακρίθηκε κι αυτό ήταν η αφορμή να συνεχίσω.

Από τότε πήρα μέρος σε σεμινάρια δημιουργικής γραφής , σε διαγωνισμούς και

εργαστήρια. Το πρώτο μου βιβλίο εκδόθηκε το 2020 από τις εκδόσεις Φυλάτος και λέγεται

Ελεύθερα να ζω. Είναι μια συλλογή από 12 διηγήματα που οι ήρωές του με κάποιο τρόπο

βρίσκουν την ελευθερία τους. Το 2022 δημιούργησα το δικό μου εκδοτικό οίκο την ifibooks.

Αυτή τη στιγμή έχουμε το Ελεύθερα να ζω σε ελληνικά και γερμανικά, τη μάγισσα

Κακιασμένη σε ελληνικά και γερμανικά και τη νουβέλα μου Αντιγόνη και Ισμήνη.


6) Εσείς στα παιδικά σας χρόνια διαβάζατε παραμύθια; Ποιο είναι το παραμύθι που θυμάστε και για ποιο λόγο;


Εγω στα παιδικά μου χρόνια είχα τη τύχη να έχω πολλούς που μου διαβάζανε παραμύθια ή

μου διηγούνταν ιστορίες. Τη μαμά μου, τη γιαγιά μου τη Μαριγώ αλλά και τον μπαμπά μου

που είχε πάντα μια ιστορία να διηγηθεί και ακόμη κι αν ήταν αληθινό γεγονός το έλεγε

μαγικά. Κι όταν άρχισα να διαβάζω μόνη μου το έκανα κι εγώ. Λατρεύω κάθε παραμύθι

όμως η Χιονάτη με μάγευε .


7)Αρκετοί από εμάς συνηθίζουμε να κάνουμε δώρο στα παιδιά βιβλία. Ποια νομίζεται ότι είναι τα κριτήρια για να επιλέξουμε ένα καλό παιδικό βιβλίο.

Λοιπόν όπως είπα και πιο πάνω αγαπάω την ελευθερία πολύ. Δε θα έλεγα σε κανέναν πως

και γιατί να διαλέξει ένα βιβλίο. Εγω όμως διαλέγω ένα βιβλίο κάθε φορά και με

διαφορετικά κριτήρια. Αλλιώς διαλέγω αν θέλω κάτι να περάσω στα παιδιά, αλλιώς όταν

θέλω να διασκεδάσουμε. Όμως για μένα η εικονογράφηση παίζει μεγάλο ρόλο. Ενω επίσης

διαλέγω με την καρδιά μου. Αν διαβάσω την ιστορία και με αγγίξει τότε είμαι σίγουρη πως

θα αγγίξει και το παιδί στο οποίο θέλω να το χαρίσω.


 8) Σκέψεις για επόμενο βιβλίο;  Τι ετοιμάζετε; 


Η ιφι ετοιμάζει διάφορα.Στις 9.3 στο θέατρο θα παιχτεί το Ελεύθερα να ζω σε συνεργασία

με τη θεατρική όμάδα Νεφέλη και νιώθω μεγάλη χαρά.Θα είναι ένα μείγμα διήγησης από

μένα και θεατρου από τη Νεφέλη.Από την άλλη εικονογραφείται μία παιδική μου ιστορία τα

Κουνελοαυτιά και χαίρομαι γι αυτό και ανυπομονώ να τη δω έτοιμη τυπωμένη.


  Κλείνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω για την όμορφη συζήτηση μας, πείτε μας όμως πού και πώς μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας; Πώς μπορούν οι αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί σας;

Εγω σας ευχαριστω πολύ για το χρόνο σας. Τα βιβλία μου διατίθενται από την ιστοσελίδα

μας www.ifibooks.com νέα μας μπορείτε να μάθετε απο του λογαριασμούς μας σε

instagram και facebook ή να μου γράψετε προσωπικά στο delli@web.de





Η κακιασμένη μάγισσα και η μεγάλη κλεψιά
συγγραφέας ΙΩΑΝΝΑ ΝΤΕΛΛΗ
Τι γίνεται όταν μία μάγισσα μισεί τα χρώματα, όμως απέναντι της υπάρχει μία πόλη γεμάτη χρώματα; Μα φυσικά προσπαθεί να τα εξαφανίσει με ξόρκια και φίλτρα μαγικά… Άραγε θα τα καταφέρει; Κι αν ναι τι θα γίνει μετά; Αυτό θα σας το πει το βιβλίο αν ταξιδέψετε μέσα στις σελίδες του και διαβάσετε την ιστορία του.
Καλό ταξίδι λοιπόν στον κόσμο της μάγισσας Κακιασμένης και στην ιστορία της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard