ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ για το βιβλίο της "ΟΤΑΝ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΓΕΜΙΖΕΙ'' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε

τη συγγραφέα ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ  με το βιβλίο της  ΟΤΑΝ Η ΚΑΡΔΙΑ

ΜΟΥ ΓΕΜΙΖΕΙ από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ




1) Κα ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ, πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο σας ΟΤΑΝ Η

ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΓΕΜΙΖΕΙ και πώς σας ήρθε η έμπνευση για αυτό το

βιβλίο. 


Η έμπνευση για το βιβλίο αυτό προήλθε από την κόρη μου Σοφία (8

ετών σήμερα). Εδώ και πολλά χρόνια χρησιμοποιούμε την έννοια του

"δοχείου αγάπης". Όταν η Σοφία χρειάζεται ένδειξη αγάπης και

προσοχής μου επικοινωνεί λεκτικά ότι το δοχείο της είναι άδειο. Αυτό

σημαίνει ότι χρειάζεται να της δώσω χρόνο, να την αγκαλιάσω, να

παίξουμε και να την ακούσω, μέχρι να νιώσει ότι γεμίζει ξανά το δοχείο

της. Αυτή η προσέγγιση μας έχει βοηθήσει τόσο πολύ που αποφάσισα

να την μοιραστώ και με άλλους γονείς στις ενδυναμωτικές ομάδες που

συντονίζω. Πολλοί γονείς μου έχουν αναφέρει πως το δοχείο αγάπης

έχει βελτιώσει την επικοινωνία με τα παιδιά τους και μείωσε τις

συγκρούσεις. Αυτό το εργαλείο αυτογνωσίας έχει αποδειχθεί τόσο

αποτελεσματικό που η Σοφία κι εγώ αποφασίσαμε να το μοιραστούμε

με άλλες οικογένειες, και έτσι έγραψα την ιστορία ''Η καρδιά μου

γεμίζει''


2) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο  αναγνώστης

που θα διαβάσει το βιβλίο?


Το βιβλίο παρουσιάζει το΄΄δοχείο αγάπης΄΄ ως ένα οπτικό εργαλείο

αυτογνωσίας το οποίο αναδεικνύει την ανάγκη που έχουν τα παιδιά για

στοργή και προσοχή (η ανάγκη αυτή είναι μία από τις 7 βασικές

ανάγκες των παιδιών όπως είναι ο ύπνος, η τροφή, η εξερεύνηση κτλ).

Το "δοχείο αγάπης" χρησιμοποιείται και ως μέσο επικοινωνίας:

επιτρέπει στα παιδιά να εκφράσουν την ανάγκη τους για σύνδεση πριν

φτάσουν στο σημείο να ξεσπάσουν.

Προτρέπει παράλληλα τα παιδιά να αναρωτηθούν καθημερινά πώς

μπορούν να γεμίσουν το δικό τους δοχείο καθώς το κάθε άτομο γεμίζει

το δοχείο του με ένα μοναδικό τρόπο.

Περνάει επίσης το μήνυμα ότι και ο γονέας έχει ένα δικό του δοχείο

αγάπης που οφείλει να γεμίσει για να μπορεί να γεμίσει του παιδιού

του καθημερινά.


3) Σε ποιον αφιερώνεται το βιβλίο σας?


Αφιερώνω το βιβλίο στην κόρη μου Σοφία που μου έμαθε καθημερινά

πώς να γεμίζω και το δικό της δοχείο αγάπης αλλά και το δικό μου…

έχει σημασία να φροντίζουμε ως γονείς τον εαυτό μας για να μπορούμε

να φροντίσουμε τα παιδιά μας… τα δοχεία αγάπης είναι συνδεδεμένα…


4) Πείτε μας δυο λόγια για την εικονογράφο σας κ. ΡΕΝΙΑ

ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΥ που έδωσε υπέροχες εικόνες στο βιβλίο σας,

μιλήστε μας για τη συνεργασία σας και πως φτάσατε σ’ αυτό το

καταπληκτικό αποτέλεσμα. 


Ευχαριστούμε για τα όμορφα σας σχόλια!

Μου αρέσουν πάρα πολύ οι ζωγραφιές της Ρένιας Μεταλληνού σε όλα

της τα βιβλία… έχουν συναίσθημα, τρυφερότητα, παιδικότητα και

αισθητική. Όταν έγραψα την ιστορία, ήθελα πάρα πολύ η Ρένια

Μεταλληνού να ζωγραφίσει την ιστορία και την ευχαριστώ από καρδιάς

που δέχτηκε την πρότασή μας.

Η συνεργασία μας ήταν εξαιρετική. Από την αρχή, η Ρένια συνδέθηκε με

το νόημα του βιβλίου λες και το είχε γράψει η ίδια… είναι πραγματικά

μαγικό αυτό... Αλληλεπιδράσαμε πολύ τακτικά κατά τη διάρκεια της

δημιουργίας του βιβλίου για να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που

βλέπετε. Νιώθω τυχερή και ευγνώμων για την συνεργασία μας.


5)Τα παραμύθια πρέπει να έχουν μηνύματα για τα παιδιά ή απλά να

έχουν όμορφα χρώματα και ωραίες εικόνες? 


Δεν νομίζω ότι υπάρχει ‘’πρέπει’’ στα παραμύθια. Ένα παραμύθι μπορεί

να μας ταξιδεύει, να μας συγκινήσει, να μας κάνει να νιώθουμε όμορφα

χωρίς να έχει ιδιαίτερα διδακτικά μηνύματα. Τώρα, προσωπικά, θέλω οι

ιστορίες που γράφω να έχουν μηνύματα: θέλω να προσκαλούν το παιδί

και τον γονιό να σκέφτονται και να μοιράζονται.


5) Σε παιδιά τι ηλικίας απευθύνεται το βιβλίο σας; Πιστεύετε ότι τα

παιδικά βιβλία πρέπει να διαβάζονται και από τους μεγάλους; 


Το βιβλίο ‘’Όταν η καρδιά μου γεμίζει’’ είναι για παιδιά από 3,5-4 ετών.

Λατρεύω τα παιδικά βιβλία από πριν αποκτήσω παιδιά. Οι μεγάλοι

πραγματικά χάνουν αν δεν διαβάζουν παιδικά βιβλία! Προσφέρουν

φαντασία, συγκίνηση, χαρά, χρώματα, ποίηση: συστατικά που

χρειαζόμαστε και ως ενήλικες!

Παρόλο που τα παιδιά μου ξέρουν πια να διαβάζουν μόνα τους, σχεδόν

κάθε βράδυ τους διαβάζω ακόμη βιβλία, είτε παραμύθια, είτε όπως

αυτές τις μέρες ένα μυθιστόρημα για παιδιά (‘’το θαύμα’’). Το παιδικό

βιβλίο είναι μοίρασμα!


7) Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς για να σας γνωρίσουμε καλύτερα. 


Είμαι Μαμά δύο κοριτσιών που είναι τώρα 8 και 10 ετών.

Είμαι Ελληνογαλλίδα, μεγάλωσα στις Βρυξέλλες και ζω στην Ελλάδα

από το 2008 όταν μετακόμισα από το Παρίσι στην Αθήνα για να μείνω

με τον σύντροφό μου.

Είμαι Πιστοποιημένη Parenting Consultant από την Parentalité

Créative® στην Γαλλία και η συγγραφέας του βιβλίου για γονείς ‘‘Μαμά,

Μπαμπά, μ’ακούτε;’’. Είμαι επίσης πρώην Δικηγόρος & Εκπαιδευτικός

Γαλλικής φιλολογίας (Ε.Κ.Π.Α.)

To 2018, δημιούργησα το blog positiveparents.gr και την αντίστοιχη

κοινότητα στο facebook και από τότε έχω αφιερωθεί στην ενδυνάμωση

γονέωv. Έχω δημιουργήσει έναν κύκλο 6 βιωματικών και διαδικτυακών

εργαστηρίων θετικής γονεϊκότητας.


8) Τι ήταν αυτό που σας ώθησε να γράψετε βιβλία για παιδιά?


Αρχές του 2023, εκδόθηκε το πρώτο μου βιβλίο θετικής

διαπαιδαγώγησης και γονεϊκής ενδυνάμωσης ‘’Μαμά, Μπαμπά, μ’

ακούτε’’. Είναι ένα βιβλίο με ιστορίες για γονείς. Στο πρώτο μέρος ο

γονέας απευθύνεται στο παιδί του και στο δεύτερο μέρος το παιδί

απευθύνεται στον γονέα του.

Κάποιοι γονείς στις ομάδες γονέων που συντονίζω μου είπαν ότι

διαβάζουν τις ιστορίες από το 2 ο μέρος μαζί με το παιδί τους το βράδυ!

Έτσι σκέφτηκα να δημιουργήσω και παιδικές ιστορίες με ζωγραφιές που

βοηθούν στην αυτογνωσία του παιδιού και στην σύνδεση και την

κατανόηση γονιού – παιδιού.


9) Σκέψεις για επόμενο βιβλίο;  Τι ετοιμάζετε; 


Γράφω τους τελευταίους μήνες ένα βιβλίο για ενήλικες, κάτι αρκετά

ιδιαίτερο και προσωπικό... είμαι περίπου στη μέση…

Έχω γράψει επίσης ένα επόμενο παιδικό βιβλίο της ίδιας σειράς με το

βιβλίο ‘’Όταν η καρδιά μου γεμίζει ‘’ με ήρωα την Σοφία και την

οικογένειά της… Είναι ένα βιβλίο που μας μεταφέρει στον κόσμο του

παιδιού, μας δείχνει ένα άλλο πολύ σημαντικό εργαλείο θετικής

γονεϊκότητας που βοηθάει στην κατανόηση μέσα στην οικογένεια… θα

βγει το 2025!


Κλείνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω για την όμορφη συζήτηση μας,

πείτε μας όμως πού και πώς μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας; Πώς

μπορούν οι αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί σας;


Εγώ σας ευχαριστώ για την κουβέντα!

Το βιβλίο είναι σε όλα τα φυσικά και διαδικτυακά βιβλιοπωλεία στην

Ελλάδα και στην Κύπρο.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου:

- Στο website και blog μου www.positiveparents.gr

- Στο email eleni@positiveparents.gr

- Στην κοινότητα στο facebook

https://www.facebook.com/positiveparents.gr/

- Στο Instagram https://www.instagram.com/_positive_parents_/






ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ

Όταν η καρδιά μου γεμίζει

Εικονογράφηση: Ρένια Μεταλληνού

Σειρά: Θετική Γονεϊκότητα

Εικονογραφημένα βιβλία για παιδιά 4+ ετών

Σελίδες: 32 · Σχήμα: 24x24 · Σκληρό εξώφυλλο

ΙSBN: 978-618-232-001-3 · Τιμή: 13,99 €

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Μια αληθινή ιστορία για το δοχείο της αγάπης που, μικροί και μεγάλοι,

έχουμε όλοι μέσα μας, και γεμίζει όταν συνδεόμαστε και επικοινωνούμε.


Από το πρωί, η Σοφία παρατηρεί ότι έχουν σχηματιστεί «σύννεφα» πάνω από το κεφάλι

της μαμάς. Αποζητά την αγάπη της με αγκαλιές και παιχνίδια, αλλά η μαμά έχει μόνο

δουλειές και σκοτούρες. Το απόγευμα, η Σοφία ξεσπά. Τότε επιτέλους η μαμά διώχνει τα

σύννεφά της και μαθαίνει κάτι πολύ σημαντικό για τον κόσμο της Σοφίας· και είναι αυτό

που θα κάνει όλη τη διαφορά…


Η Ελένη Βασιλειάδη, δημιουργός της πολύ ενεργής κοινότητας Positive Parents, έγραψε

το πρώτο της παιδικό βιβλίο, χαρίζοντάς μας ένα καθημερινό εργαλείο θετικής

γονεϊκότητας. Με έμπνευση από την καθημερινή ζωή, μέσα από την ιστορία, η

συγγραφέας προτείνει μία διαφορετική προσέγγιση σε δύσκολες καταστάσεις και

δημιουργεί μια ιδανική αφορμή για επικοινωνία, κατανόηση και συναισθηματική

σύνδεση μεταξύ γονέα και παιδιού.


Η συγγραφέας

Γεια σας! Είμαι η Σοφία, η ηρωίδα του βιβλίου, κι αυτή είναι η μαμά μου.

Τη λένε Ελένη Βασιλειάδη. Γεννήθηκε και έζησε πολλά χρόνια στη

Γαλλία και στο Βέλγιο, αλλά από το 2008 που γνώρισε τον μπαμπά μου,

ζει στην Αθήνα. Έχει δύο παιδιά: την αδελφή μου την Ελαία και τη Σοφία

–εμένα.

Έχει κάνει αρκετές δουλειές –που μερικές δεν τις καταλαβαίνω κιόλας–

όπως δικηγόρος ή δασκάλα γαλλικών, και πλέον συντονίζει

ενδυναμωτικές ομάδες γονέων. Ξέρω ότι έχει μία παρέα στο Facebook, με

πάρα πολλούς γονείς που θέλουν να γίνουν ακόμα καλύτεροι και να ακούν

πραγματικά τα παιδιά τους (και πολύ καλά κάνουν).

Το 2023, έγραψε ένα κίτρινο βιβλίο για γονείς, που λέγεται «Μαμά,

Μπαμπά, μ’ ακούτε;» (δεν το έχω διαβάσει ακόμα).

Μεταξύ μας τώρα, το πραγματικό της επάγγελμα και η πιο σπουδαία της

αποστολή είναι Μαμά.

Αυτό το βιβλίο για το δοχείο της αγάπης το δημιουργήσαμε παρέα. Εγώ της έχω μάθει στην πράξη τι

είναι και πώς γεμίζει ένα δοχείο αγάπης (και τι μου συμβαίνει όταν αδειάζει…) και η μαμά μου έβαλε

λέξεις σε όλο αυτό.

Ευχόμαστε η ιστορία να σας αρέσει, να σας φανεί χρήσιμη και να γίνει δική σας!

Με χαρά,

Σοφία


Αν θέλετε να εμβαθύνετε και να μάθετε περισσότερα εργαλεία επικοινωνίας και σύνδεσης με το παιδί σας, μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα: www.positiveparents.gr.


Η εικονογράφος

Η Ρένια Μεταλληνού γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κέρκυρα. Σε ηλικία περίπου 4 ετών ξεκίνησε την

καλλιτεχνική της σταδιοδρομία, ζωγραφίζοντας αρχικά σε έπιπλα και τοίχους με αυτοσχέδια χρώματα

(τα καλλυντικά της μητέρας της) αναγκάζοντάς την έτσι να της αγοράσει τετράδια, μπλοκ,

μαρκαδόρους και χρώματα! Μεγαλώνοντας μετακόμισε στην Αθήνα, όπου σπούδασε γραφιστική στον

ΑΚΤΟ. Λίγα χρόνια αργότερα, κερδίζοντας μια υποτροφία, παρακολούθησε μαθήματα σχεδίου μόδας

στο ΙΕΚ Ακμή. Εργάστηκε στα ατελιέ μεγάλων περιοδικών και εφημερίδων για 10 περίπου χρόνια. Το

2013 κυκλοφόρησε το πρώτο της βιβλίο και αποφάσισε να ασχοληθεί αποκλειστικά με την

εικονογράφηση. Έχει συνεργαστεί με εκδοτικούς οίκους σε Ελλάδα και εξωτερικό. Σήμερα ζει λίγο έξω

από την Αθήνα με την οικογένεια της και τα ζωάκια τους και συνεχίζει να ζωγραφίζει σε κάθε ευκαιρία.


Το ιντερνετικό της σπίτι είναι το www.reniametallinouillustration.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard