ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΠΟΠΗ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ για το βιβλίο της "ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΑΛΙΤΣΑ ΕΧΩ'' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΑΚΧΙΚΟΝ

  Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A

BOOK  φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΠΟΠΗ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ, με το

βιβλίο της «ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΑΛΙΤΣΑ ΕΧΩ», που εκδόθηκε από τις 

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΑΚΧΙΚΟΝ




 Συστήστε μας με  λίγα λόγια το βιβλίο σας, "ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΑΛΙΤΣΑ

ΕΧΩ. Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για

να το τελειώσετε;


Ξεκίνησα να γράφω τη νουβέλα μου «Μέσα στη βαλίτσα μου έχω...» την

περίοδο της καραντίνας. Μου πήρε περίπου δύο χρόνια για να νιώσω ότι το

ολοκλήρωσα. Η βαλίτσα μου περιέχει τις ιστορίες της Άννας, μιας

πενηντάχρονης συγγραφέας, που βλέπει τη ζωή της να μεταμορφώνεται σε

μια βαλίτσα. Κι αναρωτιέται: Τι κουβαλά;, Χωράνε όλα; Αντέχει να τα

σηκώνει; Υπάρχει ευκαιρία για δεύτερη ζωή; «Η βαλίτσα» είναι μια

διαδρομή ζωής, είναι και το παιχνίδι που έπαιζαν παλιά με την παρέα, είναι

και το μια βαλίτσα κι όπου με βγάλει ο δρόμος.


Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας;


Την περίοδο που έγραφα τις ιστορίες της Άννας με απασχολούσε πολύ η

απώλεια και το τραύμα και πως μπορούν να γίνουν ένα πρόταγμα ζωής, να

το βιώνεις μεν, αλλά να σε πηγαίνει και πιο κάτω.


Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία; Ποιο είναι το

μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.


Δυνατά στοιχεία της νουβέλας μου πιστεύω πως είναι ο γρήγορος ρυθμός

κι η επιθυμία να διαβάσεις ακόμη μια κι ακόμη μια ιστορία της Άννας. Δεν

είναι στόχος μου να δώσω μηνύματα μου αρκεί οι αναγνώστες μου να

συγκινηθούν, να γελάσουν, να βιώσουν τη χαρά της ανάγνωσης.


Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που

απορρίφθηκε ?


Ο τίτλος μου ήρθε σαν «δώρο εξ’ ουρανού», όταν η κόρη κάποιων πολύ

αγαπημένων φίλων πρότεινε να παίξουμε το παιχνίδι «μέσα στη βαλίτσα

μου έχω..», που το ήξερα, αλλά κάπου είχε ξεχαστεί στα κουτάκια του

μυαλού μου. Καθώς παίζαμε, γύρισα και τους είπα: « Αυτός θα ‘ναι ο τίτλος

του βιβλίου». Δεν υπήρξε κανείς άλλος τίτλος.


 Πώς νιώθετε τώρα που εκδόθηκε το πρώτο σας βιβλίο?


Είναι όμορφο το να κρατάς το δικό σου βιβλίο στα χέρια σου. Είναι

παράξενο, αλλά κρύβει και πολλή χαρά. Μα το πιο συγκινητικό είναι

τα σχόλια των αναγνωστών .


 Πείτε μας πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΒΑΚΧΙΚΟΝ


Από τις εκδόσεις Βακχικόν πήρα την πρώτη θετική απάντηση για

συνεργασία, πέρσι το καλοκαίρι, ενώ βρισκόμουν στις καλοκαιρινές μου

διακοπές. Το θεώρησα καλό σημάδι κι αποφάσισα να συνεργαστώ μαζί

τους. Και εκ του αποτελέσματος νιώθω πως έπραξα πολύ σωστά. Είμαι

πολύ, πολύ ευχαριστημένη από τη συνεργασία τόσο στο κομμάτι της

έκδοσης όσο και στην προώθηση του βιβλίου.


 Πείτε μας αγαπημένα σας βιβλία και συγγραφείς από τον χώρο της

λογοτεχνίας και πόσο σας επηρέασαν.


ΧαΧα! Όταν μου κάνουν αυτή την ερώτηση μπαίνω σε «κατάσταση»

μαθήτριας. Είναι σα να με εξετάζει κάποιος και πρέπει να απαντήσω σωστά.

«Τραύμα» των εφηβικών και φοιτητικών χρόνων. Τότε που έπρεπε

οπωσδήποτε να ‘χεις διαβάσει τη Δίκη του Κάφκα, τη Μαντάμ Μποβαρύ του

Φλωμπέρ και το Κεφαλαίο του Μαρξ, λόγω των πολιτικών μας

αναζητήσεων. Χρόνια μετά διαπίστωσα πόσοι πολλοί ήμασταν αυτοί που

απαντούσαμε ψέματα, μόνο και μόνο για να ανήκουμε σε μια ομάδα.

Μετράω πολλά, πολλά χρόνια ως αναγνώστης κι οι επιρροές είναι πολλές κι

από διαφορετικά είδη. Θα ξεκινήσω με τα βιβλία του Ρέιμοντ Κάρβερ και

της Άλις Μανρό, γιατί αγαπώ πολύ τα διηγήματα και τις μικρές φόρμες. Θα

πω για τα βιβλία της Μαργαρίτας Καραπάνου, τον κόσμο της Ζυράννας

Ζατέλη, του Μένη Κουμανταρέα. Μεγάλη αγάπη υπάρχει στους

ισπανόφωνους συγγραφείς και τον κόσμο του μαγικού ρεαλισμού. Θα

μπορούσα να αραδιάζω ονόματα και τίτλους για ώρες. Θα κάνω όμως μια

ιδιαίτερη μνεία στον αγαπημένο μου ποιητή, τον Τίτο Πατρίκιο. Είναι το

δικό μου καταφύγιο. Δεν τον εγκατέλειψα ποτέ και δε με εγκατέλειψε ποτέ.

Παρεμπιπτόντως κάπου είδα ότι το Κεφάλαιο του Μαρξ κυκλοφορεί πια και

σε κόμικ. Ίσως είναι μια ευκαιρία να το διαβάσω ολόκληρο επιτέλους.


Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας

γνωρίσουμε καλύτερα


Είναι παράξενο να μιλώ για μένα, πιο εύκολο μου είναι να λέω ιστορίες. Ας

είναι όμως. Θα έλεγα πως είμαι η Πόπη, αγαπώ που είμαι δασκάλα γιατί

αυτή η δουλειά με έμαθε να παρατηρώ, να ακούω, να συναισθάνομαι, να

αποδέχομαι τα παιδιά και κατ’ επέκταση τους ανθρώπους. Έχω πάψει πια

να έχω άποψη για τα πάντα. Αποφεύγω να δίνω συμβουλές και μου αρέσει

να χαμογελάω. Αγαπημένη φράση όταν με πιάνουν οι γκρίνιες μου: «ζωή

είναι θα περάσει...»


Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Γράφω τις ιστορίες μου όπως έκανα πάντα. Αυτό δε θα σταματήσει ποτέ.

Είναι ο δικός μου τρόπος , η δική μου ψυχοθεραπεία. Αλλά μετά το

«ξεμύτισμα» της Άννας στον χώρο της έκδοσης , πιστεύω θα θέλουν κι

άλλες μου ιστορίες να συναντήσουν κάποιους αναγνώστες.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια

φορά και θα ήθελα  να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και

το βιβλίο σας.


Το βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε πρώτα, πρώτα στο βιβλιοπωλείο των

εκδόσεων Βακχικόν Σόλωνος 110, σε όλα τα βιβλιοπωλεία κατόπιν

παραγγελίας, αν δεν το έχουν και σε πολλά e-shops.

Όσο για μένα στο

FB ACC- Πόπη Μακρύγιαννη

INSTAGRAMM ACC- popimakriyianni

Αν και θα προτιμούσα οι άνθρωποι να ψάξουν να βρουν το βιβλίο μου κι

όχι εμένα. Σας ευχαριστώ πολύ, πολύ για την όμορφη συζήτηση, να είστε

πάντα καλά.






Μέσα στη βαλίτσα μου έχω...

Πόπη Μακρύγιαννη

εκδόσεις Βακχικόν


Η Άννα, μια πενηντάχρονη συγγραφέας, θυμάται το παιχνίδι που έπαιζαν παλιά με την παρέα: «Μέσα στη βαλίτσα μου έχω...», ένα παιχνίδι μνήμης κι ετοιμότητας.

Μήπως κι η ζωή μας μια βαλίτσα δεν είναι; σκέφτεται. Τι κουβαλά άραγε αυτή στη δική της;

Ξεδιπλώνει μία μία τις ιστορίες της. Γονείς, παιδιά, σύντροφοι, φίλοι, χαρές, λύπες, ταξίδια, απώλειες παρελαύνουν εμπρός της. Χωρούν, χωρούν όλα; Αντέχει να τα σηκώνει;

Ή μήπως όλα αυτά ήταν ένα προσχέδιο για μια δεύτερη ζωή;

*

Η Πόπη Μακρύγιαννη γεννήθηκε στον Άγιο Ιωάννη της Εύβοιας. Είναι δασκάλα. Της αρέσει να ακούει και να γράφει ιστορίες.

Η νουβέλα Μέσα στη βαλίτσα μου έχω... είναι το πρώτο της βιβλίο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard