ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. BARBARA BROWN για το βιβλίο της «ΣΚΟΥΙΝΤΛΥ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΑΚΙ - SQUIDLEY THW LITTLE SHEEP» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΝΟΙΑ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε
τη συγγραφέα BARBARA BROWN με το βιβλίο της «ΣΚΟΥΙΝΤΛΥ ΤΟ
ΠΡΟΒΑΤΑΚΙ - SQUIDLEY THE LITTLE SHEEP» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΔΙΑΝΟΙΑ




1) Κα BARBARA BROWN, πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο σας
«ΣΚΟΥΙΝΤΛΥ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΑΚΙ - SQUIDLEY THE LITTLE SHEEP»
πώς σας ήρθε η έμπνευση για αυτό το βιβλίο και γιατί γράφτηκε σε δυο
γλώσσες (ελληνικά και αγγλικά).

-Καταρχήν να σας ευχαριστήσω για την φιλοξενία!
Ένα βράδυ που ήρθαν δύο από τα εγγόνια μου να κοιμηθούν στο σπίτι μου,
ξύπνησε ο μεγαλύτερος και δεν μπορούσε να ξανακοιμηθεί. Ζήτησε να του
πω μία ιστορία. Κοίταξα γύρω μου και είδα ένα αγαλματάκι πρόβατο που
μου χάρισε μία φίλη. Έτσι βρήκα το θέμα μου. Είμαστε δίγλωσση
οικογένεια και οι ιστορίες μου πάντα δημιουργούνται στα Αγγλικά. Μου
άρεσε η ιδέα του δίγλωσσου βιβλίου. Σκέφτηκα ότι τα περισσότερα παιδιά
στην Ελλάδα μαθαίνουν Αγγλικά και ότι εάν τους αρέσει η ιστορία στα
Ελληνικά θα κάνουν μια προσπάθεια να την διαβάσουν και στα Αγγλικά.

2) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο μικρός αναγνώστης
που θα διαβάσει το βιβλίο?

-Περισσότερο απ όλα θέλω να διασκεδάσει ο μικρός αναγνώστης. Δεν είχα
σκοπό να περάσω κάποιο μήνυμα αλλά στην πορεία εμφανίστηκαν δύο.
Πρώτον, ότι πρέπει πάντα να δένεις το μπαλόνι σου στον καρπό σου!
Δεύτερον ότι η προσπάθεια ακόμη και αν δεν φέρει το επιθυμητό
αποτέλεσμα είναι σημαντική και μετράει.

3)Πείτε μας δυο λόγια για την εικονογράφηση του βιβλίου σας και την
συνεργασία σας με την εικονογράφο Βιβή Μαρκάτου. Πείτε μας τι ρόλο
παίζουν οι εικόνες στα βιβλία για τους μικρούς αναγνώστες.

-Μου άρεσε πάρα πολύ η συνεργασία με την Βιβή Μαρκάτου. Είναι άψογη
επαγγελματίας και συγχρόνως πολύ φιλική . Από την πρώτη στιγμή ένιωσα
άνετα μαζί της και ενθουσιάστηκα όταν την παρακολουθούσα να
δημιουργεί μπροστά μου για πρώτη φορά τον Σκουίντλυ και μετά την Πίτι.
Ανταλλάζαμε ιδέες και εκείνη τελειοποιούσε τις εικόνες.
Οι εικόνες ζωντανεύουν τους χαρακτήρες για τους μικρούς αναγνώστες. Τα
μικρότερα παιδιά που δεν μπορούν ακόμα να διαβάσουν, έπειτα από την
ανάγνωση από κάποιον μεγαλύτερο, αφηγούνται την ιστορία μόνοι τους,
βλέποντας μόνο τις εικόνες.

4)Σε παιδιά τι ηλικίας απευθύνεται το βιβλίο σας; Πιστεύετε ότι τα παιδικά
βιβλία πρέπει να διαβάζονται και από τους μεγάλους;

-Το βιβλίο μου απευθύνεται σε παιδιά από 3 ετών θα έλεγα μέχρι 10 ετών
αν κρίνω από την ανταπόκριση που έχει σε σχέση με τα παιδιά που το έχουν
διαβάσει.
Πιστεύω ότι και οι μεγάλοι πρέπει να διαβάζουν παιδικά βιβλία. Όχι μόνο
για να λένε τις ιστορίες στα παιδιά αλλά για να θυμούνται πως είναι να είσαι
παιδί και να ξυπνάνε αναμνήσεις από τα παιδικά τους χρόνια, π.χ. με την
θαλπωρή της ανάγνωσης πριν τον ύπνο και τα παιχνίδια την επόμενη μέρα
με τους αγαπημένους τους ήρωες.

5) Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς για να σας γνωρίσουμε καλύτερα.

-Γεννήθηκα στην Αγγλία το 1961. Από μικρή δημιουργώ ιστορίες και
ποιήματα. Ήρθα στην Ρόδο πρώτη φορά για διακοπές όταν ήμουν 9
χρονών. Μετά από πολλές επιστροφές παντρεύτηκα τον Ηλία και έμεινα
εδώ. Έχουμε 2 κόρες και 4 εγγόνια (2 αγόρια και 2 κορίτσια). Μου αρέσουν
τα παιδιά, τα ζώα και τα ταξίδια. Το αγαπημένο μου επιδόρπιο είναι το
παγωτό!

6) Πως αποφασίσατε να γράψετε βιβλία για παιδιά και δεν γράψατε για
ενήλικες?

-Επειδή εδώ και 10 χρόνια είμαι γιαγιά, σκέφτομαι συνέχεια παιδικές
ιστορίες. Έχω πολλές ιστορίες ακόμα να πω στα παιδιά.
Ίσως όταν μεγαλώσουν θα αρχίσω να γράφω για ενήλικες.

7) Σκέψεις για επόμενο βιβλίο; Τι ετοιμάζετε;

-Στο επόμενο διάστημα θα εκδοθεί στα Ελληνικά από την Διάνοια, η
μετάφραση του πρώτου μου βιβλίο που κυκλοφόρησε στα Αγγλικά.
Έχω κάποιες ιστορίες έτοιμες με τους ίδιους χαρακτήρες και σκέψεις για
ακόμα ένα βιβλίο με τον Σκουίντλυ. Μπορεί όμως να προκύψει κάτι
εντελώς διαφορετικό, ίσως κάποια νύχτα που ένα παιδί θα κάθεται ξύπνιο
και θα μου ζητήσει μία νέα ιστορία και εγώ θα ψάχνω το δωμάτιο για
έμπνευση…

Κλείνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω για την όμορφη συζήτηση μας, πείτε
μας όμως πού και πώς μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας; Πώς μπορούν οι
αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί σας;

Και εγώ ευχαριστώ. Μπορείτε να παραγγείλετε το βιβλίο μου από τον
εκδότη Διάνοια αναζητώντας το με τον τίτλο.
Υπάρχει επίσης σε διάφορα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία.
Στην Ρόδο βρίσκεται και στα ράφια βιβλιοπωλείων.
Στο Instagram μπορείτε να με βρείτε ως @mrs.cluckcluck



ΣΚΟΥΊΝΤΛΥ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΆΚΙ
SQUIDLEY THE LITTLE SHEEP
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ BARBARA BROWN
ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΟΣ Vivi Markatos Heinemann https://www.facebook.com/vivi.markatos

Ο Σκουίντλυ το μικρό προβατάκι πάει να κοιμηθεί στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς του.
Παίρνει μαζί του τα αγαπημένα του πράγματα, όπως το αυτοκινητάκι του. Όταν όμως εκείνο θα
πετάξει ψηλά στον ουρανό, τότε μόνο μια θαρραλέα γάτα-πειρατίνα θα φέρει το χαμόγελο στα
χείλη του, ενώ ο παππούς μεταμορφώνεται για χάρη του σε... σούπερ ήρωα. Μια τρυφερή ιστορία
που γιορτάζει την αγάπη των παππούδων προς στα εγγόνια τους.

Συγγραφέας: Barbara Brown
ISBN: 978-618-5808-22-8
Αριθμός σελίδων: 40
Διάσταση: 23X21
Τιμή: 11,00€

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard